Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

LSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

95 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rupsje, leuk dat je ons meeneemt! Wens je nog een prachtige nacht vol avonturen!


Mezelf zei:
Maar vooral: Le Petit Prince/The little Prince - krijgt een 7,7 op imdb maar verdient nog hoger in mijn ogen. Het verhaal is diep en veelzeggend, heel bijzonder en laat je denken. Echte aanrader voor vele psychonauten onder ons :).
Helaas niet op Netflix denk
Klik om te vergroten...
zag toevallig vandaag in de volkskrant dat ie op Netflix komt!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
stomme eend zei:
zag toevallig vandaag in de volkskrant dat ie op Netflix komt!
Klik om te vergroten...
Tof dan kunnen meerdere deze master piece bekijken :)
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Tof dan kunnen meerdere deze master piece bekijken :)
Klik om te vergroten...
Ja ben grote fan van het boek, was bang voor wat ze erven zouden maken. Maar dat viel helemaal niet tegen, was echt blij verrast!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eén van mijn persoonlijke favo's, de profielpic van @Mindless ^^

R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze olifant zei:
Eén van mijn persoonlijke favo's, de profielpic van @Mindless ^^

Klik om te vergroten...

Ben ik nu aan het kijken naar een gif of lijkt dit maar zo? Hoe dan ook echt super vet! Heel mooi om te zien hoe mijn beeldscherm zo 3d wordt
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het zwaar. Ik ben heel erg aan het leren om los te laten, net ook een lang gesprek gehad met mijn vriend erover en hoe wijs en leerzaam deze trip nu al is, maar het is nog steeds heel erg spannend allemaal. Ben inmiddels al zo'n 4 uur bezig ofzo om een film op te zetten (Guardians) maar ben de hele tijd andere dingen aan het doen etc. Zie intense visuals, neon kleuren, spikkels en bloemen. Verder heel onbeschrijfelijk wat ik zie. Het gaat super snel en schiet alle kanten uit. Totaal besef van tijd is kwijt, heb het gevoel al 8 uur te trippen terwijl het pas 3 uur is.
Buiten de fun vind ik dit toch wel een trip die je hard op de feiten drukt en je laten zien wie je nou daadwerkelijk bent, terwijl je dacht dat je diegene al kon
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zie je deze grote versie ook bewegen:



Rupsje zei:
Ik heb het zwaar. Ik ben heel erg aan het leren om los te laten, net ook een lang gesprek gehad met mijn vriend erover en hoe wijs en leerzaam deze trip nu al is, maar het is nog steeds heel erg spannend allemaal. Ben inmiddels al zo'n 4 uur bezig ofzo om een film op te zetten (Guardians) maar ben de hele tijd andere dingen aan het doen etc. Zie intense visuals, neon kleuren, spikkels en bloemen. Verder heel onbeschrijfelijk wat ik zie. Het gaat super snel en schiet alle kanten uit. Totaal besef van tijd is kwijt, heb het gevoel al 8 uur te trippen terwijl het pas 3 uur is.
Buiten de fun vind ik dit toch wel een trip die je hard op de feiten drukt en je laten zien wie je nou daadwerkelijk bent, terwijl je dacht dat je diegene al kon
Klik om te vergroten...
Prachtig toch, lol en diepgang afgewisseld. :grinning:

Laat alles maar lekker komen hoe het komt!
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Zie je deze grote versie ook bewegen:




Prachtig toch, lol en diepgang afgewisseld. :grinning:

Laat alles maar lekker komen hoe het komt!
Klik om te vergroten...

Ik zie paarse randen om de stammen heen, en visuele vervormingen ertussen. Fel licht. Super mooi en heel intens om te zien, het lijkt mijn hele scherm in te nemen en moet er niet te lang naar kijken omdaf ik me anders echt kapot trip hierop :joycat: dan blijf je erin meegaan. En wil na 8 uur eindelijk mijn Guardians film afkijken want hij is echt zoooooo vet. De visuals zijn echt spectaculair, serieus, ga m kijken als je deze film nog niet kent! Hij is wel eng af en toe met die dark side figure die tussenbeide komt, alsof ik een klein kind ben voel ik die angst ook helemaal als ik daarnaar kijk. Simpel en alleen omdat ik in die film leef lijkt het wel.
F
FelikesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Zie je deze grote versie ook bewegen
Klik om te vergroten...
Het eerste wat bij me opkwam bij het zien van deze plaat: Zijn deze bomen wel te vertrouwen?
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hahahah nouja het lijkt wel alsof ik naar een gif aan het kijken ben doordat de visuals zo vervormen de hele tijd erdoorheen. Dat zeker.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De wereld is een grote mandala aan kleuren en wij zijn de kern.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Visuals zijn erg afgezakt lijkt het? Of komt het in vlagen? Ik weet het niet. Bijpakken of zo laten? Kan toch niet dat ik nu al over mn piek heen ben?
Vriend zit op anderhalve zegel nu al een tijdje. Ik op 1. Vond m tot nu toe heel erg heftig en mooi, maar nu dat ik merk dat t zo afzwakt reist me toch de vraag of ik niet nog een halve zegel erbij wil nemen als zijnde verlenging, en is dit slim? Durf ik dit aan?
Maar het kan toch niet dat het nu al klaar is? Of zijn het vlagen?
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bijpakken zal weinig effect hebben. Dat de piek inmiddels wat afzwakt is normaal. Het effect zal voorlopig nog lang niet over zijn, maar wordt niet meer zo heftig als tijdens de piek.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#14
verwondering zei:
Bijpakken zal weinig effect hebben. Dat de piek inmiddels wat afzwakt is normaal. Het effect zal voorlopig nog lang niet over zijn, maar wordt niet meer zo heftig als tijdens de piek.
Klik om te vergroten...

Heb net in overleg met vriend nog een halfje erbij genomen. We hebben toch geen plannen de rest van het weekend, en willen de visuals terug. Vriend zit nu dus Op 2 zegels, ik op anderhalf.

Merk wel dat het heftiger begint te worden en langzaam weer terugkom naar begin deze avond. Effect is vrij snel. Veel roze en blauwe tinten. Mooie rare visuals op het scherm te zien.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Stoorzender al de hele avond is mijn koortslip. Heel naar gevoel, bloedsmaak de hele tijd in mn mond. Alsof mn lippen helemaal kapot zijn en opengeripped zijn, en hoe meer ik me erop concentreer hoe erger het wordt. Enorm klote, was hier al bang voor ook dat het me zou gaan storen.
Drogen lippen ook de hele tijd terwijl ik ruim een liter heb gedronken vannacht, heb een waterfles om mijn vocht inname nu bij te houden. Maar volgensmij heeft het met name echt te maken met die koortslip.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rupsje zei:
Stoorzender al de hele avond is mijn koortslip. Heel naar gevoel, bloedsmaak de hele tijd in mn mond. Alsof mn lippen helemaal kapot zijn en opengeripped zijn, en hoe meer ik me erop concentreer hoe erger het wordt. Enorm klote, was hier al bang voor ook dat het me zou gaan storen.
Drogen lippen ook de hele tijd terwijl ik ruim een liter heb gedronken vannacht, heb een waterfles om mijn vocht inname nu bij te houden. Maar volgensmij heeft het met name echt te maken met die koortslip.
Klik om te vergroten...
Beetje Vicks of pepermuntolie erop deppen, de frisheid kan helpen. Niet met te veel beginnen in geval het heftig is. Als je die twee niet hebt, NIET proberen met tandpasta; dat droogt enorm uit, dan heb je morgen een gescheurde koortslip met wat pech.
Hopelijk heb je er wat aan :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."