#1
@Rupsje
Mijn geheugen laat het weer eens afweten, ik heb Coco gezien door jouw tip in dat topic lol![:tongueout:]()
Het schijnt dat Nederland het eerste land is waar de streamingsdienst van Disney gaat komen, ergens later dit jaar.
Ik ben na een maand al weer klaar denk ik met Netflix, ik vind het aanbod toch wat suf.
Mijn geheugen laat het weer eens afweten, ik heb Coco gezien door jouw tip in dat topic lol
Het schijnt dat Nederland het eerste land is waar de streamingsdienst van Disney gaat komen, ergens later dit jaar.
Ik ben na een maand al weer klaar denk ik met Netflix, ik vind het aanbod toch wat suf.
