#1
@Mezelf Hmm nooit van gehoord eigenlijk.. maar denk dat ik het alsnog bij Netflix houd. Lui ![:yum:]()
Tijd van inname is iets gewijzigd, ik ben eerder thuis dan verwacht doordat ik een trein vroeger kon nemen. Ik gok dat we gaan beginnen tussen 21:00 en 22:00
Zo even iets eten, en dan op reis!
Ik ga vanaf nu ook morgen pas weer commenten op eventuele reacties, als ik weer nuchter ben. Live updates geven überhaupt al gaat lastig worden denk ik, en ik gok dat reageren op reacties mentaal nòg zwaarder gaat zijn straks![:wink:]()
Tijd van inname is iets gewijzigd, ik ben eerder thuis dan verwacht doordat ik een trein vroeger kon nemen. Ik gok dat we gaan beginnen tussen 21:00 en 22:00
Zo even iets eten, en dan op reis!
Ik ga vanaf nu ook morgen pas weer commenten op eventuele reacties, als ik weer nuchter ben. Live updates geven überhaupt al gaat lastig worden denk ik, en ik gok dat reageren op reacties mentaal nòg zwaarder gaat zijn straks
