Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je voorwerpen/indrukken met wiet-spullen ascioceerd. zoals als je een tak ziet dat je even denkt van, boh dat zou een lekkere stick zijn"
"Typisch. Wat jij beschrijft qua kut-gevoel; het wazig zien,controlle kwijt raken is een typisch resultaat van alcohol & wiet combineren. Al helemaal wanneer je met Amnesia gaat spelen is de kans groot dat na wat druppels alcohol je flink naar de kloten gaat. Alocohol & Wiet is een zeer onderschatte combinatie!!!"
"Hey, Al een lange tijd lees ik reports hier voor mijn vermaak.. Maar nu(na een anderhalf jaar) wil ik mijn eigen report posten. Mijn eerste ervaring met wiet (anderhalf jaar geleden).. Dit kan ik me nog als gisteren herinneren. Ik weet dat iedereen die op psychedelica zit zegt dat je niet bad kan gaan op wiet, hoogstends slecht voelen, maar nee je kan zeker echt BAD gaan op de wiet. Dit is mn verhaal.. Ik zou met 3 vrienden wiet gaan roken, 2 van hun hadden al vaker geblowd ik noem hun m1 en m2. Ik en S hadden nog nooit geblowd. De planning was voor het zwembad wiet te roken en dan te gaan zwemmen, we hadden 3gram gehaald voor ons 4en, en hebben daar ongeveer 5/6Dikke joints uit-gedraaid. Het begin was super vet! dat lichte hoofd gevoel, het lachen. En het aller-raarst als ik mijn gezicht draaide duurde het even voordat het beeld veranderden, alsof alles super traag ging. ik bleef maar door-roken en shotjes nemen totdat ik stil zat zonder wiet en ging zitten, ik stak een sigaret op en keek naar de rest m1 genoot nog van de laatste joints, m2 zat te lachen met S, die super harde lachkiks had. Ik moest ook veel lachen maar was meer gefascineerd door het trage gevoel. Ik voelde aan mijn hart en die klopte super snel. Die snelle hartslag bracht mij in paniek, ik wist niet dat een normale verandering van wiet is: dat je hartslag omhoog gaat. In mijn paniek kwam ik steeds in ''transjes''(geen andere benaming,dit gevoel had ik) terecht. Het leek alsof ik me op 1 ding kon concentreren en als ik dan mijn hoofd bewoog of iemand kwam in mijn gezichtsveld schrok ik als het ware wakker en raakte vervolgens in een nieuwe trans. Ik was helemaal ik paniek, mijn hartslag, die transjes.. Ik had gewoon geen controlle meer over mezelf dit bracht mij helemaal in paniek. Mijn hartslag bleef snel en ik bleef voelen, ik voelde op een zeker moment zelfs krampen en steken in mijn hart, en soms voelde ik hem helemaal niet meer.. ik werd duizelig van het gevoel en in mijn transjes voelde ik me slaperig worden.. Ik dacht echt dat ik dood ging. In mijn paniek besloot ik even te lopen over de parkeerplaats omdat iedereen in lachkiks zat vanwege S die helemaal van de wereld was(maar prettig). Lopend op de parkeerplaats heb ik een liedje gezongen.. dit lopen en zingen bracht me echt in rust.. Omdat ik me niet op mijn hart concentreerde merkte ik meteen dat het kloppende gevoel wat van mn borst tot in mijn hoofd liep. na 3/4uur werd het stukken minder..maar die hartkloppingen gingen maar niet over, ik heb thuis ruim 5/6uur later nog hartkloppingen GEVOELD en de hele nacht ervan wakker gelegen.. Ik twijfelde echt om naar de doctor te gaan.. Inmiddels denk ik dat het tussen mn oren zat, toch voelde ik het.. Ik had mezelf gezworen nooit meer te blowen, maar een week later deed ik het weer.. ik heb het zeker 5keer gedaan, maar alle 5 de keren weer die hartkloppingen! en 2x zelfs weer min of meer bad.. tot ik me een keer stoned was en bij mezelf dacht.. laat 't maar komen, 't gaat zoals altijd weer over.. toen was ik eens echt Lekker gaar... nu anderhalf jaar verder blow ik bijna elke dag met genot(die transjes heb ik nog steeds als ik super stoned ben.. maar ze zijn nu chill want ik geef me dr aan over en stribbel niet tegen) Ik hoop dat jullie mijn verhaal goed vonden en dit zelf ook herkennen, mischien dat ik alsnog wat opsteek! groeten zuiderlijkesteen **"
"berten zei: mja en die transjes die je beschrijft trekken goed op ontwakingen die ik eens gehad heb. Je bent heel ver aan het wegdromen en plots schiet je wakker en besef je weer wat je aan het doen bent en voor je het weet ben je weer weg. Bij ons heet dat ontwakingen maar heb dit maar 2 keer ofzo gehad wel heel eng Klik om te vergroten... ja die ''ontwakingen'' gaven mij het gevoel dat ik mezelf niet meer onder controlle had, ik heb inmiddels geleerd dat je onder invloed de controlle moet weggeven en het over je heen moet laten komen.. Binnekort ga ik trouwes voor het eerst op de paddo's!"
"ExceptionalInsight zei: zuiderlijkesteen zei: Binnekort ga ik trouwes voor het eerst op de paddo's! Klik om te vergroten... Als je al para wordt van een versnelde hartslag, vind je dat dan een verstandige beslissing? Klik om te vergroten... Zoals ik eerder zei, dit betreft bij mijn eerste keren.. Ik had het simpelweg niet verwacht en was niet voorbereid. Ik denk dat ik inmiddels klaar ben voor psychedelica. laat maar komen"
"Hallo, Ik ga met school naar dinant(ardennen) toe, we gaan hierheen met de bus. Ik verwacht niet dat er drugshonden/controlles komen maar mochten deze er komen en ik heb ong 4/5 gram gesealed+in boterhammen zakje+in aliminium folie. en ik draag een dubbele onderbroek waar ik dit pakketje in doe, zou dit gevonden worden? zonee ga ik namelijk een super chille vakantie hebben!! alvast bedankt"
"Bedankt voor de reacties, ik was inderdaad niet van plan om ooit in bangkok hilton te belanden maarja. Ik zal sowieso niet de enige zijn die meeneemt ik neem het risico denk ik gewoon, bedankt. en om ff je vraag te beantwoorden nee ik heb geen leuke schoolreis zonder wiet"
"En met gesealed bedoel ik onaangerand van de coffeeshop."
"Ik ben niet echt van plan om mijn wiet in pindakaas te stashen maarja toch handige tip Ik doe het onder mn stoel wel dan,hoewel ik tog op bepaalde plekken niet gefouileerd zou worden. bedankt voor de reacties"
"Gefeliciteerd! Je hebt voor het eerst goede wiet gerookt waar je stoned van word! Kan dat trage gevoel heel goed herkennen, als je je hoofd bijvoorbeeld omdraaid dat het even duurt voordat je weer goed ziet enz... Had ik vooral toen ik begon met blowen, nu heb ik deze space (helaas) nog maar afentoe, als ik het niet verwacht en meestal van Amnesia...."