#1
Wat: 2 lijntjes van zo'n 22-24mg Methoxetamine (MXE) en een joint na T+3ish
Setting: alleen in kamer en vader beneden, chatten met vrienden, sfeerlamp/kaars en onweer buiten.
Lengte/gewicht: 22 jaar, 180cm, 63kg (M).
Relevante ervaring: 1x 2C-B, 7x MDMA, Spices, wiet
Oké ik ben best van de kaart nu in m'n space en dreamy world. Heb een report bijgehouden die hieronder staat, het is praktisch live omdat ik verder niks heb ge-edit dan namen v. mensen.
In ieder geval! Hier is mijn live MXE report (Methoxetamine) en jointje in de comedown!
____
T-1:00 Kleine piece allergietest (5mg eyeball), even kleine prikkeling in neus. Verder merk ik niks
T-0:45 voel niks geks. Wel zin in meer opzich, weet niet of komt omdat ik hierover las of echt zo is. Placebo addiction, lol. Regent knetterhard buiten en flitsen na tropische dag, super vette ambiance met m’n kaars en sfeerlamp.
T-0:35 22-24mg afgewogen op weegschaal. Besluit nog even te wachten om te kijken of er echt niks geks gebeurd. Voel nu wel duidelijke spanning ook, precies op tijd alles weer opgeborgen toen vader binnenkwam haha.
T-0:30 doe een poging om candlyflip report van bobsacamano te lezen. Lukt niet want te excited als ik er al aan denk (gisteravond ook weer zo’n filosofeer avondje gehad met een andere maat, beide hebben nog niet echt ervaring met psychedelische shizzle).
T-0:10 ben van plan over 10 mins te doen. Nu even complete stilte en kijken of ik iets merk. Lijkt op placebo effect als ik rondje loop en beetje wiebelig in hoofd voel.
T+0:00 zojuist 23mg genomen, gelijk nog lijntje klaar gelegd van nog eens 23mg. Smaak is vrij fris en lichtbitter, prikt nu beetje meer als ervoor maar totaal niet hinderlijk. Eigen psytrance mix opgezet .
T+0:05 smaak zakt meer af naar gehemelte nu en iets viezer. Realiseer me zojuist dat ik eiglk niet weet wnnr de effecten merkbaar zouden moeten zijn. Afgelopen maand téveel ingelezen over verschillende middelen. Denk dat ik over 5 minuten wel iets ga voelen.
T+0:12 lichte body load met tinteling, voel ik dit nu omdat ik dat zo’n 5 mins geleden verwachtte? Ondertussen beetje chatten met vrienden.
T+0:20 niet groot verschil met denet maar wel chill. Vriend raadt aan om over 15 mins weer lijntje te nemen. Nu zal ik wel goed in clubsfeer zitten, lekker man.
T+0:25 doe één stap buiten deur, kat schiet miauwend voorbij. Jezus, schrok me echt dood.
T+0:30 dansend vlak voor de trap zie ik me schaduw van het kaarslicht. Supertof gezicht en brengt me terug naar 2C-B een maand geleden haha xD.
T+0:40 ff met vader gerpaat. Hele dag dode reactie van mijn kant en nu superblij over van alles. Denk niet dat die merkt, maar wel vrij awkward toch haha. Ik neem nog eentje bij (weer zo'n 22-24mg).
T+0:52 chatten met bro’s, merk dat ik meer waus wordt en m’n hoofd wat duizelig wordt. Wel lekker gewoon hoor. Wordt wel echt benauwd nu maar komt door temperatuur en dansen denk ik. Langzamerhand iets drukker in m’n hoofd als ik chat met vrienden.
T+0:55 had eerlijk heftiger verwacht tegen nu, dat klinkt gevaarlijk teken als ik sobere
gedachte heb. Harry. Met drinken merk ik toch wel beetje alsof ik in bubble zit.
T+1:05 nu voel ik hem duidelijk. Zag zojuist een insect op de muur (échte) en kwam achter dat raam open stond. Voel me wel super chill en nog steeds chattend met bro. Muziek ervaar ik nog niet echt als anders antwoordt ik op vriend. Maar dan begin ik na te denken dat het uit andere realiteit komt ofzo, wtf.
T+1:15 typen wordt lastiger, dissociatieve is merkbaar in mind progress en uit typen ofzo. Ik leg al uit aan 2 vrienden dat chatten mijn “realiteit” is, terwijl m’n psytrance mix uit de “dream realm” lijkt te komen ofzo. En dan random bliksemflitsen en kaars en geur van parfum. NICE G~!~~!!. Effect is nu wel echt aan toenemen terwijl 20 mins nog totaal anders was. Muziek klinkt hard, weet niet of zo is. Jezus wtf .
T+1:20 check m’n eigen video van m’n mix, heb er subtiele veranderingen ingegooit, incl. 3d rimpeling enzo. Ik weet niet of het op dit tijdstip van de video is maar het is best wel mesmorizing.
T+1:30 nog steeds chatten, beetje over past ervaringen met MDMA en hoe goed is met leuk meisje enzo. Heeft denk wel goed potentieel om ook diepte in te gaan met gesprekken. Voelt trouwens alsof ik heel laag (of hoog) zit en heel ver moet reachen om te typen haha wtf.
T+1:45 nu echt helemaal in dreamworld met muziek enzo. Beetje nerveus over pa maar nog wel chill.
T+1:50 aan ene kant besef ik dat pa beneden zit te chillen en dat baart me piecie zorgen. Maar andere kant lijkt het alsof ik eigen droomwereld heb gecreëerd waar hij niet aanwezig kan zijn. Is hij er wel? Ik weet het niet. Wel supertof waus gevoel nu. M’n benen voelen wel prettig als ik beweeg, soort van alsof dokter met hamertje op je knie slaat en dan die reflex. Zo voelt het om benen te bewegen. (Achteraf gezien klinkt dat helemaal niet chill, maar was het wel xd)
T+2:00 plateau is denk wel bereikt, mss omdat ik focus op niet te waus worden. Ik lik m’n lippen nu af en ik proef de parfum die ik eerder heb opgespoten, gek joh.
Merk dat ik wel energiek voel, maar me niet aan laat toegeven omdat pa ieder moment binnen kan komen. Denk dat als ik toegeef ik heel erg met m’n armen zal dansen van die vage bewegingen enzo.
1 maat van me is weg en merk dat het wat doet met de high, het is nu beter controleerbaar omdat je minder hoeft te switchen enzo.
T+2:10 oké praat nu weer met 2 personen en zit er meer terug in, nu met ex haha. Insect is er weer op de muur. Die voelsprieten van dat beest en de muziek, echt hoor wat gebeurt er.
T+2:40 iets van 15 mins met pa gepraat, voelde me gwn confident dat die niets merkte maar haalde me wel helemaal uit m’n space. Voel nu alsof je droelloe thuiskomt. Teleurstellend.
T+3:00 gelukt om skere J te draaien maar wel echt in de comedown fase al, flink versneld door ff met pa te praten denk ik. Jammer voelt helt, had langer mogen duren.
T+3:30 ff rondje gelopen door weilande terwijl ik skypte met bro, hij gunde nog gesprekspartner. In weiland heel erg gevoel alsof ik droom, heerlijke after met J. zeer aan te raden. In weiland kon ik energie ook meer kwijt.
Wel beetje suizende oren en verwardheid van MDMA. Ja echt. Muziek pakt mij superhard nu, nu is muziek echt realiteit en rest droomwereld ofso. Jezus elke zin voelt als ander iets wat ik zeg, hé? Oh hey floortje de poes
. Nu lekker Cari Lekebusch techno twilight sounds aan het
luisteren. Heerlijk. Ook weer eigen mix.
Niet om aan zelf promotie te doen ofzo, maar is zeer aan te raden om ff te verdiepen in DJ’en en dan gewoon je eigen mixes maken waarop JIJ ZELF tript. Dat is heerlijk gevoel omdat je trots op jezelf voelt enzo. Oke vanaf HIER begint het pas echt live.
____
T+4:00-4:30 Kwartiertje op stoel lekker zitten spacen terwijl ik probeerde te focussen op iets op internet. daarna wou ik eigenlijk boven in bed liggen omdat ik dat nog helemaal niet gedaan heb, maar tijdens opruimen kwam ik in contact met m'n zachtste kussen en daar even mee gekroeld op de bank
. Nu de sfeeerlamp weer ff aan zetten.
Licht brengt gelijk ook weer de geur terug van de kaars en m'n parfum. Wil nu iets schrijven over zo'n 8crap post, maar weet niet hoe. In de muziek hoor ik om een of andere rede hetgene wat wordt gezegd in die post.
"A ton of cows is not a lot of cows" -8crap. < Zo voel ik me dus een beetje samengevat op het moment. En iets met kussen, maar welke van de 2 weet ik niet..
Ik wil echt veel meer delen van die 8crap op het moment, maar de rest is gwn te lang om sense te maken right now. "Enjoy this trip" hoor ik in m'n mix. dus dat ga ik dan maar ook doen hé. Luisteren naar jezelf.
Ja ik weet het niet. Gewoon heel energierijk voel ik me nu, terwijl dat volgens mij niet de bedoeling is ermee toch? Zei het net nog tegen m'n bro dat het mooie aan wiet (J) is dat het altijd dingen terug haalt van andere stoffen. Dat heb ik nu een beetje denk ik.
Wajow der vliegt nu weer zo'n mot hier rond in huis, vast door het raam heen gekomen ofso. Had effe één zo'n moment dat je je in een vlindertuin waande of iets. Nu ik zo denk vraag ik me af of ik het wederom onderschat heb de duur van MXE (Net als met 2c-b) of dat het gewoon een hele goede combi is met J. Mss mis ik nog wel gewoon wat.
OPÉÉNS HEB IK HET. Ik ben dit keer de trilmachine i.p.v. de schaduwdanser (Met 2cb laatst). M’n hele lichaam lijkt namelijk te trillen op m’n eigen beats :’). Internet viel effe weg precies tijdens zo’n mindloop monotone track haha. Lijkt alsof deel vh verhaal is weggevallen. Mss maar goed ook. Kwaan mezelf volgens mij veeeels te creatief op het moment.
Ik weet niet of ik 8crap zou aanraden tijdens je high, het mindfuckt behoorlijk. ik vind wel komisch. "Counting from 1 to 100 in no particular order is insanely difficult". -8crap. Zulke dingen ga je gewoon echt over nadenken om tot de conclusie te komen dat het insanely verwarrend is en de quote daardoor dus klopt. Maar het komt van "8crap", dus dat fuckt je mind weer omdat het gwn dom is allemaal.
Zit momenteel meer met mindfucks in de muziek weer. Omdat het je eigen mix is is het gewoon elke track en elke transition raak, want je hebt zelf die playlist gemaakt. Daarom raad ik zeker aan om beetje te verdiepen in hoe eigen mixen te maken. Hoort er bij mij iig zeker bij nu.
Heb nu eigen muziekachtergrond op YT op fullscreen. Had het zo gedaan dat het in 1 minuut het plaatje het hele kleurenspectrum doorgaat. Als ik erop focus lijken ze ook nog eens een beetje te golven, wat ik volgens mijjj niet had gedaan in die video..
T+4:30-5:00 Zat weer in m'n achtergrond space vliegt die mot tegen me aan haha. Telkens als ik knipperde met m'n ogen was het plaatje een andere kleur, wat natuurlijk de instelling is maar is heel mooi om het zo waar te nemen in het moment.
Zat ff CEV's te checken, werd helemaal meegesleept door de muziek in visuals. Niet heel kleurrijk maar wel vrij levendig qua motion. Super tof. M'n hoofd ging denk alle kanten op totdat het zojuist op de kaars fixeerde die ik toch nog kon zien ook al had ik ogen dicht. En des te langer ik er naar keek des te heter het oppervlakte rond m'n ogen werd. Alsof je zicht verworven was met je aanraak zeg maar. Dus dat je de vlam zal aanraken en het daardoor heet wordt.
Net toch nog ff een appearance van de schaduwdanser gehad. De lichtinval van m'n sfeerlamp viel precies goed! Ja de schaduwdanser was wel ff aan en werd tegelijkertijd nog gezien door de trilmachine. Das het leuke aan MXE denk ik ook wel, er zijn altijd soort van 2 kanten of realiteiten/dimensies. Tot nu toe is dat het meest typerende van MXE vergeleken met mijn andere ervaringen.
T+5:00 Nu begint het wel weer uit te werken en vind het ook prima, dit was een goede extensie met de J. Eten en plassen gaat trouwens allemaal prima met MXE, slapen wat minder maar ik ga nu wel in bed liggen. Morgen volgt de conclusie en het antwoord op de vraag of ik mezelf wel ga snappen :').
___
T+5:30-6:00 Zat nog naar Air Crash Investigation te kijken. Ging over vliegtuig die na vele duikvluchten en too steep climbs uiteindelijk neerstortte. Maar die laastste minuten ervaarde mensen het ene moment zero gravity en andere moment werden ze enorm in hun stoelen gedrukt. Toen ik zo op bed lag was ik al wel uit m'n space, maar kon dat ervaren. Ik werd ook in m'n matras gedrukt en leek te weinig lucht binnen te krijgen dan.
Conclusie
Het is nu zo'n 17 uur na inname, ik ben halfuurtje geleden uit bed gekomen en voel me superchill en best wel die productieve instelling te pakken. Zo'n dag dat je zin hebt om naar school te gaan om te werken zeg maar. Zelfs met wiet heb ik altijd wel een beetje terugslag, maar dat valt nu zeer mee.
Slapen ging wel lastig en lukte past T+7:30. Goede slaap gehad, wel gedroomd maar niet heel vivid. Het wakker liggen was overigens niet hinderlijk.
Verder merk ik dat m'n ogen heel wakker "aanvoelen" en dat m'n geïrriteerde keel van afgelopen week nu bijna fluweelzacht aanvoelt.
Samengevat nog even de opmerkzaamste dingen van mijn trip:
+Je denkt heel erg vanuit de gedachte dat hetgene waarop je focust de realiteit is en alles eromheen is een soort van droomwereld. In je gedachteproces komt zeg maar een tweede perspectief of dimensie, waardoor ik me enorm creatief voelde.
+Tijdens de piek (T+1/T+2) voelde ik me wel heel erg waus en half verworven met m'n stoel. Mijn balansgevoel leek iets van 45 graden tilted en het was alsof ik in een jelly zat wanneer ik bewoog. Alles hiervan was overigens wel positief.
+Je wordt meer meegesleept door dingen. Bijv. het voelen van de warmte van een kaars als ik er van een afstandje naar kijk. Of dat met Air Crash Investigation dat je tijdens een duikvlucht je ook heel licht voelde.
+Beste combo met wiet die ik tot nu toe heb gehad. Het maakte vooral de muziekervaring beter in de zin dat ik er lekker in verdwaald kon raken, terwijl daarvoor de muziek meer een secondary iets was.
+/- Er waren geen/minimale OEV's, CEV's waren wel lekker maar ik heb beter ervaren.
-Voor een deel voelde het alsof ik als een onwetend persoon met MDMA was, die na 2u weer een hele pil bijneemt omdat die denkt dat het effect weg is. Gelukkig was ik verstandig genoeg om het 3e lijntje te laten liggen en het bij een jointje te houden, want dat was perfect. Er is dus kans op verslaving of teveel nemen.
Ja. Ik ben zeer tevreden over mijn eerste solo high en ik zie hier behoorlijk potentie in voor thuis- en clubsettings.
Setting: alleen in kamer en vader beneden, chatten met vrienden, sfeerlamp/kaars en onweer buiten.
Lengte/gewicht: 22 jaar, 180cm, 63kg (M).
Relevante ervaring: 1x 2C-B, 7x MDMA, Spices, wiet
Oké ik ben best van de kaart nu in m'n space en dreamy world. Heb een report bijgehouden die hieronder staat, het is praktisch live omdat ik verder niks heb ge-edit dan namen v. mensen.
In ieder geval! Hier is mijn live MXE report (Methoxetamine) en jointje in de comedown!
____
T-1:00 Kleine piece allergietest (5mg eyeball), even kleine prikkeling in neus. Verder merk ik niks
T-0:45 voel niks geks. Wel zin in meer opzich, weet niet of komt omdat ik hierover las of echt zo is. Placebo addiction, lol. Regent knetterhard buiten en flitsen na tropische dag, super vette ambiance met m’n kaars en sfeerlamp.
T-0:35 22-24mg afgewogen op weegschaal. Besluit nog even te wachten om te kijken of er echt niks geks gebeurd. Voel nu wel duidelijke spanning ook, precies op tijd alles weer opgeborgen toen vader binnenkwam haha.
T-0:30 doe een poging om candlyflip report van bobsacamano te lezen. Lukt niet want te excited als ik er al aan denk (gisteravond ook weer zo’n filosofeer avondje gehad met een andere maat, beide hebben nog niet echt ervaring met psychedelische shizzle).
T-0:10 ben van plan over 10 mins te doen. Nu even complete stilte en kijken of ik iets merk. Lijkt op placebo effect als ik rondje loop en beetje wiebelig in hoofd voel.
T+0:00 zojuist 23mg genomen, gelijk nog lijntje klaar gelegd van nog eens 23mg. Smaak is vrij fris en lichtbitter, prikt nu beetje meer als ervoor maar totaal niet hinderlijk. Eigen psytrance mix opgezet .
T+0:05 smaak zakt meer af naar gehemelte nu en iets viezer. Realiseer me zojuist dat ik eiglk niet weet wnnr de effecten merkbaar zouden moeten zijn. Afgelopen maand téveel ingelezen over verschillende middelen. Denk dat ik over 5 minuten wel iets ga voelen.
T+0:12 lichte body load met tinteling, voel ik dit nu omdat ik dat zo’n 5 mins geleden verwachtte? Ondertussen beetje chatten met vrienden.
T+0:20 niet groot verschil met denet maar wel chill. Vriend raadt aan om over 15 mins weer lijntje te nemen. Nu zal ik wel goed in clubsfeer zitten, lekker man.
T+0:25 doe één stap buiten deur, kat schiet miauwend voorbij. Jezus, schrok me echt dood.
T+0:30 dansend vlak voor de trap zie ik me schaduw van het kaarslicht. Supertof gezicht en brengt me terug naar 2C-B een maand geleden haha xD.
T+0:40 ff met vader gerpaat. Hele dag dode reactie van mijn kant en nu superblij over van alles. Denk niet dat die merkt, maar wel vrij awkward toch haha. Ik neem nog eentje bij (weer zo'n 22-24mg).
T+0:52 chatten met bro’s, merk dat ik meer waus wordt en m’n hoofd wat duizelig wordt. Wel lekker gewoon hoor. Wordt wel echt benauwd nu maar komt door temperatuur en dansen denk ik. Langzamerhand iets drukker in m’n hoofd als ik chat met vrienden.
T+0:55 had eerlijk heftiger verwacht tegen nu, dat klinkt gevaarlijk teken als ik sobere
gedachte heb. Harry. Met drinken merk ik toch wel beetje alsof ik in bubble zit.
T+1:05 nu voel ik hem duidelijk. Zag zojuist een insect op de muur (échte) en kwam achter dat raam open stond. Voel me wel super chill en nog steeds chattend met bro. Muziek ervaar ik nog niet echt als anders antwoordt ik op vriend. Maar dan begin ik na te denken dat het uit andere realiteit komt ofzo, wtf.
T+1:15 typen wordt lastiger, dissociatieve is merkbaar in mind progress en uit typen ofzo. Ik leg al uit aan 2 vrienden dat chatten mijn “realiteit” is, terwijl m’n psytrance mix uit de “dream realm” lijkt te komen ofzo. En dan random bliksemflitsen en kaars en geur van parfum. NICE G~!~~!!. Effect is nu wel echt aan toenemen terwijl 20 mins nog totaal anders was. Muziek klinkt hard, weet niet of zo is. Jezus wtf .
T+1:20 check m’n eigen video van m’n mix, heb er subtiele veranderingen ingegooit, incl. 3d rimpeling enzo. Ik weet niet of het op dit tijdstip van de video is maar het is best wel mesmorizing.
T+1:30 nog steeds chatten, beetje over past ervaringen met MDMA en hoe goed is met leuk meisje enzo. Heeft denk wel goed potentieel om ook diepte in te gaan met gesprekken. Voelt trouwens alsof ik heel laag (of hoog) zit en heel ver moet reachen om te typen haha wtf.
T+1:45 nu echt helemaal in dreamworld met muziek enzo. Beetje nerveus over pa maar nog wel chill.
T+1:50 aan ene kant besef ik dat pa beneden zit te chillen en dat baart me piecie zorgen. Maar andere kant lijkt het alsof ik eigen droomwereld heb gecreëerd waar hij niet aanwezig kan zijn. Is hij er wel? Ik weet het niet. Wel supertof waus gevoel nu. M’n benen voelen wel prettig als ik beweeg, soort van alsof dokter met hamertje op je knie slaat en dan die reflex. Zo voelt het om benen te bewegen. (Achteraf gezien klinkt dat helemaal niet chill, maar was het wel xd)
T+2:00 plateau is denk wel bereikt, mss omdat ik focus op niet te waus worden. Ik lik m’n lippen nu af en ik proef de parfum die ik eerder heb opgespoten, gek joh.
Merk dat ik wel energiek voel, maar me niet aan laat toegeven omdat pa ieder moment binnen kan komen. Denk dat als ik toegeef ik heel erg met m’n armen zal dansen van die vage bewegingen enzo.
1 maat van me is weg en merk dat het wat doet met de high, het is nu beter controleerbaar omdat je minder hoeft te switchen enzo.
T+2:10 oké praat nu weer met 2 personen en zit er meer terug in, nu met ex haha. Insect is er weer op de muur. Die voelsprieten van dat beest en de muziek, echt hoor wat gebeurt er.
T+2:40 iets van 15 mins met pa gepraat, voelde me gwn confident dat die niets merkte maar haalde me wel helemaal uit m’n space. Voel nu alsof je droelloe thuiskomt. Teleurstellend.
T+3:00 gelukt om skere J te draaien maar wel echt in de comedown fase al, flink versneld door ff met pa te praten denk ik. Jammer voelt helt, had langer mogen duren.
T+3:30 ff rondje gelopen door weilande terwijl ik skypte met bro, hij gunde nog gesprekspartner. In weiland heel erg gevoel alsof ik droom, heerlijke after met J. zeer aan te raden. In weiland kon ik energie ook meer kwijt.
Wel beetje suizende oren en verwardheid van MDMA. Ja echt. Muziek pakt mij superhard nu, nu is muziek echt realiteit en rest droomwereld ofso. Jezus elke zin voelt als ander iets wat ik zeg, hé? Oh hey floortje de poes
luisteren. Heerlijk. Ook weer eigen mix.
Niet om aan zelf promotie te doen ofzo, maar is zeer aan te raden om ff te verdiepen in DJ’en en dan gewoon je eigen mixes maken waarop JIJ ZELF tript. Dat is heerlijk gevoel omdat je trots op jezelf voelt enzo. Oke vanaf HIER begint het pas echt live.
____
T+4:00-4:30 Kwartiertje op stoel lekker zitten spacen terwijl ik probeerde te focussen op iets op internet. daarna wou ik eigenlijk boven in bed liggen omdat ik dat nog helemaal niet gedaan heb, maar tijdens opruimen kwam ik in contact met m'n zachtste kussen en daar even mee gekroeld op de bank
Licht brengt gelijk ook weer de geur terug van de kaars en m'n parfum. Wil nu iets schrijven over zo'n 8crap post, maar weet niet hoe. In de muziek hoor ik om een of andere rede hetgene wat wordt gezegd in die post.
"A ton of cows is not a lot of cows" -8crap. < Zo voel ik me dus een beetje samengevat op het moment. En iets met kussen, maar welke van de 2 weet ik niet..

Ik wil echt veel meer delen van die 8crap op het moment, maar de rest is gwn te lang om sense te maken right now. "Enjoy this trip" hoor ik in m'n mix. dus dat ga ik dan maar ook doen hé. Luisteren naar jezelf.
Ja ik weet het niet. Gewoon heel energierijk voel ik me nu, terwijl dat volgens mij niet de bedoeling is ermee toch? Zei het net nog tegen m'n bro dat het mooie aan wiet (J) is dat het altijd dingen terug haalt van andere stoffen. Dat heb ik nu een beetje denk ik.
Wajow der vliegt nu weer zo'n mot hier rond in huis, vast door het raam heen gekomen ofso. Had effe één zo'n moment dat je je in een vlindertuin waande of iets. Nu ik zo denk vraag ik me af of ik het wederom onderschat heb de duur van MXE (Net als met 2c-b) of dat het gewoon een hele goede combi is met J. Mss mis ik nog wel gewoon wat.
OPÉÉNS HEB IK HET. Ik ben dit keer de trilmachine i.p.v. de schaduwdanser (Met 2cb laatst). M’n hele lichaam lijkt namelijk te trillen op m’n eigen beats :’). Internet viel effe weg precies tijdens zo’n mindloop monotone track haha. Lijkt alsof deel vh verhaal is weggevallen. Mss maar goed ook. Kwaan mezelf volgens mij veeeels te creatief op het moment.
Ik weet niet of ik 8crap zou aanraden tijdens je high, het mindfuckt behoorlijk. ik vind wel komisch. "Counting from 1 to 100 in no particular order is insanely difficult". -8crap. Zulke dingen ga je gewoon echt over nadenken om tot de conclusie te komen dat het insanely verwarrend is en de quote daardoor dus klopt. Maar het komt van "8crap", dus dat fuckt je mind weer omdat het gwn dom is allemaal.
Zit momenteel meer met mindfucks in de muziek weer. Omdat het je eigen mix is is het gewoon elke track en elke transition raak, want je hebt zelf die playlist gemaakt. Daarom raad ik zeker aan om beetje te verdiepen in hoe eigen mixen te maken. Hoort er bij mij iig zeker bij nu.
Heb nu eigen muziekachtergrond op YT op fullscreen. Had het zo gedaan dat het in 1 minuut het plaatje het hele kleurenspectrum doorgaat. Als ik erop focus lijken ze ook nog eens een beetje te golven, wat ik volgens mijjj niet had gedaan in die video..
T+4:30-5:00 Zat weer in m'n achtergrond space vliegt die mot tegen me aan haha. Telkens als ik knipperde met m'n ogen was het plaatje een andere kleur, wat natuurlijk de instelling is maar is heel mooi om het zo waar te nemen in het moment.
Zat ff CEV's te checken, werd helemaal meegesleept door de muziek in visuals. Niet heel kleurrijk maar wel vrij levendig qua motion. Super tof. M'n hoofd ging denk alle kanten op totdat het zojuist op de kaars fixeerde die ik toch nog kon zien ook al had ik ogen dicht. En des te langer ik er naar keek des te heter het oppervlakte rond m'n ogen werd. Alsof je zicht verworven was met je aanraak zeg maar. Dus dat je de vlam zal aanraken en het daardoor heet wordt.
Net toch nog ff een appearance van de schaduwdanser gehad. De lichtinval van m'n sfeerlamp viel precies goed! Ja de schaduwdanser was wel ff aan en werd tegelijkertijd nog gezien door de trilmachine. Das het leuke aan MXE denk ik ook wel, er zijn altijd soort van 2 kanten of realiteiten/dimensies. Tot nu toe is dat het meest typerende van MXE vergeleken met mijn andere ervaringen.
T+5:00 Nu begint het wel weer uit te werken en vind het ook prima, dit was een goede extensie met de J. Eten en plassen gaat trouwens allemaal prima met MXE, slapen wat minder maar ik ga nu wel in bed liggen. Morgen volgt de conclusie en het antwoord op de vraag of ik mezelf wel ga snappen :').
___
T+5:30-6:00 Zat nog naar Air Crash Investigation te kijken. Ging over vliegtuig die na vele duikvluchten en too steep climbs uiteindelijk neerstortte. Maar die laastste minuten ervaarde mensen het ene moment zero gravity en andere moment werden ze enorm in hun stoelen gedrukt. Toen ik zo op bed lag was ik al wel uit m'n space, maar kon dat ervaren. Ik werd ook in m'n matras gedrukt en leek te weinig lucht binnen te krijgen dan.
Conclusie
Het is nu zo'n 17 uur na inname, ik ben halfuurtje geleden uit bed gekomen en voel me superchill en best wel die productieve instelling te pakken. Zo'n dag dat je zin hebt om naar school te gaan om te werken zeg maar. Zelfs met wiet heb ik altijd wel een beetje terugslag, maar dat valt nu zeer mee.
Slapen ging wel lastig en lukte past T+7:30. Goede slaap gehad, wel gedroomd maar niet heel vivid. Het wakker liggen was overigens niet hinderlijk.
Verder merk ik dat m'n ogen heel wakker "aanvoelen" en dat m'n geïrriteerde keel van afgelopen week nu bijna fluweelzacht aanvoelt.
Samengevat nog even de opmerkzaamste dingen van mijn trip:
+Je denkt heel erg vanuit de gedachte dat hetgene waarop je focust de realiteit is en alles eromheen is een soort van droomwereld. In je gedachteproces komt zeg maar een tweede perspectief of dimensie, waardoor ik me enorm creatief voelde.
+Tijdens de piek (T+1/T+2) voelde ik me wel heel erg waus en half verworven met m'n stoel. Mijn balansgevoel leek iets van 45 graden tilted en het was alsof ik in een jelly zat wanneer ik bewoog. Alles hiervan was overigens wel positief.
+Je wordt meer meegesleept door dingen. Bijv. het voelen van de warmte van een kaars als ik er van een afstandje naar kijk. Of dat met Air Crash Investigation dat je tijdens een duikvlucht je ook heel licht voelde.
+Beste combo met wiet die ik tot nu toe heb gehad. Het maakte vooral de muziekervaring beter in de zin dat ik er lekker in verdwaald kon raken, terwijl daarvoor de muziek meer een secondary iets was.
+/- Er waren geen/minimale OEV's, CEV's waren wel lekker maar ik heb beter ervaren.
-Voor een deel voelde het alsof ik als een onwetend persoon met MDMA was, die na 2u weer een hele pil bijneemt omdat die denkt dat het effect weg is. Gelukkig was ik verstandig genoeg om het 3e lijntje te laten liggen en het bij een jointje te houden, want dat was perfect. Er is dus kans op verslaving of teveel nemen.
Ja. Ik ben zeer tevreden over mijn eerste solo high en ik zie hier behoorlijk potentie in voor thuis- en clubsettings.