#1
Mooi geschreven, mooi omschreven. Leefde goed met je mee!
Bedankt voor dit kijkje in 2CE, omschreven door jou. Bedankt dat we mochten meekijken![:wink:]()
Bedankt voor dit kijkje in 2CE, omschreven door jou. Bedankt dat we mochten meekijken
Techneut010 zei:Dit report komt aardig overeen met wat ik gevoeld heb gisteravond en afgelopen nacht.
Ik denk dat ik wanneer ik alles wat ik gevoeld en gedacht heb een plekje gegeven heb er zelf ook een report over schrijf.
onlypills zei:Na een jaar afwezigheid op dit forum een bezoekje gebracht, omdat ik vanavond van plan ben 2C-P te gaan gebruiken. Grappig om te zien dat ik terecht kom bij een livereport dat ik zelf meer dan een jaar geleden geschreven heben dat deze nog steeds up-to-date gehouden wordt.
Helaas weinig informatie kunnen vinden, behalve een zeer slecht ervaring van iemand die teveel genomen heeft (?!?!?!?), maar gaan er een mooie avond van maken. 2C-P laten testen, aardig ingelezen en klaar voor een lange avond/nacht op 10mg. Het is inmiddels ruim een half jaar geleden dat ik voor het laatst getript heb, dus verwacht er veel van. Als het allemaal goed valt, krijg ik misschien wel weer zin om de ervaring te delen.
Mindless zei:Super 2C-E report. Makkelijk om je in in te leven door de manier van schrijven. 2C-E behoort tot een van de stofjes die ik zeker nog wil proberen. Het klinkt allemaal ook vele malen interessanter dan 2C-B, wat ik al wel gedaan heb.
Veel plezier met je 2C-P trip trouwens. Dat is toch nog heftiger dan 2C-E?
JMThomas zei:Van wat ik er over kon vinden werd vermeld dat 2C-E en 2C-P zich in een klasse op zichzelf bevinden, als in de effecten zijn zeer uniek en zul je niet terug vinden in andere stoffen (met een vergelijkbare structuur). 2C-P wordt als het meest heftig beschouwd en alleen ervaren trippers aangeraden.

Mindless zei:Verder geen ervaring met andere 2C's (behalve 2C-B dus). Maar ik neem aan dat ervaring met tryptamines ook handig is om te hebben als je 2C-E wilt doen? Hoe is 2C-E bijvoorbeeld vergeleken bij LSD? Heb je veel minder controle dan bij LSD? En vergeleken met psilocybine?
bobsacamano zei:Ik vond 2CE heel bestuurbaar. Eigenlijk net als LSD
onlypills zei:bobsacamano zei:Ik vond 2CE heel bestuurbaar. Eigenlijk net als LSD
Daar ben ik het dus niet mee eens, maar het zal op iedereen een iets andere uitwerking hebben. Bij mij komen zowel slechte als goede gedachten constant spontaan omhoog en het duurt bij beiden vrij lang voordat ik ze kwijt ben. Ben ook eenmaal in een vrij verdrietige gedachte blijven hangen. Het was niet heel vervelend, maar maakte wel een grote indruk.
Wel absoluut mijn favoriete 2C. 2C-P ook erg mooi, maar daar dat was vooral een feest voor de zintuigen en ik speelde niet zo met mijn gedachten en dat heb ik wel gemist.
Goeie bump van een topic uit 2014.Had je echt 25mg genomen? Dat klinkt echt als veel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."