Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer Cocaïne

Mijn eerste keer Cocaïne

48 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja oke vooruit dan maar ik snap je :wink: voor de rest doe je het vaak nu?
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar: ergens in Oost-Vlaanderen en Antwerpen
Wat: een paar lijntjes
Leeftijd: 27



Ja, het is er dus toch van gekomen...

Eerst een kleine voorgeschiedenis :rockband:

Vroeger was ik, vrij radikaal, tegen ALLE vormen van drugs. Je moest me nog maar een jointje tonen en ik ging al lopen. Dit had ook te maken met mijn politieke opvattingen (ben op bepaalde vlekken nog altijd vrij "conservatief, misschien zelfs rechts"), maar ook omdat ik rond mijn 14e en 21e weed "geprobeerd" heb, de eerste keer spacecake (wist écht niet meer wat ik deed, een wonder dat ik thuis geraakte) en de tweede keer een licht trekje van een joint na lang doorzagen van mede-studenten (één uur als een zombie in de les zitten).

Nooit dacht ik er dus nog aan om iets te gebruiken, en al zeker niet... coke. Dat ging allemaal prima tot maart van dit jaar. Ik was met een dame rustig aan het drinken en praten in een bar. Het gesprek ging "opeens" over drugs. Ik stak het riedeltje van hierboven af, en met een ontwapenende blik zei ze: "je moet toch echt eens coke gebruiken, een klein lijntje". Goed, ik deed het en zei nog "zal wel de laatste keer zijn". Nou... het beviel me écht goed. Ik wist nog perfekt wat ik deed, maar ik had een soort van onoverwinnelijk gevoel. Na een klein halfuurtje stopte de werking en reed ik rustig naar huis.

Vanaf dit moment werd ik dus een occasionele gebruiker, wel voornamelijk voor de sex, als ik een bepaald soort sex wil welteverstaan. Ik kan goed zonder, en misschien gebruik ik het wel nooit meer (is een drietal weken geleden).

Ik besef dat het duur is en dan zwijg ik nog over de rommel die je koopt als je niet oplet...
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#3
lovelovelove zei:
hee,
Had een tijdje geleden ook voor het eerst coke gedaan vond het niet zo heel speciaal, wel leuk hoor:wink:. Alleen snap ik niet waarom je het voor de sex doet alles verdoofd. Het feit dat je super egoïstisch word vind ik ook vervelend. Praten daar in tegen dat is echt niet normaal je kan zo lekker lullen. en verder tja heb het een paar keer achter elkaar gebruikt en meteen gezeik gehad met vrienden dus coke laat ik maar zitten al met al is het best saai, duur en veelste verslavend.
Klik om te vergroten...

Dat praten klopt als ik het zonder seksuele bedoelingen gebruik...

En bij seksueel gebruik gaan we er gewoon hard voor, de gelegenheidspartner en ik. Het duurt ook niet zo héél lang dan. Voor "normale" sex gebruik ik liefst helemaal niets, vroeger poppers, maar dat ben ik al een hele tijd beu.
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#4
hee,
Had een tijdje geleden ook voor het eerst coke gedaan vond het niet zo heel speciaal, wel leuk hoor:wink:. Alleen snap ik niet waarom je het voor de sex doet alles verdoofd. Het feit dat je super egoïstisch word vind ik ook vervelend. Praten daar in tegen dat is echt niet normaal je kan zo lekker lullen. en verder tja heb het een paar keer achter elkaar gebruikt en meteen gezeik gehad met vrienden dus coke laat ik maar zitten al met al is het best saai, duur en veelste verslavend.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie :wink:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#6
lovelovelove zei:
Ja oke vooruit dan maar ik snap je :wink: voor de rest doe je het vaak nu?
Klik om te vergroten...

Een tweetal keer per maand.
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qua Coke ervaring ben ik toch eens met "lovelovelove",

Dat onoverwinnelijke en egoistiche vindt ik niet prettig daarnaast de effect is wel leuk en fijn,
Maar niets speciaal.. Gellukig maar meschien ook voor mij.

Ben zelf meer voor de Amifetamine (1x permaand) alhoewel daar de nadeel is dat ik altijd iets teveel vertel (dus prive) en dat mijn tanden erg veel "verplaats" lijken testaan meschien nog wel gebogen in de zin van richting.

Plus Amifetamine + sex is wel erg geweldig zeg.
Alleen de volgende dag bestaat uit door blowen en hopen niet te trippen (onder speed is dat best eng vergeleken met truffels en het gene van alleen zijn)

Hmm nog best veel nadelen.. achja....
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#8
sinslord zei:
Qua Coke ervaring ben ik toch eens met "lovelovelove",

Dat onoverwinnelijke en egoistiche vindt ik niet prettig daarnaast de effect is wel leuk en fijn,
Maar niets speciaal.. Gellukig maar meschien ook voor mij.

Ben zelf meer voor de Amifetamine (1x permaand) alhoewel daar de nadeel is dat ik altijd iets teveel vertel (dus prive) en dat mijn tanden erg veel "verplaats" lijken testaan meschien nog wel gebogen in de zin van richting.

Plus Amifetamine + sex is wel erg geweldig zeg.
Alleen de volgende dag bestaat uit door blowen en hopen niet te trippen (onder speed is dat best eng vergeleken met truffels en het gene van alleen zijn)

Hmm nog best veel nadelen.. achja....
Klik om te vergroten...

Sins, ik ben altijd bereid om nieuwe dingen te proberen :grin:
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#9
[/quote]

Sins, ik ben altijd bereid om nieuwe dingen te proberen :grin:[/quote]

Hey, experimenteren hoort bij het leven. je moet toch wel minstens (bijna) alles een keer geprobeerd hebben right?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Helemaal mee eens, tot bepaalde grenzen inderdaad :wink:
Peace!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een kennis wil het proberen, maar enkel door het... op te likken.

Ze heeft die ervaring met speed en werd er instant super high van... :openmouth:


Goed idee?
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet niet ik heb gewoon altijd het gevoel dat ik niet achter de geraniums wil zitten later en denken bij me zelf damn ik heb geen fuck met me leven gedaan..
s
superchauffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.

x
i
ikbenzoLid
01-01-2024, 00:00
#14
superchauffie zei:
nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.

x
Klik om te vergroten...
Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ikbenzo zei:
superchauffie zei:
nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.

x
Klik om te vergroten...
Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para.
Klik om te vergroten...

Ik dacht ook meteen aan mindere kwaliteit... :flushed:
Q
QuinioLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooie verhalen hoor maar wat betalen jullie nou voor een gram coke? En bij wie kopen jullie dat dan want coke gemixt met paracetamol is hele slechte coke
C
Chica42Lid
01-01-2024, 00:00
#17
boenkeng zei:
Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie :wink:
Klik om te vergroten...

Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook toen ik t las...heb je er redelijk veel alcohol bij gedronken? Want dat is met coke voor mij de ideale combinatie....als ik alleen coke gebruik....ga je zo strak staan en dan die verschijnselen die jij noemt heb ik dan ....kouwe handen en last van kaken enz.

Nou gelukkig voelde je je er goed bij en dat is ook de bedoeling natuurlijk....

Voor mij veel Wodka en Coke de absolute topper....en max. 1 of 1.5 gr. coke dat is wel genoeg om ff lekker door te halen...

:)
Q
QuinioLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chica42 zei:
boenkeng zei:
Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie :wink:
Klik om te vergroten...

Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook toen ik t las...heb je er redelijk veel alcohol bij gedronken? Want dat is met coke voor mij de ideale combinatie....als ik alleen coke gebruik....ga je zo strak staan en dan die verschijnselen die jij noemt heb ik dan ....kouwe handen en last van kaken enz.

Nou gelukkig voelde je je er goed bij en dat is ook de bedoeling natuurlijk....

Voor mij veel Wodka en Coke de absolute topper....en max. 1 of 1.5 gr. coke dat is wel genoeg om ff lekker door te halen...

:)
Klik om te vergroten...

De beste coke vind je toch echt wel in rotterdam hoor als je echt de lucht in wil stijgen dan moe je coke kopen in rotterdam
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yokibeer zei:
Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!

Goodluck!

Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.
Klik om te vergroten...
Dan heb ik echt alleen maar troep gehad want voelde.niks.en ook hoofdpijn misschien maar beter ook want nu ben ik iig niet afhankelijk ervan :)
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#20
lovelovelove zei:
Yokibeer zei:
Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!

Goodluck!

Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.
Klik om te vergroten...
Dan heb ik echt alleen maar troep gehad want voelde.niks.en ook hoofdpijn misschien maar beter ook want nu ben ik iig niet afhankelijk ervan :)
Klik om te vergroten...

Die onafhankelijkheid staat hoog aangeschreven hier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."