Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Bad Trip

LSD Bad Trip

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al eens onder een steen gekeken? Daar vond ik laatst mijn acid..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Al eens onder een steen gekeken? Daar vond ik laatst mijn acid..
Klik om te vergroten...

Mijn LSD komt uit een magische doos :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het altijd zo jammer dat dit al een badtrip wordt genoemd.
Tuurlijk is het zwaaar klote, ik ken het gevoel ook uit eigen ervaring.
Maar om het nou écht een badtrip te noemen, ook die heb ik is meegemaakt & daar heb je zo'n 6 A4tjes voor nodig en dan nog is het niet duidelijk. Mensen noemen een kuttrip te snel een badtrip vind ik. Maar das mijn mening verder.

Voor de rest, jammer dat het zo moest lopen. Wel mooi dat je toch ook nog even hebt kunnen genieten op sommige momenten :) Volgende keer beter toch. Is altijd lastig in te schatten. Je dacht dat je eroverheen was, maar toch komt dat gevoel naar boven. Hopelijk is het de volgende keer wel weer een leuke trip..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit kan ik inderdaad niet echt een Bad trip noemen. En het is ook wel eigen schuld, dikke bult. Ik heb zelf ook wel eens acid genomen toen ik niet oké was en je krijgt het vanzelf op je bordje terug geserveerd. LSD is een drug die alleen kan met maximale vrolijkheid en een gemoedstoestand die bergen kan verzetten.

En hoe vaak had je al eerder LSD gedaan? Meteen drie zegels ook behoorlijk veel, zelfs ik als doorgewinterde tripper waag me niet aan drie zegels tegelijk van 100 mics. Je vraagt er zo ook wel om om een schop onder je kont te krijgen.

En ben je trouwens een jongen of een meisje? Je hoopt op een nieuwe vriend en ondertekent met Mike.

Just curious.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
En ben je trouwens een jongen of een meisje? Je hoopt op een nieuwe vriend en ondertekent met Mike.

Just curious.
Klik om te vergroten...
Dit zag ik in Eurotrip :openmouth: Vergis je niet, voor je het weet is ze duits, spreek je het uit als Mieke en is het een lekkerding. Maar misschien ook wel niet..
Het viel mij ook al op :P maar vond het niet intressant genoeg om te vragen..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Drientje zei:
En ben je trouwens een jongen of een meisje? Je hoopt op een nieuwe vriend en ondertekent met Mike.

Just curious.
Klik om te vergroten...
Dit zag ik in Eurotrip :openmouth: Vergis je niet, voor je het weet is ze duits, spreek je het uit als Mieke en is het een lekkerding. Maar misschien ook wel niet..
Het viel mij ook al op :P maar vond het niet intressant genoeg om te vragen..
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Eurotrip is zalig. M'excuzzi.
S
SD7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
raZiel zei:
Is het moeilijker om je gedachtes te sturen onder lsd in vergelijking met paddo's? De mindfucks zegmaar en het tegenhouden van bad gaan
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet zeker maar de meeste mensen zeggen dat LSD stuurbaarder is dan paddo's. Ik heb dit zelf ook wel ondervonden, ik kon mijn lachkicks bij LSD beter beheersen, ik kon ze inhouden. Bij paddo's kan ik dat niet, als ik moet lachen dan lach ik.
Of je het bad gaan kunt controleren weet ik niet, daar heb ik gelukkig nog geen last van gehad :)
Klik om te vergroten...

Mensen die dit beweren hebben nog nooit LSD op of overschatten paddo's gigantisch.
Met LSD op is het zeer lastig om de realiteit te zien, je bent als het ware in je eigen wereld en wat voor jou dus realiteit is, is in feite fantasie wat anderen niet zien of horen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh?

Dus ik overschat paddo's? Okay.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."