Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MeO-PCP Testrun [5mg]

3-MeO-PCP Testrun [5mg]

43 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
anhaedra zei:
Haha... ik kan niet op het oog doseren, maar jij doet meteen een dubbele flip en wat niet meer?

OK. :upsidedown:
Klik om te vergroten...

Ik snap je reactie maar ik was met een expert en wel degene die dit topic is gestart.

Daarnaast was er een uiterst precieze weegschaal aanwezig.

@Psychedelibee
Dus we wisten precies wat we deden.

Overigens deed ik die dubbele flip op de meeting van het drugsforum laatst in juli en ik heb me enorm vermaakt daar. De reden van de flip was dat ik maar weinig voelde van de LSD en LSD bij pakken heeft geen zin zoals je wellicht weet dus hebben we er met wat ander spul uiteindelijk toch een leuke trip van gemaakt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
Dus we wisten precies wat we deden.
Klik om te vergroten...
Wordt een beetje offtopic inmiddels, sorry daarvoor. Op het gebied van doseren geloof ik dat jullie precies wisten wat jullie deden. Maar 25I-NBOMe combineren met verschillende middelen is wel zeer onverantwoord en potentieel extreem gevaarlijk. Gelukkig is het goed gegaan bij jullie, maar 25I-NBOMe kan op zichzelf al flink gevaarlijk zijn (zeker als je het nasaal neemt, wat jullie ook gedaan hebben als ik me niet vergis). En als je het gaat combineren dan zijn de risico's eigenlijk niet meer te overzien en begint het meer op russisch roulette te lijken. Dan kun je in mijn optiek dan ook niet helemaal zeggen dat je precies wist wat je aan het doen was. Al die NBOMe stoffen hebben helaas niet hetzelfde veiligheidsprofiel als andere psychedelica en vragen daarom om extreme voorzichtigheid bij gebruik en daar valt combineren niet onder in mijn optiek.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, wat opmerkelijk is, is dat ik met keta op een feestje nog prima kan lopen, dansen en lullen, maar tegelijkertijd wel allerlei milde dissociatieve symptomen ervaar. Andere mensen beschrijven het effect vaak als "een soort dronken" maar bij mij gaat het wel een paar niveautjes dieper. Tijd die stil staat, jezelf zien in andere mensen, alles voelt voorbestemd aan, andere lichamen voelen als je eigen lichaam, geen ondergrond meer voelen, quasi-diepzinnige inzichten... maar nog wel controleerbaar dan. En heb dan eerder op de dag al een stimulant op, dat helpt ook.

Het dissociatieve aspect intrigeert me enorm (het is bullshit maar wel heel mooie bullshit) en van het manische word ik simpelweg heel vrolijk (ben van nature ook juist totaal niet manisch), dus disso's zijn misschien de enige middelen waar ik ooit thuis mee zou willen experimenteren. Niet dat ik van plan was om 3-MeO-PCP op een feestje te doen, dus.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
anhaedra zei:
Tja, wat opmerkelijk is, is dat ik met keta op een feestje nog prima kan lopen, dansen en lullen, maar tegelijkertijd wel allerlei milde dissociatieve symptomen ervaar.
Klik om te vergroten...
Ik doe ook wel eens keta op feestjes met of zonder stimulaten erbij en kan dan ook gewoon prima rondlopen, maar de dosering moet gewoon niet te hoog zijn. Wat ik eerder eigenlijk bedoelde te zeggen is dat je met hoge doseringen keta niet meer echt kunt rondlopen en dat het manische daardoor niet zo heel snel gevaarlijk wordt. Maar met 3-MeO-PCP kun je in hoge doseringen dus ook nog prima rondlopen en dat is al snel gevaarlijk als je in een flinke manische staat komt.

Overigens is manie wel wat anders dan je gewoon wat vrolijker voelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."