Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom? Waarom nou alles door elkaar? Je hebt het echt dom gedaan. Je had iemand moeten hebben die op je let. Die er voor je is en je op het juiste moment een kwartje erbij had gegeven. En je geen alcohol en wiet had laten gebruiken. Stom. Jammer, want de eerste keer kan echt *geweldig* zijn."
"had ook een keer op een binnenfeestje iemand geholpen; die had net een grote berg muntjes gekocht en in z'n achterzak gestopt. Het viel eruit en gaf het direct terug. Je feestje is gewoon niet leuk meer als je er dan achterkomt dat je alles kwijt bent. Ik werd rijkelijk beloond!"
"ooscaar zei: Dan vraag ik me alsnog af of je nou zo graag je serotonine systeem wilt verneuken. Het heeft nog meer functies dan je xtc-ervaring leuk maken namelijk. Klik om te vergroten... Na het lezen van diverse waarschuwingen en opmerkingen over het gebruik van Anhaedra ben ik toch wel benieuwd waar iedereen de wijsheid vandaan haalt die iedereen schijnt te hebben; * Anhaedra heeft het over 'slechte pillen' bij zijn gebruik. Oh ja? Zijn ze getest? Wat was er 'slecht' aan dan? * Ooscaar heeft het over het 'verneuken' van je serotonine systeem; wat verziek je dan precies? En welke wetenschappelijke onderbouwing bestaat er over het langdurig gebruik van MDMA op de hersenen / serotonine voorraad? De intensiteit van de eerste keer sex komt ook nooit meer terug, maar is het dan slecht om heel vaak sex te hebben? Het lijkt me door de roofbouw die je pleegt op je reserves dat het sowieso goed is om er pauze tussen te houden tussen gebruik. Laten we het niet hebben over slaaptekort, te weinig eten en drinken..."
"Mooi report! Klinkt als een goed alternatief voor MDMA. Heb dit nu aantal maal gedaan en omdat het zo goed voelt wil ik nog niets anders proberen... Bekenden tegenkomen, ik had het vorige week op Boothstock Festival in Rotterdam ook. Kwam ik opeens mijn nicht tegen. Sta je wel even gek te kijken. Het klinkt als een superchille drug, is een leuk alternatief."
"Ben ook wel benieuwd naar de bij-effecten die je meemaakte toen je iets op had. Knuffelen? Praatkick?"
"Ik lees overal dat je er tijd tussen moet houden omdat anders het 'love'-gevoel weggaat en mensen waarschuwen dat het dan niet meer zo leuk is: bij mij is dat dus niet het geval. Ik heb er elke keer weer de grootste lol in en voel me fantastisch! Het love-gevoel blijft ook en ik vind het heerlijk om te knuffelen. Erik: je hoeft echt niets geks te doen om met IEDEREEN die je maar wil te knuffelen. Zolang je een vrouw niet gek betast, geen rare dingen zegt en gewoon aardig krijg ik elke vrouw aan het knuffelen, mits ze natuurlijk aan de XTC/MDMA/4FMP etc... zit. Je moet gewoon relaxed blijven en niet raar kwijlen, je ogen redelijk normaal en geen gekke dingen zeggen, maar dan zit je geramd. En mijn vriendin vind het ook altijd goed, gewoon omdat er geen bijbedoelingen zijn."
"mikoz zei: Hoelang gebruik je al MDMA? En met welke frequentie? Aan het begin kan het namelijk nog wel even goed gaan. Maar voor je het weet zijn er al teveel beschadigingen en/of tekorten in je koppie. Als ik jouw stukje tekst zo lees, ziet het er naar uit dat je nog niet zo heel lang MDMA gebruikt en je je hoofd nog wel gaat stoten. Klik om te vergroten... Ik doe het nu een jaar, met elke keer een maand, anderhalve maand, soms 2 weken, soms 3 weken ertussen. Elke keer, zonder uitzondering, is een feest. Elke keer heb ik hetzelfde effect en elke keer voel ik me weer fantastisch. Ik heb nog nooit gehallucineerd, neem ook nooit heel veel maar gewoon genoeg om je heerlijk te voelen. Ik heb echt het idee dat het precies is zoals hier boven staat: het ligt aan de set & setting, maar ook je mindset is belangrijk. Je hebt idd een kater als je denkt dat je een kater gaat krijgen. Je avond is ook leuker als je geen verwachtingen erbij hebt. Vooral slaap is erg belangrijk, goed eten ook. Heel veel slapen na een feestje zorgt voor mij dat ik er weer bovenop kom."
"Bizar dat je dit durft allemaal. Zou mij veel te eng zijn om te proberen. Laat mij maar aan de minst verslavende en vaakst gebruikte snoepjes zitten. Maar WEL tof om te lezen."
"Klinkt als een goed feestje met een geweldig effect en niet het negatieve van XTC. Ook maar eens proberen... Tintelingen zeg je, waar voel je die?"
"Wat een leuk en herkenbaar verhaal! Je ging duidelijk te hard de eerste keer! Wat een stresskip ben je zeg, je had beter wat meer kunnen ontspannen. Dan is een festival met chill-plekken, de zon en wat mensen om je heen die geduld hebben beter. Maar gelukkig was de tweede keer leuker"