Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste echte keer LSD 140μg: Herboren als een feniks!

Eerste echte keer LSD 140μg: Herboren als een feniks!

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een zalig gevoel he dat 1 zijn met het universum :wink:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zelf nog nooit LSD gedaan, maar je maakt mij zeker nieuwsgierig!! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
BTW, toen jij thuis kwam Timmy waren we al weer redelijk terug volgens mij. Of heb jij dat toen anders ervaren?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afgelopen zaterdag was mijn eerste echte keer LSD. Ik zeg eerste echte keer, omdat mijn eerste keer eigenlijk nogal tegenviel. De eerste keer is inmiddels zo'n 2 maanden geleden en hoewel het een leuke ervaring was bleef het echte trippen uit. Ik had toen ook maar 70μg genomen omdat ik niet goed wist wat ik moest verwachten. Dit keer wilde ik echter een indrukwekkende trip en besloot uiteindelijk het dubbele te nemen. Ik heb het samen met mijn tripmaatje van het eerste uur gedaan, die ik verder D zal noemen. Voor D zou het de eerste keer LSD worden, dus D heeft 105μg genomen. Beiden hebben wij al minstens 10 keer paddo's gedaan, een keer LSA en Changa (DMT). Voor D zou het echter wel zijn eerste trip sinds een jaar of 4 worden.

Rond half 1 kwam ik bij D thuis aan, toen zijn we meteen boodschappen gaan doen en rond half 2 lagen de zegels op onze tong. We waren extreem goed voorbereid, ik had de avond ervoor 11 joints gedraaid, een hele playlist aan muziek, films, series en foto's op mijn laptop klaar gezet en D had 2 dozen met lachgas gehaald. Bovendien hadden we dus boodschappen voor een heel gezin gehaald zo ongeveer. En misschien wel de aller belangrijkste voorbereiding, we hadden er zin in! Al sabbelend op de zegels zijn we de boodschappen gaan uitpakken in de veronderstelling dat we nog minstens een uur hadden voor de trip zou beginnen. Een kwartier later waren we klaar met boodschappen uitpakken en terwijl ik een Psytrance cd op zet lijken de eerste lichamelijke effecten al op te komen zetten. Ik zeg nog tegen D, dit zal wel placebo zijn, het gaat veels te snel. Maar D ervaarde dit ook al en binnen no time namen de effecten toe. Het moment waarop ik mij realiseerde dat het trippen echt begonnen was, was toen zijn lamp van kleur begon te veranderen. In eerste instantie dacht ik nog dat het zo'n lamp was die dus echt van kleur veranderd, maar D verzekerde mij dat het een gewone lamp was. Omdat dingen inmiddels al begonnen te bewegen, ademenen, etc. besloot ik wat foto's op te zetten. Ik had een compilatie gemaakt van eigen foto's die ik tijdens mijn vele reizen gemaakt heb en schilderijen van Alex Grey. Hieronder een paar plaatjes ter illustratie:



Ik ben in lotushouding voor de tv gaan zitten, mijzelf vergapend aan de prachtige plaatjes die voorbij kwamen. Inmiddels waren de visuele effecten niet meer te negeren. Alles danste in het rond en foto's kwamen echt helemaal tot leven. Hoe lang ik daar precies gezeten heb weet ik niet meer, maar er kwam een moment dat de energie in mijn lijf zo toenam dat ik wel moest bewegen. Ik ben vervolgens met mijn ogen dicht door de huiskamer gaan dansen, helemaal opgaand in de muziek. Het is moeilijk uit te leggen, maar het gaf zo'n ontzettend euforisch gevoel :grin: . Met mijn ogen dicht werd ik naar een andere dimensie getransporteerd, een van uitzinnige kleuren, geometrische vormen, alles was mogelijk.

Inmiddels dacht ik dat de LSD nu wel gepiekt moest zijn, maar de intensiteit bleef toenemen. Alle zintuigelijke prikkels werden zo intens, echt puur genieten. D had inmiddels al een druif gevonden en vertelde mij hoe goddelijk die was. Ik nam er een en de smaak was werkelijk waar onbeschrijfelijk, alle smaken hadden een enorme gelaagdheid. Alsof je voor het eerst iets pas echt goed proeft. Het bijzondere was dat op dit moment al mijn zintuigen in elkaar overvloeiden. Met paddo's heb ik wel ervaren dat de visualisaties mee bewogen met muziek, maar hier gingen echt letterlijk alle zintuigen in elkaar over. Nam ik een druif dan kreeg alles een andere kleur als dat ik een pepernoot at. Wederom ging dit gepaard met een gevoel van ontzettende euforie. WAUW! :grin: Wat een mooi spul is dit toch.

Hierna kwam er ongeveer een uur waarop de trip echt piekte en waarvan ik niet meer in detail kan vertellen wat ik precies gedaan heb. Ik weet wel dat mijn ego als een soort ui laagje voor laagje uit elkaar werd gehaald tot ik gewoon echt één met het universum was. Het begrip 'ik' leek niet meer te bestaan, wat een nederige en prachtige ervaring is dat zeg. Ik was het universum en het universum was ik zeg maar. Langzaam aan keerde mijn ego terug, maar ik was zeker nog niet terug in mijn lichaam. Het terugkeren van mijn ego ging gepaard met een moment van zelfreflectie en tegelijkertijd een liefdevolle en warme deken die er over mij heen kwam :hearteyes:. Je zou die liefdevolle deken kunnen vergelijken met het gevoel van MDMA, maar dit voelde niet zo geforceerd. Dit voelde natuurlijk aan, het was als het ware alsof het universum al zijn liefde op mij uitstorte. Op dit moment had ik liefde voor alles en iedereen en dus ook mijzelf. Nu heb ik altijd wel momenten van zelf reflectie tijdens trips, maar die brengen mij meestal juist meer richting de duistere kanten. Nu kon ik echter met zo'n ontzettende zelf liefde naar mijn eigen persoon kijken dat ik ook echt aan mijzelf kon werken. En hier sloeg de LSD ook meteen de spijker op zijn kop. Ik ben van nature nogal perfectionistisch en daarom ook nogal kritisch op mijzelf. De laatste jaren ben ik daardoor steeds ontevredener over mijzelf geworden en ben ik steeds minder van mijzelf gaan houden. Hoewel ik gelukkig nooit echt depressief ben geweest heb ik hier de laatste jaren wel meerdere malen tegen aan gezeten. Ik weet al best lang wat ik anders zou moeten doen in mijn leven, maar dit lukt mij tot op heden bijzonder slecht, waardoor het gevoel van zelf liefde steeds minder wordt. Een van de redenen van deze neerwaartse spiraal is dat ik inmiddels zo'n 7 jaar verslaafd ben aan blowen. Hoewel ik mijzelf al veel vaker heb voorgenomen om te stoppen of te minderen lukt dit steeds niet. Integendeel, de laaste tijd ging ik steeds meer blowen. Waar ik heel lang wekelijks zo'n 5 gram wiet op rookte, zat ik de laatste paar maanden aan het dubbele. Tijdens de LSD werd alles in enen zo duidelijk en heb ik besloten dat ik geen slaaf van de wiet meer wil zijn. Als ik eenmaal wiet slaaf af ben, kan ik eindelijk eens nuchter gaan werken aan de verbeterpunten waar ik nu al jaren tegen aan zit te hikken. Want het uiteindelijke doel van het leven is geluk en liefde, niks meer en niks minder!

Terwijl ik langzaam terugkeerde in mijn lichaam voelde ik mij herboren als een feniks. Ik was nog steeds dezelfde persoon, maar ik voelde mij echt herboren. Wat een gevoel van opluchting gaf dit zeg! :hearteyes: Nagenietend van de liefdevolle en warme deken die het universum over mij heen had gelegd, heb ik nog een tijd uit het raam naar buiten staan kijken. Het uitzicht is in nuchtere staat alles behalve bijzonder, een gras veldje met een paar bomen erop omheind door flats, maar op dat moment was de buitenwereld zo prachtig. Er ontstonden geometrische patronen in het gras die meebewogen op de muziek, mensen liepen voorbij en de lucht begon licht te kleuren door de zon. D kwam naast mij staan en samen stonden we een tijdje stilzwijgend te genieten. Toen keken we elkaar aan en zeiden tegen elkaar dat het misschien wel tijd was om naar buiten te gaan. Nog even twijfelend of we hier al aan toe waren, zijn we ons er toch klaar voor gaan maken. We pakten een tas en namen wat eten en drinken mee. Ook had ik mijn mobiel maar weer aangezet, voor het geval we de weg zouden kwijt raken.

Toen we klaar waren stonden we bij de deur en was het toch wel erg spannend om die open te doen. Als 2 commando's die een ruimte met mogelijke vijanden betreden stonden we daar, waarop ik uiteindelijk de deur toch maar geopend heb. Eenmaal buiten viel het heel erg mee en de frisse lucht voelde zo lekker. We zijn richting een park gelopen wat niet ver van D zijn huis af ligt. Het leek echter wel een uur te duren voor we eindelijk bij het park waren. Alles was mooi en overal waren impulsen die onze aandacht trokken. Onderweg zijn we nog best veel mensen tegen gekomen die ik allemaal met een lach gedag zei en bijna iedereen reageerde hier vriendelijk op. Zo blijkt maar weer dat mensen helemaal niet eng hoeven te zijn als je aan het trippen bent :wink:. Eenmaal in het park was alles zo mooi en vredig. Buiten begon het inmiddels licht te schemeren wat een mooie rode gloed aan de lucht gaf. Bovendien leek overal een soort waas overheen te zitten, alsof er een mist laag boven de planten hing. Door die waas heen kon ik de energie die alle planten uitstraalden zien als een soort van light beams. Echt heel bijzonder en mooi was dat. Terwijl ik dat aanwijs aan D merk ik ook op dat er enorme tracers van mijn arm in de lucht hangen. We liepen verder door het park en liepen er uiteindelijk redelijk snel weer uit. Eenmaal uit het park zien we een lang fietspad wat aan een open weiland lag. We zijn zo dat fietspad afgelopen, uitkijkend op allerlei gebouwen in de verte. Het bijzondere was dat we alles in de verte konden zien liggen, maar eenmaal daar aangekomen was alles in enen weer heel anders. Bovendien werd het uitzicht op de ondergaande zon telkens geblokkeerd door gebouwen of huizen in de verte. Continu probeerden we hier voorbij te lopen naar een punt waar je alles kon overzien, maar dat was er gewoon niet. En ik grap tegen D dat dit in het leven eigenlijk ook zo is. Telkens als je het idee denkt te hebben dat je alles kan overzien, komt er wel weer iets nieuws op je pad wat je uitzicht weer blokkeert. Hoewel we het jammer vonden niet een goed uitzicht te vinden, hadden we het enorm naar ons zin. Zo liepen we nog een tijd verder, ons zelf leidend door gevoel. Helaas werd het steeds drukker op straat en liepen we inmiddels langs een weg waar auto's best hard voorbij reden. Ik heb D nog een paar keer midden van de weg moeten plukken.

Omdat het steeds drukker met auto's werd, het inmiddels donker was buiten en we beiden geen idee hadden waar we waren sloeg er bij mij een lichte paniek toe. Of D die ook had weet ik eigenlijk niet, omdat ik dit zelf niet merkbaar wilden maken. Want ik wilde uiteraard niet zijn chill bederven en hem meetrekken in mijn paniek. Samen besloten we dat het misschien wel een goed idee was om weer naar huis te gaan, maar hoe zouden we dat in hemelsnaam doen? Ik heb mijn mobiel erbij gepakt en google maps aangeklikt. Aangezien alle incoontjes op mijn scherm in de rondte dansten was dit nog best een opgave, maar uiteindelijk was het mij gelukt om naar huis te navigeren. Het bleek dat we een rechte weg moesten lopen. Alleen welke kant was die weg dan op? Het duurde mij denk ik zo'n 5 minuten om te snappen dat het pijltje onze richting aangaf en wat dan automatisch de richting was die wij op moesten lopen. Eenmaal de goede kant op lopend nam de paniek gelukkig weer af en toen zijn we langzaam aan weer richting huis gelopen. Wederom een heel avontuur en we kwamen natuurlijk weer de meest bijzondere dingen tegen onderweg. Uiteindelijk hebben we zo'n 2 uur buiten gelopen, maar dit leek echt een hele dag. Wat een avontuur was dat zeg! Buiten dat het een zeer mooie ervaring was, ben ik blij dat ik al trippend nog in staat ben geweest om mensen aan te spreken en onszelf weer naar huis te navigeren. Uiteindelijk kun je toch meer dan je denkt terwijl je tript, je moet jezelf alleen af en toe een beetje pushen :wink:.

Eenmaal binnen gekomen moesten we allebei echt even bij komen van dit uitzonderlijke avontuur. Zuchtend en steunend maar met een voldoen gevoel zaten we allebei op de bank bij te komen. Aangezien het inmiddels donker was heb ik een glow stick voor D en mijzelf gepakt. Het kapot breken van die vloeistof erin was zo ontzettend mooi. Als 2 kleine kinderen zaten we allebei met een glowstick in ons handen, totaal overdonderd door de pracht ervan. Inmiddels begon de trip iets af te nemen en besloten we aan de lachgas te gaan. Zoals ik altijd met lachgas in combinatie met tripmiddelen heb kwam ik in de zogenaamde lachgas infinite loophole terecht. Ik sloot mijn ogen en er ontstonden enkele geometrische patronen. Ik realiseerde mij dat ik dit altijd zo ervaar en de patronen vermenigvuldigen zich, vervolgens begin ik te lachen en de patronen vermenigvuldigen zich wederom. Daarna realiseer ik mij dat ik lach en weer vermenigvuldigen de patronen zich, vervolgens realiseer ik mij dat ik mij realiseer dat ik lach, enzovoort. Uiteindelijk hebben we nog een tijdje aan de lachgas gezeten en er lagen inmiddels lachgas patronen door de hele kamer. Na een tijdje waren we ook wel weer klaar met de lachgas en toen heb ik triptank opgezet. Hoewel het een geniale serie voor tijdens het trippen is kon het ons niet echt meer bekoren. Uiteindelijk hebben we nog een tijd trippend op de bank gezeten, luisterend naar de opzwepende psytrance, jointjes rokend en opgaand in de glowsticks die we bij ons hadden. Rond een uur of 11 in de avond was het meest heftige inmiddels wel achter de rug, al hoewel we er toch nog duidelijk in zaten. Inmiddels had ik behoorlijke honger gekregen en ben ik behoorlijk waus nog een pizza gaan maken. De pizza smaakte werkelijk verrukkelijk en was dan ook heel snel op. Uiteindelijk hebben we de serie Human Planet opgezet, wat echt een aanrader is voor tijdens het trippen. De beelden zijn echt super mooi en de voice over was zo rust gevend. Uittrippende hebben we dit nog uren zitten kijken. Rond een uur of half 2 kwam T thuis, de broer van D. Inmiddels was het voor ons zo'n 12 uur na inname en waren we alweer in de atmosfeer van de aarde, maar helemaal geland waren we zeker nog niet. Met veel pijn en moeite konden we in een paar steek woorden aan T duidelijk maken wat voor trip we gehad hadden, maar veel meer kwam er gewoon echt niet uit. Met zijn 3en hebben we nog wat jointjes gerookt en een paar ballonetjes lachgas genomen. Rond half 4 in de nacht (15 uur na inname) waren we bijna geland en zijn toen allemaal gaan slapen.

Inmiddels is het 4 dagen na deze bijzonder trip en ik voel mij nog steeds als herboren. Ik voel mij echt bevrijd van de handboeien die de wiet om mij heen heeft geslagen de afgelopen jaren. De LSD was blijkbaar de sleutel die deze heeft losgemaakt. Ik heb mij voorgenomen om helemaal niet meer doordeweeks te blowen en in het weekend alleen met anderen samen. Tijdens eerdere pogingen om te minderen was ik altijd in gevecht met mijzelf en vermeed ik ook afspraken met vrienden die blowen. De afgelopen 3 avonden heb ik juist gewoon vrienden opgezocht die blowen en ik heb er totaal geen moeite mee om een joint af te slaan. Dat is echt iets wat ik me tot afgelopen weekend niet had kunnen voorstellen. Natuurlijk realiseer ik mij dat het gevecht alsnog kan komen, maar dit keer voelt het echt alsof ik er eindelijk van af ben. Vielen dank herr Hofmann! :hearteyes:

Bedankt en respect als je dit helemaal gelezen hebt! Om deze bijzondere ervaring te kunnen verwerken moest ik dit echt even van mij afschrijven.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
theholyganja zei:
Een zalig gevoel he dat 1 zijn met het universum :wink:
Klik om te vergroten...
Zeker weten! Zo goed heb ik mij nog nooit gevoeld, zelfs niet met mdma. Ik las jouw report en zag dat jij een vergelijkbare ervaring had met lsd. Wat een wondermiddel is het toch!
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk om het report te lezen van jullie trip! Wist niet dat je er een had geschreven! Het was wel enigzins raar thuiskomen, ik wist dat jullie het gingen doem natuurlijk maar had ook geen idee in wat voor staat ik jullie zou vinden :P

Het kriebelt bij mij toch ook wel heel erg om het te gaan doen hoor! Lees er zoveel top verhalen over.
Misschien van de zomer met D erbij?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Timmie94 zei:
Leuk om het report te lezen van jullie trip! Wist niet dat je er een had geschreven! Het was wel enigzins raar thuiskomen, ik wist dat jullie het gingen doem natuurlijk maar had ook geen idee in wat voor staat ik jullie zou vinden :P

Het kriebelt bij mij toch ook wel heel erg om het te gaan doen hoor! Lees er zoveel top verhalen over.
Misschien van de zomer met D erbij?
Klik om te vergroten...
Ik ben wel voor trip deze zomer zomer van met jou en je broer D. Weet zeker dat jij het ook wel kan waarderen Timmy!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil al aardig lang LSD uitproberen, heb ook een flinke lading blotters liggen (150microgram) alleen ik heb het iets te druk de afgelopen tijd. Ben van plan na de examens LSD uit te proberen zodat ik de eerste ervaring in rust kan beleven en verwerken.

Had al besloten dat het in ieder geval een zonnige dag moet wezen en in vertrouwd gezelschap, heb al wat benzos ingeslagen (etizolam) mocht de verwaarloosbare kans zich voordoen dat iemand in paniek raakt (verslavende rommel is dus puur voor noodgevallen).

Tot die tijd kan ik me alvast licht voorbereiden door andermans eerste ervaringen door te lezen. :sunglasses:

Wat betreft de wietjes, veel kennissen van mij blowen dagelijks en je merkt duidelijk dat ze hierdoor niet vooruit te branden zijn. Persoonlijk wil ik niet hun moeder uithangen maar er zijn wel momenten geweest dat ik mezelf niet van commentaar kon weerhouden.
Een goede vriend van mij is flink geminderd sindsdien en lijkt het een stuk beter te doen (vooral qua studie en sporten al is dit waarschijnlijk ook een stukje 'mindset').
Geld natuurlijk voor alles, als je bijvoorbeeld elke dag 2-3 drankjes doet zul je waarschijnlijk ook niet vooruit te branden zijn.

Maar ik loop te ratelen, ik ben in ieder geval blij dat je zelf tot dit inzicht bent gekomen, veel mensen kunnen/willen dit niet. Succes met volhouden. :wave:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
JMThomas zei:
Ik wil al aardig lang LSD uitproberen, heb ook een flinke lading blotters liggen (150microgram) alleen ik heb het iets te druk de afgelopen tijd. Ben van plan na de examens LSD uit te proberen zodat ik de eerste ervaring in rust kan beleven en verwerken.
Klik om te vergroten...
Verstandig om even tot een rustig moment te wachten, dan kan je trip ook niet verpest worden met de dagelijkse zaken. Ook handig om wat benzo's mee te nemen trouwens, je hoopt het niet nodig te hebben maar wel handig voor het geval dat er iemand toch helemaal bad gaat. Een trip later van mij bleek ik ze nodig te hebben voor een medetripper: viewtopic.php?f=21&t=54404&hilit=LSD+kerst

Maar ik loop te ratelen, ik ben in ieder geval blij dat je zelf tot dit inzicht bent gekomen, veel mensen kunnen/willen dit niet. Succes met volhouden. :wave:
Klik om te vergroten...
Ik ben nog steeds blij dat ik niet meer dagelijks blow. Na die trip waren mijn cravings ook echt weg voor een aantal weken. Helaas heb ik ze sindsdien af en toe weer, maar is gelukkig een stuk makkelijker om er niet meer gehoor aan te geven. Bovendien zijn er genoeg dagen dat er echt totaal zin meer in heb dus dat is fijn.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Verstandig om even tot een rustig moment te wachten, dan kan je trip ook niet verpest worden met de dagelijkse zaken. Ook handig om wat benzo's mee te nemen trouwens, je hoopt het niet nodig te hebben maar wel handig voor het geval dat er iemand toch helemaal bad gaat. Een trip later van mij bleek ik ze nodig te hebben voor een medetripper: viewtopic.php?f=21&t=54404&hilit=LSD+kerst
Klik om te vergroten...


Had hem net even gelezen, avond ervoor doorhalen en er sos bij knallen is aardig bizar wanneer je aan een trip begint die al snel zo'n 12uur duurt, leerzaam voor die knul in ieder geval. :tearsofjoy:
Ik verbaas me bijna maandelijks hoe impulsief mensen stofjes naar binnen gooien, ik persoonlijk vind het leuk om van alles te verzamelen en eens in de zoveel maanden iets uit te proberen maar sommige mensen gooien vrijwel direct alles naar binnen wat in handbereik ligt, paar goede vrienden van mij ook jammer genoeg, soms hoop ik zelfs stiekem een beetje dat het mis loopt bij sommige mensen. :rolleyes:
Maar goed voorbereid dat je wat pammetjes had liggen. :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
JMThomas zei:
Had hem net even gelezen, avond ervoor doorhalen en er sos bij knallen is aardig bizar wanneer je aan een trip begint die al snel zo'n 12uur duurt, leerzaam voor die knul in ieder geval. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hij lijkt er weinig van geleerd te hebben helaas en moet het nog verwerken. Maar voorlopig gaat hij niet meer trippen in ieder geval.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een mooi report zeg! Zie hem nu pas voor het eerst eigenlijk. Bijzonder verhaal ook dat deze LSD-trip zoveel waard is geweest voor jou en je ook tijdens je trip hebt besloten om te stoppen met wiet. Ben ook enorm nieuwsgierig naar LSD, maar ik ga eerst zeker meer tripervaring opbouwen en ik ga ook zeker nog niet op zoek naar LSD. Heftig verhaal ook wat je beschrijft over die T in dat andere report. Waarom ga je ook in godsnaam coke snuiven voor LSD?!? :openmouth:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ooscaar zei:
Wat een mooi report zeg! Zie hem nu pas voor het eerst eigenlijk. Bijzonder verhaal ook dat deze LSD-trip zoveel waard is geweest voor jou en je ook tijdens je trip hebt besloten om te stoppen met wiet. Ben ook enorm nieuwsgierig naar LSD, maar ik ga eerst zeker meer tripervaring opbouwen en ik ga ook zeker nog niet op zoek naar LSD. Heftig verhaal ook wat je beschrijft over die T in dat andere report. Waarom ga je ook in godsnaam coke snuiven voor LSD?!? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Dank je! Ik heb al vaak getript, maar dit is voor mij persoonlijk wel een van de belangrijkste trips geweest. Ik heb vaker tijdens trips inzichten over mezelf gehad, maar dit was de eerste waar ik ook heel duidelijk iets mee gedaan heb. Al die trips ervoor hebben hier naar toe geleid denk ik dan maar :wink:.

LSD moet je niet naar zoeken, heb ik jaren gedaan en kon het niet vinden. En toen in eens was het er :hearteyes:. Na ook vaak paddo's en truffels gedaan te hebben moet ik zeggen dat LSD niet perse heftiger is ofzo, het duurt alleen 2 keer zo lang. LSD is zelfs iets minder chaotisch vind ik en heeft meer een positieve push. Maargoed, het zal je pad vast nog wel eens kruizen als je er klaar voor bent.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is inderdaad wat ik er overal over lees en ik wil het ook zeker niet te veel pushen. Ik wil eerst genoeg hebben getript met andere middelen en weten dat ik ook een wat mindere tripervaring kan sturen en opvangen. Ik denk dat ik dat nu ook wel kan, maar voordat ik aan een mogelijk best heftige trip van 12 uur ga beginnen weet ik dat liever zeker inderdaad! En ik heb uiteraard geen haast er mee, aangezien ik als het goed is nog minstens 50 jaar leef. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er gaan helaas veel zwakke zegels de ronde, die ik nu heb zit maar 35 mics op. Zo moet je wel heel veel zegels nemen. Tja, zit hem puur in de winst, helaas is het lastig om sterke te krijgen.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
BTW, toen jij thuis kwam Timmy waren we al weer redelijk terug volgens mij. Of heb jij dat toen anders ervaren?
Klik om te vergroten...

nee ik merkte wel dat jullie wel terug waren. jullie leken gewoon meer vermoeid en stoned dan dat er nog wat tripperigs aan was zegmaar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mooi trip verhaal! Ik kan me hier zo goed in inleven. Praktisch altijd na een paddo/truffel trip voel ik me ook helemaal als herboren. Ik begrijp ook precies wat je bedoelt met dat mdma achtige euforische gevoel maar dan niet geforceerd (en imo kunstmatig) maar natuurlijk/echt. Ik zou het zelf als het verschil tussen plezier en vreugde willen omschrijven. Van plezier wil je enkel maar meer en als het ook maar iets afzwakt ben je direct teleurgesteld. Vreugde werkt op een totaal andere manier, het stelt geen voorwaarden. Het verwijst naar mijn mening ook naar een veel diepere waarheid in ons, in plaats van een simpel lichamelijk gevoel.

En ook zeer interessant om te lezen dat je eerdere trips het niet helemaal waren, maar deze sterkere trip wel. Ik heb namelijk zelf ook een paar keer LSD gedaan op 60mic zegels en hoewel dat zeker heel interessant was, gaf het me niet die voldoening zoals paddo's/truffels dat doen. Waarschijnlijk een te lage dosis. Gelukkig heb ik nog twee zegeltjes liggen, dus die ga ik een keer tegelijk nemen. Ik ben benieuwd. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt, het was een bijzondere trip en een die ook veel heeft opgeleverd. Wat betreft de dosering, 60 mics is wel echt te weinig voor een goede trip. Verder biedt een dosis niet echt garanties voor mooie inzichten, set en setting zijn daarvoor minstens zo belangrijk. Een trip hierna had ik 210 mics op en hoewel de visuals duidelijker waren was de rest veel minder interessant. Als er echt iets is in je leven waar aan gewerkt moet worden komt dat vanzelf omhoog zonder dat je heel hoog hoeft te doseren zolang je er open voor staat. Je moet echter wel genoeg nemen om te trippen en 60 mics is daarvoor te weinig.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat had ik eigenlijk wel gedacht ja. Apart dan toch dat ze zulke zwakke zegels maken... 120 is hoop ik wel genoeg dan. En ja, set en setting is alles.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
Er gaan helaas veel zwakke zegels de ronde, die ik nu heb zit maar 35 mics op. Zo moet je wel heel veel zegels nemen. Tja, zit hem puur in de winst, helaas is het lastig om sterke te krijgen.
Klik om te vergroten...

Als je al echte LSD zegels kan vinden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."