Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

LSD live report Rupsje: De solitaire soldaat

95 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kijk ook graag animaties maar dan vooral bij de come-down van psychedelica.
Book of life echt een topper. Bijna net zo kleurrijk als coco maar verhaal veel beter, in mijn ogen dan.
Nemo alle twee de delen.
Ratatouille is ook echt leuk trouwens
Cloudy with a change of meatballs 2 delen.
En nog vele andere animaties.

Maar vooral: Le Petit Prince/The little Prince - krijgt een 7,7 op imdb maar verdient nog hoger in mijn ogen. Het verhaal is diep en veelzeggend, heel bijzonder en laat je denken. Echte aanrader voor vele psychonauten onder ons :).
Helaas niet op Netflix denk ik.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit daadwerkelijk ga realiseren hoor hahahah. Ik ben meestal ook totaal niet met mn telefoon bezig op de piek, maar aangezien ik met name met mijn tablet zal zitten voor die films leek het me wel makkelijk om af en toe over te switchen naar DF en updates te geven.
Of dat met name gebrabbel wordt.. We zullen zien :yum: Ik wilde nog heel graag een keer een live report maken, dus dit is wel de perfecte kans ervoor. Ik ga mn best doen! Ben ook wel heel benieuwd hoe ik klink erop, als ik het terug ga lezen morgen hahaha.

acht.zes zei:
Om 23.00 pas? Dat wordt een nachtje doorhalen lol.

Heb je Coco al eens gezien? heel kleurrijk, lijkt me een feest op LSD. Rango is ook een must see on psychedelica, maar die is helaas net van Netflix gehaald.

Succes met je live-report. Zelf krijg ik er alleen maar gebrabbel uit tijdens de piek als ik dan al uberhaupt mijn toetsenbord kan vinden lol. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja, ik neem altijd laat psychedelica :blush: Waarschijnlijk tussen 22:00 en 23:00 maar vroeger zeker niet hoor. Rango wilde ik super graag zien ja, maar is eraf inderdaad. Disney is alles er langzamerhand aan het afhalen ivm de eigen streamingdienst die ze krijgen binnenkort.
Coco heb ik vorige maand gezien op LSD, heb hier nog een report over geschreven als je het leuk vind :) Ik zit echt met smart te wachten op die nieuwe streamingdienst van Disney, zou het allemaal zoveel makkelijker maken! Sowieso ook met al die Marvel films die je dan kunt zien.

https://drugsforum.nl/threads/lsd-xtc-het-verboden-fruit.64408/

KropSla zei:
Gave plannen, ben benieuwd wat ervan lukt met het live-reporten! Ik heb datzelfde als acht.zes; kan meestal weinig coherente dingen meer uitbrengen op de piek van psychedelica, dus vind het knap haha. Nou vind ik het idee van een live-report op LSD sowieso wel interessant omdat mijn hoofd er ook niet naar zou staan, denk ik. Maar ik vind het tof als anderen het wel kunnen en het ook leuk vinden tijdens hun trip dat te doen :) Ben benieuwd!

Van welk van de films is de afbeelding bij je topic? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ben ook heel benieuwd! Mocht ik ineens een raar bericht tikken vannacht wat nergens op slaat.. je bent bij deze gewaarschuwd :joycat:

De foto is van Rise of the Guardians, of De Vijf Legendes op Netflix. Heb m al een paar keer gezien op psychedelica gezien vroeger en echt een aanrader! Super mooie film, leuk verhaal ook.

Mezelf zei:
Ik kijk ook graag animaties maar dan vooral bij de come-down van psychedelica.
Book of life echt een topper. Bijna net zo kleurrijk als coco maar verhaal veel beter, in mijn ogen dan.
Nemo alle twee de delen.
Ratatouille is ook echt leuk trouwens
Cloudy with a change of meatballs 2 delen.
En nog vele andere animaties.

Maar vooral: Le Petit Prince/The little Prince - krijgt een 7,7 op imdb maar verdient nog hoger in mijn ogen. Het verhaal is diep en veelzeggend, heel bijzonder en laat je denken. Echte aanrader voor vele psychonauten onder ons :).
Helaas niet op Netflix denk ik.
Klik om te vergroten...

Is bij beide tof vind ik, op het hoogtepunt kan ik ook helemaal uit mn dak gaan erop :grin: Alle films die je opnoemt heb ik gezien ja, hele toffe films! Niet allemaal op psychedelica tho. Le Petit Prince ken ik dan weer niet, jammer dat ie niet op Netflix staat! Daar ben ik wel van afhankelijk vrees ik..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Rupsje
Mijn geheugen laat het weer eens afweten, ik heb Coco gezien door jouw tip in dat topic lol :tongueout:

Het schijnt dat Nederland het eerste land is waar de streamingsdienst van Disney gaat komen, ergens later dit jaar.

Ik ben na een maand al weer klaar denk ik met Netflix, ik vind het aanbod toch wat suf.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
@Rupsje
Mijn geheugen laat het weer eens afweten, ik heb Coco gezien door jouw tip in dat topic lol :tongueout:

Het schijnt dat Nederland het eerste land is waar de streamingsdienst van Disney gaat komen, ergens later dit jaar.

Ik ben na een maand al weer klaar denk ik met Netflix, ik vind het aanbod toch wat suf.
Klik om te vergroten...

Kan gebeuren :yum: Toffe film is dat op psychedelica he? Vond 'm echt heel intens.

Dat Nederland het eerste land is waar de streamingdienst gaat komen wist ik niet! :frowning: Tof zeg!
Het aanbod van Netflix is echt heel schaars ja.. maar beter dan niets. Illegaal downloaden wilde ik vroeger nog wel eens doen, maar heb er gewoon geen zin meer in. Subtitles erbij zoeken die matchen, laptop aansluiten aan de tv. Via de PlayStation direct naar Netflix is dan echt een verademing, dus het is met name gewoon laksheid hoor. Plus dat ik op iemand anders haar Netflix zit die dat abonnement betaald en hem met mij deelt :yum: Dus ik betaal toch niks per maand.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rupsje zei:
Illegaal downloaden wilde ik vroeger nog wel eens doen, maar heb er gewoon geen zin meer in. Subtitles erbij zoeken die matchen.
Klik om te vergroten...
Hmm dan downloaden je zeker via torrent? Er zijn ook andere manieren hoor zonder al dat gedoe. Maar Netflix blijft makkelijker natuurlijk alleen dat aanbod is om te huilen. Dat er meerdere streaming diensten komen moeten we ook niet echt toejuichen want dat kost ook alleen maar weer. Lekker 1 streamingdienst met alles, maar goed dat is een beetje utopie.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Hmm dan downloaden je zeker via torrent? Er zijn ook andere manieren hoor zonder al dat gedoe. Maar Netflix blijft makkelijker natuurlijk alleen dat aanbod is om te huilen. Dat er meerdere streaming diensten komen moeten we ook niet echt toejuichen want dat kost ook alleen maar weer. Lekker 1 streamingdienst met alles, maar goed dat is een beetje utopie.
Klik om te vergroten...

Klopt ja, torrents binnenhalen de hele tijd. Streamen bedoel je? Het nadeel is dat je dan geen subtitles hebt vaak.. Ik kan prima Engels, maar films en series kijk ik toch het liefst met subtitles. Netflix haalt er ook van alles af, een seizoen van Family Guy is er nu ook weer afgehaald terwijl er al zo weinig op stond. Ben wel blij dat The Walking Dead er weer op staat want die moet ik nog steeds zien (alles)
Maar al met al is het aanbod echt om te janken ja. Films huren via Pathé willen we ook nog wel eens doen, daar is het aanbod wel wat ruimer en betaal je gewoon per film.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee ik bedoelde nieuwsgroepen spotnet enzo @Rupsje ... Sorry als dit niet mag haal dan maar weg.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rupsje zei:
Kaaschips ruikt naar poep.
Klik om te vergroten...

Dat het ik als ik speed of xtc op heb! Normaal dol op kaas en kaasproducten maar met een van deze twee drugs op stinkt het écht naar poep. Landbouw bemestings poeplucht. Jakkes!

Hoe voel je je qua headbuzz of qua head-high?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
DemARTian zei:
Can anyone help me to get some good lsd in Nederland...?
Klik om te vergroten...
Nee, vragen om drugs en verkooppunten is verboden op deze site. Read the rules and terms of this site as was shown in you screen just now.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gast. Ik zit hier echt niet op te wachten. Kan iemand m een ban geven? Probeer wel wat op te schrijven maar dit beïnvloed mn trip echt heel slecht.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
DemARTian zei:
Can anyone help me to get some good lsd in Nederland...?
Klik om te vergroten...
Kansloos weer. Goodbye!!
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Qua visuals heel erg ver weg nu. Zie een soort salamanders boven me ofzo. Vind deze trip verder ook heel erg wijs en wordt met mn neus op de feiten gedrukt. Moet alles heel erg loslaten. Is erg lastig.
Neon kleuren. Kubussen, vierkanten..strepen gekleurd neon kleuren. Hele intense muziek, gaat door tot je ziel.
Hard werken om mezelf chill te voelen, maar gaat opzich wel denk ik. Zo maar eens de eerste film opzetten. Veel neon kleuren, de kat is 3dimensionaal. Ben echt ver weg hoor.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
verwondering zei:
Rustig, Rupsje! Beetje jammer dat iemand hiervoor een live tripreport misbruikt. Maar negeer het gewoon. Zodra er een mod langskomt wordt het wel weer verwijderd.
Klik om te vergroten...
Komt goed inderdaad, gewoon negeren @Rupsje en lekker genieten van je trip.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben die gast ook heel erg aan het meenemen in mn trip merk ik ook. Probeer m te negeren maar heeft een nare bijsmaak, zeker omdat ik ook al een privé bericht net zag van m ook nog.
Typen is al moeilijk, en krijg hier echt een nare bijsmaak van. Bijna spijt van een live report te hebben opgezet op deze manier.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wij zijn er voor je hoor rupsje, komt goed. Laat maar los het komt allemaal goed.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wij of tenminste ik vind het leuk je ervaring te mogen lezen zo live. Echt top!
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mezelf ik zie jouw avatar echt heel erg in de rest van mn scherm. Hij komt mee en los in mn visuals, dupliceert het op de rest van mn scherm. Heel apart. Super vet. Heel serieus. Jouw avatar bedekt mijn hele scherm nu en mijn kamer. Ik snap jouw avatar echt.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ter afleiding een stukje Andy Thomas...


Zijn bewegende 3D-kunst is nuchter al een genot om naar te kijken... Erg mooi gemaakt.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
stomme eend zei:
zag toevallig vandaag in de volkskrant dat ie op Netflix komt!
Klik om te vergroten...
Tof dan kunnen meerdere deze master piece bekijken :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind Mezelf een echte meerwaarde op dit forum, als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen. :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."