#1
Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten ![:)]()
Kan best. Mijn eerste (echte) keer had ik een grammetje 10x gekocht, ik was van plan om die dag maximaal de helft op te maken, maar voelde er niet veel van buiten dat ik het warm kreeg. Toen de rest ook maar weggeknald (ongeveer even grote hits als daarvoor), compleet de verwarring in.SjaakT zei:Ik heb vrijdag dus mijn eerste keer Salvia gehad, en het was totaal niet wat ik verwachtte.
Ik had ongeveer 0,2g van 10x extract gerookt, maar het had bar weinig effect. Mijn hoofd werd zwaar, dat pure gevoel net voor je begint te trippen, maar daar bleef het bij. Zou dat kunnen liggen aan die omgekeerde tolerantie? Dat het de 2/3/4e keer wel goed werkt?

