Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MeO-PCP Testrun [5mg]

3-MeO-PCP Testrun [5mg]

43 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Yceman224
Kijk je wel uit dat je geen nieuwe verslaving in rolt? Elke dag drugs als verslavingsgevoelige is wellicht niet zon goed idee.
T is ook een RC waar nog niet zo veel over bekend is, je bent je eigen proefkonijn als je je elke dag aan dat spul blootstelt.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2

Wat
T0:00, 13:00 - 3-MeO-PCP 5mg oraal

Algemene Informatie
Spoiler
Wie
Man
83
1.81m

Wat is 3-MeO-PCP
3-Methoxyphencyclidine is een dissociatief van de arylcyclohexylamine klasse. Een analoog van het beroemde dissociatief PCP die vooral in de VS lange tijd populariteit genoot.
De 3-MeO verbinding aan de structuur wordt vermoed net als bij MXE verantwoordelijk te wezen voor een toegevoegde serotonine heropname remmende functie.
3-MeO-PCP is een dissociatief die aanzienlijk meer stimulerende en minder sederende effecten geeft dan ketamine of MXE. Ook wordt dit dissociatief als relatief 'helder' omschreven en is er relatief gezien minder chaos/verwarring aanwezig dan bij de meeste dissociatieven.

Voorwoord
Met veel smart mocht ik vandaag een pakketje ontvangen met o.a. daarin een paar gram 3-MeO-PCP. Volgens veel online bronnen de meest vermakelijke/verslavende dissociatief momenteel beschikbaar in de RC scene. Van de 'standaard' PCP is bekend dat deze compulsief herdoseren aardig in de hand werkt, de vrijwel identieke variant met serotonine heropname remming zal waarschijnlijk minstens even leuk/verslavend zijn lijkt me.
Het heeft wellicht niet de diepgang van Ketamine en MXE (de mogelijkheid om te 'holen') maar voor recreatief gebruik een meer dan prima stofje.
Ik had deze dag nog een hoorcollege maar ik kon niet wachten om de 3-MeO-PCP alvast uit te proberen dus besloot tijdens de les een milde dosering van 5mg te ondervinden.

Waarschuwing
Een veel voorkomende waarschuwing over 3-MeO-PCP is dat deze sneller dan de gemiddelde dissociatief manische episodes kan opwekken. De ontwikkelaar van 3-MeO-PCP (en tevens MXE) geeft in een interview met VICE aan dat de 3-MeO verbinding deze bijwerking nog aardig 'neutraliseert' maar voor sommige mensen blijkbaar niet genoeg.
Mocht de 3-MeO-PCP echter met respect behandeld worden en 'schappelijk' gedoseerd lijkt dit me echter niet snel het geval, een woord van voorzorg is echter op zijn plek.
Het Rapportje
Spoiler
T0:00, 13:00 - +3-MeO-PCP 5mg oraal
Opgelost in een vloeistof van voornamelijk gekookt water en een beetje vodka tegen schimmelvorming, vervolgens volumetrisch gedoseerd. De smaak was neutraal en ging er zonder problemen in, alleen een milde vodka smaak die goed te verdragen was.

Kort hierop vertrek ik richting mijn hoorcollege die om 13:30 begint.

T0:40, 13:40 - Op dit moment is het college al 10minuten begonnen, ik had na 20minuten al het gevoel iets te bemerken maar op dit moment ben ik zeker dat ik de eerste effecten begin te bemerken.
Mijn zicht begint wazig te worden, vooral dat op afstand, ik voel eveneens lichte vibraties in mijn lichaam (armen). Een zeer geleidelijke en vriendelijke opkomst zoals ik die gewent ben van MXE.

T1:00, 14:00 - Op dit moment lijken de effecten zich aardig ontwikkelt te hebben en hun piek te naderen. Het eerste wat opvalt is wat ook al een beetje te verwachten viel, het is een pak minder verwarrend, actiever en helderder dan wat ik normaal gesproken van dissociatieven gewent ben.
Misschien iets te vroeg voor conclusies maar ik heb zeker het gevoel dat dit een heel vrolijk stofje is, mijn humeur is zeer vrolijk en kinderlijk in ieder geval. Veel grapjes en ouwehoeren met de buurvrouw volgt tijdens dit hoorcollege.

T1:20, 14:15 - Op dit moment heb ik het gevoel dat de effecten aan het pieken zijn, dat heeft nog even geduurd in ieder geval.
Wat me opvalt is ondanks dat ik in een zeer luidruchtig druk bezet en chaotische hoorcollege zaal zit dat de 3-MeO-PCP nog vrij makkelijk te verteren is en vrij mild aanvoelt. Onder invloed van bijvoorbeeld MXE zou dit me waarschijnlijk wel wat hoofdpijn bezorgd hebben.
Op het moment van pieken hoor ik een paar honderd mensen tegelijkertijd typen, verbazingwekkend hoe goed de hersens al deze geluidsruis in nuchtere staat weten te 'filteren'.
Ik zal niet beweren dat de 3-MeO-PCP bevorderlijk werkt voor het leervermogen maar ik had de indruk dat ik de stof van het hoorcollege nog aardig kon bij benen en opnemen.
Tijdens de pauze buiten in het zonnetje voelt de wereld aan als een prettige plek, meer dan normaal in ieder geval. De frisse lucht, de zon en strak blauwe hemel komen goed binnen.

T2:00, 15:00 - Het plateau blijft stabiel en lijkt voorlopig nog niet af te nemen in effect.

T3:30, 16:30 - Op dit moment kom ik weer thuis aan, mijn vriendin komt tegelijkertijd thuis aan. Het eerste wat ze zegt is: 'Je oogt iets chaotischer dan normaal'.
Ik moet hier even om grinniken en vervolgens doe ik alsof er niets aan de hand is.
De effecten lijken iets te zijn afgenomen ten opzichte van plateau maar nog altijd aardig aanwezig.
Ik herinner me hoe leuk gamen is onder invloed van MXE en besluit om mijn pc aan te draaien. Net als MXE lijkt 3-MeO-PCP je goed in het spel te zuigen, erg leuk, ga ik geheid nog wel wat vaker doen.
Gamen met dissociatief op 10/10

T4:00, 17:00 - Effecten zijn nog verder afgenomen en slechts nog zeer beperkt merkbaar.

T4:30, 17:30 - De effecten lijken vrijwel volledig te zijn verdwenen.
Ik leek achteraf net als bij MXE een meer welbehagen gevoel te hebben.
Om 18:00 begonnen met intensief sporten wat met goed af ging.
Conclusie
Spoiler
De 3-MeO-PCP was me zeer goed bevallen, de dosering was echter vrij laag, online wordt aangegeven dat 3mg treshold dosering is dus wellicht iets te vroeg om conclusies te trekken.
Mocht deze zomer het zonnetje lekker schijnen denk ik al wel te weten wat ik in mijn mik ga gooien. Een prettig dissociatief effect die energie en een flinke mood boost lijkt te geven met relatief weinig verwarring of chaos, dit dissociatief lijkt me relatief geschikt voor sociale aangelegenheden zoals een feestje.
In de toekomst ben ik van plan de 3-MeO-PCP vaker toe te passen en zal nog een rapportje uitwerken zodra ik meer ervaring hiermee heb opgedaan.

Snoep verstandig, have fun. :wave:
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt erg leuk deze. Heeft de mood boost en energie niet meer te maken met de lage dosis? Heb met ketamine in wat lagere dosissen juist ook een mood boost, ga goed op in de muziek en ben (door de lage dosering dus) ook minder vaag.
Heb nog genoeg op m'n uitprobeerlijstje staan maar zal 'm in m'n achterhoofd houden als ik weer een bestelling plaats. Bedankt voor het schrijven van het reportje, ben benieuwd naar de volgende(n) :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zodra je hogere doseringen bereikt wordt ook dit dissociatief zeer verlammend/sederend, merkte dat ik op een geven moment moeite kreeg met praten omdat mijn mond zo verlamd was.
3-MeO-PCP, net als PCP staat sowieso wel bekend als een relatief gezien zeer activerend en helder dissociatief vergeleken met andere dissociatieven. Voor hogere doseringen leent 3-MeO-PCP zich sowieso erg slecht, meerdere online bronnen geven aan dat 'holen' op 3-MeO-PCP goed mogelijk is maar dat terwijl ze mentaal in een compleet andere wereld zijn ze fysiek de boel kort en klein slaan, een soort van 'slaapwandel staat' dus.

PCP staat bekend als een verslavend middel dat compulsief misbruik flink in de hand werkt, dit is ook bevestigd door meerdere wetenschappelijke onderzoeken (voornamelijk onderzoek met dieren) en wordt hierin verklaard aan de hand van activering van bepaalde receptoren (waarvan bij ketamine geen sprake is).
Eveneens heeft 3-MeO-PCP in tegenstelling tot ketamine een serotonine heropname remmende werking die hoogstwaarschijnlijk eveneens een 'moodboost' in de hand werkt.

De antidepressive werking van Ketamine wordt wetenschappelijk (voornamelijk) verklaard doordat deze de aanmaak van synapsen bevordert.

3-MeO-PCP is dus volgens wetenschappelijk onderzoek (deductief geredeneerd) aanzienlijk meer verslavend dan ketamine wat in de praktijk eveneens bevestigd lijkt te worden. 3-MeO-PCP geeft zo te zeggen een meer recreatieve/verslavende 'roes'.
Het gigantische prijs verschil tussen de 2 en het feit dat 3-MeO-PCP 'besteld' kan worden zal ook wel een rol spelen echter. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt interessant om ook eens een testrun mee te doen, heb je report met plezier gelezen. Bij het lezen van het woord hoorcollege samen met het woord 3-MeO-PCP denk ik wel Wauw
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lol, 2 meter verplaatsen in t park om de schaduw op te zoeken was al een opgave van jewelste op de meeting. Laat staan prima rondlopen :lolol:

Ik kon ook niet meer uit mijn woorden komen. Echt brabbelen op de top van de trip lol. Maar schaken kon ik nog als de beste, dat dan weer wel lol!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
SmartieAndMe zei:
Klinkt interessant om ook eens een testrun mee te doen, heb je report met plezier gelezen. Bij het lezen van het woord hoorcollege samen met het woord 3-MeO-PCP denk ik wel Wauw
Klik om te vergroten...
Bedankt!
Haha, inderdaad, dat was niet bepaald een ideale omgeving. De dosering was echter heel mild en ik was zo enthousiast dat ik mezelf niet kon inhouden. :tongueout:
Ik kijk ook vaak hoorcolleges online terug dus het kon 'gemist' worden zeg maar. Ik probeer ook zo min mogelijk 'psychedelica' te gebruiken in het bijzijn van mijn vriendin, die heeft aangegeven dit vervelend te vinden en die is vaak thuis (ik hou het doordeweeks 'braaf' bij stimulanten en opiaten dus :P).
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe ja snap ik. Huh maar heeft ze specifiek aangegeven psychedelica storend te vinden maar stimulanten en opiaten wel prima te vinden doordeweeks?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Opiaten zal ze ook wel bedenkingen bij hebben maar ze tolereert het zolang het gebruik beperkt blijft. Stimulanten heb ik altijd al gebruikt studiegerelateerd wat begon met een methylfenidaat voorschrift. Hier lijkt ze volledig vrede mee te hebben aangezien het er in resulteert dat ik het huis schoon maak, met school aan de slag ga / productief bezig ben.
Het feit dat ze het (vrijwel) niet merkt dat ik onder invloed ben van deze middelen lijkt ook een factor te wezen.

Ze heeft wel wat van mijn stofjes (op zeer lage dosering) zelf eens ervaren en psychedelica zoals 2c-b (14mg) en 3MeO-PCP (6mg) vond zij erg heftig, omdat het zo heftig op haar over kwam vind ze het dan ook maar niets dat ik deze gebruik. Ze vond de ervaringen los van de intensiteit echter 'wel prima'.

Ik heb haar vaak verteld dat psychedelica gezien hun nihile verslavingspotentieel waarschijnlijk nog wel de meest onschuldige middelen zijn maar omdat ze nabije familie heeft met psychose problematiek (ongerelateerd aan drugs) heb ik het idee dat ze de risico's van psychedelica ten opzichte van andere drugs moeilijk kan relativeren.

Ze begint er toch wel soms over dat ze wilt dat ik mijn psychedelica gebruik reduceer waarop ik vrijwel standaard reageer dat ik het probleem niet zo in zie. Het gebruik gebeurt gecontroleerd, ik plan het goed in zodat het mijn productieve leven niet in de weg zit, andere mensen hebben er geen last van en het is uiteindelijk mijn leven waarover ik zelf de keuzes mag maken.
Dan begint ze wel eens over dat het risico op hersenschade met zich mee brengt bijvoorbeeld en dat ik al genoeg andere drugs (stimulanten voor studie doelt ze voornamelijk op) gebruik. Haar probleem is voor mijn gevoel voornamelijk dat ze het met psychoses associeert.

Ze heeft natuurlijk het beste met mij voort maar soms vind ik het wel erg vermoeiend dat ze me zo sterk probeert te 'controleren' op gebied waar toch wel een grote passie voor me ligt (niet alleen recreatief dan natuurlijk :wink:).

Stimulanten (en farmaceutische middelen) zijn aan het einde van de dag sociaal maatschappelijk denk ik toch wel breder geaccepteerd dan psychedelica heb ik het gevoel ondanks dat de risico's zich daarna niet in verhouding staan.

Maar ik trip dus meestal ook bij een vriend thuis (of buiten indien mogelijk) en niet in eigen huis.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Begrijpelijk. Wel goed hoe jullie er mee om kunnen gaan dan aangezien jullie blijkbaar zo van mening verschillen. Denk dat het wel belangrijk is om er veel over te blijven praten en open te blijven om in de toekomst geen onuitgesproken irritaties te krijgen.

Maar je noemde 3-MeO-PCP onder andere ook een psychedelica net, en in een post later heb je het over het nihile verslavingspotentieel van psychedelica.. Als je dissociatieve middelen daar ook bij gaat betrekken moet je je bewoording wel even iets anders kiezen denk ik :P

Was de dosering laag voor een gemiddeld persoon, of heb jij een hoge tolerantie? M.a.w. zou zo'n dosering voor mij ook geschikt zijn? Mijn tolerantie op dissociatieven is nihil momenteel, gebruik niet zo veel meer.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
We hebben altijd wel 'gezonde' discussies, we begrijpen elkaar wel in ieder geval, is wel fijn ja.
Dissociatieven zijn een beetje vreemde vogels onder de psychedelica, argument gaat hier inderdaad niet op nee. :tongueout:
De dosering was laag voor een gemiddeld persoon. Ik had 3 vrienden (waarvan 2 zonder ervaring met dissociatieven) een dosering van 6mg gegeven en die gaven alle 3 aan dat ze de dosering erg mild vonden, alleen mijn vriendin vond het wat minder mild maar die is een beetje licht gevoelig.
Ik had ook nog de buurvrouw 8mg gegeven welke zeer beperkt ervaring heeft met MXE en die vond deze dosering ook erg mild.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik gok dat 6mg 3meo-pcp ongeveer gelijk staat aan 25mg MXE waar 8mg 3meo-pcp ongeveer gelijk zal staan aan zo'n 30mg MXE.
Treshold is volgens online bronnen 3mg in ieder geval.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ah top thanks voor de heldere info! Ik ga het eens bestellen denk ik :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jmths zei:
Dissociatieven zijn een beetje vreemde vogels onder de psychedelica, argument gaat hier inderdaad niet op nee.
Klik om te vergroten...
Dissociatieven zijn geen psychedelica, als je die twee onder dezelfde noemer gaat noemen wordt het een beetje een verwarrend verhaal. Het zijn natuurlijk wel allebei hallucinoge middelen, maar daar houd het vergelijk wel op eigenlijk.

Ik vind 3-MeO-PCP trouwens uberhaupt een behoorlijk mild middel. Ik ben mijn eerste keer met 10mg oraal begonnen en heb uiteindelijk nog 2 keer 5mg bijgenomen, zelfs na 20mg vond ik het effect nog behoorlijk mild. Overigens staat 10mg wel te boek als de overgang tussen een normale en sterke dosering, dus zou zeker niet veel hoger beginnen Smartie.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dissociatieven zijn geen psychedelica, als je die twee onder dezelfde noemer gaat noemen wordt het een beetje een verwarrend verhaal.
Klik om te vergroten...
Psychedelica is de brede term 'geest openbarend' maar wellicht verwarrend als ik dissociatieven onder dezelfde noemer plaats, zal ze voortaan gescheiden houden. :)

Ik vind 3-MeO-PCP trouwens überhaupt een behoorlijk mild middel.
Klik om te vergroten...
Ik heb 3meo-pcp wel eens de 2c-b onder de dissociatieven genoemd, dat vind ik wel een mooi en toepasselijk metafoor. :)
Het is allebei licht verteerbaar, vrolijk, actief in hun aard en allebei niet heel geschikt voor 'extreme' doseringen. Er zullen over 3-MeO-PCP ook ongetwijfeld 2 groepen ontstaan waar de ene groep enthousiast is gezien de recreatieve kwaliteiten en de andere groep het een 'nep' dissociatief zal noemen omdat het niet genoeg diepgang en intensiteit heeft.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jmths zei:
Dissociatieven zijn geen psychedelica, als je die twee onder dezelfde noemer gaat noemen wordt het een beetje een verwarrend verhaal.
Klik om te vergroten...
Psychedelica is de brede term 'geest openbarend' maar wellicht verwarrend als ik dissociatieven onder dezelfde noemer plaats, zal ze voortaan gescheiden houden. :)
Klik om te vergroten...
Als je puur naar de betekenis van de term psychedelica kijkt vallen ze er allebei onder inderdaad. Echter wordt met psychedelica over het algemeen toch wel de serotonergene 'psychedelica' bedoeld. Persoonlijk houd ik ze liever gescheiden, aangezien het toch wel echt twee verschillende soorten drugs zijn met een verschillende werking en ook een verschillend risico profiel. Als je zegt dat psychedelica weinig risico's en kans op verslaving met zich meebrengen dat gaat dit namelijk alleen maar voor de serotonergene psychedelica op. Daarbij vind ik de term psychedelica ook beter bij de serotonergene psychedelica passen aangezien het hoofdeffect daarvan ook echt is dat ze je geest openzetten. Met dissociatieven vind ik persoonlijk het dissociatieve het hoofdeffect en het geest openbarende meer bijzaak.

Ik vind 3-MeO-PCP trouwens überhaupt een behoorlijk mild middel.
Klik om te vergroten...
Ik heb 3meo-pcp wel eens de 2c-b onder de dissociatieven genoemd, dat vind ik wel een mooi en toepasselijk metafoor. :)
Het is allebei licht verteerbaar, vrolijk, actief in hun aard en allebei niet heel geschikt voor 'extreme' doseringen. Er zullen over 3-MeO-PCP ook ongetwijfeld 2 groepen ontstaan waar de ene groep enthousiast is gezien de recreatieve kwaliteiten en de andere groep het een 'nep' dissociatief zal noemen omdat het niet genoeg diepgang en intensiteit heeft.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk zou ik 3-MeO-PCP dan nog eerder vergelijken met 2C-C of 2C-D, hoewel 2C-B licht verteerbaar is vind ik het persoonlijk wel echt meer te bieden hebben dan 3-MeO-PCP. 2C-B vind ik trouwens zelf ook best geschikt voor extreme doseringen, sterker nog dan wordt het voor mij pas een beetje leuk als ik het thuis doe.

Maargoed meningen verschillen natuurlijk, ik ben echter nog totaal niet overtuigd van 3-MeO-PCP. Ik heb het echter pas 1 keer geprobeerd dus ga het zeker nog wel een keer een kans geven hoor, maar ik vond het eigenlijk een behoorlijk saaie ervaring.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Yes, ik probeerde aan te geven dat ik het met je eens ben wat betreft de categorieën.

Uiteraard zijn er verschillen tussen 3MeO-PCP en 2C-B, voor de meeste mensen is 2C-B is denk ik wel de meest beschikbare middel als referentiekader onder de 2C's.

De meeste mensen zullen het waarschijnlijk met je oneens zijn dat 2C-B zich goed leent voor 'hoge/extremere doseringen' maar persoonlijke voorkeur valt niet te betwisten.

Maargoed meningen verschillen natuurlijk, ik ben echter nog totaal niet overtuigd van 3-MeO-PCP.
Klik om te vergroten...
MXE ten opzichte van bijvoorbeeld ketamine kent veel meer verslaafden waarvan sterk vermoed wordt dat dit verschil grotendeels veroorzaakt wordt door de serotogene bijslag van de 3MeO verbinding.
Van PCP is ook bekend dat deze op zichzelf vrij verslavend is relatief gezien vergeleken met andere dissociatieven. Dit lijkt bevestigd te worden door wetenschappelijk onderzoek met dierproeven.
De prettige roeseffecten van PCP op zichzelf plus de serotonine bijslag van de 3MeO verbinding geeft toch waarschijnlijk wel zeer recreatieve/verslavende effecten wat veel mensen gaat aanspreken.

Op sites als Reddit en BL wordt 3MeO-PCP door veel mensen ondanks zijn korte bestaan aangegeven als een favoriet middel en lijkt door veel mensen het verslavingspotentieel aardig bevestigd te worden.
Persoonlijke voorkeuren ter zijde denk ik wel dat 3MeO-PCP dankzij zijn plezierige 'roes' en lichte verteerbaarheid toch wel potentieel heeft voor een specifieke grote doelgroep.
Ik kan het echter mis hebben, wellicht horen we er over 2 jaar helemaal niets meer over 3MeO-PCP. :smoke:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jmths zei:
Yes, ik probeerde aan te geven dat ik het met je eens ben wat betreft de categorieën.
Klik om te vergroten...
Dat had ik ook zo gelezen hoor, wilde alleen mijn eigen genoemde standpunt nog even verder toelichten. Had ik misschien even iets duidelijker moeten zeggen, nu ik het stukje terug lees komt het inderdaad nogal over of ik je probeer te overtuigen.

Jmths zei:
ersoonlijke voorkeuren ter zijde denk ik wel dat 3MeO-PCP dankzij zijn plezierige 'roes' en lichte verteerbaarheid toch wel potentieel heeft voor een specifieke grote doelgroep.
Ik kan het echter mis hebben, wellicht horen we er over 2 jaar helemaal niets meer over 3MeO-PCP.
Klik om te vergroten...
Die kans acht ik ook wel aanwezig, denk echter wel dat het een wat andere doelgroep dan de standaard dissociatieven gebruikers is. Om de reden dat het middel zich niet echt leent om op te trippen, maar te chillen inderdaad. Ikzelf hoor meer bij de doelgroep die dissociatieven gebruiken om te trippen, vandaar ook dat ik het persoonlijk een saai middel vind. Overigens gebruik ik ook zo'n beetje alle andere soorten drugs wel om te chillen, feesten, etc, maar dan vind ik persoonlijk andere middelen daar fijner voor dan 3-MeO-PCP.

Ik wil 3-MeO-PCP nog wel een keer een kans geven, maar ben een beetje bang om echt te gaan stunten met doseringen aangezien het wel een beetje een reputatie heeft van mensen die manisch worden op te hoge doseringen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
transformated zei:
Interessant report leuk om te lezen. Dit staat nu op mijn to do list hopelijk heb ik het binnenkort.
Klik om te vergroten...
Erg leuk stofje, ik heb hem nog vaak uit geprobeerd, wellicht dat ik er in de toekomst nog eens een rapportje over uit tik nu ik er meer inzicht op heb. Het is dissociatief die de emoties wel kan los weken wat deze euforisch en betekenisvol kan maken maar tegelijkertijd is het oppassen dat je niet te hoog doseert anders zou je wel eens een emotioneel losgeslagen projectiel kunnen worden. Naar mijn ervaring wordt dit echter pas een punt van zorgen zodra je de 18mg+ passeert wat een vrij aanzienlijke dosering is.

Er zijn veel mensen die zichzelf niet zo goed in de hand hebben met (3MeO) dissociatieven, voor hen zou dit om diezelfde reden wel eens een te onvoorspelbaar stofje kunnen wezen. Voor degenen met meer impulscontrole en een doordacht doseerbeleid is 3MeO-PCP echter zeker een aanrader mocht men fan zijn van dissociatieven en eens iets nieuws willen uitproberen.
Destijds zocht ik voornamelijk een vervanger voor MXE maar 3MeO-PCP is toch echt wel een dissociatief die op zichzelf staat qua unieke effecten.
Zelf heb ik de 3MeO-PCP in een spray verwerkt nu (water met een klein beetje vodka) die 2,66mg per spray af geeft, meestal spray ik dan 3x voor een 8mg tripje, werkt als een tiet.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Leuk stofje.

Werking leek best veel op ketamine, de piek was wel te vergelijken met een ketamine niveau 3 ervaring en daarnaast heel erg auditief. Ik ben een beetje lawaaidoof maar tijdens deze trip kwam elk geluidje dan ook zeer helder en afzonderlijk binnen, ook geluiden van heel ver weg. Bewegen ging wat moeizaam, en praten lukte voor geen meter tijdens de piek, hoewel ik in mijn hoofd helder genoeg was om te praten, maar ik kreeg het gewoon mijn mond niet uit. Na de piek wat ballonetjes met lachgas genomen die voor vervorming van geluid, tijd en ruimte zorgde.

Heb dit spul gebruikt na een lage dosis LSD en ik dacht een gemiddelde dosis 25i-nbome, maar ben de dosering van dit stofje vergeten, was het 5mg?

Verder kan ik me nog herinneren dat ze de tijd hadden voorspeld wanneer dit stofje begon te werken en ik 10 minuten te vroeg was lol. :tongueout:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Interessant report leuk om te lezen. Dit staat nu op mijn to do list hopelijk heb ik het binnenkort.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."