Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer XTC (Beste ervaring)

Mijn eerste keer XTC (Beste ervaring)

34 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
K
KetamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijna 't zelfde hoe 't bij mijn eerste keer is gegaan, vond het ook een mooie ervaring. Binnenkort nog es overdoen alweer 4 maanden geleden..
T
TomezzzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht wat ik op deze site plaats dus verwacht niet een al te mooi geschreven verhaal.

Mijn eerste keer XTC kan ik me altijd nog goed herrineren. Ik was destijds 16 en deed het met 2 vrienden van me. Ik wil het graag met jullie delen aangezien ik het niet met al te veel mensen erover kan hebben maar ik wel graag mijn verhaal kwijt.

Het was s’avonds rond 22:00, we zaten in een afgelegen hok waar we wel vaker zaten en mijn vriend (G) en ik hadden een klein beetje gedronken. Mijn vriend (J) was net klaar met zijn werk en kwam onze kant op met nog een klein beetje wiet die die van iemand had gekocht. Toen we de joint draaiden en wouden roken zagen we al dat de wiet niet van erg goede kwaliteit was. Na het roken voelden wij 3 eigenlijk niks maar we hadden eigenlijk geen zin om nuchter te zijn. (G) en ik hadden dan wel iets gedronken maar we voelden niks. Toen besloten wij 3 om toch eens XTC te gaan proberen. We zouden dit met ons drieën doen en we zouden t altijd met ons drieën voor ons houden. Toevallig kende ik iemand die wel XTC pillen verkocht. Ik verstuurde hem een bericht met de vraag of ik 1 pil kon kopen. Hij reageerde meteen en ik kon de pil *modknip (prijzen noemen is niet toegestaan) ophalen. Toen we de pil hadden deelden wij hem in kwartjes. Iedereen nam 1 kwartje en er zou er één overblijven. We namen alle drie een kwartje in en na ongeveer 45 minuten kikte het in. Ik voelde me zoals ik me nog nooit gevoeld had. Alles wat ik zag, zag er mooier uit. Alles wat ik rook, rookte lekkerder. Alles wat ik dronk smaakte beter. Mijn vrienden en ik konden over alles praten en we gaven elkaar heeltijd knuffels omdat ze zo van elkaar hielden. Alles was goed en niks maakte meer uit. We voelden ons heerlijk en besloten bij elkaar te blijven totdat het effect laag genoeg was om thuis te komen. Dit was rond 2:30 snachts. Toen ik thuis kwam, ging ik gelijk naar bed toe. Ik sliep die nacht heerlijk en ik voelde me de dag erna nogsteeds heel erg vrolijk. Toch kreeg ik na 2 dagen toch de zo-gehete dinsdagdip. Ik vond het niet erg omdat ik wel een beetje straf nodig had voor mijn daad.

Nadat ik voor de eerste keer gebruikt heb, voelde ik mij toch hechter met mijn 2 vrienden. De dagen erna heb ik veel opgezocht en research gedaan naar XTC. Ik en mijn vrienden gebruiken alleen met ze drieën nog wel XTC. Wij hebben hier afspraken met elkaar over gemaakt zodat het niet uit de hand loopt. Ook waren we niet erg trots op onszelf dat we niet eerst wat meer informatie over deze drug hadden opgezocht. Toch heb ik een zeer fijne eerste keer beleefd.

Dit was mijn eerste bericht, ik hoop dat ik jullie niet heb verveeld met dit bericht.

Groetjes T
T
TomezzzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry dat er een paar schrijffouten inzitten,
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketamientje zei:
Bijna 't zelfde hoe 't bij mijn eerste keer is gegaan, vond het ook een mooie ervaring. Binnenkort nog es overdoen alweer 4 maanden geleden..
Klik om te vergroten...

Netjes, ik steggel tevaak met de 3 maanden regel.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuke beschrijving. En die typfouten vallen best wel mee.

Tomezzz zei:
Alles wat ik zag, zag er mooier uit. Alles wat ik rook, rookte lekkerder. Alles wat ik dronk smaakte beter.
Klik om te vergroten...

Dat "everything is perfect" gevoel is zo herkenbaar bij mij.
K
KetamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
Netjes, ik steggel tevaak met de 3 maanden regel.
Klik om te vergroten...

Jaa daar ga ik me ook aan houden minimaal 3 maanden. Hoop dat ik wel het echte xtc gevoel weer krijg, vriend van me had een maandje pauze en hij zei dat 't niet zoals de eerste keer voelde, of krijg je dat nooit weer??
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ketamientje zei:
Jaa daar ga ik me ook aan houden minimaal 3 maanden. Hoop dat ik wel het echte xtc gevoel weer krijg, vriend van me had een maandje pauze en hij zei dat 't niet zoals de eerste keer voelde, of krijg je dat nooit weer??
Klik om te vergroten...

Tja, dat staat open ter discussie. Ik zou als antwoord geven "ja", maar ik gebruik MDMA nog niet zo lang dus mijn mening heeft niet zoveel kracht. Heb het wel eens te vaak achter elkaar gebruikt en het gevoel verminderde zeker wel. Daarna weer even gestopt (niet precies de 3 maanden, maar goed) Het gevoel was weer helemaal terug daarna. Exact zoals het was.

Ben alleen bang dit misschien niet zo is op langere termijn.
A
AlbatrossLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een paar keer XTC/MDMA gebruikt, maar zoals de eerste keer heeft het nooit gevoeld. Ik had een half jaar pauze elke keer (1x zomervakantie,1x kerstvakantie per jaar.)
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Beetje raar om 1 pil te kopen bij de dealer. Ik ken geen 1 dealer die dat doet. Niemand wilt risico nemen voor 1 pil (*modknip, prijzen noemen is niet toegestaan*). Hier in Amsterdam verkopen ze ze pas per 5. Minder kan je wel krijgen, bij dealers die iedereen hier op straat benaderen en troep verkopen. Je verhaal klopt van geen kant vinden mijn vriend en ik. Mijn vriend zegt dat je van xtc niet beter gaat ruiken, zien of dat je smaak beter word. Dat word juist minder.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#10
MelissaChanelNo1 zei:
Beetje raar om 1 pil te kopen bij de dealer. Ik ken geen 1 dealer die dat doet. Niemand wilt risico nemen voor 1 pil (*knip*). Hier in Amsterdam verkopen ze ze pas per 5. Minder kan je wel krijgen, bij dealers die iedereen hier op straat benaderen en troep verkopen. Je verhaal klopt van geen kant vinden mijn vriend en ik. Mijn vriend zegt dat je van xtc niet beter gaat ruiken, zien of dat je smaak beter word. Dat word juist minder.
Klik om te vergroten...

Je hebt zelf 1 keer mdma gebruikt en gaat andere gebruikers de les lezen over wat het wel en niet doet? Er wordt niet eens over een dealer gesproken maar iemand die pillen heeft.

En je kickt een topic uit januari omhoog.

Ps. Niet alles wat je vriend zegt is waar.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Prison zei:
Je hebt zelf 1 keer mdma gebruikt en gaat andere gebruikers de les lezen over wat het wel en niet doet? Er wordt niet eens over een dealer gesproken maar iemand die pillen heeft.

En je kickt een topic uit januari omhoog.

Ps. Niet alles wat je vriend zegt is waar.
Klik om te vergroten...

Nou, mijn vriend heeft toch wel even wat verstand van drugs. En wie gaat er nou beter zien, ruiken of dat de smaak beter word? En niemand verkoopt 1 pil. Dat weet jij denk ik net zo goed. Trouwens, dit zijn de woorden van mijn vriend en niet die van mij. Maar ik vind ook dat het verhaal van geen kant klopt. Wat maakt het uit dat ik reageer op een post uit januari? Dat zag ik later ook pas.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Melissa of de vriend van Melissa, we wachten nog op een sterk beargumenteerd antwoord!
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#13
MelissaChanelNo1 zei:
Nou, mijn vriend heeft toch wel even wat verstand van drugs. En wie gaat er nou beter zien, ruiken of dat de smaak beter word? En niemand verkoopt 1 pil. Dat weet jij denk ik net zo goed. Trouwens, dit zijn de woorden van mijn vriend en niet die van mij. Maar ik vind ook dat het verhaal van geen kant klopt. Wat maakt het uit dat ik reageer op een post uit januari? Dat zag ik later ook pas.
Klik om te vergroten...

Ik ken zo veel mensen die wel eens 1 pil aan een bekende verkopen. Ik snap je hele kruistocht jegens de OP totaal niet. Je hebt zelf totaal geen verstand van drugs maar je brabbelt wat halve waarheden van je vriend hier. Mdma staat er om bekend om de smaak en reuk organen bij sommige gebruikers te intensiveren. Daarom zijn ijsjes, vers fruit en lolly’s ook populair onder de pillenslikkers. En ruikt een mint geur extra lekker/intens (vicodin heet dat volgens mij.

Op een oud topic reageren heeft weinig zin omdat de OP waarschijnlijk toch niet gaat reageren. En als je sowieso niks inhoudelijks toevoegt heeft het helemaal weinig zin.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi Melissa.
Is de topic starter
A) je ex waar je een hekel aan hebt
B) je broertje die je stront vervelend vindt omdat hij vroeger op je barbies tekende met watervaste stift
C)de knappe buurjongen die jou nooit mee vraagt naar een feestje omdat hij jou niet ziet staan?
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
stomme eend zei:
Hoi Melissa.
Is de topic starter
A) je ex waar je een hekel aan hebt
B) je broertje die je stront vervelend vindt omdat hij vroeger op je barbies tekende met watervaste stift
C)de knappe buurjongen die jou nooit mee vraagt naar een feestje omdat hij jou niet ziet staan?
Klik om te vergroten...

Hedde drugs op hedde hedde drugs ooop?
S
SpongebobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Prison zei:
Ik ken zo veel mensen die wel eens 1 pil aan een bekende verkopen. Ik snap je hele kruistocht jegens de OP totaal niet. Je hebt zelf totaal geen verstand van drugs maar je brabbelt wat halve waarheden van je vriend hier. Mdma staat er om bekend om de smaak en reuk organen bij sommige gebruikers te intensiveren. Daarom zijn ijsjes, vers fruit en lolly’s ook populair onder de pillenslikkers. En ruikt een mint geur extra lekker/intens (vicodin heet dat volgens mij.

Op een oud topic reageren heeft weinig zin omdat de OP waarschijnlijk toch niet gaat reageren. En als je sowieso niks inhoudelijks toevoegt heeft het helemaal weinig zin.
Klik om te vergroten...

Reageren heeft sowieso geen enkel nut, omdat het account fake is.
Trouwens, 1 pil verkopen komt wel voor hoor, maar bijna nooit,
omdat niemand dat risico neemt. Niemand gaat beter zien horen of ruiken van xtc
het kan wel zo zijn dat sterke geuren intenser worden. En de smaken
van ijsjes en lolly's zijn juist zo lekker omdat je een droge mond hebt en een
ijsje is lekker verkoelend en een lolly zorgt dat de droge mond weg gaat.
Vers fruit is inderdaad ook een aanrader, omdat dat een grote dorstlesser is.
Maar het is grote onzin, dat je van xtc beter gaat zien, ruiken of horen.
De smaak word sowieso al minder en dat merk je doordat niks lekker smaakt tijdens
en na de trip. Aanrakingen etc voelen wel extra intens. Als ik deze tripreport lees
dan weet ik direct dat dit een fake report is. Daar hoef je niet eens slim voor te zijn, maar goed.

#Nohate #justsaying
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spongebob zei:
Reageren heeft sowieso geen enkel nut, omdat het account fake is.
Trouwens, 1 pil verkopen komt wel voor hoor, maar bijna nooit,
omdat niemand dat risico neemt. Niemand gaat beter zien horen of ruiken van xtc
het kan wel zo zijn dat sterke geuren intenser worden. En de smaken
van ijsjes en lolly's zijn juist zo lekker omdat je een droge mond hebt en een
ijsje is lekker verkoelend en een lolly zorgt dat de droge mond weg gaat.
Vers fruit is inderdaad ook een aanrader, omdat dat een grote dorstlesser is.
Maar het is grote onzin, dat je van xtc beter gaat zien, ruiken of horen.
De smaak word sowieso al minder en dat merk je doordat niks lekker smaakt tijdens
en na de trip. Aanrakingen etc voelen wel extra intens. Als ik deze tripreport lees
dan weet ik direct dat dit een fake report is. Daar hoef je niet eens slim voor te zijn, maar goed.

#Nohate #justsaying
Klik om te vergroten...

Blijkbaar is het bij jullie onmogelijk om via een vriend of bekende 1 pil te kopen. Ik snap niet wat daar zo raar aan is, dat gebeurt onder bekenden zo vaak. Wel grappig dat jullie precies weten hoe het er overal aan toe gaat.Toevallig bevriend met Melissa?

Om terug te komen op het horen, zien en ruiken, nergens in het report staat dat OP zijn zintuigen beter werkten tijdens de trip. Werkelijk waar nergens. Het enige wat OP beschrijft is dat alles lekkerder rook en alles beter smaakte oftewel geuren en smaken werden intenser. Nogmaals, jullie argumentatie waarom dit report fake is slaat helemaal nergens op.

Mocht je laatste zin een indirecte poging zijn om iemand te beledigen, zou ik iets harder m’n best doen.

Ps. voor iemand die zo slim om te zien dat dit een fake report (?????) is, maak je wel verrassend veel spelfouten.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Prison zei:
Blijkbaar is het bij jullie onmogelijk om via een vriend of bekende 1 pil te kopen. Ik snap niet wat daar zo raar aan is, dat gebeurt onder bekenden zo vaak. Wel grappig dat jullie precies weten hoe het er overal aan toe gaat.Toevallig bevriend met Melissa?

Om terug te komen op het horen, zien en ruiken, nergens in het report staat dat OP zijn zintuigen beter werkten tijdens de trip. Werkelijk waar nergens. Het enige wat OP beschrijft is dat alles lekkerder rook en alles beter smaakte oftewel geuren en smaken werden intenser. Nogmaals, jullie argumentatie waarom dit report fake is slaat helemaal nergens op.

Mocht je laatste zin een indirecte poging zijn om iemand te beledigen, zou ik iets harder m’n best doen.

Ps. voor iemand die zo slim om te zien dat dit een fake report (?????) is, maak je wel verrassend veel spelfouten.
Klik om te vergroten...

Pardon? Bevriend met Melissa? Waar op basseer je dat? En hoezo staan er in de quote van spongebob veel spelfouten? Ik zie ze niet hoor? En wat dan nog? Iemand die slim is kan ook spelfouten maken. Waarom ga je überhaupt door met deze discussie? Bemoei je ergens anders mee en laat iedereen denken wat hij of zij wilt. En er staat wel degelijk in de post dat zijn zintuigen beter werken. En ja ik weet hoe het er aan toe gaat in de drugswereld, want ik ben geboren en getogen in Amsterdam. Daar word dagelijks heel veel drugs gedeald. En er is niemand die hier 1 pilletje verkoopt. Wie wil in godsnaam dat risico nemen? 1 pil kan je inderdaad wel kopen bij een vriend, maar dat gebeurt haast nooit. Snap ook echt niet waar jij je mee bemoeit. Ik geef gewoon een mening en @Spongebob geeft ook zijn of haar mening. Daar is niks mis mee.

Gewoon kappen nu...
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#20
MelissaChanelNo1 zei:
Gewoon kappen nu. Klaar.
Klik om te vergroten...

Nee, jij begon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."