Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dit daadwerkelijk ga realiseren hoor hahahah. Ik ben meestal ook totaal niet met mn telefoon bezig op de piek, maar aangezien ik met name met mijn tablet zal zitten voor die films leek het me wel makkelijk om af en toe over te switchen naar DF en updates te geven.
Of dat met name gebrabbel wordt.. We zullen zien
![:yum:]()
Ik wilde nog heel graag een keer een live report maken, dus dit is wel de perfecte kans ervoor. Ik ga mn best doen! Ben ook wel heel benieuwd hoe ik klink erop, als ik het terug ga lezen morgen hahaha.
Om 23.00 pas? Dat wordt een nachtje doorhalen lol.
Heb je Coco al eens gezien? heel kleurrijk, lijkt me een feest op LSD. Rango is ook een must see on psychedelica, maar die is helaas net van Netflix gehaald.
Succes met je live-report. Zelf krijg ik er alleen maar gebrabbel uit tijdens de piek als ik dan al uberhaupt mijn toetsenbord kan vinden lol.
Ja, ik neem altijd laat psychedelica
![:blush:]()
Waarschijnlijk tussen 22:00 en 23:00 maar vroeger zeker niet hoor. Rango wilde ik super graag zien ja, maar is eraf inderdaad. Disney is alles er langzamerhand aan het afhalen ivm de eigen streamingdienst die ze krijgen binnenkort.
Coco heb ik vorige maand gezien op LSD, heb hier nog een report over geschreven als je het leuk vind
![:)]()
Ik zit echt met smart te wachten op die nieuwe streamingdienst van Disney, zou het allemaal zoveel makkelijker maken! Sowieso ook met al die Marvel films die je dan kunt zien.
https://drugsforum.nl/threads/lsd-xtc-het-verboden-fruit.64408/
Gave plannen, ben benieuwd wat ervan lukt met het live-reporten! Ik heb datzelfde als acht.zes; kan meestal weinig coherente dingen meer uitbrengen op de piek van psychedelica, dus vind het knap haha. Nou vind ik het idee van een live-report op LSD sowieso wel interessant omdat mijn hoofd er ook niet naar zou staan, denk ik. Maar ik vind het tof als anderen het wel kunnen en het ook leuk vinden tijdens hun trip dat te doen
![:)]()
Ben benieuwd!
Van welk van de films is de afbeelding bij je topic?
Ik ben ook heel benieuwd! Mocht ik ineens een raar bericht tikken vannacht wat nergens op slaat.. je bent bij deze gewaarschuwd
De foto is van Rise of the Guardians, of De Vijf Legendes op Netflix. Heb m al een paar keer gezien op psychedelica gezien vroeger en echt een aanrader! Super mooie film, leuk verhaal ook.
Ik kijk ook graag animaties maar dan vooral bij de come-down van psychedelica.
Book of life echt een topper. Bijna net zo kleurrijk als coco maar verhaal veel beter, in mijn ogen dan.
Nemo alle twee de delen.
Ratatouille is ook echt leuk trouwens
Cloudy with a change of meatballs 2 delen.
En nog vele andere animaties.
Maar vooral: Le Petit Prince/The little Prince - krijgt een 7,7 op imdb maar verdient nog hoger in mijn ogen. Het verhaal is diep en veelzeggend, heel bijzonder en laat je denken. Echte aanrader voor vele psychonauten onder ons
![:)]()
.
Helaas niet op Netflix denk ik.
Is bij beide tof vind ik, op het hoogtepunt kan ik ook helemaal uit mn dak gaan erop
![:grin:]()
Alle films die je opnoemt heb ik gezien ja, hele toffe films! Niet allemaal op psychedelica tho. Le Petit Prince ken ik dan weer niet, jammer dat ie niet op Netflix staat! Daar ben ik wel van afhankelijk vrees ik..