#1
Ik ben van plan om lsd te nemen, maar dit wil ik echt niet meemaken ![:(]()
Haha dat is juist het minst interessant.pascal828 zei:Beschrijf volgende keer de visuals enzo![]()
Exceptional Insight zei:Haha dat is juist het minst interessant.pascal828 zei:Beschrijf volgende keer de visuals enzo![]()
pascal828 zei:Jammergenoeg geen leuke ervaring.
Makkelijk te lezen, maar mocht wel wat langer.
Beschrijf volgende keer de visuals enzo![]()
raZiel zei:Is het moeilijker om je gedachtes te sturen onder lsd in vergelijking met paddo's? De mindfucks zegmaar en het tegenhouden van bad gaan
Sublimo zei:raZiel zei:Is het moeilijker om je gedachtes te sturen onder lsd in vergelijking met paddo's? De mindfucks zegmaar en het tegenhouden van bad gaan
Ik weet het niet zeker maar de meeste mensen zeggen dat LSD stuurbaarder is dan paddo's. Ik heb dit zelf ook wel ondervonden, ik kon mijn lachkicks bij LSD beter beheersen, ik kon ze inhouden. Bij paddo's kan ik dat niet, als ik moet lachen dan lach ik.
Of je het bad gaan kunt controleren weet ik niet, daar heb ik gelukkig nog geen last van gehad![]()
KoxBox zei:Mijn lach kan ik niet controleren maar mijn gedachten wel, als ik merk dat ik aan het afdwalen ben (mijzelf een beetje aan het verliezen ben) denk ik gewoon aan iets anders en ben ik direct uit die spiraal.
Bij paddenstoelen vind ik dat onmogelijk, het leid mijn gedachten, met gevoelens enz...
Als ik LSD neem zit ik zelf achter het stuur, en dat stelt je al rapper op je gemak.
Dr Gonzo zei:KoxBox zei:Mijn lach kan ik niet controleren maar mijn gedachten wel, als ik merk dat ik aan het afdwalen ben (mijzelf een beetje aan het verliezen ben) denk ik gewoon aan iets anders en ben ik direct uit die spiraal.
Bij paddenstoelen vind ik dat onmogelijk, het leid mijn gedachten, met gevoelens enz...
Als ik LSD neem zit ik zelf achter het stuur, en dat stelt je al rapper op je gemak.
ik krijg er steeds meer zin in....maar eerst moet het zomer zijn...
KoxBox zei:Dr Gonzo zei:KoxBox zei:Mijn lach kan ik niet controleren maar mijn gedachten wel, als ik merk dat ik aan het afdwalen ben (mijzelf een beetje aan het verliezen ben) denk ik gewoon aan iets anders en ben ik direct uit die spiraal.
Bij paddenstoelen vind ik dat onmogelijk, het leid mijn gedachten, met gevoelens enz...
Als ik LSD neem zit ik zelf achter het stuur, en dat stelt je al rapper op je gemak.
ik krijg er steeds meer zin in....maar eerst moet het zomer zijn...
Howja, zon, smoothies, wiet en LSD.![]()
yxes zei:als ik het verdomde spul nou eens vond :P maja geduld is een schone zaak zal ik dan maar zeggen.
heb nu ongeveer al ~7-8 gebruikers gevraagd of hun supliers het hebben maar helaas, door zoeken danmaar :P
klinkt trouwens heel kut, m'n vriendin heeft ook een keer voor m'n neus gezoend met een andere kerel en toen was het nog niet eens uit, voelde me er de 3 dagen ervoor al vreselijk kut door onze omgang, kan me wel ongeveer voorstellen wat het is, want ik zakte echt in elkaar op straat. maar goed dat terzijde.
Sublimo zei:Mooi weer is niet perse noodzakelijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."