Hallo!
Graag wil ik mijn ervaring met 4-FMP met jullie delen.
Ik ben geen ster in schrijven, maar hopelijk hebben jullie er wat aan
![:)]()
!
Wat? 120 mg 4-FMP, (later op de avond ook XTC ingenomen)
Wie? Ik ben een meid van 21, 184 cm lang en weeg 59 kg
Waar? Vrij groot Hardcore festival
Afgelopen weekend ging ik met mijn vrienden naar een vrij groot Hardcore festival. Ik keek er echt heel erg naar uit
![:grin:]()
.
Ik gebruik vaker XTC, meestal 1,5 pil. Maar nu hadden mijn vriend en ik gelezen over 4-FMP en dat leek ons wel wat. Hij had het een tijdje terug al in huis gehaald en hij heeft het toen op een feest geprobeerd waar ik niet bij was. Hij had toen 180 mg genomen maar hij heeft er helemaal niks van gevoeld (hij weegt 97 kg misschien daardoor..?). Dat vond ik wel jammer want had graag zijn ervaring erover gehoord. Ondanks het bij hem niet werkte wilde ik het zelf ook proberen, omdat ik er wel veel leuke dingen over had gelezen.
Dus, om 15:00 waren we binnen op het festival en om
16:15 heb ik 120 mg 4-FMP ingenomen. Mijn vriend wilde het ook nog wel een kans geven en heeft 210 mg ingenomen om dezelfde tijd. Om
17:00 begon het bij mij al te werken (XTC duurt vaak langer bij mij). Ik voelde me warmer worden en mijn lichaam tintelden op verschillende plekken. Ook had ik een beetje een nerveus gevoel in mijn ondermaag, zoals ik ook altijd heb als de XTC inwerkt. Het was prettig en niet te overheersend. Cola drinken was fijn, lopen was fijn.. Soms ebte dit gevoel weg en dan kwam het ineens weer terug. Soms vrij subtiel, dan weer wat intenser. En ik besefte me goed wat er gebeurde, ik was verder gewoon helder. Mijn vriend daarentegen voelde er weer niks van, hij is na een uur overgestapt op de XTC en is de rest van de dag/avond daar heerlijk hard op gegaan. Toen, rond
17:30, voelde ik me echt heerlijk. Dat was de piek. Ik voelde me nog gelukkiger, maar tevens nog steeds “nuchter/helder”. Ik wist precies wat ik deed, wat ik zei, ik realiseerde me wat ik voelde, alles wat clear, ik was gewoon mezelf maar wel heul vrolijk en blij
![:grin:]()
! Alles was echt fijn en leuk! Ik danste met mijn ogen dicht en genoot van de muziek, die klonk echt amazing! En het love-gevoel wat ik bij XTC al lang niet meer heb, ervoer ik nu eindelijk weer. Ik wilde met al mijn vrienden lekker kletsen en zoenen met mijn vriend was echt zooo lekker
![:hearteyes:]()
. En de tijd ging ook niet zo absurd snel zoals bij XTC, wat was ik blij te zie dat ik nog de heeele avond had! En nogmaals, dat wil ik echt benadrukken, ik was er gewoon bij met m’n hoofd. Ik was niet waus, ik stond niet strak, ik kraamde geen nonsens uit. Daar was ik blij om, want dat strak staan dat was ik eigenlijk wel een beetje zat..
Maar helaaas, om
18:00 / 18:30 merkte ik dat het spul uitwerkte. Wat ik vrij snel vond, want ik had gelezen dat het wel 6 of 8 uur kon aanhouden. Ook had ik gehoopt er meer van te voelen, of in ieder geval, het sterker te voelen. Hetgeen wat ik dan de piek noem was niet heel extreem. Zeker wel lekker, zeker van genoten, heus, maar achteraf had ik het langer gewild en had ik het ook wat intenser willen ervaren!! Ik denk dat ik de volgende keer wat meer neem, hopelijk blijft het dan wat langer werken en ervaar ik het wat heviger. Want ja, dit is echt wel een heel lekker goedje hoor! Ik denk dat ik voorlopig van de XTC afblijf :P.
Anyway! Toen het was uitgewerkt begon ik me een beetje te vervelen.. Ook mijn rugpijn (wat ik altijd krijg) kwam opzetten. Probleem was alleen.. het was nog vroeg en ik had geen 4-FMP meer! Alleen nog maar XTC, en dat wilde ik liever niet nemen omdat ik had gelezen dat dat zo slecht is voor je in combinatie met 4-FMP. Maar ja, ik had het niet zo meer naar mijn zin en werd moe, dus heb om
19:00 besloten een halve Nintendo erin te gooien. Die sloeg vrij snel in (half uurtje?). Ik voelde me meteen best waus worden, helder blijven zat er niet meer in. Mijn kaak ging ook iets strakker staan, mijn mondhoeken stonden weer lekker charmant naar beneden en mijn ogen waren half dicht, je kent het wel. Het was wel lekker hoor! Ik bedoel, ik geniet ook van XTC, maar het liefst had ik 4-FMP bijgepakt want sinds die XTC pil inwerkte werd alles weer zo vaag en ging de tijd ook zo snel! Ik heb wel heel gezellig met allemaal meiden staan praten en dansen, heb me zeker nog vermaakt. Maar ja, wel dus spacend! Kan me van de late avond ook niet zo veel herinneren, tenminste, in delen, terwijl ik wel nog alles weet van de periode dat ik 4-FMP op had. Volgens mij heb ik rond 21:30 nog een halfje genomen maar dat weet ik dus niet meer zeker!! Moet je na gaan. Ik weet wel dat ik om
23:00 moe en suf werd.. om 23:30 (feest duurde tot middernacht) zijn mijn vriend en ik naar het hotel gegaan (10 min rij afstand
![^_^]()
).
Nu als ik XTC gebruik, kan ik altijd gewoon lekker slapen (en eten
![:wink:]()
). Maar deze nacht heb ik zo slecht geslapen! Ik werd heel veel wakker, draaide veel en vanaf 5 uur was ik eigenlijk alleen nog maar wakker. Heb wel lekker ontbeten gelukkig.
De hele zondag ben ik hyper geweest, hele tijd met mijn voet of vinger lopen tikken. Echt irritant haha. Ik was gewoon totaal niet moe. Mijn vriend trouwens wel, die wilde alleen maar slapen. Ik vraag me af of dat komt omdat ik 4-FMP heb gebruikt, misschien dat ik daarvan dus wel wakker blijf..? Maar gelukkig voelde ik rond 16:30 ineens een verandering in mijn lichaam, ineens nam een vermoeidheid het over. Het voelde alsof de energie uit mijn lichaam droop, heel gek gevoel. Ik voelde gewoon hoe het stofje ui mijn lichaam verdween en hoe ik langzaam moe werd. Ik heb die nacht heerlijk geslapen gelukkig!! Maandag was ik nog steeds erg moe en kreeg ik rond 13:30 heel erge hoofdpijn. Ik heb geen idee of dit iets te maken heeft met het drugsgebruik? Hoop het niet
![:wink:]()
! Nog nooit eerder gehad iig.. En een down gevoel heb ik niet gehad, dat heb ik bijna nooit trouwens. Dus dat is wel relaxt. Ook maar 1 dag last gehad van kaakpijn, dat was maandag avond ook lekker weer weggetrokken. Fijn fijn fijn.
Conclusie: 4-FMP is mijn nieuwe partydrug :P! Je voelt je vrolijk, verliefd, geliefd, energiek, lief, leuk, gezellig, praterig, je geniet maar zonder dat je strak staat of waus bent, je bent erbij met je hoofd, je voelt je helder. Het is alsof wat er gebeurd, vanuit je eigen lichaam ontstaat en niet vanuit een drug. Bij XTC voel ik dat de drug het overneemt en 4-FMP werkt gewoon samen met mij
![:wink:]()
. En de combo met XTC werkte bij mij dus wel prima, ging er lekker op, maar ben dat spacende gedoe gewoon een beetje zat..! Dus

!!!
Maar ja, mijn spierbundel vriendje voelt er dus geen zak van...