Eerste echte keer LSD 140μg: Herboren als een feniks!
21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
#1
BTW, toen jij thuis kwam Timmy waren we al weer redelijk terug volgens mij. Of heb jij dat toen anders ervaren?
#2
Dat 25i-NBOMe schijnt gevaarlijk spul te zijn. Gelukkig zijn mijn zegels naar het lab geweest en getest op 100% LSD. Mooi dat dat testen bestaat hier in NL.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.