#1
En wie ben jij? Bemoei je lekker ergens anders mee
Oh sorry. Wist niet dat je kwaad werd. Maar misschien moet je in ogenschouw nemen dat dit een openbaar forum is waar men op elkaar kan en mag reageren. Als dat niet meer gebeurt heeft het forum geen bestaansrecht meer. Daarbij wakkerde jij een nogal onzinnige discussie aan in de optiek van meerdere leden. Actie - reactie. Hittepetit.