Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwaar bad op de wiet

Zwaar bad op de wiet

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
z
zuiderlijkesteenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat ik die keuze heb gemaakt, en me daar gewoon aan wil houden.

Groeten zuiderlijkesteen
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
zuiderlijkesteen zei:
Nee echt niet.
Ik heb mezelf beloofd geen andere drugs dan hasj,wiet en eens paddo's voor de ervaring.

Andere drugs zijn geen optie.
Klik om te vergroten...

ooit zei ik dit ook, nu heb ik nog steeds geen paddo's gedaan maar wel andere goedjes die me heel goed bevielen. 2c-b is een echte aanrader!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
zuiderlijkesteen zei:
Omdat ik die keuze heb gemaakt, en me daar gewoon aan wil houden.

Groeten zuiderlijkesteen
Klik om te vergroten...
Dat begrijp ik, sterk van je dat je je zo aan je principes kan houden. Maar kun je dan vertellen op welke gronden je die keuze hebt gemaakt? Ik wil je niet pushen hoor, ben gewoon benieuwd welke informatie of inzichten je tot deze keuze hebben bewogen.

Ik wilde namelijk eerst alleen nog eens xtc proberen, maar heb me daarna zo in de wereld van drugs verdiept dat ik zoveel drugs heb gevonden waar ik nog nooit van heb gehoord, dat ik die 1e keuze (alleen 1 keer xtc) niet echt op goede gronden had gemaakt. Ik zeg niet dat jij je keuze niet op goede gronden hebt gemaakt - ben alleen benieuwd op welke.
z
zuiderlijkesteenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Omdat ik weet dat andere drugs me zouden kunnen opvreten, en dat heb ik er niet voor over.

Het blowen is een plaats vervanger voor alcohol, want vanwege persoonlijke redenen drink ik niet. En paddo's.. ik wil de ervaring zo graag een keer meekrijgen.
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pas maar op; die paddo's zouden je wel eens sneller kunnen "opvreten" dan een zegeltje LSD met een milde dosering. (50 - 100µg)
Ik heb zelf al een negatieve paddo ervaring achter de rug en vind persoonlijk lsd een pak helderder en vrolijker.
Kan misschien aan de leeftijd gelegen hebben met die paddo's (ik was toen nog maar 17 terwijl m'n eerste lsd trip pas op m'n 23 was).
z
zuiderlijkesteenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben 15 :confused: :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blijkbaar weet je er toch niet zoveel vanaf, want paddo's zullen je meer 'opvreten' dan 2cb of LSA... deze drugs zijn een stuk verantwoordelijker om te gebruiken als je beginnend tripper bent. Paddo's zijn geen drugs om mee te beginnen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
zuiderlijkesteen zei:
Ik ben 15 :confused: :P
Klik om te vergroten...
Haha, best nog even wachten dan. Het is de fout die veel mensen maken om te denken dat een drug die in de natuur groeit minder gevaarlijk is dan iets chemisch. Ik denk dat het eerder andersom is, moeder natuur laat zich niet temmen terwijl iets chemisch juist onder gecontroleerde omstandigheden gefabriceerd is.
Ik deel de mening van de rest hier, LSD, 2C-B, Ketamine misschien(dissociatief, oke, maar ook vaag :þ).. dat zijn de wat makkelijkere drugs om mee te beginnen. Paddo's lijken misschien onschuldig, maar vergis je niet.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou inderdaad echt voor een lage dosering LSD gaan (denk 50-100 ug), of misschien 2c-b (10-20 mg). Ik moest een keer op 2,5 portie paddo's serieus weg van een feestje omdat ik het te erg een chaos in m'n kop vond worden om sociaal te doen, en mij met tripmiddelen overweldigen is een beetje als een vuurtje te blussen door er benzine op te gooien.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#10
:) Net als jij heb ik ook altijd gezegd nooit verder te gaan dan wiet/hasj en af en toe paddo's/truffels. Andere drugs trokken me niet, vond ik te gevaarlijk, wist ik te weinig van of kon ik toch niet aan komen. Ik heb nog steeds nooit iets anders gebruikt, maar ik sluit niet uit dat ik LSD ga proberen als ik van een betrouwbaar persoon iets kan krijgen :P

Ik denk dat een halve portie truffels uit de smartshop best wel te handelen is, al kan ik het uiteraard niet vergelijken met de andere middelen die hier worden genoemd. Wel moet ik zeggen dat 15 jaar nog erg jong is en dat ik mn eerste trip op mn 19e al heel zwaar vond op een portie mexicaanse paddo's(wel ontzettend leuk). Meerderen trippen al op zo'n jonge leeftijd en bij hen schijnt het te bevallen, maar ik vind het wel wat te jong.

Angramar Temenos zei:
Ik moest een keer op 2,5 portie paddo's serieus weg van een feestje omdat ik het te erg een chaos in m'n kop vond worden om sociaal te doen
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me logisch. :confused: Wtf gaat er om in je hoofd als je zoveel paddo's eet en dan naar een feest gaat?

Als je verantwoordelijk met paddo's omgaat, je inleest en rustig aan doet met de hoeveelheid dan valt het allemaal wel mee.
r
raZielLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je jezelf eerst geestelijk voor had bereid had je deze bad trip wss helemaal niet gehad. Lees anders eerst ff alle effecten op internet dan :P mja nu weet je vast wel beter
z
zuiderlijkesteenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daar heb je echt gelijk in, en hier ben ik me bewust van.

Als ik alle effecten wist behalve: lacherig.. had ik me daar op voor kunnen berijden en was ik niet in paniek geraakt. :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."