Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDragon's Dynamite Truffels (Psilocybe Pajateros).. BAM

Dragon's Dynamite Truffels (Psilocybe Pajateros).. BAM

52 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm dat is wel een goed idee die lemon tek, daar ben ik wel benieuwd naar en hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
You're welcome. Het zou echt tof zijn als je er een reportje over zou willen schrijven. Want er zijn nog niet veel reports over de psilocybe pajateros, en ik ben echt benieuwd hoe andere mensen op deze soort trippen :P
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geniale trip en vooral netjes uitgewerkt! :wave:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
pwoe, klinkt best wel heftig.
Hoeveel uur had je vantevoren niet gegeten dan?
Kan ik hier rekening mee houden, het klinkt toch best heftig.
Het waren dus vooral veel visuals? Want dat wil ik ook nog weleens
meemaken, normaal heb ik daar niet zoveel tijd voor of het is in lichte vorm.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had ongeveer 3 uur voor inname nog 3 eieren op. De truffels had ik flinterdun gesneden, ik denk dat dit ook voor een beter opname van de werkzame stof heeft gezorgd, omdat er dan een groter oppervlak van de truffel in contact komt met de maagwand en je mond. Visueel was het zeker. Rustige omgeving is echt een must bij deze soort :wink:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#6
In mijn mening steken dragons dynamite echt met kop en schouders boven de atlantis uit. Ben benieuwd naar je reportje :)
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#7
heb ze laatst op aanraden van een vriend ook genomen en dit was de messt heftige trip op truffels die ik tot nu toe gehad heb, ik heb 15 gram in een keer genomen en heb me 6 uur lang half dood gelschen en verbaasd. prachtige kleuren en voor al heel zwaar visueel (denk aan dansende en draaiende bomen) al met al een prachtige dag en icm 2cb als afsluiting niet meer kapot te krijgen.
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeer mooi tripreport!, volgende keer ga ik ook voor deze dragon's dynamites, want de visuals van de atlantis vallen zo te zien zwaar tegen , tegenover deze Pajateros!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
nice reportje :) :)
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooi report! :)
Ik heb net 20 minuten geleden 15gr draken dynamiet gegeten, als je al zo tript van 7.5gr ben ik benieuwd wat ik zal merken van die 15gr :grin: maar helaas heb ik al wel gemerkt dat ik altijd meer nodig heb dan andere mensen om een trip te krijgen. Heb ook nooit echt heftige visuals gehad iets wat ik hoop dat vandaag wel gaat gebeuren. Mijn 'tripsitter' zit in z'n kamer die roep ik wel als ik hem wil zien.

De truffels waren trouwens luchtdicht verpakt in een plastic vacuüm verpakking en dat zat weer in het normale doosje van de truffels, het waren geen hele exemplaren maar gesneden stukken van zo te zien gigantische truffels.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thanks!
Veel plezier met je beschimmelde vriend(jes). Die dingen zaten bij mij ook in een vacuüm gezogen plastic zakje. Volgens mij zijn die dingen echt gigantisch! En 15 gram :rock: ! Wow je hebt er echt zin in zo te zien. Ben heel benieuwd hoe je nacht gaat verlopen.
Vanmiddag heb ik 10 gram gedroogde Atlantis genuttigd. Zeer milde, maar wel leuke trip :)
Stiekem ben ik best jaloers :tearsofjoy:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb een tijdje geleden ook deze Pajateros mogen nuttigen.

Eerst de helft gegeten van 20 gr. en maar niet weten wanneer ik
zat te pieken, op een gegeven moment toch nog bij gepakt en dit verlengde
de trip wel degelijk, het werd niet versterkt (gelukkig :P) maar zeker wel verlengd met 1 à 2 uur.

Misschien een tip. :wave:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thanks voor de tip! Ik trip zelf altijd vrij lang, en ben vaak als mijn tripgenoot weggaat nog aan het trippen. Misschien toch een optie als ik echt vollebak wil genieten om bij te pakken. :)
j
j3llyguyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ewa Frodo nice report man! binnenkort gaan wij ze ook doen eh als ik van da gezeik met me amandelen af ben. na het lezen van dit report heb ik echt zin gekregen!!!
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#15
j3llyguy zei:
Ewa Frodo nice report man! binnenkort gaan wij ze ook doen eh als ik van da gezeik met me amandelen af ben. na het lezen van dit report heb ik echt zin gekregen!!!
Klik om te vergroten...
Ben blij om dat te horen man! Dan gaan we er goed van genieten! :) Nu nog wachten op de juiste omstandigheden.
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
soldiermoney zei:
Thanks!
Veel plezier met je beschimmelde vriend(jes). Die dingen zaten bij mij ook in een vacuüm gezogen plastic zakje. Volgens mij zijn die dingen echt gigantisch! En 15 gram :rock: ! Wow je hebt er echt zin in zo te zien. Ben heel benieuwd hoe je nacht gaat verlopen.
Vanmiddag heb ik 10 gram gedroogde Atlantis genuttigd. Zeer milde, maar wel leuke trip :)
Stiekem ben ik best jaloers :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Yo, ik was alweer vergeten hier gepost te hebben. Dat was nu ongeveer denk ik de 7e misschien al 8e keer dat ik truffels of paddo's gegeten had.
Ik had de hele portie gegeten, goed gekauwd, met cola light weggespoeld, niet veel hoeven te drinken erbij. Was minder dan 1 glas.
Maar anyway 15gr op en na 30 minuten begon ik me een beetje dronke achtig te voelen, ik ging lopen en merkte dat ik niet meer zo'n goed evenwicht had en het voelde ook een beetje alsof ik het bloed door mijn bloedvaten voelde stromen door heel m'n lichaam. Een kwartier later, terug op mijn kamer ging ik zitten, vanaf dat moment zat ik te staren naar een handdoek die ik opgehangen had, en op de een of andere manier was mijn gedachte helemaal stil gelegd, ik zat te staren maar ik had geen gedachtes. Ik zag dingen op die handdoek steeds groter worden, maar het was heel vreemd want het werd steeds groter en het bleef oneindig doorgroeien terwijl het eigelijk niet groter werd en het leek heel vreemd, alsof ik erin gezogen werd maar de handoek op dezelfde afstand bleef hangen. Dat ging zo eigelijk wel een tijd lang door. Later keek ik naar de gordijnen waar de patroontjes die erop zaten ineens in 3d leken te zijn. Nogsteeds had ik geen gedachtes in mijn hoofd. Het was alsof ik in een soort gedachteloze trans zat waar je uiterst goed tot rust kon komen. Na een uur of 2-2½ na inname besloot ik dat ik nog wat avond eten moest halen dat was zo'n beetje rond half 5 / 5 uur. Ik loop naar buiten, waar het op dat moment nog echt ijskoud was, en ik werd ineens wakker geschud, ik werd zo uit die trans gesleurd en ineens komen allerlei gedachtes weer terug. Het voornaamste wat ik dacht was dat ik vergeten was dat ik tripte toen ik op het idee kwam om naar de supermarkt te gaan, en dat het zo ijskoud was. Maarja, ik eigenwijs naar me fiets toe lopen, behoorlijk wiebelend, had ook echt geen puf in m'n benen meer. Gooi zowat mijn fiets omver, en toen maar gaan fietsen. Het fietsen zelf ging eigenlijk uitermate goed, alsof het automatisch ging, ik hoefde alleen te trappen en te remmen. Aangekomen bij supermarkt, spullen gekocht, weer naar buiten, en naar huis gefiets. Toen ik thuis kwam was de trip al zo'n beetje over eigelijk, ik merkte nog wel dat ik een heel slecht evenwicht had en ik nog wat slap was in m'n benen enzo, maar voor de rest was er niet veel meer aan.

Ik moet zeggen dat ik wel wat teleurgesteld ben, heb 15gr gegeten maar ik heb niet zo hard getript als ik zou willen, had ook graag meer visuals gehad ook met kleuren zou me mooi lijken. Er was niet veel nuttigs aan deze trip behalve dat ik wel even heerlijk tot rust was gekomen.
Ik zit te denken om de volgende keer rond de 20-25gr te gaan zitten met deze truffels, alleen verkopen ze ze per 15gr, dus dan krijg ik 30gr. Dat lijkt me iets teveel van het goede. Wat ik misschien ook kan doen is een MAO-remmer thee zetten en dan nog is proberen met 1 portie van 15gr. Wat zouden jullie mij adviseren? 2 porties, of 1 portie met mao-remmers? Eerlijk gezegd ligt mijn voorkeur bij mao-remmers. Vrienden van mij hebben er goede ervaringen mee, en het leek mij geen slecht idee.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pffff dat had ik niet verwacht van 15 gram! Gedachtenloos staren lijkt me wel even lekker trouwens, maar je hebt er niet zo veel aan.
Wat je zou kunnen proberen is de lemon-tek methode. Hierbij meng je de fijngesneden truffels met citroensap. Dit laat je dan een kwartiertje/halfuurtje staan. Hierdoor schijnen de werkzame stoffen beter vrij te komen :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb van Dragon's Dynamite wel flink lopen trippen in me hoofd. Alleen niet zoveel visueel.
De muren werden in het begin rood, over naar groen en zo een aantal kleuren af. Voor de rest leek de kamer ineens eigenlijk best wel groot. De bank was ook groter en dieper.

Niet veel visueel wel heerlijk getript. :)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Shroom zei:
Hmm dat is wel een goed idee die lemon tek, daar ben ik wel benieuwd naar en hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over.
Klik om te vergroten...
Ik heb 20gram ge-lemon tekt en dat was geniaal :hearteyes:

Wat ik begrijp is het effect met mao-remmers nog veel heftiger, dus wellicht eerst een lemon tekje proberen :)

Tevens is het combineren met MAO remmers niet geheel zonder gevaar, dus even goed je research :)
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zazuu. zei:
De muren werden in het begin rood, over naar groen en zo een aantal kleuren af. Voor de rest leek de kamer ineens eigenlijk best wel groot. De bank was ook groter en dieper.
Niet veel visueel wel heerlijk getript. :)
Klik om te vergroten...
Zo herkenbaar!!! Echt heerlijk om naar een lege muur te staren en toch zoveel te zien! :hearteyes:

Een hoop nieuwe ideeën en ervaringen worden hier zomaar opgedaan, en gedeeld! Echt super om te horen dat deze truffelsoort ook bij andere mensen in de 'smaak' valt. Volgende keer ga ik voor de 10 gram lemon-tek. Misschien net ietsiepietsie over mijn grens, maar zo blijft het wel spannend :rock: En combineren met MAO-remmers vindt ik nog steeds een beetje onduidelijk, dan ben ik liever een zuurpruim en zuip ik citroensap :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."