#1
Ik ben gisteren redelijk hard gegaan op wiet, flink wat goede wiet door de chillum gerookt, alles zoemde een beetje en ik moest ff gaan zitten... Ik kan me best voorstellen dat een onervaren iemand dan in paniek raakt.
Andrew zei:Hahahaha![]()
![]()
![]()
Rabbithole zei:mag ik vragen waarom?![]()
berten zei:mja en die transjes die je beschrijft trekken goed op ontwakingen die ik eens gehad heb. Je bent heel ver aan het wegdromen en plots schiet je wakker en besef je weer wat je aan het doen bent en voor je het weet ben je weer weg. Bij ons heet dat ontwakingen maar heb dit maar 2 keer ofzo gehad wel heel eng
Als je al para wordt van een versnelde hartslag, vind je dat dan een verstandige beslissing?zuiderlijkesteen zei:Binnekort ga ik trouwes voor het eerst op de paddo's!
ExceptionalInsight zei:Als je al para wordt van een versnelde hartslag, vind je dat dan een verstandige beslissing?zuiderlijkesteen zei:Binnekort ga ik trouwes voor het eerst op de paddo's!
Ik zou dan niet met paddo's beginnen. Je komt op mij over als een beetje een nerveus type, dus dan zou ik met een makkelijkere psychedelic beginnen. LSD, 2C-B misschien, paddo's blijven heel erg onvoorspelbaar, ook al zijn je set en setting perfect geregeld, heb je je goed ingelezen en voorbereid, dan nog kunnen ze je ass kicken (:zuiderlijkesteen zei:Zoals ik eerder zei, dit betreft bij mijn eerste keren.. Ik had het simpelweg niet verwacht en was niet voorbereid. Ik denk dat ik inmiddels klaar ben voor psychedelica. laat maar komen![]()
Angramar Temenos zei:Ik ben gisteren redelijk hard gegaan op wiet, flink wat goede wiet door de chillum gerookt, alles zoemde een beetje en ik moest ff gaan zitten... Ik kan me best voorstellen dat een onervaren iemand dan in paniek raakt.
zuiderlijkesteen zei:Nee echt niet.
Ik heb mezelf beloofd geen andere drugs dan hasj,wiet en eens paddo's voor de ervaring.
Andere drugs zijn geen optie.
zuiderlijkesteen zei:Nee echt niet.
Ik heb mezelf beloofd geen andere drugs dan hasj,wiet en eens paddo's voor de ervaring.
Andere drugs zijn geen optie.
Dat begrijp ik, sterk van je dat je je zo aan je principes kan houden. Maar kun je dan vertellen op welke gronden je die keuze hebt gemaakt? Ik wil je niet pushen hoor, ben gewoon benieuwd welke informatie of inzichten je tot deze keuze hebben bewogen.zuiderlijkesteen zei:Omdat ik die keuze heb gemaakt, en me daar gewoon aan wil houden.
Groeten zuiderlijkesteen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."