Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc snuiven live

Xtc snuiven live

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Maak Dan ook even een reportje als je wakker word... Met duidelijke taal ENZO
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben wen jongen van 19jaar ik weeg ongeveer 73kilo en ben nu high
Kheb net de 3 halve xtc pille gesnoven
De pillen waren getest op250mg

na tien min :je merkt het vrij snel kaak staat strak je wil bewegen euforie en het is fucking warm man

30min:confused:ta nu vrij strak high en da wast wel typich xtc gevoel zeg maar (dit was mijn piek)

60min: begint langzaam minder te worden

90min : ksta opzig nig wel strak maar zeker half zo strak als net
120min: nog beetje speedy

Hier de -/+punten

+werkt binne 10min -na -/+2 uur uitgewerkt
+werkt wat sterker -het brand in je neus
-het is naar mijn menig wat meer strak staan dan echt xtc slikken

Het is zekker het probeeren waard
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het lijkt mij geen pretje om pillen te snuiven, want pillen zijn gemaakt om te slikken en niet om te snuiven. Maar goed, waarom slik je het niet gewoon in? Daar ben ik wel benieuwd naar.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Was nieuwschierig maar ik pas mijn topic aan alss ik efect heb dus let op want ik heb effect
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha ik denk dat deze gozer zeer wappie is atm :grin:
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou dit echt niet al te vaak doen, als MDMA in je longen komt krijg je allemaal kleine gaatjes in je longen wat niet erg gezond. Zal vast ook wel voor andere stoffen gelden, daarom haal ik het liefste ook niks door m'n neus. :wink:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kheb niet eens een kater en heb er nog een paar over :rock:
Klik om te vergroten...

Waar wacht je nog op, volgende! :mrgreen:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wtf ik heb het nonstop over speed terwijl ik xtc snoof :confused:

Ondanks dat het na 2 uur was uitgewerkt rond 3:00
Kon ik pas slapen om 7:00 en kmoest er vroeg uit dus bietje stom van me :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je een kleine 400mg MDMA snuift en je merkt 2uur na inname al zo goed als niets meer is de kans groot dat je echt een monsterlijke tolerantie voor MDMA hebt op gebouwd.

Ik denk dat ik ongeveer wel kan raden hoe. :rolleyes:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
En het beste van alles zaterdag op de bosche kermis heb ik ook nog 250mg op.
Kheb niet eens een kater en heb er nog een paar over :rock:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
JMThomas zei:
Als je een kleine 400mg MDMA snuift en je merkt 2uur na inname al zo goed als niets meer is de kans groot dat je echt een monsterlijke tolerantie voor MDMA hebt op gebouwd.

Ik denk dat ik ongeveer wel kan raden hoe. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Inderdaad te groot inkopen :rock:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#12
"Te Groot" inkopen zou geen excuus mogen zijn om zo veel/vaak te gebruiken dat je zon grote tolerantie hebt. Iets met discipline en zelfbeheersing...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker verstandig weer dit. Belachelijke doseringen en geen idee waar je over praat.

Ga je even inlezen over XTC, je gaat gegarandeerd problemen krijgen op deze manier.
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#14
Benzoboss zei:
En het beste van alles zaterdag op de bosche kermis heb ik ook nog 250mg op.
Klik om te vergroten...

Nog waus in de botsauto's gezeten?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eerlijk gezegd geloof ik niks van de gebruikte doseringen. Nasaal is het ongeveer 2 keer zo potent als met slikken denk ik, dus dat zijn echt belachelijke doseringen.

Daarbij is het ook nog eens belachelijk veel bindmiddel wat er dan je neus is in gegaan...
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Snowblind zei:
Benzoboss zei:
En het beste van alles zaterdag op de bosche kermis heb ik ook nog 250mg op.
Klik om te vergroten...

Nog waus in de botsauto's gezeten?
Klik om te vergroten...

Vervelend hoor, in je botsauto al die dranghekken en statafels ontwijken..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
leipebaviaan zei:
Man man man
Klik om te vergroten...
Wauw, dat jij nog eens de verstandige bent in een topic. Ik ben toepasselijk genoeg APE trots op je :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Man man man
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Timmie94 zei:
Snowblind zei:
Benzoboss zei:
En het beste van alles zaterdag op de bosche kermis heb ik ook nog 250mg op.
Klik om te vergroten...

Nog waus in de botsauto's gezeten?
Klik om te vergroten...

Vervelend hoor, in je botsauto al die dranghekken en statafels ontwijken..
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#20
10 tegen 1 dat TS het type forum member wordt wat op geregelde basis de meest stupide vragen gaat stellen, of continu dit soort fratsen gaat delen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."