soldiermoney zei:
Thanks!
Veel plezier met je beschimmelde vriend(jes). Die dingen zaten bij mij ook in een vacuüm gezogen plastic zakje. Volgens mij zijn die dingen echt gigantisch! En 15 gram

! Wow je hebt er echt zin in zo te zien. Ben heel benieuwd hoe je nacht gaat verlopen.
Vanmiddag heb ik 10 gram gedroogde Atlantis genuttigd. Zeer milde, maar wel leuke trip
Stiekem ben ik best jaloers
Yo, ik was alweer vergeten hier gepost te hebben. Dat was nu ongeveer denk ik de 7e misschien al 8e keer dat ik truffels of paddo's gegeten had.
Ik had de hele portie gegeten, goed gekauwd, met cola light weggespoeld, niet veel hoeven te drinken erbij. Was minder dan 1 glas.
Maar anyway 15gr op en na 30 minuten begon ik me een beetje dronke achtig te voelen, ik ging lopen en merkte dat ik niet meer zo'n goed evenwicht had en het voelde ook een beetje alsof ik het bloed door mijn bloedvaten voelde stromen door heel m'n lichaam. Een kwartier later, terug op mijn kamer ging ik zitten, vanaf dat moment zat ik te staren naar een handdoek die ik opgehangen had, en op de een of andere manier was mijn gedachte helemaal stil gelegd, ik zat te staren maar ik had geen gedachtes. Ik zag dingen op die handdoek steeds groter worden, maar het was heel vreemd want het werd steeds groter en het bleef oneindig doorgroeien terwijl het eigelijk niet groter werd en het leek heel vreemd, alsof ik erin gezogen werd maar de handoek op dezelfde afstand bleef hangen. Dat ging zo eigelijk wel een tijd lang door. Later keek ik naar de gordijnen waar de patroontjes die erop zaten ineens in 3d leken te zijn. Nogsteeds had ik geen gedachtes in mijn hoofd. Het was alsof ik in een soort gedachteloze trans zat waar je uiterst goed tot rust kon komen. Na een uur of 2-2½ na inname besloot ik dat ik nog wat avond eten moest halen dat was zo'n beetje rond half 5 / 5 uur. Ik loop naar buiten, waar het op dat moment nog echt ijskoud was, en ik werd ineens wakker geschud, ik werd zo uit die trans gesleurd en ineens komen allerlei gedachtes weer terug. Het voornaamste wat ik dacht was dat ik vergeten was dat ik tripte toen ik op het idee kwam om naar de supermarkt te gaan, en dat het zo ijskoud was. Maarja, ik eigenwijs naar me fiets toe lopen, behoorlijk wiebelend, had ook echt geen puf in m'n benen meer. Gooi zowat mijn fiets omver, en toen maar gaan fietsen. Het fietsen zelf ging eigenlijk uitermate goed, alsof het automatisch ging, ik hoefde alleen te trappen en te remmen. Aangekomen bij supermarkt, spullen gekocht, weer naar buiten, en naar huis gefiets. Toen ik thuis kwam was de trip al zo'n beetje over eigelijk, ik merkte nog wel dat ik een heel slecht evenwicht had en ik nog wat slap was in m'n benen enzo, maar voor de rest was er niet veel meer aan.
Ik moet zeggen dat ik wel wat teleurgesteld ben, heb 15gr gegeten maar ik heb niet zo hard getript als ik zou willen, had ook graag meer visuals gehad ook met kleuren zou me mooi lijken. Er was niet veel nuttigs aan deze trip behalve dat ik wel even heerlijk tot rust was gekomen.
Ik zit te denken om de volgende keer rond de 20-25gr te gaan zitten met deze truffels, alleen verkopen ze ze per 15gr, dus dan krijg ik 30gr. Dat lijkt me iets teveel van het goede. Wat ik misschien ook kan doen is een MAO-remmer thee zetten en dan nog is proberen met 1 portie van 15gr. Wat zouden jullie mij adviseren? 2 porties, of 1 portie met mao-remmers? Eerlijk gezegd ligt mijn voorkeur bij mao-remmers. Vrienden van mij hebben er goede ervaringen mee, en het leek mij geen slecht idee.