#1
10 tegen 1 dat TS het type forum member wordt wat op geregelde basis de meest stupide vragen gaat stellen, of continu dit soort fratsen gaat delen.
Zekker maatSnowblind zei:Benzoboss zei:En het beste van alles zaterdag op de bosche kermis heb ik ook nog 250mg op.
Nog waus in de botsauto's gezeten?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."