#1
Ja oke vooruit dan maar ik snap je
voor de rest doe je het vaak nu?
lovelovelove zei:hee,
Had een tijdje geleden ook voor het eerst coke gedaan vond het niet zo heel speciaal, wel leuk hoor. Alleen snap ik niet waarom je het voor de sex doet alles verdoofd. Het feit dat je super egoïstisch word vind ik ook vervelend. Praten daar in tegen dat is echt niet normaal je kan zo lekker lullen. en verder tja heb het een paar keer achter elkaar gebruikt en meteen gezeik gehad met vrienden dus coke laat ik maar zitten al met al is het best saai, duur en veelste verslavend.
lovelovelove zei:Ja oke vooruit dan maar ik snap jevoor de rest doe je het vaak nu?
sinslord zei:Qua Coke ervaring ben ik toch eens met "lovelovelove",
Dat onoverwinnelijke en egoistiche vindt ik niet prettig daarnaast de effect is wel leuk en fijn,
Maar niets speciaal.. Gellukig maar meschien ook voor mij.
Ben zelf meer voor de Amifetamine (1x permaand) alhoewel daar de nadeel is dat ik altijd iets teveel vertel (dus prive) en dat mijn tanden erg veel "verplaats" lijken testaan meschien nog wel gebogen in de zin van richting.
Plus Amifetamine + sex is wel erg geweldig zeg.
Alleen de volgende dag bestaat uit door blowen en hopen niet te trippen (onder speed is dat best eng vergeleken met truffels en het gene van alleen zijn)
Hmm nog best veel nadelen.. achja....
Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para.superchauffie zei:nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.
x
ikbenzo zei:Dan heb je geen goeie gehad ... 2 gram is echt veel, ik heb zelf heel veel ervaring met coke, zelfs nu 2gram van goeie coke ben ik helemaal para.superchauffie zei:nu voor het eerst coke op, 2 gram zit in mijn neus, nog een extra gram als reserve.
Een paar dingen vallen mij:
- ik heb geen controle meer over mijn handen, die zitten in de kreukels en voelen koud aan.
- ik krijg pijn in mijn kaken van het bijten
- ik begin te zweten, maar heb het tegelijkertijd koud.
Maar ik voelde me de hele avond en nacht, super lekker!
Samen met mijn vriendin probeerde ik nog de liefde te bedrijven maar dat is niet gelukt.
kortom een mooie avond met wel kleine nadelen.
x
boenkeng zei:Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie![]()
Chica42 zei:boenkeng zei:Lijken wel een beetje speed verschijnselen superchauffie![]()
Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook toen ik t las...heb je er redelijk veel alcohol bij gedronken? Want dat is met coke voor mij de ideale combinatie....als ik alleen coke gebruik....ga je zo strak staan en dan die verschijnselen die jij noemt heb ik dan ....kouwe handen en last van kaken enz.
Nou gelukkig voelde je je er goed bij en dat is ook de bedoeling natuurlijk....
Voor mij veel Wodka en Coke de absolute topper....en max. 1 of 1.5 gr. coke dat is wel genoeg om ff lekker door te halen...
![]()
Dan heb ik echt alleen maar troep gehad want voelde.niks.en ook hoofdpijn misschien maar beter ook want nu ben ik iig niet afhankelijk ervanYokibeer zei:Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!
Goodluck!
Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.
lovelovelove zei:Dan heb ik echt alleen maar troep gehad want voelde.niks.en ook hoofdpijn misschien maar beter ook want nu ben ik iig niet afhankelijk ervanYokibeer zei:Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!
Goodluck!
Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."