#1
tsja Mr.Mo..
Ik heb het al eerder gezegd, ik heb het niet zo op die feestjes van jou.
Ik begrijp nu dat het in een tropisch land is en dat je daar dus dames 'regelt' die wat kleingeld ontvangen wat dan voor hun een boel is. Die dames drogeer je dan zodat ze helemaal los gaan en misschien wel dingen doen die ze normaal niet zouden doen. Ik vind het rieken naar uitbuiting. Maar goed. Ieder zn ding.
Los daarvan heb je wel een leuk, leesbaar reportje geschreven... Ik ben zelf nu 37 en heb pas sinds 2 jaar drugs ontdekt. De eerste 10 - 20 keer bij het uitgaan waar ik dan ook steevast de behoefte kreeg om te dansen urenlang. De laatste tijd neem ik het met vrienden en vriendinnen samen en wordt het altijd een gezellige avond. Dus op zich heb ik niets tegen de toepassing maar wel op de manier zoals jij het doet...
Ik begrijp nu dat het in een tropisch land is en dat je daar dus dames 'regelt' die wat kleingeld ontvangen wat dan voor hun een boel is. Die dames drogeer je dan zodat ze helemaal los gaan en misschien wel dingen doen die ze normaal niet zouden doen. Ik vind het rieken naar uitbuiting. Maar goed. Ieder zn ding.
Los daarvan heb je wel een leuk, leesbaar reportje geschreven... Ik ben zelf nu 37 en heb pas sinds 2 jaar drugs ontdekt. De eerste 10 - 20 keer bij het uitgaan waar ik dan ook steevast de behoefte kreeg om te dansen urenlang. De laatste tijd neem ik het met vrienden en vriendinnen samen en wordt het altijd een gezellige avond. Dus op zich heb ik niets tegen de toepassing maar wel op de manier zoals jij het doet...

Maarja XTC is geweldgi maar je meot het met mate gebruiken en verstandig mee omgaan dan kan het prima.