Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAH-7921, De RC opioid

AH-7921, De RC opioid

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk report, zeer informatief beschreven. Opiaten zijn voor mij nog een stapje te ver, kijk er wel mee uit! Al hoef ik dat jou niet te zeggen, verstandig genoeg als je bent :tongueout:!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een klein beetje met deze stof geëxperimenteerd en omdat er zo weinig op het internet te vinden is heb ik besloten om mijn ervaringen hiermee te delen. Ik wil wel eventjes waarschuwen dat ik niet echt een held in schrijven ben, maar ik zal mijn best doen er een duidelijk, leesbaar geheel van te maken. Dit report heb ik ook op de .info gedeeld.

Inleiding
Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in de zogeheten research-chemicals en ben dan ook de persoon die voor vrienden RC's besteld. De interesses van mijn vrienden gaan niet veel verder dan 6-APB, etizolam, MXE of 'iets dat ik in mijn neus mag stoppen', ik ben in tegenstelling tot hun veel meer geïnteresseerd in de onderlinge verschillen tussen stoffen en hoe deze werken. Stiekem ben ik de laatste tijd een beetje fan aan het worden van de verschillende benzodiazepines op de RC-markt en een legale opioid klonk dus wel als muziek in mijn oren. Bij de volgende bestelling etizolam die gehaald moest worden heb ik dus ook voor mij een grammetje AH-7921 besteld, de synthetische opioid die volgens verhalen geen rotzooi was.

Toen begon het onderzoeken, er waren veel verschillende verhalen op het internet te vinden. De één vond de stof vreselijk in de neus branden terwijl de andere daar nauwelijks iets van merkte. Na een beetje speculeren bedacht ik mij dat dit verschil zou kunnen liggen aan het feit of ze de freebase óf het hcl-zout hadden gekocht. Na een beetje verder zoeken op deze stelling bleek dat meer mensen dezelfde gedachte als mij hadden en na het vergelijken van de CAS-nummers bleek dat ik de hcl-variant had, gelukkig. :)

De beschreven doseringen liepen vrij uiteen en waren vooral gebaseerd op mensen met een aardige opiaten-tolerantie. Mijn ervaringen met opiaten/opioids kwamen niet verder dan kratom, dus ik had besloten om de dosis heel rustig af te gaan tasten en daar een latere keer iets verder mee te gaan doen. Twee ervaringen, daarna minstens 3 weken deze stof laten liggen. We hebben het namelijk nog steeds over een opioid en hoeveel mensen zijn er wel niet verslaafd aan deze categorie stoffen?

De eerste ervaring
De eerste ervaring was de dag dat ik terugkwam van een kamp. Ik had 2 nachten ongeveer 6 uurtjes geslapen, maar de koffie hield me aardig op de been. 2 nachten niet veel slapen overkomt me tegenwoordig vaker. Ik was wel een beetje moe, maar ik had er verder geen last van. Eerder had ik al een allergietest gedaan van een klein korreltje oraal, hier hoefde ik mij dus niet meer druk over te maken.

Omdat mijn weegschaal nog niet echt goed werkt had ik besloten te doseren op het oog. Ik had een klein sleutelpuntje AH-7921 op mijn bureau gelegd en met een pasje 3 lijntjes gemaakt. Ééntje van nog geen 1/5e van het sleutelpuntje en 2 gelijke lijntjes van het restant.

Ik begon met het kleine lijntje en dook lekker mijn bed in, het brandde totaal niet. Het enige wat ik bij deze en ook alle volgende lijntjes merkte, was dat mijn neus een beetje droog werd, het deed totaal geen zeer! Ik heb de 20 minuten die hierna volgden een beetje lopen chatten op de Tinychat, waarna ik een iets groter lijntje heb gesnoven. Tot hier merkte ik nog vrij weinig.

Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik toch 3 kwartier gewacht voordat ik bij zou nemen, mede op aanraden van anderen op de tinychat. Ik ervoer al lichte effecten/placebo? van rust. Na 1 uur en 10 minuten had ik dus een klein sleutelpuntje AH-7921 in mijn neus zitten. Ik bleef rustig in gesprek op de Tinychat, terwijl ik rustige muziek aan het luisteren was. Ik had steeds het idee dat de effecten aan het opbouwen waren in 10 tot 30 minuten tijd. De effecten bestonden voornamelijk uit 'echte' rust en meer appreciatie van muziek.

2 uur vanaf het begin, 50 minuten na mijn laatste dosis wou ik wel wat meer. Ik had toen een ietsiepietsie groter sleutelpuntje uit het zakje gehaald en deze verdeeld over 2 lijntjes, ééntje naar binnen gesnoven en ik was snel weer in mijn bed gedoken. Na tien minuten voelde ik al weer wat meer rust opkomen. Nog tien minuten later had ik het andere lijntje gesnoven, heb ik me afgemeld van de chat en ben ik gaan liggen met dopjes in mijn oren. Ik voelde de rust al snel toenemen en belandde in een soort droomtoestand. Ik was volledig bewust van het feit dat ik wakker was, maar alles was zwart en rustig. Ik heb een dikke anderhalf uur lopen genieten van deze droomtoestand, voordat ik in slaap sukkelde.

De dag hierna was ik een beetje wazig, maar dat had waarschijnlijk iets te maken omdat ik te lang in bed heb liggen nodden en het weekend ervoor een actief kamp gehad had. De neus had gelukkig weinig schade opgelopen. :)

Ervaring nummer twee
Ik had net training gehad, drie flesjes bier gedronken en poef iedereen ging naar huis. Het was een uurtje of 11 's avonds en ik had nog geen zin om te gaan slapen. Stiekem had ik in mijn achterhoofd dat je niet teveel alcohol moest combineren met opioiden, maar dat praatte ik al snel goed door uit te rekenen dat het eerste flesje al weer verwerkt was en dat ik wel veel sport en dat mijn ademhaling best wel wat kan hebben. Ik hield wel mijn hartslag goed in de gaten en heb deze niet (ver) onder de 60 laten komen.

Omdat de vorige keer de effecten zo lang op zich lieten wachten had ik nu besloten dat elk sleutelpuntje in twee lijntjes achter elkaar werd gesnoven. Zo gezegd, zo gedaan: ik had een klein puntje opgesnoven om het weer een beetje aan te voelen.

Ik had in mijn achterhoofd zitten dat ik er nog 'iets' meer uit wou halen dan bij de vorige ervaring. De vorige was erg prettig, maar ik had de hele tijd het gevoel dat er 'meer' inzat. Dus na een half uur had ik het volgende sleutelpuntje al klaargelegd en opgesnoven. Ik heb in de tussentijd eventjes op de Tinychat lopen praten, maar ben er daar al snel vandoor gegaan en ben verder wezen appen op mijn mobiel. Vast een beetje rustige muziek uitgekozen en lekker aan het nodden, ik ging al langzaam richting mijn droomtoestand.

Een half uurtje later voelde ik dat de effecten al weer stopten met groeien, maar ik vond het nog niet sterk genoeg. Zelfs mijn droomtoestand had ik nog niet bereikt, dus ik wou er wat meer uit halen en prepareerde nog een puntje. Dit keer een ietsjes grotere, verdeeld in twee lijntjes en ook beiden opgesnoven. Ik dook snel mijn bedje weer in en ben gaan genieten van de muziek, de droomtoestand naderde al binnen tien minuten. Ik begon mij ook euforisch te voelen en voelde tintelingen door mijn hele lichaam, het leek een heel klein beetje op kippenvel.

Weer een half uurtje later, anderhalf uur na de eerste inname, besloot ik dat ik toch nog wel wat meer wou ervaren. Na mijn hartslag te checken had ik weer een puntje geprepareerd, dit keer van normaal formaat, en deze ook naar binnen gewerkt. Hierna kreeg ik een heerlijke droomtoestand, met vlagen euforie die door mijn lichaam trokken. Ik was compleet zorgeloos aan het genieten van de muziek, alles was goed en heerlijk. De jeuk maakte me ook niets uit, het was wel lekker om een beetje te krabben en als ik het eventjes negeerde kon het me eigenlijk ook niet schelen. Ik heb 3 uur lang lopen genieten van deze rust en vlagen euforie, die overigens héél langzaam in intensiteit, frequentie en duur afnamen.

Hierna heb ik heerlijk 8 uur geslapen en werd ik een beetje duf wakker. Toen ik mijn neus snoot kwam er een heel klein beetje rode snot vrij, niets om je druk over te maken. Er waren geen opstartproblemen die een kop koffie en een lekkere douche niet op konden lossen, ik had alleen nog een beetje last van kleine opiaat-pupillen. Ter vergelijking had ik die ochtend/middag geen auto willen rijden uit principe, maar ik geloof dat het dus 's avonds prima zou kunnen.

Conclusie
Ik heb heerlijk genoten van AH-7921 en zal dit in de toekomst ongetwijfeld weer proberen, maar het is en blijft een opioid en dus zal dat nog wel een tijdje duren. Ik ben benieuwd wat voor effecten ik oraal hiermee zal kunnen bewerkstelligen en hoop dat mensen wat aan dit report hebben. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
O-Desmethyltramadol is een optie JMThomas.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
O-Desmethyltramadol is een optie JMThomas.
Klik om te vergroten...

Net even ingelezen, klinkt perfect, niet te heftig, goede doseringshoeveelheden plus het is een analoog van een zeer bekend farmaceutisch middel.
Ik ga eens even kijken of iemand ruilhandel aan wilt gaan, bedankt voor de tip. :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
JMThomas zei:
Psychedelibee zei:
O-Desmethyltramadol is een optie JMThomas.
Klik om te vergroten...

Net even ingelezen, klinkt perfect, niet te heftig, goede doseringshoeveelheden plus het is een analoog van een zeer bekend farmaceutisch middel.
Ik ga eens even kijken of iemand ruilhandel aan wilt gaan, bedankt voor de tip. :)
Klik om te vergroten...
Nergens meer te koop blijkbaar, wel is U-47700 vrijwel overal te koop maar ik zit niet echt te wachten op 'binge-heroïne'. :tearsofjoy:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan dus net zo goed aan een RC opiaat verslingerd raken als aan bijvoorbeeld heroine of morfine?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
leipebaviaan zei:
Je kan dus net zo goed aan een RC opiaat verslingerd raken als aan bijvoorbeeld heroine of morfine?
Klik om te vergroten...
Lijkt me dat heroine wel iets euforischer is dan AH-7921, maar ik zie geen enkele reden waarom je hieraan niet verslaafd zou kunnen raken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
leipebaviaan zei:
Je kan dus net zo goed aan een RC opiaat verslingerd raken als aan bijvoorbeeld heroine of morfine?
Klik om te vergroten...
Omdat het legaal is wil nog niet zeggen dat het niet schadelijk is of risico's heeft. Dus ja, verslaafd raken is een mogelijkheid met RC's, helemaal met opiaten.
M
MedicLid
01-01-2024, 00:00
#9
JMThomas zei:
JMThomas zei:
Psychedelibee zei:
O-Desmethyltramadol is een optie JMThomas.
Klik om te vergroten...

Net even ingelezen, klinkt perfect, niet te heftig, goede doseringshoeveelheden plus het is een analoog van een zeer bekend farmaceutisch middel.
Ik ga eens even kijken of iemand ruilhandel aan wilt gaan, bedankt voor de tip. :)
Klik om te vergroten...
Nergens meer te koop blijkbaar, wel is U-47700 vrijwel overal te koop maar ik zit niet echt te wachten op 'binge-heroïne'. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Vertel, wat is er met U-47700 ?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vertel, wat is er met U-47700 ?
Klik om te vergroten...

Toen ik mij er destijds over inlas zag ik voorbij komen dat U-47700 een zeer hoog verslavingspotentieel heeft, kort werkt en een snelle/harde opkomst heeft en had ik de conclusie getrokken dat ik deze beter links kon laten liggen.
Ondertussen ben ik echter niet meer zo zeker van of dit inderdaad overeen komt met het effectenprofiel van U-47700.

Gisteren is er toevallig wat op de deurmat gevallen dus ik zal er waarschijnlijk wel achter komen. Ik heb het momenteel nog iets te druk maar ben van plan 14 of 15 september wat te testen op mijn favoriete labrat.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thanks! :)

Ja precies, ik spring er ook wel voorzichtig mee om. Ik laat het nu minstens 3 weken liggen en kijk in de tussentijd ook of ik stiekem denk van 'het kan wel' en excuses ga bedenken, zoja: laat ik het langer liggen.

Het voelde namelijk véél te onschuldig aan, ik denk echt dat dit soort dingen erin zouden kunnen sluipen als je er niet mee oppast. Maar met een beetje een gezond verstand kom je natuurlijk een heel eind! :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mooi geschreven, was al benieuwd naar RC opiods hoewel ik het objectief gezien geen goede ontwikkeling vind vanwege gevaren...

Toch leest dit als een interessant stofje, eens wat meer info vergaren erover!

Dank voor het duidelijke report!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thanks!

Als je er wat mee wilt doen moet je snel zijn, de rest van Europa is het namelijk met je eens en het wordt waarschijnlijk binnenkort verboden. Ergens is dat een hele goede ontwikkeling, want RC opioid's zijn natuurlijk ook best wel riskant.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nice, had dit report nog niet gelezen.

Interessant! Is het nog legaal eigenlijk?
s
spectorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bizar dat je dit durft allemaal. Zou mij veel te eng zijn om te proberen. Laat mij maar aan de minst verslavende en vaakst gebruikte snoepjes zitten. Maar WEL tof om te lezen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thanks. :)

En yup, het is nog legaal tot 1 juli, daarna is het Lijst 1. :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn interesse is wel gewekt. Sowieso al leuk om in de collectie te hebben. Helaas bied geen enkele RC-Vendor die ik ken dit stofje aan.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan hem helaas ook nergens vinden :( Geen tijd meer voor een zoektocht voor 1 juli helaas
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
Ik kan hem helaas ook nergens vinden :( Geen tijd meer voor een zoektocht voor 1 juli helaas
Klik om te vergroten...

Ja balen :(
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
De vendor waar ik het toendertijd vandaan heb gehaald bied dit spul ook niet meer aan en ik kan het ook nergens vinden. Ben bang dat dit een beetje verdwenen is. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."