Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

LSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

95 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Rupsje
Mijn geheugen laat het weer eens afweten, ik heb Coco gezien door jouw tip in dat topic lol :tongueout:

Het schijnt dat Nederland het eerste land is waar de streamingsdienst van Disney gaat komen, ergens later dit jaar.

Ik ben na een maand al weer klaar denk ik met Netflix, ik vind het aanbod toch wat suf.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
@Rupsje
Mijn geheugen laat het weer eens afweten, ik heb Coco gezien door jouw tip in dat topic lol :tongueout:

Het schijnt dat Nederland het eerste land is waar de streamingsdienst van Disney gaat komen, ergens later dit jaar.

Ik ben na een maand al weer klaar denk ik met Netflix, ik vind het aanbod toch wat suf.
Klik om te vergroten...

Kan gebeuren :yum: Toffe film is dat op psychedelica he? Vond 'm echt heel intens.

Dat Nederland het eerste land is waar de streamingdienst gaat komen wist ik niet! :frowning: Tof zeg!
Het aanbod van Netflix is echt heel schaars ja.. maar beter dan niets. Illegaal downloaden wilde ik vroeger nog wel eens doen, maar heb er gewoon geen zin meer in. Subtitles erbij zoeken die matchen, laptop aansluiten aan de tv. Via de PlayStation direct naar Netflix is dan echt een verademing, dus het is met name gewoon laksheid hoor. Plus dat ik op iemand anders haar Netflix zit die dat abonnement betaald en hem met mij deelt :yum: Dus ik betaal toch niks per maand.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rupsje zei:
Illegaal downloaden wilde ik vroeger nog wel eens doen, maar heb er gewoon geen zin meer in. Subtitles erbij zoeken die matchen.
Klik om te vergroten...
Hmm dan downloaden je zeker via torrent? Er zijn ook andere manieren hoor zonder al dat gedoe. Maar Netflix blijft makkelijker natuurlijk alleen dat aanbod is om te huilen. Dat er meerdere streaming diensten komen moeten we ook niet echt toejuichen want dat kost ook alleen maar weer. Lekker 1 streamingdienst met alles, maar goed dat is een beetje utopie.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Hmm dan downloaden je zeker via torrent? Er zijn ook andere manieren hoor zonder al dat gedoe. Maar Netflix blijft makkelijker natuurlijk alleen dat aanbod is om te huilen. Dat er meerdere streaming diensten komen moeten we ook niet echt toejuichen want dat kost ook alleen maar weer. Lekker 1 streamingdienst met alles, maar goed dat is een beetje utopie.
Klik om te vergroten...

Klopt ja, torrents binnenhalen de hele tijd. Streamen bedoel je? Het nadeel is dat je dan geen subtitles hebt vaak.. Ik kan prima Engels, maar films en series kijk ik toch het liefst met subtitles. Netflix haalt er ook van alles af, een seizoen van Family Guy is er nu ook weer afgehaald terwijl er al zo weinig op stond. Ben wel blij dat The Walking Dead er weer op staat want die moet ik nog steeds zien (alles)
Maar al met al is het aanbod echt om te janken ja. Films huren via Pathé willen we ook nog wel eens doen, daar is het aanbod wel wat ruimer en betaal je gewoon per film.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee ik bedoelde nieuwsgroepen spotnet enzo @Rupsje ... Sorry als dit niet mag haal dan maar weg.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Mezelf Hmm nooit van gehoord eigenlijk.. maar denk dat ik het alsnog bij Netflix houd. Lui :yum:


Tijd van inname is iets gewijzigd, ik ben eerder thuis dan verwacht doordat ik een trein vroeger kon nemen. Ik gok dat we gaan beginnen tussen 21:00 en 22:00
Zo even iets eten, en dan op reis!
Ik ga vanaf nu ook morgen pas weer commenten op eventuele reacties, als ik weer nuchter ben. Live updates geven überhaupt al gaat lastig worden denk ik, en ik gok dat reageren op reacties mentaal nòg zwaarder gaat zijn straks :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Begrijpelijk. Veel plezier straks!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja veel plezier en maak je niet druk om ons he haha. Fijne reis!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rupsje zei:
@Mezelf

Tijd van inname is iets gewijzigd, ik ben eerder thuis dan verwacht doordat ik een trein vroeger kon nemen. Ik gok dat we gaan beginnen tussen 21:00 en 22:00
Zo even iets eten, en dan op reis!
Ik ga vanaf nu ook morgen pas weer commenten op eventuele reacties, als ik weer nuchter ben. Live updates geven überhaupt al gaat lastig worden denk ik, en ik gok dat reageren op reacties mentaal nòg zwaarder gaat zijn straks :wink:
Klik om te vergroten...

Heel veel plezier! :grin:
Ik ben benieuwd naar je rapport.
LSD staat ook op mijn to do list voor in de toekomst. :wink:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rustig, Rupsje! Beetje jammer dat iemand hiervoor een live tripreport misbruikt. Maar negeer het gewoon. Zodra er een mod langskomt wordt het wel weer verwijderd.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#11
22:00 Half zegeltje ingenomen om 21:30 precies. Merk nog niks. Nuchter. Wel ongeduldig, moet ik niet zijn. Loop nog heel erg te vapen, en meestal ben ik op acid totaal niet geïnteresseerd in nicotine. Kortom; nuchter.
Als ik me concentreer op het plafond zie ik wel wat puntjes, maar geen idee of die er altijd al hebben gezeten.

- oké de puntjes zijn gekleurd. Dat klopt dus niet. Ons plafond is wit, niet gespikkeld.
Al met al nog niet echt blown away
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Inmiddels zul je wel wat meer effect merken vermoed ik zomaar.

Hebben de gekleurde puntjes op het plafond je inmiddels al vriendelijk gedag gezegd? :wave:

Ik ben benieuwd naar je reportje. In ieder geval: enjoy! :grinning:
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#13
22:34 Hij is ingekicked denk ik. Stomme autocorrect op mn telefoon maakt het wel wat moeilijker om te typen, maar het gaat nog.
Voel me melig. Uitrek periode is begonnen, waarbij je spieren los komen en je je constant uitrekt.
Nog steeds gekleurde puntjes op het plafond. Geen spektakel, ook niet verwacht op een halve zegel.
Voel me wel lekker. Raar gevoel in mn buik. Lacherig. De tegels in de keuken lijken op crepe papier. Mn kat is ineens een paar kilo afgevallen.
Voel me goed. Dus een half zegeltje ingenomen erbij net. Hopelijk binnen niet al te langer tijd echt visuals, daar reken ik wel op. Mijn vriend is rood.
Moet vaak plassen. Zie traces.
Jensen is echt kut. Kaaschips ruikt naar poep.
Ik kan rap ineens een stuk meer hebben dan in nuchtere toestand. Voel me lacherig en raar.
Ben benieuwd hoe ik ben over een half uur.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#14
23:02 Wel redelijk aan het trippen. Toetsenbord ziet er behoorlijk waterig uit. Hoe ik nog zo goed kan typen zal me een wonder zijn. Klopt die zin wel?
Veel kleuren. De rook die ik uitblaas met mn vaper is gekleurd. Paars en roze. Het plafond is wel meer 3dimensionaal dus qua visuals begint het al aardig op gang te komen. Ben melig.
Net via een hip hop clip (ineens super chill op acid, ik haat rap en hip hop normaliter met heel mn hart) achter Kandypens gekomen. Een soort vapers maar dan als pennen. Snap er echt helemaal niks van, maar ziet er echt vet fancy uit.
Het plafond ademt. De grond ook. Warmte.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad en ook redelijk wat confrontatie hebt gehad op het gebied van los laten.

Toch komt bovenstaande me erg over als het willen controleren van je trip, zowel qua duur als qua heb je wel het maximale eruit gehaald. Waarom ook niet gewoon accepteren dat zo'n trip eindig is? En waarom niet gewoon accepteren wat de trip je brengt ipv voor het 'maximale' te gaan, wat dat überhaupt ook moge zijn?

Ik zeg dit niet om je feestje te bederven of overdreven kritisch te zijn, maar het valt me wel in alles op als je het over trippen hebt dat je enorm de controle wilt houden en moeite hebt gewoon te accepteren met wat een trip je brengt.
Klik om te vergroten...

Het is meer dat ik ineens zo enthousiast was over de hele ervaring dat ik graag wilde dat die nog een paar uur langer in zijn piek bleef voortbestaan, als een dubbele trip als het ware. Dit is nu de 2de keer dat ik trip op LSD sinds jaren, en doordat ik nu zo goed en fijn ga wilde ik heel graag langer blijven in die wereld waar ik me zo fijn voelde vannacht. Het is meer een gelukzalig moment van positiviteit, blij dat ik die wereld mag zien en dat ik er graag nog wat langer zou willen blijven.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Ik vind Mezelf een echte meerwaarde op dit forum, als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Moet ik je nou bedanken of....:thinking:?
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mezelf zei:
Wat tof dat ik helemaal op het juiste moment kwam :).
Ik was op dat moment ook echt even ongerust of je niet te lang in de negativiteit zou blijven hangen.
Toffe live report:thumbsup1:
Klik om te vergroten...

Eens met acht.zes! Je was echt een geweldige bijdrage vannacht! Hele positieve vibe in de trip. Iedereen trouwens, echt ontzettend bedankt daarvoor. Ik voelde me echt op mn gemak en vond het super leuk om dingen mee te delen tot zover dat een beetje ging.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rupsje zei:
Echt een super mooie trip gehad! Zieke visuals, heel veel mooie patronen. Heel smooth maar ook disco en kermis. Ik merkte op pagina 1 met de jongen die hier om drugs kwam vragen het me echt heel erg negatief benadeelde in mijn trip, ik ging er helemaal over malen en gek doen. Zag het bericht uitvergroot in de kamer en vond het echt verschrikkelijk.
Klik om te vergroten...
Ja ik zat toen ook mee te lezen en dacht al van o jee als ze maar niet teveel in die negativiteit meegaat. Ik weet hoe sterk de invloed van kleine dingen effect kunnen hebben op je trip. Erg jammer dat er dan weer zo'n gast de sfeer moet verpesten, maar ja dat kan op zich elk moment gebeuren. Wel heel erg vet dat de avatar van Mezelf je er weer uit trok!

Rupsje zei:
Trippen in de spiegel is echt super raar ja. Alsof je een ziel bent uit een ander universum en slechts een lichaam te leen heeft, en je dan ineens tegen dat lichaam aankijkt. Je herkent jezelf niet meer. Ik vond mezelf ook echt onuitstaanbaar lelijk toen ik aan het trippen was, had een enorm drugshoofd leek het wel. Alsof ik heel hard aan de MDMA zat ofzo met een hele slechte huid en rare ogen.
Vervolgens kijk ik een paar uur later in de spiegel en ziet het er allemaal toch best oké uit. Wat vermoeid, maar zeker niet een of andere heks die keihard los gaat op "smerige" (haha) drugs zoals ik eerder zag. Ook dat is echt heel bizar om in te zien, wat een verschil dat is als er een paar uur tussen zit.
Klik om te vergroten...
Haha, fascinerend hè!

Ik herken het ook dat als ik dan lang in de spiegel kijk (onder invloed van LSD/ALD-52 of psilocybine), dat ik soms een heel lelijke versie van mezelf zie of random lelijke door het leven getekende gezichten. Maar op de een of andere manier lijkt het me altijd juist door de steeds veranderende, aftakelende gezichten duidelijk te willen maken dat vorm tijdelijk is. En dat wat ik zie in de spiegel niet mezelf is, maar dat dat zo lijkt omdat je gezicht normaliter maar heel langzaam veranderd. Op een gegeven moment zag ik zelfs een keer - na een lange reeks gezichten - een doodshoofd verschijnen. Dit was voor mij toen heel duidelijk een teken dat het lichaam - het vormelijke - de dood zelf is. Omdat het constant op weg is naar de dood, is het zo goed als dood. We houden ons vast aan onze jeugdige lichamen, maar jeugdigheid loopt als zand tussen onze vingers door. Het is er heel even en dan raak je het kwijt en je kunt er niets aan doen. Maar wie zijn wij die al deze vergankelijkheid aanschouwen?

Trippend in de spiegel kijken was dus ook nog wel meer dan gekke gezichten zien. :)
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Ik herken het ook dat als ik dan lang in de spiegel kijk (onder invloed van LSD/ALD-52 of psilocybine), dat ik soms een heel lelijke versie van mezelf zie of random lelijke door het leven getekende gezichten. Maar op de een of andere manier lijkt het me altijd juist door de steeds veranderende, aftakelende gezichten duidelijk te willen maken dat vorm tijdelijk is. En dat wat ik zie in de spiegel niet mezelf is, maar dat dat zo lijkt omdat je gezicht normaliter maar heel langzaam veranderd. Op een gegeven moment zag ik zelfs een keer - na een lange reeks gezichten - een doodshoofd verschijnen. Dit was voor mij toen heel duidelijk een teken dat het lichaam - het vormelijke - de dood zelf is. Omdat het constant op weg is naar de dood, is het zo goed als dood. We houden ons vast aan onze jeugdige lichamen, maar jeugdigheid loopt als zand tussen onze vingers door. Het is er heel even en dan raak je het kwijt en je kunt er niets aan doen. Maar wie zijn wij die al deze vergankelijkheid aanschouwen?

Trippend in de spiegel kijken was dus ook nog wel meer dan gekke gezichten zien. :)
Klik om te vergroten...
Een van de mooiste dingen dat bestaat is eigenlijk geboren worden, maar je gaat er wel altijd aan dood.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Ja ik zat toen ook mee te lezen en dacht al van o jee als ze maar niet teveel in die negativiteit meegaat. Ik weet hoe sterk de invloed van kleine dingen effect kunnen hebben op je trip. Erg jammer dat er dan weer zo'n gast de sfeer moet verpesten, maar ja dat kan op zich elk moment gebeuren. Wel heel erg vet dat de avatar van Mezelf je er weer uit trok!


Haha, fascinerend hè!

Ik herken het ook dat als ik dan lang in de spiegel kijk (onder invloed van LSD/ALD-52 of psilocybine), dat ik soms een heel lelijke versie van mezelf zie of random lelijke door het leven getekende gezichten. Maar op de een of andere manier lijkt het me altijd juist door de steeds veranderende, aftakelende gezichten duidelijk te willen maken dat vorm tijdelijk is. En dat wat ik zie in de spiegel niet mezelf is, maar dat dat zo lijkt omdat je gezicht normaliter maar heel langzaam veranderd. Op een gegeven moment zag ik zelfs een keer - na een lange reeks gezichten - een doodshoofd verschijnen. Dit was voor mij toen heel duidelijk een teken dat het lichaam - het vormelijke - de dood zelf is. Omdat het constant op weg is naar de dood, is het zo goed als dood. We houden ons vast aan onze jeugdige lichamen, maar jeugdigheid loopt als zand tussen onze vingers door. Het is er heel even en dan raak je het kwijt en je kunt er niets aan doen. Maar wie zijn wij die al deze vergankelijkheid aanschouwen?

Trippend in de spiegel kijken was dus ook nog wel meer dan gekke gezichten zien. :)
Klik om te vergroten...

Klopt zeker. Het zijn die kleine, normaliter onbenullige dingen die dan enorm uitvergroot worden.
Zeker ook op het moment dat ik ineens een privé bericht van hem kreeg met dezelfde vraag.. Ik vond dat zo'n enorme steek. Alsof ik ineens aangerand werd in mijn eigen woezelige comfort zone.

Die lelijke gezichten klinkt bekend ja! Soms ook dat je strepen in je gelaat ziet, over de randen van je mond en je ogen alsof je gezicht getekend wordt en gedupliceerd als het ware. Het ademt en verandert ook constant, en is ineens een hele harde confrontatie maar niet met je werkelijke ik. Van die werkelijke ik is op dat punt die ego die je aan de kant schuift en het bewustzijn dat je constant verkent in die staat. Die is echt intens mooi.
Wat een mooi inzicht heb je gekregen trouwens, over dat een lichaam al zo goed als dood is omdat het op weg is naar de dood en altijd aftakelt. Zo'n doodshoofd lijkt me toch vrij beangstigend op zo'n moment? Dus ik vind het echt heel dapper en mooi dat je daar de innerlijke betekenis in hebt kunnen zien ipv het als aanstootgevend te beschouwen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."