Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Bad Trip

LSD Bad Trip

27 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
A.New.DawnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het Begon allemaal met Oudjaarsdag. Het was net uit met mijn relatie en ik dacht er al over heen te zijn. Toen besloten we om met een groepje LSD te gaan doen, Dit had ik al eens vaker gedaan, dus ik dacht, waarom niet. Ik had 3 zegels genomen, en toen ze begonnen te werken, voelde het alsof mijn wereld in elkaar stortte. Ondanks alle aanwezigheid van de mensen om me heen, heb ik mezelf nog nooit zo eenzaam gevoeld. Niks was meer leuk en ik stond op het punt om in huilen uit te barsten. Gelukkig was ik toen ik op mijn top was, verdwaald geworden in de muziek die gedraaid werd. Ik spacede hem zo hard op de melodien van Infected Mushroom en veelal andere soorten muziek die op de een of andere manier perfect zijn als je aan het trippen bent.

Toen ik wat was opgeknapt, zag ik dat mijn ex met iemand anders aan het zoenen was. Een grote leegte vulde mijn hart weer en ik kreeg ineens allemaal flashbacks van uit de tijd dat wij nog een relatie hadden. Mijn hart scheurde open en ik wilde gewoon weg gaan, ik wilde dat alles zou stoppen, ik wilde dat me ex bij mij kwam zitten en me zo troosten, maar ik wilde ook niets aan de andere mensen laten merken dat ik depressief aan het worden was, dus ik hield mijn mond en deed ofdat ik vrolijk was. Toen ineens kwamen andere zorgen bij mij in het hoofd, betreffende mijn financiele situatie en kreeg ik steeds meer stress. Ik heb mezelf er wel gelukkig uit weten te praten en me trip deed het weer goed.

Toen was het 12:00 uur savonds en het vuurwerk werd afgestoken. Ik strompelde naar buiten en keek in de lucht en het leek net ofdat mijn hoofd zichzelf helemaal leeg had gemaakt, Het was prachtig! Ik stond midden in een vuurzee met 100en mensen om me heen waarvan ik wilde dat hun zagen wat ik zag, en wat ik zag was echt onbeschrijfelijk en ik ga het niet proberen uit te leggen. Maar met elke knal die ik hoorde, kwamen er weer een hele lading visuals bij. Zelf heb ik geen vuurwerk afgestoken, want dat had echt niet goed gekomen. Maar ik heb heerlijk genoten en waarschijnlijk meer dan de mensen van wie het vuurwerk eigenlijk was.

Toen gingen we weer naar binnen en kwam de depressie nog erger dan eerst opzetten, Ik heb het uitgehouden tot ik thuiskwam, dat was rond een uur of 2 smiddags en sindsdien ben ik nog steeds depressief en heb ik alleen maar zitten janken. Ik hoop dat deze kater zo snel mogelijk voorbij is en dat ik op ten duur gewoon een nieuwe vriend ontmoet waarmee ik weer een normale relatie kan opbouwen.

Nog een gelukkig nieuwjaar gewenst iedereen, en kijk uit met LSD als je niet goed in je vel zit,

Grts,
Mike
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
pascal828 zei:
Beschrijf volgende keer de visuals enzo:)
Klik om te vergroten...
Haha dat is juist het minst interessant.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jammergenoeg geen leuke ervaring.
Makkelijk te lezen, maar mocht wel wat langer.
Beschrijf volgende keer de visuals enzo:)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
pascal828 zei:
Beschrijf volgende keer de visuals enzo:)
Klik om te vergroten...
Haha dat is juist het minst interessant.
Klik om te vergroten...

Vind ik zelf juist niet.
maar ieder z'n eigen mening. :P
A
A.New.DawnLid
01-01-2024, 00:00
#5
pascal828 zei:
Jammergenoeg geen leuke ervaring.
Makkelijk te lezen, maar mocht wel wat langer.
Beschrijf volgende keer de visuals enzo:)
Klik om te vergroten...

Haha, de visuals vind ik echt moeilijk te beschrijven xD

Het is dan altijd zon waas in me hoofd xD kweet wel dat ik op ten duur de muziek "zie" als het ware, tis echt onbeschrijfelijk, maarja iedereen heeft weer ze eigen trip he :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
LSD moet je ook niet gebruiken als het net gedaan is met je lief... Dat is vragen om problemen, zeker als je er nog niet helemaal over heen bent, en al helemaal als je met je ex in dezelfde ruimte staat...
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heel fijn dat je af en toe wel leuke momenten had, maar ik kreeg bijna tranen in mn ogen toen ik las van je ex die een ander zoende, dat moet echt zo verschrikkelijk hebben gevoeld! Ik hoop dat je de volgende keer echt geen zorgen aan je hoofd hebt, dan is het zoveel leuker allemaal :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat klopt :) Met paddestoelen kun je niet alles controleren, het gebeurdt gewoon :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
raZiel zei:
Is het moeilijker om je gedachtes te sturen onder lsd in vergelijking met paddo's? De mindfucks zegmaar en het tegenhouden van bad gaan
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet zeker maar de meeste mensen zeggen dat LSD stuurbaarder is dan paddo's. Ik heb dit zelf ook wel ondervonden, ik kon mijn lachkicks bij LSD beter beheersen, ik kon ze inhouden. Bij paddo's kan ik dat niet, als ik moet lachen dan lach ik.
Of je het bad gaan kunt controleren weet ik niet, daar heb ik gelukkig nog geen last van gehad :)
r
raZielLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is het moeilijker om je gedachtes te sturen onder lsd in vergelijking met paddo's? De mindfucks zegmaar en het tegenhouden van bad gaan
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
raZiel zei:
Is het moeilijker om je gedachtes te sturen onder lsd in vergelijking met paddo's? De mindfucks zegmaar en het tegenhouden van bad gaan
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet zeker maar de meeste mensen zeggen dat LSD stuurbaarder is dan paddo's. Ik heb dit zelf ook wel ondervonden, ik kon mijn lachkicks bij LSD beter beheersen, ik kon ze inhouden. Bij paddo's kan ik dat niet, als ik moet lachen dan lach ik.
Of je het bad gaan kunt controleren weet ik niet, daar heb ik gelukkig nog geen last van gehad :)
Klik om te vergroten...

Mijn lach kan ik niet controleren maar mijn gedachten wel, als ik merk dat ik aan het afdwalen ben (mijzelf een beetje aan het verliezen ben) denk ik gewoon aan iets anders en ben ik direct uit die spiraal.
Bij paddenstoelen vind ik dat onmogelijk, het leid mijn gedachten, met gevoelens enz...
Als ik LSD neem zit ik zelf achter het stuur, en dat stelt je al rapper op je gemak.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Mijn lach kan ik niet controleren maar mijn gedachten wel, als ik merk dat ik aan het afdwalen ben (mijzelf een beetje aan het verliezen ben) denk ik gewoon aan iets anders en ben ik direct uit die spiraal.
Bij paddenstoelen vind ik dat onmogelijk, het leid mijn gedachten, met gevoelens enz...
Als ik LSD neem zit ik zelf achter het stuur, en dat stelt je al rapper op je gemak.
Klik om te vergroten...

ik krijg er steeds meer zin in. :hearteyes: ...maar eerst moet het zomer zijn...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dr Gonzo zei:
KoxBox zei:
Mijn lach kan ik niet controleren maar mijn gedachten wel, als ik merk dat ik aan het afdwalen ben (mijzelf een beetje aan het verliezen ben) denk ik gewoon aan iets anders en ben ik direct uit die spiraal.
Bij paddenstoelen vind ik dat onmogelijk, het leid mijn gedachten, met gevoelens enz...
Als ik LSD neem zit ik zelf achter het stuur, en dat stelt je al rapper op je gemak.
Klik om te vergroten...

ik krijg er steeds meer zin in. :hearteyes: ...maar eerst moet het zomer zijn...
Klik om te vergroten...

Howja, zon, smoothies, wiet en LSD. :hearteyes:
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Dr Gonzo zei:
KoxBox zei:
Mijn lach kan ik niet controleren maar mijn gedachten wel, als ik merk dat ik aan het afdwalen ben (mijzelf een beetje aan het verliezen ben) denk ik gewoon aan iets anders en ben ik direct uit die spiraal.
Bij paddenstoelen vind ik dat onmogelijk, het leid mijn gedachten, met gevoelens enz...
Als ik LSD neem zit ik zelf achter het stuur, en dat stelt je al rapper op je gemak.
Klik om te vergroten...

ik krijg er steeds meer zin in. :hearteyes: ...maar eerst moet het zomer zijn...
Klik om te vergroten...

Howja, zon, smoothies, wiet en LSD. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jaaa! :hearteyes:

Hopelijk is het snel mooier weer, voor een mei is het nog niet zo lekker.. :(
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi weer is niet perse noodzakelijk :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
yxes zei:
als ik het verdomde spul nou eens vond :P maja geduld is een schone zaak zal ik dan maar zeggen.
heb nu ongeveer al ~7-8 gebruikers gevraagd of hun supliers het hebben maar helaas, door zoeken danmaar :P

klinkt trouwens heel kut, m'n vriendin heeft ook een keer voor m'n neus gezoend met een andere kerel en toen was het nog niet eens uit, voelde me er de 3 dagen ervoor al vreselijk kut door onze omgang, kan me wel ongeveer voorstellen wat het is, want ik zakte echt in elkaar op straat. maar goed dat terzijde.
Klik om te vergroten...

Woon je in een stad of in een dorp? Want normaal gezien vind je het vrij gemakkelijk in een grote stad :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Mooi weer is niet perse noodzakelijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nee, maar het draagt wel bij tot een perfecte trip!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja maar ben nu ook vies hard aan het trippen :) LSD past zich wel aan naar de locatie en naar het moment :)
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#19
als ik het verdomde spul nou eens vond :P maja geduld is een schone zaak zal ik dan maar zeggen.
heb nu ongeveer al ~7-8 gebruikers gevraagd of hun supliers het hebben maar helaas, door zoeken danmaar :P

klinkt trouwens heel kut, m'n vriendin heeft ook een keer voor m'n neus gezoend met een andere kerel en toen was het nog niet eens uit, voelde me er de 3 dagen ervoor al vreselijk kut door onze omgang, kan me wel ongeveer voorstellen wat het is, want ik zakte echt in elkaar op straat. maar goed dat terzijde.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Al eens onder een steen gekeken? Daar vond ik laatst mijn acid..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."