Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMP report [by a girl]

4-FMP report [by a girl]

17 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg leuk om te lezen! :)

Een mooi entree heb je gemaakt zo , welkom!

Hoop meer van je te mogen lezen in de toekomst!
r
ravemeisje91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo!

Graag wil ik mijn ervaring met 4-FMP met jullie delen.
Ik ben geen ster in schrijven, maar hopelijk hebben jullie er wat aan :)!

Wat? 120 mg 4-FMP, (later op de avond ook XTC ingenomen)
Wie? Ik ben een meid van 21, 184 cm lang en weeg 59 kg
Waar? Vrij groot Hardcore festival

Afgelopen weekend ging ik met mijn vrienden naar een vrij groot Hardcore festival. Ik keek er echt heel erg naar uit :grin:.
Ik gebruik vaker XTC, meestal 1,5 pil. Maar nu hadden mijn vriend en ik gelezen over 4-FMP en dat leek ons wel wat. Hij had het een tijdje terug al in huis gehaald en hij heeft het toen op een feest geprobeerd waar ik niet bij was. Hij had toen 180 mg genomen maar hij heeft er helemaal niks van gevoeld (hij weegt 97 kg misschien daardoor..?). Dat vond ik wel jammer want had graag zijn ervaring erover gehoord. Ondanks het bij hem niet werkte wilde ik het zelf ook proberen, omdat ik er wel veel leuke dingen over had gelezen.

Dus, om 15:00 waren we binnen op het festival en om 16:15 heb ik 120 mg 4-FMP ingenomen. Mijn vriend wilde het ook nog wel een kans geven en heeft 210 mg ingenomen om dezelfde tijd. Om 17:00 begon het bij mij al te werken (XTC duurt vaak langer bij mij). Ik voelde me warmer worden en mijn lichaam tintelden op verschillende plekken. Ook had ik een beetje een nerveus gevoel in mijn ondermaag, zoals ik ook altijd heb als de XTC inwerkt. Het was prettig en niet te overheersend. Cola drinken was fijn, lopen was fijn.. Soms ebte dit gevoel weg en dan kwam het ineens weer terug. Soms vrij subtiel, dan weer wat intenser. En ik besefte me goed wat er gebeurde, ik was verder gewoon helder. Mijn vriend daarentegen voelde er weer niks van, hij is na een uur overgestapt op de XTC en is de rest van de dag/avond daar heerlijk hard op gegaan. Toen, rond 17:30, voelde ik me echt heerlijk. Dat was de piek. Ik voelde me nog gelukkiger, maar tevens nog steeds “nuchter/helder”. Ik wist precies wat ik deed, wat ik zei, ik realiseerde me wat ik voelde, alles wat clear, ik was gewoon mezelf maar wel heul vrolijk en blij :grin:! Alles was echt fijn en leuk! Ik danste met mijn ogen dicht en genoot van de muziek, die klonk echt amazing! En het love-gevoel wat ik bij XTC al lang niet meer heb, ervoer ik nu eindelijk weer. Ik wilde met al mijn vrienden lekker kletsen en zoenen met mijn vriend was echt zooo lekker :hearteyes:. En de tijd ging ook niet zo absurd snel zoals bij XTC, wat was ik blij te zie dat ik nog de heeele avond had! En nogmaals, dat wil ik echt benadrukken, ik was er gewoon bij met m’n hoofd. Ik was niet waus, ik stond niet strak, ik kraamde geen nonsens uit. Daar was ik blij om, want dat strak staan dat was ik eigenlijk wel een beetje zat..
Maar helaaas, om 18:00 / 18:30 merkte ik dat het spul uitwerkte. Wat ik vrij snel vond, want ik had gelezen dat het wel 6 of 8 uur kon aanhouden. Ook had ik gehoopt er meer van te voelen, of in ieder geval, het sterker te voelen. Hetgeen wat ik dan de piek noem was niet heel extreem. Zeker wel lekker, zeker van genoten, heus, maar achteraf had ik het langer gewild en had ik het ook wat intenser willen ervaren!! Ik denk dat ik de volgende keer wat meer neem, hopelijk blijft het dan wat langer werken en ervaar ik het wat heviger. Want ja, dit is echt wel een heel lekker goedje hoor! Ik denk dat ik voorlopig van de XTC afblijf :P.

Anyway! Toen het was uitgewerkt begon ik me een beetje te vervelen.. Ook mijn rugpijn (wat ik altijd krijg) kwam opzetten. Probleem was alleen.. het was nog vroeg en ik had geen 4-FMP meer! Alleen nog maar XTC, en dat wilde ik liever niet nemen omdat ik had gelezen dat dat zo slecht is voor je in combinatie met 4-FMP. Maar ja, ik had het niet zo meer naar mijn zin en werd moe, dus heb om 19:00 besloten een halve Nintendo erin te gooien. Die sloeg vrij snel in (half uurtje?). Ik voelde me meteen best waus worden, helder blijven zat er niet meer in. Mijn kaak ging ook iets strakker staan, mijn mondhoeken stonden weer lekker charmant naar beneden en mijn ogen waren half dicht, je kent het wel. Het was wel lekker hoor! Ik bedoel, ik geniet ook van XTC, maar het liefst had ik 4-FMP bijgepakt want sinds die XTC pil inwerkte werd alles weer zo vaag en ging de tijd ook zo snel! Ik heb wel heel gezellig met allemaal meiden staan praten en dansen, heb me zeker nog vermaakt. Maar ja, wel dus spacend! Kan me van de late avond ook niet zo veel herinneren, tenminste, in delen, terwijl ik wel nog alles weet van de periode dat ik 4-FMP op had. Volgens mij heb ik rond 21:30 nog een halfje genomen maar dat weet ik dus niet meer zeker!! Moet je na gaan. Ik weet wel dat ik om 23:00 moe en suf werd.. om 23:30 (feest duurde tot middernacht) zijn mijn vriend en ik naar het hotel gegaan (10 min rij afstand ^_^).
Nu als ik XTC gebruik, kan ik altijd gewoon lekker slapen (en eten :wink:). Maar deze nacht heb ik zo slecht geslapen! Ik werd heel veel wakker, draaide veel en vanaf 5 uur was ik eigenlijk alleen nog maar wakker. Heb wel lekker ontbeten gelukkig.
De hele zondag ben ik hyper geweest, hele tijd met mijn voet of vinger lopen tikken. Echt irritant haha. Ik was gewoon totaal niet moe. Mijn vriend trouwens wel, die wilde alleen maar slapen. Ik vraag me af of dat komt omdat ik 4-FMP heb gebruikt, misschien dat ik daarvan dus wel wakker blijf..? Maar gelukkig voelde ik rond 16:30 ineens een verandering in mijn lichaam, ineens nam een vermoeidheid het over. Het voelde alsof de energie uit mijn lichaam droop, heel gek gevoel. Ik voelde gewoon hoe het stofje ui mijn lichaam verdween en hoe ik langzaam moe werd. Ik heb die nacht heerlijk geslapen gelukkig!! Maandag was ik nog steeds erg moe en kreeg ik rond 13:30 heel erge hoofdpijn. Ik heb geen idee of dit iets te maken heeft met het drugsgebruik? Hoop het niet :wink:! Nog nooit eerder gehad iig.. En een down gevoel heb ik niet gehad, dat heb ik bijna nooit trouwens. Dus dat is wel relaxt. Ook maar 1 dag last gehad van kaakpijn, dat was maandag avond ook lekker weer weggetrokken. Fijn fijn fijn.

Conclusie: 4-FMP is mijn nieuwe partydrug :P! Je voelt je vrolijk, verliefd, geliefd, energiek, lief, leuk, gezellig, praterig, je geniet maar zonder dat je strak staat of waus bent, je bent erbij met je hoofd, je voelt je helder. Het is alsof wat er gebeurd, vanuit je eigen lichaam ontstaat en niet vanuit een drug. Bij XTC voel ik dat de drug het overneemt en 4-FMP werkt gewoon samen met mij :wink:. En de combo met XTC werkte bij mij dus wel prima, ging er lekker op, maar ben dat spacende gedoe gewoon een beetje zat..! Dus :rock:!!!
Maar ja, mijn spierbundel vriendje voelt er dus geen zak van...
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Prachtige repo, welkom hier :rock: :wave:

Ook al gelezen dat het ofwel fantastisch werkt, ofwel je eigenlijk niets voelt! :smoke:
r
ravemeisje91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Thanks :grin:!!
Haha nou, dat klopt dus inderdad wel :P.
r
ravemeisje91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi 25tolife,

Dankjewel!
Ha ja, wie weet :grin:!
j
josselLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raar dat bij sommige mensen dit goedje totaal geen effect heeft, zoals bij mij helaas :rolleyes:

mvg jossel
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#7
ravemeisje91 zei:
Ik ben geen ster in schrijven, maar hopelijk hebben jullie er wat aan :)!
Klik om te vergroten...

Ach joh, vlieg op!!! Prima schrijfstijl, alsof je hier in de huiskamer zit te vertellen zo gemakkelijk leest het weg. Niets mis mee. !!

Misschien zelf toch ook maar eens proberen, dat 4 FMP
r
ravemeisje91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha :rolleyes: oke dan thanks!
Leuk om te horen =).
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekker reportje hoor :)

En wat mij betreft zijn mensen die niks voelen van 4fmp maar een stel lompe horken die pas "wat voelen" als ze helemaal retestrak en kneiterwaus zijn en het subtiele genot gewoon niet weten te waarderen. Puh! :P
r
ravemeisje91Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nathaniel zei:
Lekker reportje hoor :)

En wat mij betreft zijn mensen die niks voelen van 4fmp maar een stel lompe horken die pas "wat voelen" als ze helemaal retestrak en kneiterwaus zijn en het subtiele genot gewoon niet weten te waarderen. Puh! :P
Klik om te vergroten...

Thanks.

Maar wat je daarna zegt is - wat mij betreft - écht klinklare onzin.
Nogal een kortzichtige manier van denken over mensen die drugs anders ervaren of op een andere manier prettig vinden dan jijzelf.
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik hoor vaak dat mensen ongeveer 2 uurtje een soort xtc gevoel hebben en dat ebt dan weg... echter ben je nog wel onder invloed. het xtc (gelukzalige gevoel) wordt dan vervangen door een soort subtiel speed gevoel (helder, weinig eetlust, , lastig in slaap komen, subtiel gevoel van strak staan). Daardoor ben je dan geneigd bij te pakken. Maar dat kan wel verklaren waardoor het dus de hele dag erna nog een soort na gevoel gaf. Ws ook omdat je het gecombineerd hebt met X.

<maar dat is hoe ik het zie... weet niet of het echt zo is.

Mooi report trouwens, goed geschreven :wink:
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi, makkelijk en duidelijk geschreven report ravemeisje!

Ik heb nooit 4-FMP gebruikt,4- FMP staat voor 4-fluoromethamfetamine en zou dus langer en sterker moeten werken dan 4-FA , 4-fluoroamfetamine.

De combi met MDMA ( ecstacy) is niet ideaal denk ik, vind pep met xtc combineren ook niet leuk persoonlijk.

Probeer voor als je volgende x gaat spacen en niet kan slapen of rugpijn hebt, bij een arts aan tramadol ( contramal) te komen, een opium-derivaat, maar vrij mild nog ivm morfine en oxycodone en fentanyl enz.

En om te slapen een inslaper en/of doorslaper, vraag anders achter zolpidem, dat is geen benzo, maar wel dezelfde effecten en je slaapt er goed van in en als doorslaper zijn er genoeg middelen: lormetazepam, flurazepam,nitrazepam,flunitrazepam of een neurolepticum zoals zyprexa ( olanzapine),Dominal forte 80 mg of flupentixol ( Fluanxol) 1 mg of levomepromazine ( Nozinan) 25/100 mg, dat heeft naast een hypnotisch effect ook een pijnstillend effect en is niet verslavend ivm benzo's of z-drugs ( zolpidem,zopiclon)

Anyway, hoop dat er nog leuke reports volgen.

P.S. Hoe is de seks op 4-FMP als 'k mag vragen????


Greetz :mrgreen: :wave:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
^ Tegen de bijwerkingen van drugs nog meer drugs gebruiken, top ideetje
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nathaniel zei:
^ Tegen de bijwerkingen van drugs nog meer drugs gebruiken, top ideetje
Klik om te vergroten...

Oke je hebt gelijk, is geen goed idee, maar de ts vroeg het, dus beantwoordde ik

maar geef mn ongelijk ook toe, als het zo is hoor..... :stoned:
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#15
Realities zei:
Mooi, makkelijk en duidelijk geschreven report ravemeisje!

Ik heb nooit 4-FMP gebruikt,4- FMP staat voor 4-fluoromethamfetamine en zou dus langer en sterker moeten werken dan 4-FA , 4-fluoroamfetamine.
Klik om te vergroten...
4-FA en 4-FMP zijn hetzelfde stofje, jij doelt op 4-FMA.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi, bedankt dat je je verhaal deelt, ik heb recent ook 4-FMP gebruikt en ik ben wel geїnteresseerd in de ervaringen van anderen. Ik moet zeggen dat ik wel wat herken wat je beschrijft. Bij mij begon het heel subtiel, zo subtiel dat ik het me net zo goed heb kunnen inbeelden, en ik denk dat al had ik niet geweten dat ik drugs had gebruikt, dat het effect me nieteens was opgevallen. Ik voelde een beetje kriebeltjes in mijn buik en een klein beetje ontspannen, dat zwoele, rustgevende gevoel dat je kan krijgen van xtc. Maar dan een klein beetje. Kortom, de dosis zoals de verkoper had geadviseerd, viel tegen. Maar ik had meer dus ik heb uiteindelijk 2 soort van reageerbuisjes/flesjes (het was vloeibaar) naar binnen gewerkt, ik schat zo 7-8x zoveel als dat ik van xtc (pillen) zou gebruiken. Ik zat buiten te praten met een kersvers gemaakte vriend, toen ineens superveel licht mijn aandacht trok, en die jongen zei dat ik ineens belachelijk grote pupillen had (later zag ik in de spiegel dat ik grotere pupillen had dan dat ik ooit van xtc heb gehad). Ik zei, kom, we gaan dansen, en het moment dat ik opstond kreeg ik superveel energie en voelde ik mijn hartslag toenemen. We gingen dansen en ik heb zó zitten stuiteren, en mijn hart ging te keer, echt niet normaal. Ik had een hele droge mond, ik heb de hele binnenkant van mijn mond ook kapot gezogen en geslikt, maar ik had vreemd genoeg geen last van klemmende kaken. Buiten vroegen wel en niet drugsgebruikende vrienden of ik kon stilstaan, maar dat kon niet, ik barstte van de energie en ik moest bewegen. Zo ging het eigenlijk de hele avond onverminderd door. Het jammere is dat ik nauwelijks liefde- of euforie-effecten had zoals bij xtc. Dat miste ik best wel erg, en ik stond ook een beetje te strak voor het goede. Thuis aangekomen heb ik niet geslapen toen we uren later wat gingen doen met familie (die overigens niks merkten), en ik kon ook niks eten, en ik zat de hele tijd te bewegen met mijn benen. Dat ging de hele dag zo door, totdat ik van 5 tot 7 een dutje heb gedaan. ´s Avonds viel ik pas om 12 uur in slaap, en de volgende dag voelde ik me extreem slap. Ik vermoedde dat dat kwam doordat ik bijna 48 uur niks had gegeten, dus dat ging ik maar doen. Ik voelde me langzaam wat beter, maar ik bleef pittig brak. Mijn conclusie: ik vond het duidelijk minder dan xtc, maar ik ga het een nieuwe kans geven, en dan neem ik een lagere dosis. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat het beter wordt dan xtc. In ieder geval, bedankt voor het sharen van je verhaal, ik vond het interessant en ik hoop dat je ook wat aan het mijne hebt. Liefde!˂3
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Leuke tripreports hierboven en de topicstarter (: Ik ga overmorgen voor het eerst dus tof om te lezen, ben benieuwd! Lijkt wel bij iedereen weer net wat anders te werken als ik het zo allemaal lees. In de energie heb ik sowieso echt veel zin, van pillen krijg ik vaak alleen op het eind energie. En ik hou van energie. Want ik hou van dansen. En zitten en dan zittend verder dansen weetjewel.
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#18
ZERO- zei:
Leuke tripreports hierboven en de topicstarter (: Ik ga overmorgen voor het eerst dus tof om te lezen, ben benieuwd! Lijkt wel bij iedereen weer net wat anders te werken als ik het zo allemaal lees. In de energie heb ik sowieso echt veel zin, van pillen krijg ik vaak alleen op het eind energie. En ik hou van energie. Want ik hou van dansen. En zitten en dan zittend verder dansen weetjewel.
Klik om te vergroten...

Dan ga je 4fmp echt helemaal te gek vinden schat ik zo! geniet ervan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."