#1
Ewa Frodo nice report man! binnenkort gaan wij ze ook doen eh als ik van da gezeik met me amandelen af ben. na het lezen van dit report heb ik echt zin gekregen!!!
Ben blij om dat te horen man! Dan gaan we er goed van genieten!j3llyguy zei:Ewa Frodo nice report man! binnenkort gaan wij ze ook doen eh als ik van da gezeik met me amandelen af ben. na het lezen van dit report heb ik echt zin gekregen!!!
Yo, ik was alweer vergeten hier gepost te hebben. Dat was nu ongeveer denk ik de 7e misschien al 8e keer dat ik truffels of paddo's gegeten had.soldiermoney zei:Thanks!
Veel plezier met je beschimmelde vriend(jes). Die dingen zaten bij mij ook in een vacuüm gezogen plastic zakje. Volgens mij zijn die dingen echt gigantisch! En 15 gram! Wow je hebt er echt zin in zo te zien. Ben heel benieuwd hoe je nacht gaat verlopen.
Vanmiddag heb ik 10 gram gedroogde Atlantis genuttigd. Zeer milde, maar wel leuke trip![]()
Stiekem ben ik best jaloers![]()
Ik heb 20gram ge-lemon tekt en dat was geniaalShroom zei:Hmm dat is wel een goed idee die lemon tek, daar ben ik wel benieuwd naar en hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over.
Zo herkenbaar!!! Echt heerlijk om naar een lege muur te staren en toch zoveel te zien!Zazuu. zei:De muren werden in het begin rood, over naar groen en zo een aantal kleuren af. Voor de rest leek de kamer ineens eigenlijk best wel groot. De bank was ook groter en dieper.
Niet veel visueel wel heerlijk getript.![]()
En combineren met MAO-remmers vindt ik nog steeds een beetje onduidelijk, dan ben ik liever een zuurpruim en zuip ik citroensap :PEen MAO is een enzym in het lichaam dat bepaalde stoffen afbreekt zodat het geen gevaar voor het lichaam opleverd. In ons normale eten zitten ook stoffen die hierdoor afgebroken worden omdat ze anders giftig zijn. Dankzij de MAO's is dit niet zo en kunnen we ze gewoon eten.soldiermoney zei:En combineren met MAO-remmers vindt ik nog steeds een beetje onduidelijk, dan ben ik liever een zuurpruim en zuip ik citroensap :P
Zazuu. zei:pwoe, klinkt best wel heftig.
Hoeveel uur had je vantevoren niet gegeten dan?
Kan ik hier rekening mee houden, het klinkt toch best heftig.
Het waren dus vooral veel visuals? Want dat wil ik ook nog weleens
meemaken, normaal heb ik daar niet zoveel tijd voor of het is in lichte vorm.

lipsticknmascara zei:Zazuu. zei:pwoe, klinkt best wel heftig.
Hoeveel uur had je vantevoren niet gegeten dan?
Kan ik hier rekening mee houden, het klinkt toch best heftig.
Het waren dus vooral veel visuals? Want dat wil ik ook nog weleens
meemaken, normaal heb ik daar niet zoveel tijd voor of het is in lichte vorm.
Nou ik weet niet hoe je setting meestal is, maar het helpt vaak als je de televisie uit laat en gewoon een muziekje aan zet en eventueel stimulerende voorwerpen (bijvoorbeeld een poster of lavalamp). De televisie stuurt je namelijk meestal een richting op met je visuals. En anders zou je een natuurdocumentaire kunnen proberen, ook erg leuk voor het beeld.![]()
Zazuu. zei:lipsticknmascara zei:Zazuu. zei:pwoe, klinkt best wel heftig.
Hoeveel uur had je vantevoren niet gegeten dan?
Kan ik hier rekening mee houden, het klinkt toch best heftig.
Het waren dus vooral veel visuals? Want dat wil ik ook nog weleens
meemaken, normaal heb ik daar niet zoveel tijd voor of het is in lichte vorm.
Nou ik weet niet hoe je setting meestal is, maar het helpt vaak als je de televisie uit laat en gewoon een muziekje aan zet en eventueel stimulerende voorwerpen (bijvoorbeeld een poster of lavalamp). De televisie stuurt je namelijk meestal een richting op met je visuals. En anders zou je een natuurdocumentaire kunnen proberen, ook erg leuk voor het beeld.![]()
Hmm, is misschien wel een idee. Om eerst de tv uit te laten en later aan te zetten. Ik vind het altijd leuk om wat beeld te hebben om naar te kijken, tv aan en geluid uit. 'k Zal eens kijken hoe dat gaat. 'k Wil wel gamen :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."