Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MeO-PCP Testrun [5mg]

3-MeO-PCP Testrun [5mg]

43 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
anhaedra zei:
Tja, wat opmerkelijk is, is dat ik met keta op een feestje nog prima kan lopen, dansen en lullen, maar tegelijkertijd wel allerlei milde dissociatieve symptomen ervaar.
Klik om te vergroten...
Ik doe ook wel eens keta op feestjes met of zonder stimulaten erbij en kan dan ook gewoon prima rondlopen, maar de dosering moet gewoon niet te hoog zijn. Wat ik eerder eigenlijk bedoelde te zeggen is dat je met hoge doseringen keta niet meer echt kunt rondlopen en dat het manische daardoor niet zo heel snel gevaarlijk wordt. Maar met 3-MeO-PCP kun je in hoge doseringen dus ook nog prima rondlopen en dat is al snel gevaarlijk als je in een flinke manische staat komt.

Overigens is manie wel wat anders dan je gewoon wat vrolijker voelen.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 3-MeO-PCP toch besteld, waarschijnlijk ga ik het een keer met een maat doen, hij heeft een duurdere weegschaal en ijkgewichtjes. Heeft verder geen haast.

Krijg trouwens ook 2-FDCK binnen, ben zeer benieuwd. Ik laat hier wel een reportje achter.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga deze stof microdoseren dus.
Ik kan wel een tijdje wat positiviteit gebruiken na 1 1/2 jaar ren opeenstapeling van shitzooi na wéér shit en daarna nog een keer.
In kleine hoeveelheden en een positieve werking maar géén manie aub vind ik het wel even best zo.
Vraag
5 Meo-DALT. Óók een rc in deze richting. (dissociatie, dus) maar...duurder. wie kan hier iets over zeggen....lijkt het op 3 Meo of toch niet?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
anhaedra zei:
Aangezien hij mij afraadt om op het oog te doseren omdat dit onverantwoord is, lijkt het mij wel relevant dat ik hem erop wijs dat zijn combinaties met hetzelfde middel ook onverantwoord zijn. Maar nogmaals, mijn opmerking was plagerig bedoeld, zie ook emoticon.
Klik om te vergroten...
Acht.zes heeft het over een periode van meer dan 6 uur, de meeste substanties werden in kleinere stappen opgebouwd, de batches waren eerder gebruikt door andere mensen, ik zat er op wat 2-FMA na vrijwel nuchter bij, had zelf de nodige ervaring met de substanties, ik checkte regelmatig hoe het verliep met acht.zes, alles was afgewogen en genoteerd op moment van inname zelf. Er was ook sprake van enige (psychedelica) tolerantie al bij aanvang als ik mij correct herinner.

Ik geef toe dat het in aardig roekeloos kan overkomen, de 25I-NBOMe nasaal/neusspray valt eerlijk gezegd überhaupt niet te verantwoorden maar dit probeer ik altijd duidelijk te communiceren van tevoren, ik probeer op z'n minst altijd te vermelden dat NBOMe gebruik geassocieerd wordt met dodelijke ongelukken en dat nasale inname hiervan vrij controversieel is. Naar mijn weten is dit voor mij altijd nog gelukt. 25I-NBOMe is overigens een van de minder potente NBOMes, 25B en 25C worden bijvoorbeeld 2x zo potent ingeschat op o.a. PNW, voor mijn gevoel wel relevant.

Dat gezegd hebbende, acht.zes liep langere tijd volledig van de wereld in de verte te staren, lange tijd was hij niet in staat om coherente zinnen te vormen. Het was een zonnig dagje in het park en er hing een gemoedelijke sfeer, ik zal niet beweren dat ik altijd volledig rationeel ben (laat staan met drugs in het spel) maar het was een zeer vermakelijke dag.
anhaedra zei:
Ik ben er juist niet van overtuigd dat ik het op het oog kan doseren, anders had ik het spul al wel besteld en er nu met m'n neus in gehangen. In plaats daarvan kom ik hier extra informatie inwinnen en bestel ik het spul voorlopig nog maar 's niet.

(Heb ik trouwens ooit iets verkeerds tegen je gezegd? Is, als ik me niet vergis, niet de eerste keer dat ik tijdens mijn spaarzame bezoeken hier een dergelijke chagrijnige behandeling van je krijg.)
Klik om te vergroten...
Sarcasme komt nooit zo goed over via het geschreven woord, om eerlijk te zijn had ik in eerste instantie dezelfde conclusie getrokken maar dat heeft ook grotendeels met associaties te maken. Er is mij persoonlijk vaak gevraagd of MXE en zelfs 3-MeO-PCP niet op het oog te doseren is. Op diezelfde dag van de meet was er een forumlid die O-PCE (ongeveer even potent als 3-MeO-PCP) had gedoseerd op het oog nadat ik expliciet had gezegd dat deze dit beter niet kon doen. :')

Meerdere keren nadat mij was gevraagd of MXE (of 3-MeO-PCP) niet op het oog te doseren viel heb ik vervolgens een weegschaal er bij genomen en deze vraag op de proef gesteld. Ik vroeg de persoon om een inschatting te maken en woog deze vervolgens af. Ik suggereerde meestal om 30mg MXE in te schatten, de personen leken meestal vrij zeker van zichzelf en zaten er alsnog vaak 10mg of meer naast (meestal te hoog). Ik ben vrij overtuigd tot de conclusie gekomen dat op het oog doseren realistisch gezien niet rendabel is.

Met 3-MeO-PCP heb ik vaak 20mg 3-MeO-PCP afgewogen en vervolgens op het oog gesplitst, dit heb ik er ook altijd bij vermeld aan de persoon in spe en laat dit dan ook zien. Niet ideaal, ik heb geprobeerd 3-MeO-PCP in een neusspray te verwerken zodat ik betrouwbaar en makkelijk <10mg kan doseren maar 3-MeO-PCP vertoont net als andere dissociatieven verlies in potentie na slechts enkele dagen wanneer opgelost in water en/of alcohol.

Als het met een 000.1 weegschaal al nauwelijks lukt gaat het op het blote oog in ieder geval niet anders wezen.

Yceman224 zei:
5-MeO-DALT. Óók een rc in deze richting. (dissociatie, dus) maar...duurder. wie kan hier iets over zeggen....lijkt het op 3 Meo of toch niet?
Klik om te vergroten...
De effecten van 5-MeO-DALT liggen in de categorie tryptamines, hetgeen wat de meeste mensen waarschijnlijk associëren met psychedelische paddestoelen. De effecten van 5-MeO-DALT zijn echter zeer mild en beperkt bewust merkbaar. Ik had samen met een klein meisje die geen tolerantie had 25mg 5-MeO-DALT genomen, dit werd op PNW als normaal/hoog aangegeven, we kwamen tot de conclusie dat het effect ongeveerde voelde als 2 wijntjes maar niet veel meer dan dat. Ik zou je adem dus niet inhouden, maar veel mensen lijken dit subtiele randje te waarderen. Sommigen zeggen ook dat het roken van 5-MeO-DALT wat interessanter is maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Interessant report leuk om te lezen. Dit staat nu op mijn to do list hopelijk heb ik het binnenkort.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
transformated zei:
Interessant report leuk om te lezen. Dit staat nu op mijn to do list hopelijk heb ik het binnenkort.
Klik om te vergroten...
Erg leuk stofje, ik heb hem nog vaak uit geprobeerd, wellicht dat ik er in de toekomst nog eens een rapportje over uit tik nu ik er meer inzicht op heb. Het is dissociatief die de emoties wel kan los weken wat deze euforisch en betekenisvol kan maken maar tegelijkertijd is het oppassen dat je niet te hoog doseert anders zou je wel eens een emotioneel losgeslagen projectiel kunnen worden. Naar mijn ervaring wordt dit echter pas een punt van zorgen zodra je de 18mg+ passeert wat een vrij aanzienlijke dosering is.

Er zijn veel mensen die zichzelf niet zo goed in de hand hebben met (3MeO) dissociatieven, voor hen zou dit om diezelfde reden wel eens een te onvoorspelbaar stofje kunnen wezen. Voor degenen met meer impulscontrole en een doordacht doseerbeleid is 3MeO-PCP echter zeker een aanrader mocht men fan zijn van dissociatieven en eens iets nieuws willen uitproberen.
Destijds zocht ik voornamelijk een vervanger voor MXE maar 3MeO-PCP is toch echt wel een dissociatief die op zichzelf staat qua unieke effecten.
Zelf heb ik de 3MeO-PCP in een spray verwerkt nu (water met een klein beetje vodka) die 2,66mg per spray af geeft, meestal spray ik dan 3x voor een 8mg tripje, werkt als een tiet.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk stofje.

Werking leek best veel op ketamine, de piek was wel te vergelijken met een ketamine niveau 3 ervaring en daarnaast heel erg auditief. Ik ben een beetje lawaaidoof maar tijdens deze trip kwam elk geluidje dan ook zeer helder en afzonderlijk binnen, ook geluiden van heel ver weg. Bewegen ging wat moeizaam, en praten lukte voor geen meter tijdens de piek, hoewel ik in mijn hoofd helder genoeg was om te praten, maar ik kreeg het gewoon mijn mond niet uit. Na de piek wat ballonetjes met lachgas genomen die voor vervorming van geluid, tijd en ruimte zorgde.

Heb dit spul gebruikt na een lage dosis LSD en ik dacht een gemiddelde dosis 25i-nbome, maar ben de dosering van dit stofje vergeten, was het 5mg?

Verder kan ik me nog herinneren dat ze de tijd hadden voorspeld wanneer dit stofje begon te werken en ik 10 minuten te vroeg was lol. :tongueout:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jmths zei:
Zelf heb ik de 3MeO-PCP in een spray verwerkt nu (water met een klein beetje vodka) die 2,66mg per spray af geeft, meestal spray ik dan 3x voor een 8mg tripje, werkt als een tiet.
Klik om te vergroten...
Deze zin valt mij net op, ik raad het toch af om 3-MeO-PCP (of andere dissociatieven) in een neusspray met water (of alcohol) te verwerken omdat dit de potentie erg snel doet af nemen. Erg lastig aangezien 5mg ongeveer een gemiddeld tripje is en een weegschaal onder de 100,- euro onder de 10-15mg niet accuraat kan meten.

Ketamine gebruikers wederom opgelet, opkomst van effecten duurt ongeveer een uur voordat de effecten beginnen te pieken.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
maar ben de dosering van dit stofje vergeten, was het 5mg?
Klik om te vergroten...
Ik had 2*10mg voor je afgewogen, verbaasde me al beetje dat je voor een redose ging. :tongueout:
acht.zes zei:
Verder kan ik me nog herinneren dat ze de tijd hadden voorspeld wanneer dit stofje begon te werken en ik 10 minuten te vroeg was lol. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja, ik had de tijd van inname bijgehouden en had gezegd dat je na 45minuten poosje niet meer in staat zou wezen om te praten. Maar dat bleek na 30 minuten ergens het geval al.
acht.zes zei:
tijdens deze trip kwam elk geluidje dan ook zeer helder en afzonderlijk binnen, ook geluiden van heel ver weg.
Klik om te vergroten...
Klinkt wel bekend ja, heb ik ook wel vaker gehad met dissociatieven / 3-MeO-PCP. Eerste ervaring 3-MeO-PCP (5mg), kon niet wachten met uitproberen. Was tijdens een hoorcollege, hoorde voor mijn gevoel letterlijk alle toetsenbordgeluiden, tak tak tak tak tak tak. :')
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jmths zei:
Ik had 2*10mg voor je afgewogen, verbaasde me al beetje dat je voor een redose ging. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Oei, das nog best een serieuze dosering dan.

Maar goed, het was een 100% positieve ervaring, heb me goed vermaakt en daar gaat het toch om. :tongueout:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
Oei, das nog best een serieuze dosering dan.

Maar goed, het was een 100% positieve ervaring, heb me goed vermaakt en daar gaat het toch om. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb nog gedubbel checked hoor, je gaf toch echt aan dat je een stevige dosering wou. :tongueout:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, dat weet ik nog.

Ik dacht dat m'n LSD zegels 180ug waren, ik was vol verwachting voor een serieuze trip. Viel toch even vies tegen, veel te subtiel allemaal. Maar gelukkig heb ik er met jouw wijsheid uiteindelijk toch nog een fantastische ervaring van weten te maken. De lachgas in de comedown maakte het plaatje al helemaal compleet. :hearteyes:

Later die nacht kreeg ik nog de mogelijkheid om nog een trip te maken op alweer een nieuwe stof, maar voor mijn gevoel was dat veel te snel, met deze ervaring kan ik wel even vooruit. :)
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik overweeg dit stofje te bestellen, maar bronnen op internet beweren dat je extreem voorzichtig moet doseren met dit spul, dus een dure weegschaal moet hebben of anders volumetrisch moet doseren.

Nou heb ik alleen zo'n goedkoop weegschaaltje dat ik eigenlijk nooit gebruik, ik ken m'n sleutel als m'n eigen broekzak, zullen we maar zeggen. Met normale keta en ander spul gaat dat altijd prima.

Meer "informele" websites (zoals dit forum) doen echter vermoeden dat je 3-MeO-PCP, mits enigszins ervaren & tolerant aangaande dissociatieven & snuiven in het algemeen, wel gewoon "op het oog" kunt doseren. Bijv. door zakje met bekende hoeveelheid in visueel gelijke porties te verdelen. Of toch maar gewoon dat Chinese weegschaaltje 's te gebruiken.

Wat denken jullie?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tussen de 5 en 10mg, dan heb je dus een goeie weegschaal nodig die nauwkeurig is tot op de mg.
Dit op t oog doen is vragen om problemen.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#15
En dat volumetrisch doseren, is dat een beetje te doen voor een kluns als ik? Kan allerlei guides vinden op internet, maar ergens houd ik het gevoel dat ik qua risicobeperking nog beter gewoon kan "sleutelen"... :grin:

Zou dit spul echt graag proberen, maar ik durf het gewoon niet, gezien het complexe doseren. Met keta op een feestje voel ik me al (zelf-bewust) manisch, laat staan wat dit met me zou kunnen doen...

Het toffe van keta vind ik het ontremmende, ik word er zo intens blij en onbevangen van. En ja, synchroniciteit, alles lijkt meer betekenis te krijgen, soort van magisch deken dat over de wereld valt. Doet 3-MeO-PCP ook zoiets met je?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Weet ik niet precies, ik deed 3-meo PCP in een dubbele flip na LSD en 25i-bnome dus voor de precieze werking zou ik een keer alleen maar 3-meoPCP moeten doen. Maar het behoort wel overduidelijk tot de ketamine-achtigen.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha... ik kan niet op het oog doseren, maar jij doet meteen een dubbele flip en wat niet meer?

OK. :upsidedown:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
anhaedra zei:
Haha... ik kan niet op het oog doseren, maar jij doet meteen een dubbele flip en wat niet meer?

OK. :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Dat zijn natuurlijk twee dingen die niets met elkaar te maken hebben en ook erg laf om het daarop te gooien.

Doseringen onder de 10 a 15mg kun je echt niet op het oog doseren hoor, als je dat denkt ben je al manisch genoeg en heb je dat spul ook niet meer nodig...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hoeft niet zo serieus te reageren, ik maak maar een grapje. Maar in all seriousness though... als het zo'n lijp spul is, zou ik het niet de 1e keer meteen combineren met 2 andere middelen. Of wel soms.

Op sommige fora wordt gesuggereerd dat op het oog doseren wel gaat, zie link. Gelukkig ben ik dus nog wel zo stabiel dat ik dat vervolgens eerst check op een ander forum. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
anhaedra zei:
Maar in all seriousness though... als het zo'n lijp spul is, zou ik het niet de 1e keer meteen combineren met 2 andere middelen. Of wel soms.
Klik om te vergroten...
Die combinaties waar hij het over heeft vind ik ook onverantwoord en nergens op slaan, maar dat is totaal niet relevant voor je vraag. Je zegt maar een grapje te maken, maar je gaat er toch op door... Wie is hier nou serieus dan?

En zo leip is dat spul niet, het is super potent, dat zijn twee totaal verschillende dingen. Ik vind dit goedje persoonlijk ook echt totaal niet boeiend, heeft niet de wazige en trippy effecten van ketamine bijvoorbeeld. Echter is het dus wel super potent en net een paar milligram teveel kan het verschil zijn tussen een recreatieve ervaring en totaal manisch worden en rare dingen gaan doen. Daarom wil je dit dus niet op het oog doseren.... Maar als jij ervan overtuigd bent dat je kan wens ik je veel succes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."