#1
Ik vraag me af wat de entiteiten zeggen als iemand dit rookt die meer boodschap heeft aan een collectieve haat dan aan liefde. ![:)]()
@Exceptional Insight, hoe beviel het? :P
@Exceptional Insight, hoe beviel het? :P
ElvenSpice zei:Goed reportje, leuk om jullie beide ervaringen te kunnen lezen.
Wat mij altijd toch weer verbaasd zijn de wachtkamer, de entiteiten die staan te wachten op je, maar uiteindelijk ook weer altijd uitzwaaien. Je merkt gewoon wanneer het moment weer is dat je terug gaat en dit gaat ook allemaal zo geleidelijk.
Wat heeft DMT jou meer gebracht qua inzichten dan andere psychedelica? Ben wel benieuwd wat bij jou is of je vriendin.
MeejheM zei:Mede door DMT ben ik enigsinds tegen drugs die redelijk plantaardig te noemen zijn. doe mij maar chemisch, eventueel misschien RC's maar planten gebruik ik eigenlijk nooit meer. hasj uitgezonderd, maar dat is ook met vlagen, en al lang geleden trouwens.
MeejheM zei:Ik kan je wel vast waarschuwen, DMT is echt geen speelgoed.
Ik heb het een aantal keer met sitters gedaan, en zou dat zonder sitter waarschijnlijk niet doen.
Mede door DMT ben ik enigsinds tegen drugs die redelijk plantaardig te noemen zijn. doe mij maar chemisch, eventueel misschien RC's maar planten gebruik ik eigenlijk nooit meer. hasj uitgezonderd, maar dat is ook met vlagen, en al lang geleden trouwens.
Ik ook. Maar haat vergt bakken energie, tenminste bij mij wel. Als ik uitgeput ben door haat, blijft er slechts verlangen naar peace of mind over. Vrede, liefde, welzijn, hoe je het ook noemt, dat is uiteindelijk wat ik wil. Maar ik spreek voor mezelf, misschien zijn er mensen die eeuwig kunnen haten, maar ik betwijfel het. :P Als het erop aankomt, denk ik dat iedereen diep van binnen toch liefde wil.Fool zei:Ik vraag me af wat de entiteiten zeggen als iemand dit rookt die meer boodschap heeft aan een collectieve haat dan aan liefde.![]()
Fool zei:Ik vraag me af wat de entiteiten zeggen als iemand dit rookt die meer boodschap heeft aan een collectieve haat dan aan liefde.![]()
Mindless zei:Ik ook. Maar haat vergt bakken energie, tenminste bij mij wel. Als ik uitgeput ben door haat, blijft er slechts verlangen naar peace of mind over. Vrede, liefde, welzijn, hoe je het ook noemt, dat is uiteindelijk wat ik wil. Maar ik spreek voor mezelf, misschien zijn er mensen die eeuwig kunnen haten, maar ik betwijfel het. :P Als het erop aankomt, denk ik dat iedereen diep van binnen toch liefde wil.Fool zei:Ik vraag me af wat de entiteiten zeggen als iemand dit rookt die meer boodschap heeft aan een collectieve haat dan aan liefde.![]()
Maar voor het moment kun je meer boodschap hebben aan haat en in dat geval ben ik ook benieuwd wat die entiteiten zeggen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."