Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Love drug

MDMA Love drug

49 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vind dat je beter dames kon regelen die al weleens mdma hebben gehad en ook weten wat het met ze doet, voor t zelfdegeldt hadden ze dingen gedaan waar ze achteraf gruwelijke spijt van hadden, of het was misgegaan ofzo, was het wel mooi jou schuld geweest! over het algemeen een slecht doordacht plan dunkt mij.
ik vind het wel altijd leuk te horen dat iedereen mdma zo vermakelijk vind als ik, en ik snap trouwens ook niet waarom iedereen zo verschrikkelijk moeilijk doet over xtc. als je volstrekt lamgezopen bent en alles onderkotst lacht iedereen een keer en vind het wel ok, maar als je effe een schijfje neemt en de tijd van je leven beleeft, is het vre-se-lijk! er is niks mis met drugs, je moet gewoon heel bewust zijn in het gebruik. waar ik ook niet tegen kan is die mensen die altijd zuipen, en tegelijk klagen over xtc en andere drugs. (het ergste is nog echte zuiplappen die zeiken over wietrokers. maar daar ga ik niet op door want daar kan ik toch zo vreselijk lang over doorzeiken)

maarja OT: het beste is gewoon met een aantal mensen, gewoon vrienden, naar een hei of meer, en daar met zen alle mooi een aantal schijve wegwerken, veel complimentjes en met zen twintigen een groepsknuffel is gewoon het mooiste wat er is. gewoon vrienden en mensen waar je om geeft is het beste.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Grande zei:
ik vind dat je beter dames kon regelen die al weleens mdma hebben gehad en ook weten wat het met ze doet, voor t zelfdegeldt hadden ze dingen gedaan waar ze achteraf gruwelijke spijt van hadden, of het was misgegaan ofzo, was het wel mooi jou schuld geweest! over het algemeen een slecht doordacht plan dunkt mij.
ik vind het wel altijd leuk te horen dat iedereen mdma zo vermakelijk vind als ik, en ik snap trouwens ook niet waarom iedereen zo verschrikkelijk moeilijk doet over xtc. als je volstrekt lamgezopen bent en alles onderkotst lacht iedereen een keer en vind het wel ok, maar als je effe een schijfje neemt en de tijd van je leven beleeft, is het vre-se-lijk! er is niks mis met drugs, je moet gewoon heel bewust zijn in het gebruik. waar ik ook niet tegen kan is die mensen die altijd zuipen, en tegelijk klagen over xtc en andere drugs. (het ergste is nog echte zuiplappen die zeiken over wietrokers. maar daar ga ik niet op door want daar kan ik toch zo vreselijk lang over doorzeiken)

maarja OT: het beste is gewoon met een aantal mensen, gewoon vrienden, naar een hei of meer, en daar met zen alle mooi een aantal schijve wegwerken, veel complimentjes en met zen twintigen een groepsknuffel is gewoon het mooiste wat er is. gewoon vrienden en mensen waar je om geeft is het beste.
Klik om te vergroten...

Ik voel je helemaal. Is inderdaad heel vervelend alcohol drinkende mensen die parra gaan doen over drugs :rolleyes: Maarja XTC is geweldgi maar je meot het met mate gebruiken en verstandig mee omgaan dan kan het prima.

Ik doe het zelf altijd me meisie :grin: en dat is heel lkkr ja gisteravond weer XTC genomen echt geweldige sex gehad nog beter als op GHB :hearteyes: Maar met vrienden chillen op X is zeker relaxd.

En wat een geniale sig heb je :wink: klopt wel man :grin: van de "meeste" drugsgebruikers die normale hoeveelheden gebruiken heb je totaal geen last en van dronken mensen altijd :angry:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Big Mo zei:
vlug de vieze smaak wegspoelen met Cola en verse appelsap die ik op aanraden van een kennis van mij had gehaald dat zou heerlijk smaken met MDMA zei hij,
Klik om te vergroten...
RANZIG!!

Leuke ervaring.

IK heb vaak zat thuis xtc gepakt, maar vindt het toch leuker op een party. Muziek is mijn passie als ik waus ben..
P
ParatripageLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha kan er maar beter laat dan nooit achterkomen toch? :)

Ik ga meestal naar illegale tekno's door heel nl das pas space :stoned:

na de eerste keer meteen verslaafd egt te relax die feeste :hearteyes:
( 070.freetekno.nl )
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#5
klinkt zalig :wink: mooi uitgeschreven
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#6
super report!! Wat erna gebeurt is kan ik al raden haha :grin:

Volgende week heb ik er terug,kan nu al amper niet meer wachten :angry: tijd duurt te lang... :(

Ik lees dat je een belg bent , nen echten vloaming :beer:

grtzz
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok excuses voor dat getrouwd zijn, idd niet goed gelezen de mdma van dit weekend loopt nog door mijn hoofd dus weet het af en toe niet zo goed.
en ik ben idd een nogal heet gebakerd typetje. je zou voor minder als je zo'n dingen leest, maar goed "iedere zijne meug"

saluukes en nog veel plezier in de caraiben..
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik doe eigk altijd met maten en paar vriendinnen erbij gaan we of rlxt bij iemand thuis op de bank zitten of soms oook buiten bij een mooi meer ofzo er word dan altijd veel geknuffeld en we praten gezellig over het leven. ik ben nog nooit met xtc op naar een party geweest maar ook dit lijkt me geweldig wel een hardcore party dan
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#9
vet man, zo iets zou ik ook wel is best wille meemaken :wink:
B
Big MoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik begrijp dat de meeste mensen mischien bepaalde details achterwege laten of liever ueberhaupt niet vermelden, maar ik wil toch iets met jullie delen,

ik ben bijna 40 en ben eigenlijk nooit in de verleiding geweest om dingen te proberen, wellicht raar omdat drugs eigenlijk sinds mijn 18e binnen handbereik waren.

Vanaf eind tachtig kwam ik regelmatig bij parktzicht in Rotterdam omdat de Bedrijfsleider Jan B bij mij in de band als drummer speelde, hierdoor kwam ik ook in contact met C v/d P de eigenaar en uiteindelijk heb ik er destijds een aantal weekenden als badmeester gewerkt tijdens de fameuze schuimparties waarbij men een meterhoog schuim in de zaak spoot en achter de zaak een zwembad incl waterval had geconstrueerd.
Hier werd openlijk gebruikt en zelfs destijds liepen er gasten met voorgedraaide joints rond, daarnaast werd hier echt vanalles gebruikt,

Ook in de rest van mijn kennisenkring werd hier en daar gesnoven en geblowed, toch had ik nooit de neiging dit ook maar te proberen, tot voor een jaar of 7 terug, toen ik voor het eerst wat coke geprobeerd heb,
na een paar keren was dat voor mij gedaan, het was ok maar niet echt iets voor mij, vervolgens heb ik er zeker 5 jaar niet naar omgekeken tot vorig jaar daar ik inmiddels verhuisd was naar een land waar een gram pure voor minder als $ 10 te koop is.

Hier heb ik het weer een aantal keren gebruikt totdat ik ik echt paranoja werd, achtervolgings waanzin bijna, echt niet lekker dus, mischien is dit spul uit Bolivia sterker of puurder dan hetgeen men gemidddeld in Europa op de markt tegenkomt, ik werd er in ieders geval flink dol van. :openmouth:

Vorig jaar werd ik door een vrind van mij aan de XTC geintroduceerd , en dit heeft toch wel een grote indruk op mij gemaakt,
mijn vrind gebruikt dit onder prive omstandigheden dus niet op parties etc maar juist meer lekker met een paar vrienden en meestal met vrouwelijk gezelschap, volgens hem is dit het beste, dit bleek zo te zijn, mijn eerste ervaring was Top top top, echt alles voelde lekker, ik had wel wat voor mij rare verschijnselen met namen veel druk op mijn kaken en mijn onderkaak ging bijna automatisch naar voren staan, ook een hoop tandenknarsen, daarnaast had ik ook een soort van ruis in mijn hoofd, hetgeen je hoort als je vingers in je oren stopt, alles hoorde ik duidelijker en zoals gezegd alles was super,
ik heb wel lichte hallicunaties gehad, mensen met brillen en het idee dat er telkens een voortand bij iemand aan het groeien was , beetje vreemd maar toch heel relaxed,
heb inmiddels ook de ervaring dat niet iedere pil hetzelfde is en dat er ook troep op de markt is,
ik wilde daarom pure MDMA proberen.
Ik kan gellukig inmiddels zeggen dat MDMA voor mij toch wel de Max is, verleden week voor de eerste keer gebruikt maar dit is echt beestelijk en bangelijk voor de vlamingen onder u.

Bij mij komt er echt een beest boven, met de eerste XTC's die ik verleden jaar een aantal keren had was dit min of meer ook, grenzen zijn weg, geen schaamte niks, en je voelt jezelf super, maar Pure MDMA is toch nog even lekkerder,
ik zie mijzelf overigens niet met MDMA op een openbare party
Ik ben ervan overtuigd dat mijn vriend die mij introduceerde 100% gelijk heeft, ik zie dit juist om lekker tot elkaar te komen, grens verleggend en geest veruimend, aan de ene kant vind ik het jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt, ik heb mijn broertje zojuist verteld dat ik nu doe wat hij deed toen ie 16 was, mijn broertje was altijd aan het roken, heeft zelfs een tijdje zelf wiet geteeld, en hij probeerde ook van alles destijds ik zei altijd dat ik er het nut niet van inzag,

en nu ik bijna 40 ben vind ik het super, ik rook er trouwens ook een beetje wiet tussendoor, het is echt lachen,
Wat trouwens ontzettend leuk is is om mensen die dit nog nooit hebben gebruikt het te laten proberen, en hun reactie te zien.

vorige week dus pure MDMA laten regelen, de structuur leek op zeezout,
ik had twee vrienden uitgenodigd en drie leuke jonge dames, geen van hen had ooit XTC nog MDMA geprobeerd.
na een fijn etentje met een lekker glaasje wijn erbij heeft iedereen een likje genomen, wel vies en bitter,
daarna zijn we lekker aan het strand bij de zee gaan zitten, een beetje kletsen, de heren zaten in eerste instantie bij elkaar daar de dames geen van drieen Nederlands spreken, na ongeveer een half uur kreeg bijna iedereen het warm, en we besloten naar het hotel te gaan, en een frisse douche te nemen, ik stond onder de douche en ik voelde me erg opgejagd en kreeg het zelfs enigzins benauwd, inmiddels zijn we dus een klein half uur verder en iedereen verzameld zich in badjas in mijn hotelsuite, iedereen zag er vrolijker en vredig uit, ik stel voor om allemaal nog een likje te nemen, ik schudt het zakje leeg in een whiskyglas, de dames twijfelen maar nemen uiteindelijk ook een likje, ik weet niet hoe of wat maar door de vrij grove structuur en iedereen met een natte vinger in een whisky glas denk ik dat iedereen teveel neemt vlug de vieze smaak wegspoelen met Cola en verse appelsap die ik op aanraden van een kennis van mij had gehaald dat zou heerlijk smaken met MDMA zei hij, ik zet wat romantische muziek op van Luis Miguel, en steek wat kaarsjes aan, de sfeer wordt relaxed en er wordt links en rechts gelachen, wat er vervolgens is gebeurd moet ik jullie helaas besparen, maar al met al heeft de party tot smorgens vroeg 8 geduurd we zijn zelfs snachts nog allemaal in ons blootje in het zwembad gaan zitten , dit voelde ook anders , echt super,

ik kan terug kijken op iets wat niet uit te drukken is in woorden, dit is iets buitengewoons, dit kreeg ik ook van mijn vrienden en de meisjes te horen, voor hun was dit dus de eerste kennismaking met MDMA / XTC ueberhaupt, en zij vonden het ook geweldig
dit is fijner en lekkerder dan anything else, voor mij was het lekkerder als de XTC
Ik ruil een nacht als dit niet voor 10 feestjes met alcohol, een nacht zoals dit is me zelfs meer waard dan een hele week vakantie.
dit hemelse gevoel is iets buitenaards bijna.

mischien ben ik er wel laat achter gekomen, maar ik geniet nu dubbel, ik raad iedereen dan ook aan om dit eens op zo'n manier te organiseren in plaats van op dance parties etc, dit is wellicht veel leuker, ik zie me dit niet op een openbaar feestje gebruiken, ik word er veel te ranzig van en zeg en doe dingen die op een openbaar feestje niet op zijn plaats zijn.

om nog even terug te komen op hetgeen ik aan het begin zij, ik heb hier veel trip ervaringen gelezen, hier zag ik dat de toepassing in nagenoeg iedere ervaring in dezelfde richting is, of men gaat fietsen, lopen , dansen en mischien relaxen maar ik heb nog nagenoeg niets gelezen in mijn toepassings richting.

Ben ik een van de weinige dit zo doet, of heeft dat te maken met leeftijd ?

groetjes Mo :wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, zaaaalig :grin:

Maar eerst maar eens een tijdje stoppen met de MDMA, zodat ik het geweldige gevoel weer kan krijgen als ik een pilletje pak.. :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuke report Mo :)
f
fluffy spacemeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ligt eraan wat je bedoelt met doen in jou richtig... ik egbruik mdma op feesjes maar ook wel s thuis. soms met meerdere soms met alleen mijn vriend..

maar leuk report trouwens! :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#14
leuk report!
mijn eerste keer was ook gezellig binnen met pure mdma, je hebt er meer voldoening van dan bij het uitgaan
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Leuk reportje!
Ik gebruik ook gewoon het liefst thuis met wat vrienden, dat is gewoon het chillst. Je kent elkaar, je kan zelf uitkiezen wat voor muziek je draait, en je hoeft niet onopvallend proberen te doen omdat er misschien ook wel mensen rondlopen die niet gebruiken en ook niet van jouw gebruik af moeten weten :)
L
LekkerDingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi,
Dit is niet zo nieuw hoor: xtc - sex
Dit noemen wij al jaren 'wapfeestjes'.
Je nodig een stel swingers (partnerruilers) uit bij je thuis op
de matrasjes en dan lekker wappen en chillen.
Als muziek staat op: trance
Drankjes: thee en water
Drugs: xtc, ghb, balonnetjes etc.
Zelf gebruiken we alleen af en toe xtc en ff later wat ghb.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Solidius zei:
Leuke report Mo :)
Klik om te vergroten...
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
als tip voor mdma in te nemen koop volgende keer capsules zodat je die vieze smaak niet hebt (het duurd dan wel iets langer voor het inkickt)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bah, ik ruik het zakzweet nu al. :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
xtc op een feest!?: 11.00 feestje begint- :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: (love peace happyness (op de dansvloer)) :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: -8.00 feestje afgelopen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."