#1
Bijna 't zelfde hoe 't bij mijn eerste keer is gegaan, vond het ook een mooie ervaring. Binnenkort nog es overdoen alweer 4 maanden geleden..
Bijna 't zelfde hoe 't bij mijn eerste keer is gegaan, vond het ook een mooie ervaring. Binnenkort nog es overdoen alweer 4 maanden geleden..
Alles wat ik zag, zag er mooier uit. Alles wat ik rook, rookte lekkerder. Alles wat ik dronk smaakte beter.
Netjes, ik steggel tevaak met de 3 maanden regel.
Jaa daar ga ik me ook aan houden minimaal 3 maanden. Hoop dat ik wel het echte xtc gevoel weer krijg, vriend van me had een maandje pauze en hij zei dat 't niet zoals de eerste keer voelde, of krijg je dat nooit weer??
Beetje raar om 1 pil te kopen bij de dealer. Ik ken geen 1 dealer die dat doet. Niemand wilt risico nemen voor 1 pil (*knip*). Hier in Amsterdam verkopen ze ze pas per 5. Minder kan je wel krijgen, bij dealers die iedereen hier op straat benaderen en troep verkopen. Je verhaal klopt van geen kant vinden mijn vriend en ik. Mijn vriend zegt dat je van xtc niet beter gaat ruiken, zien of dat je smaak beter word. Dat word juist minder.
Je hebt zelf 1 keer mdma gebruikt en gaat andere gebruikers de les lezen over wat het wel en niet doet? Er wordt niet eens over een dealer gesproken maar iemand die pillen heeft.
En je kickt een topic uit januari omhoog.
Ps. Niet alles wat je vriend zegt is waar.
Nou, mijn vriend heeft toch wel even wat verstand van drugs. En wie gaat er nou beter zien, ruiken of dat de smaak beter word? En niemand verkoopt 1 pil. Dat weet jij denk ik net zo goed. Trouwens, dit zijn de woorden van mijn vriend en niet die van mij. Maar ik vind ook dat het verhaal van geen kant klopt. Wat maakt het uit dat ik reageer op een post uit januari? Dat zag ik later ook pas.
Hoi Melissa.
Is de topic starter
A) je ex waar je een hekel aan hebt
B) je broertje die je stront vervelend vindt omdat hij vroeger op je barbies tekende met watervaste stift
C)de knappe buurjongen die jou nooit mee vraagt naar een feestje omdat hij jou niet ziet staan?
Ik ken zo veel mensen die wel eens 1 pil aan een bekende verkopen. Ik snap je hele kruistocht jegens de OP totaal niet. Je hebt zelf totaal geen verstand van drugs maar je brabbelt wat halve waarheden van je vriend hier. Mdma staat er om bekend om de smaak en reuk organen bij sommige gebruikers te intensiveren. Daarom zijn ijsjes, vers fruit en lolly’s ook populair onder de pillenslikkers. En ruikt een mint geur extra lekker/intens (vicodin heet dat volgens mij.
Op een oud topic reageren heeft weinig zin omdat de OP waarschijnlijk toch niet gaat reageren. En als je sowieso niks inhoudelijks toevoegt heeft het helemaal weinig zin.
Reageren heeft sowieso geen enkel nut, omdat het account fake is.
Trouwens, 1 pil verkopen komt wel voor hoor, maar bijna nooit,
omdat niemand dat risico neemt. Niemand gaat beter zien horen of ruiken van xtc
het kan wel zo zijn dat sterke geuren intenser worden. En de smaken
van ijsjes en lolly's zijn juist zo lekker omdat je een droge mond hebt en een
ijsje is lekker verkoelend en een lolly zorgt dat de droge mond weg gaat.
Vers fruit is inderdaad ook een aanrader, omdat dat een grote dorstlesser is.
Maar het is grote onzin, dat je van xtc beter gaat zien, ruiken of horen.
De smaak word sowieso al minder en dat merk je doordat niks lekker smaakt tijdens
en na de trip. Aanrakingen etc voelen wel extra intens. Als ik deze tripreport lees
dan weet ik direct dat dit een fake report is. Daar hoef je niet eens slim voor te zijn, maar goed.
#Nohate #justsaying
Blijkbaar is het bij jullie onmogelijk om via een vriend of bekende 1 pil te kopen. Ik snap niet wat daar zo raar aan is, dat gebeurt onder bekenden zo vaak. Wel grappig dat jullie precies weten hoe het er overal aan toe gaat.Toevallig bevriend met Melissa?
Om terug te komen op het horen, zien en ruiken, nergens in het report staat dat OP zijn zintuigen beter werkten tijdens de trip. Werkelijk waar nergens. Het enige wat OP beschrijft is dat alles lekkerder rook en alles beter smaakte oftewel geuren en smaken werden intenser. Nogmaals, jullie argumentatie waarom dit report fake is slaat helemaal nergens op.
Mocht je laatste zin een indirecte poging zijn om iemand te beledigen, zou ik iets harder m’n best doen.
Ps. voor iemand die zo slim om te zien dat dit een fake report (?????) is, maak je wel verrassend veel spelfouten.
Gewoon kappen nu. Klaar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."