Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Love drug

MDMA Love drug

49 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
tsja Mr.Mo.. :grin: Ik heb het al eerder gezegd, ik heb het niet zo op die feestjes van jou.

Ik begrijp nu dat het in een tropisch land is en dat je daar dus dames 'regelt' die wat kleingeld ontvangen wat dan voor hun een boel is. Die dames drogeer je dan zodat ze helemaal los gaan en misschien wel dingen doen die ze normaal niet zouden doen. Ik vind het rieken naar uitbuiting. Maar goed. Ieder zn ding.

Los daarvan heb je wel een leuk, leesbaar reportje geschreven... Ik ben zelf nu 37 en heb pas sinds 2 jaar drugs ontdekt. De eerste 10 - 20 keer bij het uitgaan waar ik dan ook steevast de behoefte kreeg om te dansen urenlang. De laatste tijd neem ik het met vrienden en vriendinnen samen en wordt het altijd een gezellige avond. Dus op zich heb ik niets tegen de toepassing maar wel op de manier zoals jij het doet...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ah man wat ben jij voor een typetje???

denk je nou echt dat vrouwen graag betaald worden voor seks?
en dan nog getrouwd zijn! geen reet respect voor je vrouw! je hebt nog altijd twee handen als man, of ben je misschien nog invalide ook en is dat ook gemakkelijk om vrouwtjes mee te krijgen?

ik vind dit een regelrechte aantijging. zieligaard ik hoop dat je lul er een keer afvalt van jou geweldige buitenlandse vrouwen.
B
Big MoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amai munne frak !!!

nou ge bent wel heet gebakend Roodkapje, en ge het niet helemaal goe gelezen,

en dan nog getrouwd zijn!
Klik om te vergroten...

ik ben helemaal niet getrouwd en gelukig ook niet gehandicapt (afkloppen op hout). dat is overigens niet iets waar je mee moet spotten madame roodkapje

voor de rest zullen we maar niet verder discusieren over wat wel en wat niet want per slot van rekening heeft iedereen zijn eigen mening en opvating, en dat die van mij niet in u lijn liggen, dat is u probleem

saluuuukes :wave:
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind dat je beter dames kon regelen die al weleens mdma hebben gehad en ook weten wat het met ze doet, voor t zelfdegeldt hadden ze dingen gedaan waar ze achteraf gruwelijke spijt van hadden, of het was misgegaan ofzo, was het wel mooi jou schuld geweest! over het algemeen een slecht doordacht plan dunkt mij.
ik vind het wel altijd leuk te horen dat iedereen mdma zo vermakelijk vind als ik, en ik snap trouwens ook niet waarom iedereen zo verschrikkelijk moeilijk doet over xtc. als je volstrekt lamgezopen bent en alles onderkotst lacht iedereen een keer en vind het wel ok, maar als je effe een schijfje neemt en de tijd van je leven beleeft, is het vre-se-lijk! er is niks mis met drugs, je moet gewoon heel bewust zijn in het gebruik. waar ik ook niet tegen kan is die mensen die altijd zuipen, en tegelijk klagen over xtc en andere drugs. (het ergste is nog echte zuiplappen die zeiken over wietrokers. maar daar ga ik niet op door want daar kan ik toch zo vreselijk lang over doorzeiken)

maarja OT: het beste is gewoon met een aantal mensen, gewoon vrienden, naar een hei of meer, en daar met zen alle mooi een aantal schijve wegwerken, veel complimentjes en met zen twintigen een groepsknuffel is gewoon het mooiste wat er is. gewoon vrienden en mensen waar je om geeft is het beste.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Grande zei:
ik vind dat je beter dames kon regelen die al weleens mdma hebben gehad en ook weten wat het met ze doet, voor t zelfdegeldt hadden ze dingen gedaan waar ze achteraf gruwelijke spijt van hadden, of het was misgegaan ofzo, was het wel mooi jou schuld geweest! over het algemeen een slecht doordacht plan dunkt mij.
ik vind het wel altijd leuk te horen dat iedereen mdma zo vermakelijk vind als ik, en ik snap trouwens ook niet waarom iedereen zo verschrikkelijk moeilijk doet over xtc. als je volstrekt lamgezopen bent en alles onderkotst lacht iedereen een keer en vind het wel ok, maar als je effe een schijfje neemt en de tijd van je leven beleeft, is het vre-se-lijk! er is niks mis met drugs, je moet gewoon heel bewust zijn in het gebruik. waar ik ook niet tegen kan is die mensen die altijd zuipen, en tegelijk klagen over xtc en andere drugs. (het ergste is nog echte zuiplappen die zeiken over wietrokers. maar daar ga ik niet op door want daar kan ik toch zo vreselijk lang over doorzeiken)

maarja OT: het beste is gewoon met een aantal mensen, gewoon vrienden, naar een hei of meer, en daar met zen alle mooi een aantal schijve wegwerken, veel complimentjes en met zen twintigen een groepsknuffel is gewoon het mooiste wat er is. gewoon vrienden en mensen waar je om geeft is het beste.
Klik om te vergroten...

Ik voel je helemaal. Is inderdaad heel vervelend alcohol drinkende mensen die parra gaan doen over drugs :rolleyes: Maarja XTC is geweldgi maar je meot het met mate gebruiken en verstandig mee omgaan dan kan het prima.

Ik doe het zelf altijd me meisie :grin: en dat is heel lkkr ja gisteravond weer XTC genomen echt geweldige sex gehad nog beter als op GHB :hearteyes: Maar met vrienden chillen op X is zeker relaxd.

En wat een geniale sig heb je :wink: klopt wel man :grin: van de "meeste" drugsgebruikers die normale hoeveelheden gebruiken heb je totaal geen last en van dronken mensen altijd :angry:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#6
Big Mo zei:
vlug de vieze smaak wegspoelen met Cola en verse appelsap die ik op aanraden van een kennis van mij had gehaald dat zou heerlijk smaken met MDMA zei hij,
Klik om te vergroten...
RANZIG!!

Leuke ervaring.

IK heb vaak zat thuis xtc gepakt, maar vindt het toch leuker op een party. Muziek is mijn passie als ik waus ben..
P
ParatripageLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha kan er maar beter laat dan nooit achterkomen toch? :)

Ik ga meestal naar illegale tekno's door heel nl das pas space :stoned:

na de eerste keer meteen verslaafd egt te relax die feeste :hearteyes:
( 070.freetekno.nl )
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#8
klinkt zalig :wink: mooi uitgeschreven
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#9
super report!! Wat erna gebeurt is kan ik al raden haha :grin:

Volgende week heb ik er terug,kan nu al amper niet meer wachten :angry: tijd duurt te lang... :(

Ik lees dat je een belg bent , nen echten vloaming :beer:

grtzz
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Gekke Rob Topic is elf jaar oud, bro. Kans dat de posters nog actief zijn is < 1%.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."