Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums40 mg MDMA gesnoven; NIET VERKEERD

40 mg MDMA gesnoven; NIET VERKEERD

9 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen weekend heb ik een beetje mdma gesnoven. Voor iedereen die graag wilt lezen over een echte xtc ervaring is dit wellicht niet heel interessant, maar als je net zoals mij geïnteresseerd bent in hoe mdma snuiven van slikken verschilt lees dan verder. Het voor en nawoord heb ik achteraf geschreven en het report tijdens de trip zelf.

Voorwoord
Het leek mij al een tijd interessant om eens mdma te snuiven. Maar tegelijkertijd had ik hier ook wel veel vraagtekens bij. Zo kan ik al heel lang geen mdma poeder meer krijgen en het zou het dus gewoon een xtc pil moeten worden. Verder leek het juiste moment ervoor vinden toch ook heel moeilijk te zijn. En zo waren er nog wel meer dingen die mij een beetje tegenhielden…

Afgelopen weekend is het dan toch gebeurd. Ik had al hele tijd nog steeds een halve xtc pil thuis liggen en hier wilde ik nog eens iets mee doen voordat ik weer een lading goede pillen zou krijgen. In eerste instantie was ik van plan om de halve pil gewoon te slikken met uitgaan en dan verder wel kijken of ik hier nog iets van merkte. Alleen het uitgaan ging uiteindelijk niet door en ik had toch wel zin om er een beetje een leuke avond van te maken. Dus besloot ik uiteindelijk om die pil dan maar te crushen en hem op te snuiven in de hoop er toch nog iets van te voelen. Eerst even snel op internet gekeken en de meeste mensen die hier ervaring mee hadden zeiden dat ze gewoon mdma slikken de voorkeur gaven boven snuiven. Omdat het effect een stuk korter duurt en het nogal zou branden in de neus.

Ik besloot het toch gewoon te gaan doen die avond, maar ik was nu toch wel een stuk meer gespannen dan normaal. Het zou namelijk de eerste keer xtc snuiven worden en ook meteen de eerste keer xtc in mijn eentje. Dus rookte ik een klein jointje om wat relaxter te worden. Vervolgens heb ik de halve pil, wat op ongeveer 40mg mdma neerkomt, in een lijntje gelegd en was eigenlijk al voorbereid op een enorme branderige neus, maar dit viel mij alleszins mee.

Ik heb geprobeerd om telkens wat op te schrijven met tijden erbij, alleen werd dit naar mate de avond vorderde steeds moeilijker aangezien ik het simpelweg gewoon vergat.

De trip
0.15 Lijntje gesnoven; valt me echt heel erg mee hoe erg het brand eigenlijk. Waar zeikt iedereen eigenlijk over? Moet wel zeggen dat ik nooit echt problemen heb met iets in me neus stoppen… Vind het niet fijn ofzo, maar ook nooit vervelend.

0.19 Begin nu toch wel licht iets te voelen en merk dat het duidelijk meer word.

0.20 Ben echt verbaasd over hoe snel dit gaat, hij begint echt in te slaan nu.

0.23 Ben net even mijn pupillen gaan checken en die begonnen toch wel wat groot te worden. Ik verbaas me over hoe effectief dit is.

0.26 Het gevoel wordt nog steeds meer, voor zo weinig mdma is dit toch wel erg goed. VOEL ME GOED!

0.39 Begin nu af en toe het gevoel te krijgen dat het al weer minder aan het worden is, maar terwijl ik dit schrijf komt er weer een mooie wave of happiness over me heen. Ga maar eens een jointje roken.

0.52 Brr wat is het koud buiten! Voel altijd heel weinig van xtc als ik het koud heb, dus buiten leek ik wel weer volledig nuchter. Maar eenmaal lekker warm binnen, komt het toch wel weer erg goed opzetten, het schrijven van dit stukje gaat inmiddels best lastig.

1.12 En ook nu dacht ik dat het al weer zo goed als uit gewerkt is, maar weer komt er een wave of happiness over me heen terwijl ik dit schrijf. Misschien moet ik gewoon meer gaan opschrijven hahaha.

1.38 Zit een jointje te draaien en het is inmiddels wel duidelijk wat minder aan het worden, alhoewel ik bij vlagen even stop omdat ik me toch wel erg lekker voel.

2.02 Jointje draaien was toch best lastig aangezien ik er behoorlijk lang over gedaan heb… Maar inmiddels ben ik er wel over uit, ik heb de piek alweer een tijdje achter me gelaten aangezien er steeds minder golven komen en ze worden ook steeds minder heftig helaas. Nu lekker buiten een rondje lopen en jointje roken natuurlijk.

3.26 Ik ben helemaal vergeten om weer iets te schrijven toen ik terug kwam. Door het jointje kwam het gevoel wel weer een beetje terug, maar inmiddels begint de wiet duidelijk te overheersen en zo zit ik alweer een tijdje lekker na te spacen. Ik heb de tv aangezet, kijk er naar, maar het gaat toch grotendeels langs me heen en zie tot mijn schrik in enen hoeveel tijd er alweer voorbij is gegaan.

4.27 Net nog lekker een jointje gerookt en nu maar eens lekker slapen, denk dat het wel weer kan.

Nawoord
Al met al was ik aangenaam verrast over het effect van maar 40mg mdma. Het kwam uiteraard een stuk sneller opzetten als normaal, maar wat me ook is opgevallen is dat het hele verloop veel geleidelijker is gegaan. Normaal knalt de pil er altijd in na zo’n 45 minuten en dan word het in de 15 minuten daarna nog meer. Dit gevoel houd ik dan altijd een paar uur vast en dan is de pil meestal ‘ineens’ uitgewerkt lijkt het. Dit keer was zowel de opbouw als de afbouw heel geleidelijk. Uiteindelijk heeft de echte xtc ervaring zo ongeveer een uur tot anderhalf geduurd en heb ik daarna vooral zitten naspacen.

De ervaring was niet extreem euforisch en ik heb eigenlijk ook niet meer zitten doen dan naar muziek luisteren, jointjes draaien en tv kijken. Het was dus ook zeker niet mijn beste mdma ervaring ooit, maar met maar 40mg is dit ook niet heel raar natuurlijk. Bovendien was ik in mijn eentje en ik merkte wel dat ik af en toe graag tegen iemand aan wilde praten.

Ik denk dat ik toch het liefst uiteindelijk gewoon een pil zou slikken aangezien je daar veel langer plezier van hebt. Wat ik wel erg relaxt vond is hoe geleidelijk het effect op kwam en weer af nam. Misschien snuif ik nog wel eens een normale dosis mdma, maar voorlopig heb ik daar geen enorme behoefte aan.
g
gebruikernaamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zat er ook als eens aan te denken om het te gaan snuiven, maar heb gehoord van vrienden dat ze mensen kenden die dat vaker deden en er ontiegelijk vaag van zijn geworden. Dit zal waarschijnlijk wel waar zijn omdat je het namelijk direct naar je hersen knalt met snuiven maar ik denk dat ik het toch maar eens voor 1x ga proberen lijkt me wel heftig. trouwens ik vind MDMA ook wel fijn met een borreltje van te voren dan zit ik er niet zo op te wachten en slaat ie veel harder in voor mijn gevoel, maar daarna wel direct een aantal slokken water nemen voor het geval ik zou uitdrogen. Heb het laatst een keer gedaan en beviel me goed, iniedergeval thanks voor je reportje en info :grin: :wave:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
gebruikernaam zei:
Ik zat er ook als eens aan te denken om het te gaan snuiven, maar heb gehoord van vrienden dat ze mensen kenden die dat vaker deden en er ontiegelijk vaag van zijn geworden. Dit zal waarschijnlijk wel waar zijn omdat je het namelijk direct naar je hersen knalt met snuiven maar ik denk dat ik het toch maar eens voor 1x ga proberen lijkt me wel heftig. trouwens ik vind MDMA ook wel fijn met een borreltje van te voren dan zit ik er niet zo op te wachten en slaat ie veel harder in voor mijn gevoel, maar daarna wel direct een aantal slokken water nemen voor het geval ik zou uitdrogen. Heb het laatst een keer gedaan en beviel me goed, iniedergeval thanks voor je reportje en info :grin: :wave:
Klik om te vergroten...

Of je er heel vaag van word geen idee, lijkt mij niet dat je er vager als normaal van word. Maar het werkt wel een stuk korter, dus ben je wel misschien meer geneigd om bij te pakken. Moet zeggen dat ik wel de hele tijd dacht, het zou leuk zijn om nog wat meer te nemen. Maar dit heb ik meestal ook wel als ik een pil gewoon slik. Ik zou overigens op een feest toch wel duidelijk de voorkeur aan pillen slikken geven, aangezien je er gewoon langer plezier van hebt.

Ik blow altijd van te voren om de spanning wat weg te halen. Ik heb één keer mdma gebruikt zonder erbij te blowen en dat vond ik een stuk minder chill eigenlijk
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk om te lezen :wink: Maar moet toch wel zeggen dat het idee van.. Bindmiddelen in mijn neus me niet echt trekt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was even aan het googlen omtrend MDMA snuiven en had niet verwacht een report van BEE hier te zien. Dit was op een aanvraag van een vriend maar zou nu toch ook wel es een lijntje van 50mg willen proberen ^^
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk om te lezen vriend. Leuk dat je het probeert ik zou het zelf niet doen puur om de redenen dat ik die spaarzame momenten MDMA liever er zo lang mogelijk van geniet. Wel chill dat je zon fijne avond hebt gehad. Bedankt voor het delen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekzor668 zei:
Ik was even aan het googlen omtrend MDMA snuiven en had niet verwacht een report van BEE hier te zien. Dit was op een aanvraag van een vriend maar zou nu toch ook wel es een lijntje van 50mg willen proberen ^^
Klik om te vergroten...
Grappig dat zo'n oud report weer omhoog gehaald wordt. Hoewel ik het best een grappige ervaring vond heb ik het nooit meer herhaald en gewoon altijd MDMA geslikt sindsdien, dan heb je veel meer waar voor je geld.

bobsacamano zei:
Leuk om te lezen vriend. Leuk dat je het probeert ik zou het zelf niet doen puur om de redenen dat ik die spaarzame momenten MDMA liever er zo lang mogelijk van geniet. Wel chill dat je zon fijne avond hebt gehad. Bedankt voor het delen.
Klik om te vergroten...
Thanks! Haha ja iemand moet het doen he :wink:. Maar inmiddels zou ik dit ook niet meer doen, maar destijds wist ik amper wat af van MDMA pauzes en was er dus ook niet echt mee bezig.
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind het ook wel een interessant verhaaltje!
Vind het vooral goed om te lezen dat het achteraf (heel achteraf) toch niet de moeite was om te herhalen.
Als ik het report namelijk lees krijg ik toch wel het idee dat het de moeite waard is gezien het snelle inslaan. Dit leek mij vooral een voordeel op festivals gezien je wat makkelijker kan bepalen wanneer je precies wilt beginnen. Nu is dat met slikken ook nog goed in te plannen maar het is toch een halvering van de tijd.
Zo heel veel korter leek je "space" ook niet naar mijn idee. Anderhalf uur is nou niet zo heel veel korter dan wat ik ervaar op een feest/festival. 2 uurtjes is bij mij meestal wel een redelijke tijd voor A-Z...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Interessant ja. Maar dat sneller inslaan hoeft van mij niet, aangezien xtc bij mij elke keer na een kwartiertje inslaat. :) En ik vind de xtc ervaring al veel te kort duren. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Grappige ervaring, had hem nog niet gelezen. Ik ben niet zo'n fan van MDMA snuiven. Het werkt korter en is niet bijster goed voor je neus.

Doe mij maar gewoon een snackie every once and a while :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."