Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten :).

Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten :).

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten :)

SjaakT zei:
Ik heb vrijdag dus mijn eerste keer Salvia gehad, en het was totaal niet wat ik verwachtte.
Ik had ongeveer 0,2g van 10x extract gerookt, maar het had bar weinig effect. Mijn hoofd werd zwaar, dat pure gevoel net voor je begint te trippen, maar daar bleef het bij. Zou dat kunnen liggen aan die omgekeerde tolerantie? Dat het de 2/3/4e keer wel goed werkt?
Klik om te vergroten...
Kan best. Mijn eerste (echte) keer had ik een grammetje 10x gekocht, ik was van plan om die dag maximaal de helft op te maken, maar voelde er niet veel van buiten dat ik het warm kreeg. Toen de rest ook maar weggeknald (ongeveer even grote hits als daarvoor), compleet de verwarring in.
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten :)

Ik had me voorgenomen om 0,1-0,175 te nemen, maar dat werd ook 0,25g dus toen dacht ik: ik stop er maar mee, volgende x beter en dan gewoon meteen 0,2g.
Lees toch een hoop boeiende trip reports over salvia, en zou erg graag willen weten wat voor een ervaring dat is.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten :)

ik drink meestal 4 biertjes voordat ik Salvia extract rook. Voor mij is dat net genoeg om het opkomende golffront van desoriëntatie, angsten en dysforie, die bij het aanbreken van de Salvia trip veel gebruikers overspoelen, te trotseren.

Als je direct in het begin toegeeft aan de angsten en desoriëntatie dan is je hele trip verziekt. Je zult dan de rest van het kwartiertje angstvallig proberen negatieve gedachten en emoties te blokkeren en je terug te rationaliseren tot je baseline. Kom je hier doorheen dan kun je echt in een zwaar filosofische/spirituele trip belanden en heb je ook (gevoelsmatig) meer controle over de voortgang van de trip.
R
Renegade master!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten :)

Is er ook een manier om de extracten zonder weegschaal af te meten? Of komt het echt op de mg? Ben van plan om binnenkort voor het eerst Salvia te roken maar beschik niet over een weegschaal :confused:

:wave:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten :)

Gewoon op gevoel afmeten en niet meteen 40x nemen. Ik doe het altijd op het oog, in de plastic buisjes waarin mijn smartshop het verkoopt zit 1 gram, valt best op het oog te verdelen.
R
Renegade master!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten :)

Oke thanks :grin:

En van de 5x extract, hoeveel zou ik dan moeten nemen voor een degelijke trip?

:stoned:
P
PsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Salvia eerste keer. Een ervaring om nooit te vergeten :)

Ik denk heel erg veel...Van een 20x extract hebben de meeste mensen volgens de smartshop al 150-200 mg nodig..

Wat in elk geval heel erg belangrijk is, is het gebruiken van een aansteker die heet genoeg wordt, zodat alle salvinorine in de rook komt te zitten (is mij verteld). Goede "salvia-aanstekers" zijn bijvoorbeeld stormaanstekers die werken op butaangas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."