#1
Had die ook zo'n extreem report? Weet er wel eentje van Partyflock van 333mg ![:tearsofjoy:]()
Hier konden we nog wel redelijk normaal op antwoorden, of nou ja, vooral R eigenlijk . De misselijkheid die ik in het begin had trekt weg, dus eet ik een banaan en een appel, in nootjes had ik geen trek. Het fruit smaakte heel erg goed en het smaakte ook vooral heel ‘echt’, ik kon niet bevatten waarom je iets als chips of een diepvriesmaaltijd zou eten, want je proeft dat zoiets niet natuurlijk is. Dan eet je toch veel liever zoiets ‘schoons’.Dankjewel! Over jouw keer 2C-B had je inderdaad toen op de meet verteld dat je het niet echt psychedelisch vond, maar misschien dat het inderdaad dus nog interessant voor jou is bij een hogere dosis!Psychedelibee zei:Leuk reportje man! Bijzonder dat je zo veel effect uit zo'n lage dosis hebt gehaald. Ik heb ook al vaker gelezen dat de heftigheid van de trip nogal per keer kan verschillen.
Ikzelf heb nu 1 keer 2C-B gedaan, 25 mg, en had amper visuals en totaal geen mentale aspecten. Het leek voor mij meer op MDMA met een heel licht trippy randje, maar trippen mocht het niet heten. Wat jij beschrijft klinkt zoals mindless ook al zegt een beetje zoals een lage dosis psilo. Dit geeft me hoop dat 2C-B in hogere doseringen wellicht interessant kan zijn.
Wat voor doseringen 2C-B heb je hiervoor gedaan? Want in een keer je dosering verdubbelen kan nog wel eens slecht uitpakken. Aan de andere kant is het wel zoals je zegt dat de piek erg kort duurt, dus als het te heftig is hoef je niet heel lang uit te zitten.

Ja in principe wel, maar zoals je nu ook al ervaren hebt kan het effect dus blijkbaar nogal verschillen per dosering. Als het dezelfde effectiviteit zou hebben dan je laatste 15 mg trip dan is 30 mg misschien wat veel. Blijft lastig, maar 30 mg 2C-B lijkt me toch wel prima te verdragen en anders hoef je maar een paar uurtjes uit te zitten. Hoewel een hogere dosering best intens zou kunnen worden, denk ik niet dat je heel snel echt zwaar slecht zou kunnen gaan zoals sommige dat op psilo of LSD hebben. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en je koppie gebruiken, maar dat zit wel goed bij jou.ooscaar zei:De stap van 22 mg naar 30 mg lijkt mij wel te maken toch?
Ja, dat is waar! Ook kan de hevigheid van de ervaring per keer dus heel erg verschillen, dus je kunt blijkbaar op 15 mg ook een hevigere trip hebben dan op misschien 25/30 mg. Dit zeg ik omdat mijn ervaringen met 22 mg toch wel echt minder heftig waren dan afgelopen keer dus. Mocht het toch erg hevig zijn, dan weet ik dat het belangrijkste is om alles over je heen te laten komen. Altijd je gedachten sturen richting acceptatie, en dan is de kans het grootste dat de trip wel leuk/leerzaam wordt. En mocht het toch te heftig zijn, dan duurt de piek helemaal niet zo lang met 2C-B. En uiteraard is 30 mg ook weer niet heel veel, en naar een hogere dosis wil ik dus eventueel heel langzaam gaan bouwen.Mindless zei:Ik heb meerdere keren gehoord en gelezen dat bij 2C-B een kleine verhoging in dosering (5mg of zo) het verschil kan maken tussen een milde en een zeer sterke trip. Meestal is alles onder 20mg niet echt trip waardig te noemen (wordt er gezegd) en kan alles daarboven enorm verschillen.
Maar goed, een echte psychonaut moet ook weer niet te schijterig zijn.![]()
Okay bedankt voor het advies! Inderdaad, als de 30 mg even zwaar valt als de 15 mg dan zal ik behoorlijk hard trippen, maar dat is denk ik een beetje een risico dat 2C-B met zich mee brengt. Uiteraard zal het meestal niet zo zwaar vallen. Ik denk dat 2C-B voor mij een ideaal middel is om het trippen te gaan verkennen met wat hogere doses, want daarvoor ben ik nog wel een beetje huiverig met bijvoorbeeld truffels, vanwege de chaos die truffels bij mij veroorzaken. Ook de korte werkingsduur is een pluspunt wat dat betreft, want na twee uur zwakt het wel af voor mij (uiteraard blijft het effect langer aanwezig) en zodra het afzwakt komt er altijd wel een moment van relativering, is zo mijn ervaring.Psychedelibee zei:Ja in principe wel, maar zoals je nu ook al ervaren hebt kan het effect dus blijkbaar nogal verschillen per dosering. Als het dezelfde effectiviteit zou hebben dan je laatste 15 mg trip dan is 30 mg misschien wat veel. Blijft lastig, maar 30 mg 2C-B lijkt me toch wel prima te verdragen en anders hoef je maar een paar uurtjes uit te zitten. Hoewel een hogere dosering best intens zou kunnen worden, denk ik niet dat je heel snel echt zwaar slecht zou kunnen gaan zoals sommige dat op psilo of LSD hebben. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en je koppie gebruiken, maar dat zit wel goed bij jou.ooscaar zei:De stap van 22 mg naar 30 mg lijkt mij wel te maken toch?
Nee, nog niet geprobeerd, maar ik ben wel heel benieuwd ernaar! Ik heb al best veel goede reports daarover gelezen, waaronder de jouwe. Het punt is alleen dat ik hier eerst naar wil opbouwen, vanwege de lange werkingsduur ook. Ik denk dat ik dan liever eerst een keer of tien truffels gedaan wil hebben, maar het staat in ieder geval bovenaan op mijn drugsverlanglijstje. Beschikbaarheid is ook denk ik het probleem niet meer. Wel moet ik zeggen dat wanneer iemand nu op het idee zou komen op samen een lage dosis te proberen, laten we zeggen 60 µg, dat ik daar nu wel voor in zou zijn, maar een wat serieuzere dosis wil ik liever nog even mee wachten en dus eerst meer tripervaring opbouwen.Mindless zei:Al LSD geprobeerd ooscaar? Veel lichter/vrolijker dan psilocybine en imo veel interessanter/dieper dan 2C-B. Maar aangezien je zo te horen heel interessante/diepe trips hebt op 2C-B, hoeft dat niet voor iedereen hetzelfde te zijn natuurlijk.
Okay duidelijk! LSD ga ik zeker nog niet naar op zoek en daar zal ik ook nu niet zelf het initiatief voor nemen. Het heeft in ieder geval zeker geen haast, dus ik ga eerst 2C-B en truffels verder verkennen. Alweer bedankt voor de goede adviezen in ieder geval!Psychedelibee zei:Ooscaar, LSD moet je gewoon lekker doen wanneer het op je pad komt en je er klaar voor bent. Als je dan eerst al wat ervaring met truffels hebt opgebouwd weet ik zeker dat je LSD niet als heftiger dan truffels zult ervaren. Ze zijn allebei anders en hebben dan ook allebei hun eigen manieren om jou iets te leren.
Aan de ene kant heb je wel een beetje gelijk, maar ik vind wel dat de setting veel meer invloed hierop heeft dan de stof zelf. Voor mijn gevoel kun je op zowel LSD als psilocine zowel behoorlijk in paniek als behoorlijk 'zen' raken.Mindless zei:Ik dacht er ook altijd zo over hoor. Eerst maar paddo's en dan langzaam opbouwen om klaar te zijn voor LSD. Paddo's zijn imo vele malen heftiger en potentieel angstaanjagender, mits ik 't vergelijk met een beetje een normale dosis LSD dan. Ik kan niets zeggen over een hoge dosis LSD.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."