#1
Maak Dan ook even een reportje als je wakker word... Met duidelijke taal ENZO
Kheb niet eens een kater en heb er nog een paar over![]()




Inderdaad te groot inkopenJMThomas zei:Als je een kleine 400mg MDMA snuift en je merkt 2uur na inname al zo goed als niets meer is de kans groot dat je echt een monsterlijke tolerantie voor MDMA hebt op gebouwd.
Ik denk dat ik ongeveer wel kan raden hoe.![]()

Benzoboss zei:En het beste van alles zaterdag op de bosche kermis heb ik ook nog 250mg op.
Snowblind zei:Benzoboss zei:En het beste van alles zaterdag op de bosche kermis heb ik ook nog 250mg op.
Nog waus in de botsauto's gezeten?
Wauw, dat jij nog eens de verstandige bent in een topic. Ik ben toepasselijk genoeg APE trots op jeleipebaviaan zei:Man man man
Timmie94 zei:Snowblind zei:Benzoboss zei:En het beste van alles zaterdag op de bosche kermis heb ik ook nog 250mg op.
Nog waus in de botsauto's gezeten?
Vervelend hoor, in je botsauto al die dranghekken en statafels ontwijken..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."