Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA TRIP REPORT 2 - hogere dosis! <3

LSA TRIP REPORT 2 - hogere dosis! <3

53 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan je eigenlijk makkelijk slaap vatten als LSA nog steeds werkt? Of is het uitzitten zoals bij LSD?
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey allemaal,


Velen van jullie zullen mijn eerste trip-report over LSA waarschijnlijk gelezen hebben... Toen waren het 15 zaden Hawaiian Baby Woodrose (Argyreia-nervosa). - deze keer hebben we het over 35 zaden! :)

Wie? - just me!
Waar? - @ home.
Wat? - 50mg Litican, 50mg Trammadol (zie mijn vorig report waarom deze combo...) en uiteraard: 35 zaden van de bovengenoemde LSA-zaden. :)

Laat me duidelijk wezen, geen neveneffecten en een trip veel sterker dan vorige keer!!!

Na ongeveer een half uurtje begon ik me stoned te voelen, maar op een andere manier die ik jammer genoeg niet kan beschrijven - ik werd heel wazig...

Na ongeveer een uurtje sloeg de eerste tripgolf in: de kamer begon uit perspectief te trekken, schilderijen kwamen tot leven: ik zag deze in 3D en als een Lava-lamp bewegen...

Lachkicks!!! :)

Toen besloot ik om een film te kijken, maar ik was te ver weg om de film te kunnen volgen - al bleef ik naar het scherm staren: alsof ik een 3D-Lava-lamp-bril had opgezet hahaha! :tongueout:^

Na ongeveer twee uurtjes (ik heb de tijd bijgehouden min of meer, deze keer...) sloeg het in als een bom - het is inderdaad zoals een LSD-trip, behavle dan dat je er moe van wordt in plaats van energetisch (daarom blijft LSD nog altijd mijn favoriet, hoewel LSA veel goedkoper is)...

Ik kan je zeggen, ik heb na die trip onmiddellijk 310gr LSA in huis gehaald (LSD-trips heb ik altijd, geen uitzondering!). :)

Het trippen onder deze dosis LSA was best heftig, niet zo heftig als LSD, maar toch echt wel de moeite waard! - liefde en euforie stroomden opnieuw doorheen mijn gehele lichaam, ik had constant lachkicks, ik lag lekker chill in mijn sofa in de woonkamer - en toch, ook al werkt LSA ontspannend, ik draaide toch de hele tijd rondjes met mijn hand en ook kon ik mijn benen niet stilhouden...

Sterker zelfs! - toen ik besloot de film op mute te zetten (omdat ik zalige visuals had op die televisie liet ik het beeld opstaan), zette ik opzwepende muziek op, en ja, ik heb staan dansen onder LSA! :) Echt heel cool gevoel!

Mijn huiswerk zei me te beginnen met slechts drie zaadjes, dat heb ik in de wind geslagen, en dat een goede dosis acht tot twaalf zaadjes is: maar 35 zaden waren perfect!!! :)

Het was echt zo onverwacht heerlijk, ik ben er nog altijd helemaal van in de ban! - dat ik dit niet eerder heb geprobeerd?!

:hearteyes:

Ongeveer in de helft van de trip (denk ik), flitsten patronen (met open ogen) voor mijn ogen, met gesloten ogen waren ze iets heftiger - nog steeds allesbehalve een LSD-effect, maar, toch, open ogen patronen en kleuren die heel fel waren en voor mijn ogen flitsten, dat heb ik graag!

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Iedereen met ervaring met LSA, deel je ervaring(en) aub, en graag reacties ook van totaal onervaren gebruikers in verband met LSA! - moesten jullie nog vragen hebben of zo...

ps: de trip duurde ditmaal in totaal toch wel zes tot acht uur lang!



One Love,

Mananas!
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weeral een leuk tripreport. Klinkt als een heerlijke trip.
Ik had ook in je andere topic gereageerd en zal mijn ervaring zeker delen wanneer ik de lsa zaadjes gebruikt heb.
Nog een vraagje: hoeveel zaadjes zou je voor de eerste keer aanraden?
Heb wel al wat ervaring met psychedelica. Ik wil niet teveel pakken maar ook niet te weinig. Ik heb het gevoel best goed tegen trippen te kunnen. Zelf zat ik te denken aan 15 zaadjes. Zou dat teveel zijn of denk je dat het wel zou kunnen?
Ook vraag ik me af of ik de zaadjes gewoon in kraanwater kan koken? Wil namelijk niks van de sterkte verliezen.
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey,


Thx dat je het opnieuw een leuk trip-reportje vond!

In verband met het innemen van de LSA zaden, ik heb zelf ook voor de eerste keer 15 zaden ingenomen, dan dat was perfect voor mijzelf - ik denk dat het vooral afhangt van je gevoeligheid voor de stoffen in de LSA zaden en inderdaad, je ervaring met psychedelica...

Ik laat mijn zaadjes ook altijd een kleine twee uurtjes weken in vrij heet maar zeker niet kokend water, ik wil ook het sterkste effect eruit halen! :)

Neem zeker iets tegen misselijkheid een half uurtje voor het consumeren van de LSA, ik heb dat ook gedaan, omdat de weinige informatie online vaak spreekt van krampen en misselijkheid tot zelfs braken: dat verstoort uiteraard je trip danig!!!

Mag ik vragen wat je ervaringen met psychedelica zijn (ook de dosis als je wil van de gebruikte psychedelica?). Alvast bedankt! :)

ps: ik kijk al uit naar je report over je ervaring met LSA! - ik ben echt benieuwd, niet veel informatie over te vinden! - vandaar...


Grtz! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alle online water extractie methodes beschrijven dat je koud water dient te gebruiken, heet water zal de LSA afbreken. Verklaard eerlijk gezegd ook wel je doseringen Mananas, want als je bijvoorbeeld op erowid kijkt dan wordt 12+ zaadjes als een zware dosering gezien: https://www.erowid.org/plants/hbw/hbw_dose.shtml

Nou kunnen de zaadjes natuurlijk in potentie verschillen en de een kan meer hebben dan de ander, maar 35 zaden is echt veel meer dan 12. Ik vermoed dus dat je het grootste deel van je LSA kapot gemaakt hebt door het te verhitten.

Ikzelf heb ooit jaren geleden eens 5 HBW zaadjes gedaan toen ik daarvoor pas 5 keer paddos/truffels had gebruikt. Vond die 5 zaadjes toen best een redelijk effect geven, totaal niet visueel overigens. Was toen alleen zo dom geweest om gewoon te kauwen op de zaadjes waardoor ik zeer hevig heb moeten braken bij het inwerken. Als ik het ooit weer doe ga ik in ieder geval een koud water extractie doen.

@ Jack Herrer, ik zou even informatie zoeken op internet over een koud water extractie van LSA en dan de eerste keer voor 5 zaadjes gaan. Dan kun je even kijken hoe je er op reageert, je kunt een volgende trip altijd nog meer nemen. Maar als je kijkt naar de doseringen op erowid dan is 15 zaadjes gewoon echt teveel voor een eerste keer.

EDIT http://disregardeverythingisay.com/post ... -technique Deze extractie methode ziet er wel goed uit moet ik zeggen.
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel, met alle respect, maar een extractie is iets anders dan laten 'weken'...

Je vergist je totaal!

Ergens tussen heet en koud water geven LSA-zaden hun componenten in zekere mate vrij, maar dit doe je niet om het te extraheren, echter eerder om je maag te sparen: je drinkt immers niet enkel de thee op, maar eveneens het LSA-materiaal... - dit is GEEN extractie in welke zin dan ook, en het heeft helemaal geen negatief effect op de sterkte van de LSA-zaden als het water NIET kokend is...

Extractie zou immers ook het gebruik van chemische middelen inhouden, omwille van de simpele én ENIGE reden dat dan de overige stoffen aanwezig in de LSA-zaden niet tot misselijkheid zouden leiden: is het dat waard, om je lichaam potentieel te vergiftigen met chemische shit die je LSA wel degelijk MINDER POTENTIEEL verschaft? - gewoon om niet misselijk te zijn???

We hebben het hier niet over DMT-extractie...!

Met alle respect, maar psychedelica vereisen VOLDOENDE EN MEER HUISWERK!!! - do your homework man...

ps: je zegt "twaalf zaadjes zijn sterk(...)"... - tja, dat is zo relatief: vier LSA-zaden zijn 1000 keer minder sterk dan 1 LSD TRIP VAN 450 MICROGRAM!!! Dus ja, wat wil je eigenlijk bereiken? - ballen trippen, of gewoon wat zitten suffen? = VERSPILLING VAN PSYCHEDELICA, TIJD, EN GELD!

Respect! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dude, vat het niet meteen als een aanval op joh. Extractie was misschien niet helemaal de juiste woordkeuze dan, daar heb je gelijk in. Maar daar ging mijn punt niet over... Mijn punt was dat veel preperaties die online staan gebruik maken van koud water en geen warm tot heet water.

Maargoed, wat ik vooral wilde aangeven is dat een dosering van 15 zaden voor een eerste keer wellicht veel te hoog is. Je kunt beter dan de eerste keer maar een wat tegenvallende trip hebben en dan een volgende keer een goede dosis opzoeken wanneer je weet hoe je er op reageert. Ik zeg dit dus als advies naar JackHerrer toe. Iedereen reageert er nou eenmaal anders op, en 15 zaden kunnen dus ook als erg sterk worden ervaren als je de consensus op internet leest. Je vergelijk met 450mics LSD slaat nergens op, want dat is gewoon een heel ander middel en voor velen is 450mics LSD ook een sterke tot zelfs veel te zware hoeveelheid LSD.

Dat jij grote hoeveelheden aankan wil nog niet zeggen dat iedereen die goed verdraagt. Ik neem zelf ook vaak graag hogere doseringen psychedelica, maar dat zal ik niet meteen aan iedereen gaan aanraden. Iedereen moet voor zichzelf uitvinden waar voor hen een goede dosis ligt. Een sterke dosering is inderdaad erg relatief en het verschilt gewoon enorm per persoon wat de een of de ander als sterk ervaart. Het doel van trippen daarbij verschilt ook enorm tussen personen. Sommigen willen gewoon een beetje entertainment, anderen zoals jij en ik willen diep gaan.

Ik merk trouwens dat ik met steeds meer trip ervaring inmiddels hogere hoeveelheden kan verdragen maar het eigenlijk niet eens nodig is, omdat ik inmiddels ook met lagere hoeveelheden toch diepe en interessante trips kan hebben omdat ik me veel makkelijker kan overgeven aan het middel.

Genoeg gekonkel, ik wilde alleen even een waarschuwing doen over de dosering voor mensen die nog geen ervaring met LSA hebben. Omdat ik iets anders dan jou zeg, bekent nog niet dat ik je aanval en je meteen zo gepikeerd hoeft te reageren toch. Peace bro :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doe even rustig joh Mananas! :tearsofjoy:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Doe even rustig joh Mananas! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Indeed take all things in moderation :)
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ow, sorry...

Het was niet mijn bedoeling om op een of andere manier 'niet-rustig' over te komen...

Mijn excuses!

Er stond toch 'Respect!' op het einde van het bericht? - daarmee wilde ik aantonen dat je zeker mijn schrijven in kapitalen (ZOALS DIT), niet moet opvatten als roepen of zo, eerder als letters die in het vet gedrukt zijn of zo... Om er nadruk op te leggen...

Nogmaals sorry man!

Peace!
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Om nog in te gaan op wat je zei en vroeg in verband met het aanraden van trippen... - ik raad het helemaal niet aan, niet aan eender wie, ik wilde enkel informatie geven.

Daarom ook dat ik zei 'het zal afhangen van je gevoeligheid voor de stof en je ervaringen met psycedelica'... En ook daarom vroeg ik naar zijn ervaringen...

Ik raad helemaal niemand iets aan, ik heb gewoon geprobeerd zo duidelijk mogelijk te maken hoe het voor mij was, meer kan ik niet zeggen - ieder is verantwoordelijk voor wat hij zelf doet...

Grtz!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
theholyganja zei:
Hmmm
Ik ga binnenkirt eens proberen met 5 HBWR omdat dit een mooie dosis is volgens erowid. Ook al zegt jou verhaal nu iets anders ik ga psychedelica niet beginnen uitdagen.

Alleen ben ik er nog altijd niet aan uitgeraakt hoe ik die LSA nu ga opnemen... Liefst toch met een op een manier dat die misselijkmakende stoffen toch wat enigszinds verminderen.

Ik heb geen hoogtechnische apparatuur en een chemicus ben ik ook niet. Dus als jullie me wat tips zouden kunnen geven.

:)
Klik om te vergroten...
Gewoon deze stappen volgen, daar hoef je geen hoogtechnische apparatuur voor te hebben, noch een chemicus voor te zijn. :)

https://psychonautwiki.org/wiki/Nausea- ... extraction
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ Fool: lijkt me een zeer goede manier om te consumeren, bedankt voor die link, man. :)

@ theholyganja: ja, vijf zaden lijkt mij een goed begin. De meest simpele manier om niet misselijk te worden, dan kan je de zaden gewoon kauwen, is een half uurtje vooraf iets innemen tegen misselijkheid - ikzelf neem altijd Litican (dat is wel een heel zwaar middel en enkel op voorschrift te verkrijgen, maar met een beetje creativiteit schrijft je huisdokter het misschien wel voor) :wink:

Ohja, een hele dag niet eten en de zaden 's avonds consumeren geeft an sich al weinig kans op misselijkheid e.d., ik zou er niet teveel mee inzitten - zelfs als je misselijk wordt of moet braken, tja, dan neem je dat erbij, net zoals wanneer je teveel gedronken hebt. :)

Je kan ook met een mes het buitenste laagje van de zaden snijden, ze dan verpulveren met bv. een hamer om dan nadien de verpulverde zaden anderhalf uurtje in een glas water te laten weken en daarna het water met het zadenmateriaal opdrinken.

Enjoy!

ps: ik ga vanavond - om precies te zijn zodadelijk, na deze post - tien zaden kauwen (ik heb mijn Litican reeds genomen) en ben al een tijdje een paar biertjes aan het drinken ook. :)

Misschien houd ik jullie vanavond nog wel op de hoogte van hoe mijn trip verloopt - ik heb gekozen voor een niet al te hoge dosis, dus ik verwacht een milde, droom-achtige, ontspannen trip met een leuk en liefdevol gevoel, een euforisch gevoel en wat milde hallucinaties (alles ziet er ook altijd zo mooi uit onder LSA!). :)

Grtz en misschien tot binnen enkele uurtjes! :tongueout:
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#14
Al iets te merken Mananas?
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ mikoz en alle anderen:

Ik ben niet meer teruggekomen om al trippend iets over mijn report weer te geven, omdat ik lekker onderuit in mijn sofa lag met een komische film op (ik houd van '80s comedy movies) en het voelde gewoon zo lekker aan dat ik mijn trip niet wilde verstoren, vandaar...

Voor de rest, de trip was zoals ik op voorhand, in mijn vorige reply, had beschreven, maar nogal aan de milde kant (ik heb een hoge tolerantie/afweersysteem).

Op dit moment heb ik om 18u 15 HBW-S geconsumeerd, om een stevigere trip te ervaren (ik heb niets te doen vanavond en ik vind LSA perfect om thuis lekker te chillen).

Deze keer in combinatie met Rum, mijn favoriete sterke drank.

De eerste effecten zijn reeds merkbaar, een beetje suf, kleuren worden reeds wat helderder, ik voel stilaan 'the body rush' opkomen, maar nog slechts heeld mild, zelfs voor LSA.

Ik schat dat ik tegen 19u al redelijk goed aan het trippen zal zijn en dat ik tegen 20u zal pieken.

Moest ik in the mood zijn, dan houd ik jullie vanavond verder op de hoogte hoe mijn trip verloopt tijdens het trippen, anders breng ik morgen of zo wel verslag uit! :)

Grtz, Love and Peace! <3 :grin:
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#16
:hearteyes:
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ohja, ik voel al redelijk wat liefde en euforie doorheen mijn tintelend lichaam stromen! :hearteyes:

Begin van de droomtoestand!

Peace out! Love!
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt allemaal wel het proberen waard. Wordt dit middel bij veel verschillende smartshops aangeboden? :)
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou opteren voor LSD toch wel... - @ mikoz: heb je ooit al LSD gebruikt? Zoniet begin met een half kartonnetje... Zorg voor een nuchtere en/of ervaren trip-sitter - ervaren is het beste, onder invloed of niet...

LSA heeft een grote impact op het lichaam omdat als je een beetje in de buurt van LSD wil komen qua effect, je hogere dosissen dan aangeraden moet nemen - en dan zijn de bijwerkingen groot tenzij je ze oplost zoals ik of zoals Fool bv. in een tip aangaf, wat me best een goede tip leek, al heb ik het nog niet geprobeerd en dus kan ik het zelf niet bevestigen... (op die tip kom ik zodadelijk terug)

Als je nog geen LSD hebt geprobeerd, dan nog zou ik LSD aanraden, maar ja, LSD is namelijk mijn favoriet psychedelicum... :)

Goed, als je nog geen of weinig ervaring hebt met psychedelica, zorg dan dat je de LSA Hawaiian Baby Woodrose koopt (Morning Glory is minder potent, en hoe minder zaden slikken, hoe minder neveneffecten, die worden namelijk niet door de LSA veroorzaakt maar door andere stoffen aanwezig in de zaden.

Vijf zaden is een goede dosis om te beginnen als je weinig of geen psychedelische ervaring(en) hebt.

Om misselijkheid, braken en krampen tegen te gaan: ik neem een half uurtje vooraleer ik LSA consumeer Litican (een heftig middel tegen misselijkheid, etc...) - de tip van Fool is een knoflookteentje, dat zou naar 't schijnt specifiek helpen tegen misselijkheid bij LSA (als dat effectief het geval is, dan neutraliseert het waarschijnlijk bepaalde Alkaloïden...).

Het zal wel bij de meeste Smartshops te krijgen zijn, maar zoek naar een goede Smartshop - ik heb 15 jaar ervaring met psychedelica, en pas na tien jaar heb ik, naar mijn smaak, de beste Smartshop EVER gevonden! :)

Soit, als je behandelde zaden kan krijgen, neem dan deze (dan hoef je je geen zorgen te maken om het wollige omhulsel weg te schrapen...) - let er ook op dat je van de HBW-S de 'Argyreia-nervosa' variant neemt, dat is de meest potente (wederom; hoe minder zaden, des te minder neven-effecten!).

Gisteren lag ik half knock-out, met mooie patronen, kleuren en lichtflitsen (kleine puntjes, heel fel en heel snel) geprojecteerd in mijn hersenen met gesloten ogen! :)

ps: verder in plaats van te kauwen (als je geen Litican of iets dergelijks gebruikt), crush de zaden tot poeder met een hamer of zo - best moeilijk, ze zijn zo hard als steen dat is - en laat ze anderhalf uurtje oplossen in een glas water (zie ook de tip van Fool i.v.m. sinaasappelsap e.d.). Eet zeker zes uur op voorhand niets, of beter nog: eet de hele dag niet en consumeer 's avonds de zaden!

Hopelijk ben je hier iets mee? - let me know something! Grtz! :)
J
JoeSpeedbootLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey,

Zag jullie mooie discussie over of het nou warm of koud water moest zijn. Of het nou een extractie is of niet, zoals ik het heb gelezen en zo werkt het bij mij het beste is: gedemineraliseerd water (normaal kraanwater kan de LSA werking verminderen) verhitten (niet koken) en daarna het zadenmateriaal er in gooien, dit mengsel 1,5-2 uurtjes laten afkoelen. Daarna alles opdrinken, werkt prima voor mij.

Watvoor middel gebruiken jullie van te voren dan tgen de misselijkheid? Iets van de drogist??

Gr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."