Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MeO-PCP Testrun [5mg]

3-MeO-PCP Testrun [5mg]

43 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
maar ben de dosering van dit stofje vergeten, was het 5mg?
Klik om te vergroten...
Ik had 2*10mg voor je afgewogen, verbaasde me al beetje dat je voor een redose ging. :tongueout:
acht.zes zei:
Verder kan ik me nog herinneren dat ze de tijd hadden voorspeld wanneer dit stofje begon te werken en ik 10 minuten te vroeg was lol. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja, ik had de tijd van inname bijgehouden en had gezegd dat je na 45minuten poosje niet meer in staat zou wezen om te praten. Maar dat bleek na 30 minuten ergens het geval al.
acht.zes zei:
tijdens deze trip kwam elk geluidje dan ook zeer helder en afzonderlijk binnen, ook geluiden van heel ver weg.
Klik om te vergroten...
Klinkt wel bekend ja, heb ik ook wel vaker gehad met dissociatieven / 3-MeO-PCP. Eerste ervaring 3-MeO-PCP (5mg), kon niet wachten met uitproberen. Was tijdens een hoorcollege, hoorde voor mijn gevoel letterlijk alle toetsenbordgeluiden, tak tak tak tak tak tak. :')
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jmths zei:
Ik had 2*10mg voor je afgewogen, verbaasde me al beetje dat je voor een redose ging. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Oei, das nog best een serieuze dosering dan.

Maar goed, het was een 100% positieve ervaring, heb me goed vermaakt en daar gaat het toch om. :tongueout:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Oei, das nog best een serieuze dosering dan.

Maar goed, het was een 100% positieve ervaring, heb me goed vermaakt en daar gaat het toch om. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb nog gedubbel checked hoor, je gaf toch echt aan dat je een stevige dosering wou. :tongueout:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, dat weet ik nog.

Ik dacht dat m'n LSD zegels 180ug waren, ik was vol verwachting voor een serieuze trip. Viel toch even vies tegen, veel te subtiel allemaal. Maar gelukkig heb ik er met jouw wijsheid uiteindelijk toch nog een fantastische ervaring van weten te maken. De lachgas in de comedown maakte het plaatje al helemaal compleet. :hearteyes:

Later die nacht kreeg ik nog de mogelijkheid om nog een trip te maken op alweer een nieuwe stof, maar voor mijn gevoel was dat veel te snel, met deze ervaring kan ik wel even vooruit. :)
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik overweeg dit stofje te bestellen, maar bronnen op internet beweren dat je extreem voorzichtig moet doseren met dit spul, dus een dure weegschaal moet hebben of anders volumetrisch moet doseren.

Nou heb ik alleen zo'n goedkoop weegschaaltje dat ik eigenlijk nooit gebruik, ik ken m'n sleutel als m'n eigen broekzak, zullen we maar zeggen. Met normale keta en ander spul gaat dat altijd prima.

Meer "informele" websites (zoals dit forum) doen echter vermoeden dat je 3-MeO-PCP, mits enigszins ervaren & tolerant aangaande dissociatieven & snuiven in het algemeen, wel gewoon "op het oog" kunt doseren. Bijv. door zakje met bekende hoeveelheid in visueel gelijke porties te verdelen. Of toch maar gewoon dat Chinese weegschaaltje 's te gebruiken.

Wat denken jullie?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tussen de 5 en 10mg, dan heb je dus een goeie weegschaal nodig die nauwkeurig is tot op de mg.
Dit op t oog doen is vragen om problemen.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#7
En dat volumetrisch doseren, is dat een beetje te doen voor een kluns als ik? Kan allerlei guides vinden op internet, maar ergens houd ik het gevoel dat ik qua risicobeperking nog beter gewoon kan "sleutelen"... :grin:

Zou dit spul echt graag proberen, maar ik durf het gewoon niet, gezien het complexe doseren. Met keta op een feestje voel ik me al (zelf-bewust) manisch, laat staan wat dit met me zou kunnen doen...

Het toffe van keta vind ik het ontremmende, ik word er zo intens blij en onbevangen van. En ja, synchroniciteit, alles lijkt meer betekenis te krijgen, soort van magisch deken dat over de wereld valt. Doet 3-MeO-PCP ook zoiets met je?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Weet ik niet precies, ik deed 3-meo PCP in een dubbele flip na LSD en 25i-bnome dus voor de precieze werking zou ik een keer alleen maar 3-meoPCP moeten doen. Maar het behoort wel overduidelijk tot de ketamine-achtigen.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha... ik kan niet op het oog doseren, maar jij doet meteen een dubbele flip en wat niet meer?

OK. :upsidedown:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Yceman224
Kijk je wel uit dat je geen nieuwe verslaving in rolt? Elke dag drugs als verslavingsgevoelige is wellicht niet zon goed idee.
T is ook een RC waar nog niet zo veel over bekend is, je bent je eigen proefkonijn als je je elke dag aan dat spul blootstelt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
anhaedra zei:
Haha... ik kan niet op het oog doseren, maar jij doet meteen een dubbele flip en wat niet meer?

OK. :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Dat zijn natuurlijk twee dingen die niets met elkaar te maken hebben en ook erg laf om het daarop te gooien.

Doseringen onder de 10 a 15mg kun je echt niet op het oog doseren hoor, als je dat denkt ben je al manisch genoeg en heb je dat spul ook niet meer nodig...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hoeft niet zo serieus te reageren, ik maak maar een grapje. Maar in all seriousness though... als het zo'n lijp spul is, zou ik het niet de 1e keer meteen combineren met 2 andere middelen. Of wel soms.

Op sommige fora wordt gesuggereerd dat op het oog doseren wel gaat, zie link. Gelukkig ben ik dus nog wel zo stabiel dat ik dat vervolgens eerst check op een ander forum. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
anhaedra zei:
Maar in all seriousness though... als het zo'n lijp spul is, zou ik het niet de 1e keer meteen combineren met 2 andere middelen. Of wel soms.
Klik om te vergroten...
Die combinaties waar hij het over heeft vind ik ook onverantwoord en nergens op slaan, maar dat is totaal niet relevant voor je vraag. Je zegt maar een grapje te maken, maar je gaat er toch op door... Wie is hier nou serieus dan?

En zo leip is dat spul niet, het is super potent, dat zijn twee totaal verschillende dingen. Ik vind dit goedje persoonlijk ook echt totaal niet boeiend, heeft niet de wazige en trippy effecten van ketamine bijvoorbeeld. Echter is het dus wel super potent en net een paar milligram teveel kan het verschil zijn tussen een recreatieve ervaring en totaal manisch worden en rare dingen gaan doen. Daarom wil je dit dus niet op het oog doseren.... Maar als jij ervan overtuigd bent dat je kan wens ik je veel succes.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aangezien hij mij afraadt om op het oog te doseren omdat dit onverantwoord is, lijkt het mij wel relevant dat ik hem erop wijs dat zijn combinaties met hetzelfde middel ook onverantwoord zijn. Maar nogmaals, mijn opmerking was plagerig bedoeld, zie ook emoticon.

Ik ben er juist niet van overtuigd dat ik het op het oog kan doseren, anders had ik het spul al wel besteld en er nu met m'n neus in gehangen. In plaats daarvan kom ik hier extra informatie inwinnen en bestel ik het spul voorlopig nog maar 's niet.

(Heb ik trouwens ooit iets verkeerds tegen je gezegd? Is, als ik me niet vergis, niet de eerste keer dat ik tijdens mijn spaarzame bezoeken hier een dergelijke chagrijnige behandeling van je krijg.)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
anhaedra zei:
Aangezien hij mij afraadt om op het oog te doseren omdat dit onverantwoord is, lijkt het mij wel relevant dat ik hem erop wijs dat zijn combinaties met hetzelfde middel ook onverantwoord zijn. Maar nogmaals, mijn opmerking was plagerig bedoeld, zie ook emoticon.
Klik om te vergroten...
Ik snap je punt wel, zoals ik eerder ook aangaf dat ik zijn combinaties onverantwoord vind. Echter is het niet relevant in de zin dat zijn eerdere advies daarmee dan geen waarde meer zou hebben en zo bracht je het wel.

anhaedra zei:
(Heb ik trouwens ooit iets verkeerds tegen je gezegd? Is, als ik me niet vergis, niet de eerste keer dat ik tijdens mijn spaarzame bezoeken hier een dergelijke chagrijnige behandeling van je krijg.)
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik kan soms wat direct zijn en daardoor bot overkomen, misschien dat het daar aan ligt.

Ik was hier ook niet chagrijnig, nam het enerzijds voor achtzes op en anderzijds viel me in je eerdere reacties op dat je nogal eigenwijs lijkt te zijn en telkens toch weer denkt beter te kunnen gaan sleutelen. Daar reageerde ik een beetje kort door de bocht op, met een grapje over het manisch zijn. Maargoed, ik denk dat we elkaars grappen niet helemaal begrijpen en daardoor een beetje langs elkaar heen zitten te praten.

Ik wil je nogmaals op het hart drukken dat je een stof zoals deze, die actief is onder de 10mg echt niet op het oog moet gaan doseren. Dat is gewoon vragen om problemen, er zijn online best wel wat reports te vinden van mensen die teveel nemen en zwaar manisch worden en vervolgens de politie of ambulance erbij moet komen.

Voor een stof als deze heb je een weegschaal nodig die op de 1mg nauwkeurig is en die heb je al voor een paar tientjes, de TS van dit topic heeft daar recent ook een topic over geschreven. Zelfs met zo'n nauwkeurige weegschaal moet je nog oppassen trouwens, omdat ze onder de 20mg niet heel betrouwbaar zijn. Ik los dit bij dit soort stofjes altijd op door al iets van gewicht op de weegschaal te leggen, het startgewicht op te schrijven, mijn targetgewicht (dosering + overige gewicht) uit te rekenen en dan zorgen dat ik daarop uitkom. Dat herhaal ik voor de zekerheid dan vaak nog 1 a 2 keer. Op die manier kun je toch bijvoorbeeld 10mg vrij nauwkeurig afwegen.

Je kunt ook volumetrisch doseren overwegen, maar ik heb dit stofje een keer oraal geprobeerd en toen vond ik het niet bijzonder effectief. Overigens vind ik er met snuiven ook niks aan, zoals ik in mijn eerdere post al uitlegde. Het is een dissociatief, die niet extreem dissociatief is en wel snel een zeer manische kant krijgt. Ik vind het niks, maargoed iedereen is anders.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thanks voor de tips. Ik heb dus zo'n weegschaaltje van een paar tientjes dat tot op de mg nauwkeurig zou moeten zijn. Maar als ik er vanuit 0 mg iets op leg, gaat-ie pas bij 10 mg of daar ergens lopen, snap je? Moet ook gecalibreerd worden maar de instructies zijn half in het Chinees enzo. Vandaar dat ik het ding niet vertrouw met iets als 3-MeO-PCP.

Ik heb het stofje al langer op het oog, maar durf er niet zo goed aan omdat ik dus diezelfde reports heb gelezen van mensen die door het lint gaan. Ben er verder ook niet helemaal uit of ik nou het dissociatieve of het manische leuk vind aan keta... Wat ik zeg, het ontremd me en maakt m'n hoofd leeg en ik ben gewoon tering high, dat is 't vooral. Maar dan heb ik het over sleutelpunten op feestjes, met hole-achtige doseringen heb ik geen ervaring. En eigenlijk wil ik thuis geen drugs gebruiken, dus waarom overweeg ik dit spul uberhaupt... Nieuwsgierigheid, want ketamine intrigeert me enorm.

Trouwens, directheid word mij ook wel eens verweten... np.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
anhaedra zei:
Thanks voor de tips. Ik heb dus zo'n weegschaaltje van een paar tientjes dat tot op de mg nauwkeurig zou moeten zijn. Maar als ik er vanuit 0 mg iets op leg, gaat-ie pas bij 10 mg of daar ergens lopen, snap je? Moet ook gecalibreerd worden maar de instructies zijn half in het Chinees enzo. Vandaar dat ik het ding niet vertrouw met iets als 3-MeO-PCP.
Klik om te vergroten...
Je weegschaal goed calibreren is sowieso wel essentieel bij dit soort lage doseringen. Ik calibreer mijn weegschaal eigenlijk standaard als ik iets afweeg, als je weet hoe het moet is het een kleine moeite namelijk. Maar is dat calibreren bij jou zo ingewikkeld dan? Bij die van mij is het super simpel, ik heb een gewichtje van 20g en 50g en hij geeft aan wanneer ik er welke op moet zetten en wanneer het klaar is. Dan controleer ik naderhand met het 20g gewichtje altijd nog even of het ook echt goed gegaan is.

Die van mij gaat lopen vanaf de 5mg ongeveer, maar van alles onder de 20mg weet je eigenlijk gewoon zeker dat zo'n ding niet betrouwbaar is. Door er bijvoorbeeld een bakje of iets anders van flink gewicht op te leggen en hem dan niet weer naar 0 te taren voorkom je dit probleem, alleen moet je wel goed rekenen als je je drugs erop legt.

anhaedra zei:
Ik heb het stofje al langer op het oog, maar durf er niet zo goed aan omdat ik dus diezelfde reports heb gelezen van mensen die door het lint gaan. Ben er verder ook niet helemaal uit of ik nou het dissociatieve of het manische leuk vind aan keta... Wat ik zeg, het ontremd me en maakt m'n hoofd leeg en ik ben gewoon tering high, dat is 't vooral. Maar dan heb ik het over sleutelpunten op feestjes, met hole-achtige doseringen heb ik geen ervaring. En eigenlijk wil ik thuis geen drugs gebruiken, dus waarom overweeg ik dit spul uberhaupt... Nieuwsgierigheid, want ketamine intrigeert me enorm.
Klik om te vergroten...
Het effect van 3-MeO-PCP is in mijn optiek wel echt anders dan bijvoorbeeld keta. Ja ze hebben overlap want zijn allebei dissociatieven natuurlijk, maar keta is heel lichamelijk dissociatief en versuffend en maakt je ook flink vaag in je hoofd en dat doet 3-MeO allemaal niet. Dat is, naast de enorme potentie, ook meteen het gevaar met dit spul. Je blijft vrij helder in je hoofd, althans dat denk je en je kunt nog prima gaan rondlopen zonder enige problemen. Daardoor neem je al snel teveel en kun je rare dingen gaan doen.

Aangezien je op een feestje natuurlijk niet met een weegschaal gaat staan klooien lijkt me dit middel dan ook vrij ongeschikt voor zo'n setting. Geloof me, 10mg is echt bizar weinig poeder. En als je bijneemt dan heb je misschien 5mg nodig en dat is al helemaal een te verwaarlozen hoeveelheid poeder. Het enige wat dan praktisch gezien overblijft is oraal doseren, maar persoonlijk vond ik het effect daarvan nog meer tegenvallen dan van snuiven.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
anhaedra zei:
Haha... ik kan niet op het oog doseren, maar jij doet meteen een dubbele flip en wat niet meer?

OK. :upsidedown:
Klik om te vergroten...

Ik snap je reactie maar ik was met een expert en wel degene die dit topic is gestart.

Daarnaast was er een uiterst precieze weegschaal aanwezig.

@Psychedelibee
Dus we wisten precies wat we deden.

Overigens deed ik die dubbele flip op de meeting van het drugsforum laatst in juli en ik heb me enorm vermaakt daar. De reden van de flip was dat ik maar weinig voelde van de LSD en LSD bij pakken heeft geen zin zoals je wellicht weet dus hebben we er met wat ander spul uiteindelijk toch een leuke trip van gemaakt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
Dus we wisten precies wat we deden.
Klik om te vergroten...
Wordt een beetje offtopic inmiddels, sorry daarvoor. Op het gebied van doseren geloof ik dat jullie precies wisten wat jullie deden. Maar 25I-NBOMe combineren met verschillende middelen is wel zeer onverantwoord en potentieel extreem gevaarlijk. Gelukkig is het goed gegaan bij jullie, maar 25I-NBOMe kan op zichzelf al flink gevaarlijk zijn (zeker als je het nasaal neemt, wat jullie ook gedaan hebben als ik me niet vergis). En als je het gaat combineren dan zijn de risico's eigenlijk niet meer te overzien en begint het meer op russisch roulette te lijken. Dan kun je in mijn optiek dan ook niet helemaal zeggen dat je precies wist wat je aan het doen was. Al die NBOMe stoffen hebben helaas niet hetzelfde veiligheidsprofiel als andere psychedelica en vragen daarom om extreme voorzichtigheid bij gebruik en daar valt combineren niet onder in mijn optiek.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, wat opmerkelijk is, is dat ik met keta op een feestje nog prima kan lopen, dansen en lullen, maar tegelijkertijd wel allerlei milde dissociatieve symptomen ervaar. Andere mensen beschrijven het effect vaak als "een soort dronken" maar bij mij gaat het wel een paar niveautjes dieper. Tijd die stil staat, jezelf zien in andere mensen, alles voelt voorbestemd aan, andere lichamen voelen als je eigen lichaam, geen ondergrond meer voelen, quasi-diepzinnige inzichten... maar nog wel controleerbaar dan. En heb dan eerder op de dag al een stimulant op, dat helpt ook.

Het dissociatieve aspect intrigeert me enorm (het is bullshit maar wel heel mooie bullshit) en van het manische word ik simpelweg heel vrolijk (ben van nature ook juist totaal niet manisch), dus disso's zijn misschien de enige middelen waar ik ooit thuis mee zou willen experimenteren. Niet dat ik van plan was om 3-MeO-PCP op een feestje te doen, dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."