#1
Bedankt voor je uitgebreide reply. 1000X dank hiervoor. Je reply maakt ongelofelijk veel sense. Maar bij een nachtmerrie vergeet ik meestal +90% maar ik blijf erbij dat ik naar deze helse plek echt ben geweest. Hoe raar het ook klnkt en als mensen er mij een weirdo voor vinden so be it...
Ondanks alles zit ik er nog steeds mee en denk er nog veel aan. En dit was geen nachtmerrie tijdens het slapen/dromen dit was in een voorproef van de hel (ook al ben ik vrijzinnig maar ben tot 12j christen gwst en heb comunnie's gedaan. 1ste en plechtige). Ik herinner me nog alles van tijdens de dmt reis naar een zeer angstaanjagende plek in een andere realm of dimensie hoe het je ook mag noemen.
Het rare is dat ik tijdens het dromen er niks over terug zie ofzo. Ik dacht dat dit wel zou zijn maar blijkbaar niet.
Tjah een betekenis zal het zeker hebben zelfs meerdere maar geraak er voorlopig niet wijze van en probeer er soms als ik er aan terug denk het toch weg te duwen door middel van benzo's tot zelfs af en toe een opiaat te nemen. Als ik er aan denk en zie de beelden voor me terug dan blijft het daar niet bij. Ik herinner de geluiden, beelden en zelfs de geuren!
Time will tell zeker???
Graag gedaan hoor!
De nachtmerrie was als voorbeeld hoor, niet als vergelijking. Ik probeerde alleen te laten zien dat je de capaciteit hebt om een wereld te bedenken, vervolgens jezelf als 'aparte' entiteit erin te zetten en dan te vergeten dat jij deze wereld bedacht hebt.
DMT is misschien een middel om je bewustzijn te versterken, je komt niet echt in een roes en met de angst en adrenaline ben je al helemaal '' wakker'.
Als je interesse hebt in drugs en bewustzijn dan is dit misschien wel een leuk boek voor je:
https://the-eye.eu/public/WorldTracker.org/Metaphysics & Spirituality/John C. Lilly THE CENTER OF THE CYCLONE (an autobiography of inner space).pdf
Op bladzijde 148, Tabel 1 kun je de bewustzijnstoestanden in het kort zien.