Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

LSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

95 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Mezelf Hmm nooit van gehoord eigenlijk.. maar denk dat ik het alsnog bij Netflix houd. Lui :yum:


Tijd van inname is iets gewijzigd, ik ben eerder thuis dan verwacht doordat ik een trein vroeger kon nemen. Ik gok dat we gaan beginnen tussen 21:00 en 22:00
Zo even iets eten, en dan op reis!
Ik ga vanaf nu ook morgen pas weer commenten op eventuele reacties, als ik weer nuchter ben. Live updates geven überhaupt al gaat lastig worden denk ik, en ik gok dat reageren op reacties mentaal nòg zwaarder gaat zijn straks :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Begrijpelijk. Veel plezier straks!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja veel plezier en maak je niet druk om ons he haha. Fijne reis!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rupsje zei:
@Mezelf

Tijd van inname is iets gewijzigd, ik ben eerder thuis dan verwacht doordat ik een trein vroeger kon nemen. Ik gok dat we gaan beginnen tussen 21:00 en 22:00
Zo even iets eten, en dan op reis!
Ik ga vanaf nu ook morgen pas weer commenten op eventuele reacties, als ik weer nuchter ben. Live updates geven überhaupt al gaat lastig worden denk ik, en ik gok dat reageren op reacties mentaal nòg zwaarder gaat zijn straks :wink:
Klik om te vergroten...

Heel veel plezier! :grin:
Ik ben benieuwd naar je rapport.
LSD staat ook op mijn to do list voor in de toekomst. :wink:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rustig, Rupsje! Beetje jammer dat iemand hiervoor een live tripreport misbruikt. Maar negeer het gewoon. Zodra er een mod langskomt wordt het wel weer verwijderd.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#6
22:00 Half zegeltje ingenomen om 21:30 precies. Merk nog niks. Nuchter. Wel ongeduldig, moet ik niet zijn. Loop nog heel erg te vapen, en meestal ben ik op acid totaal niet geïnteresseerd in nicotine. Kortom; nuchter.
Als ik me concentreer op het plafond zie ik wel wat puntjes, maar geen idee of die er altijd al hebben gezeten.

- oké de puntjes zijn gekleurd. Dat klopt dus niet. Ons plafond is wit, niet gespikkeld.
Al met al nog niet echt blown away
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inmiddels zul je wel wat meer effect merken vermoed ik zomaar.

Hebben de gekleurde puntjes op het plafond je inmiddels al vriendelijk gedag gezegd? :wave:

Ik ben benieuwd naar je reportje. In ieder geval: enjoy! :grinning:
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#8
22:34 Hij is ingekicked denk ik. Stomme autocorrect op mn telefoon maakt het wel wat moeilijker om te typen, maar het gaat nog.
Voel me melig. Uitrek periode is begonnen, waarbij je spieren los komen en je je constant uitrekt.
Nog steeds gekleurde puntjes op het plafond. Geen spektakel, ook niet verwacht op een halve zegel.
Voel me wel lekker. Raar gevoel in mn buik. Lacherig. De tegels in de keuken lijken op crepe papier. Mn kat is ineens een paar kilo afgevallen.
Voel me goed. Dus een half zegeltje ingenomen erbij net. Hopelijk binnen niet al te langer tijd echt visuals, daar reken ik wel op. Mijn vriend is rood.
Moet vaak plassen. Zie traces.
Jensen is echt kut. Kaaschips ruikt naar poep.
Ik kan rap ineens een stuk meer hebben dan in nuchtere toestand. Voel me lacherig en raar.
Ben benieuwd hoe ik ben over een half uur.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#9
23:02 Wel redelijk aan het trippen. Toetsenbord ziet er behoorlijk waterig uit. Hoe ik nog zo goed kan typen zal me een wonder zijn. Klopt die zin wel?
Veel kleuren. De rook die ik uitblaas met mn vaper is gekleurd. Paars en roze. Het plafond is wel meer 3dimensionaal dus qua visuals begint het al aardig op gang te komen. Ben melig.
Net via een hip hop clip (ineens super chill op acid, ik haat rap en hip hop normaliter met heel mn hart) achter Kandypens gekomen. Een soort vapers maar dan als pennen. Snap er echt helemaal niks van, maar ziet er echt vet fancy uit.
Het plafond ademt. De grond ook. Warmte.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rupsje zei:
Kaaschips ruikt naar poep.
Klik om te vergroten...

Dat het ik als ik speed of xtc op heb! Normaal dol op kaas en kaasproducten maar met een van deze twee drugs op stinkt het écht naar poep. Landbouw bemestings poeplucht. Jakkes!

Hoe voel je je qua headbuzz of qua head-high?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
DemARTian zei:
Can anyone help me to get some good lsd in Nederland...?
Klik om te vergroten...
Nee, vragen om drugs en verkooppunten is verboden op deze site. Read the rules and terms of this site as was shown in you screen just now.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gast. Ik zit hier echt niet op te wachten. Kan iemand m een ban geven? Probeer wel wat op te schrijven maar dit beïnvloed mn trip echt heel slecht.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#13
DemARTian zei:
Can anyone help me to get some good lsd in Nederland...?
Klik om te vergroten...
Kansloos weer. Goodbye!!
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Qua visuals heel erg ver weg nu. Zie een soort salamanders boven me ofzo. Vind deze trip verder ook heel erg wijs en wordt met mn neus op de feiten gedrukt. Moet alles heel erg loslaten. Is erg lastig.
Neon kleuren. Kubussen, vierkanten..strepen gekleurd neon kleuren. Hele intense muziek, gaat door tot je ziel.
Hard werken om mezelf chill te voelen, maar gaat opzich wel denk ik. Zo maar eens de eerste film opzetten. Veel neon kleuren, de kat is 3dimensionaal. Ben echt ver weg hoor.
F
FelikesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Zie je deze grote versie ook bewegen
Klik om te vergroten...
Het eerste wat bij me opkwam bij het zien van deze plaat: Zijn deze bomen wel te vertrouwen?
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahahah nouja het lijkt wel alsof ik naar een gif aan het kijken ben doordat de visuals zo vervormen de hele tijd erdoorheen. Dat zeker.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De wereld is een grote mandala aan kleuren en wij zijn de kern.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Visuals zijn erg afgezakt lijkt het? Of komt het in vlagen? Ik weet het niet. Bijpakken of zo laten? Kan toch niet dat ik nu al over mn piek heen ben?
Vriend zit op anderhalve zegel nu al een tijdje. Ik op 1. Vond m tot nu toe heel erg heftig en mooi, maar nu dat ik merk dat t zo afzwakt reist me toch de vraag of ik niet nog een halve zegel erbij wil nemen als zijnde verlenging, en is dit slim? Durf ik dit aan?
Maar het kan toch niet dat het nu al klaar is? Of zijn het vlagen?
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bijpakken zal weinig effect hebben. Dat de piek inmiddels wat afzwakt is normaal. Het effect zal voorlopig nog lang niet over zijn, maar wordt niet meer zo heftig als tijdens de piek.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#20
verwondering zei:
Bijpakken zal weinig effect hebben. Dat de piek inmiddels wat afzwakt is normaal. Het effect zal voorlopig nog lang niet over zijn, maar wordt niet meer zo heftig als tijdens de piek.
Klik om te vergroten...

Heb net in overleg met vriend nog een halfje erbij genomen. We hebben toch geen plannen de rest van het weekend, en willen de visuals terug. Vriend zit nu dus Op 2 zegels, ik op anderhalf.

Merk wel dat het heftiger begint te worden en langzaam weer terugkom naar begin deze avond. Effect is vrij snel. Veel roze en blauwe tinten. Mooie rare visuals op het scherm te zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."