Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Live trip report] Voor twee dames tripsitten

[Live trip report] Voor twee dames tripsitten

95 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alcohol bij mij, dat ging helemaal niet om de smaak. Verreweg de meeste soorten drank of bier lust ik eigenlijk niet eens.
Het ging mij om het effect. De roes, dus.
Zo snel mogelijk die heerlijke, rozige roes.
En een paar uur later ziek van die zooi.
En toch maar blijven dóórgaan.
Eigenlijk heel raar.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben toch echt van mening dat zoiets niet tussen je oren zit.
Dat zou dan betekenen dat die gene die wel altijd kater heeft zichzelf die kater aanpraat?.
En dus eigenlijk niemand kater zou hoeven te hebben als het iets is wat tussen de oren zit.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Albertospaghetti ik was nog wel ff benieuwd hoe A het ervaren heeft.
Nu dag later hoe ze erop terug kijkt.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou het is eindelijk af. Leuk om zo eens te schrijven het heeft me goed door de avond heen geholpen. Bedankt voor alle leuke reacties. A en E hebben er ook van genoten hoorde ik. Tschüss
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Albertospaghetti zei:
Yoyo,
Ik wil hier even een live tripreportje schrijven.
Ik ben op dit moment twee dames aan het tripsitten die twee minuten geleden xtc hebben genomen. Voor een van hen is het de eerste keer. Nou probeer ik zo nuchter mogelijk te blijven voor hen. Maar ja, zes uur lang niks doen is ook niets voor mij. Dus ik dacht ik hou een live trip reportje bij over hoe het gaat. Ik zal proberen zo veel mogelijk de ervaring van de meiden te delen.
Anders wordt dit report zo van:


[22:37] Maar goed... Nu wachten tot het inkikt.

[22:49]
Ineens even staan. Het meisje met ervaring, (zal d'r ff E noemen) voelt hem ineens goed. Die heeft een halfje genomen(sterke pillen). Vol enthousiasme lijkt ze ineens de kabouterdans te doen. Stiekem moet ik een beetje lachen. Raakte een beetje nerveus aan het begin ondanks dat ik zelf niet heb gebruikt. Maar dat is nu helemaal weg. Ik ben hier om hen te begeleiden. E is tevens mijn vriendin. En m'n avond kan niet meer stuk als ik d'r zo zie genieten, dit gaat een leuke avond worden voor ze. Het andere meisje (zal d'r ff A noemen) heeft dus geen ervaring en voelt d'r nogsteeds, tot haar grote spijt, niks van.

[23 03] A begint wat te voelen zegt ze. Als ik haar een paar minuten later vraag hoe ze zich voelt zegt ze weet ik niet. Nu (nog een paar minuten later) zit ik te denken of ik d'r een klein brokje extra moet geven. Ze lijkt een beetje een net niet moment te hebben. Ik kijk het nog even aan.

[23:38] A zegt dat het in begint te kicken. Tegelijk vind ze het geen fijn gevoel, waardoor bij mij de stress er een beetje in schiet. Ik had zo gehoopt op een leuke avond voor beide. Misschien heb ik haar te weinig gegeven, maar haar meer nemen zit er voor haar niet in. Ze vind het gevoel prima. Wat ze nou precies voelt weet ik ook niet. Als ik eerlijk ben weet ik ook niet echt of ze echt aan het trippen is, misschien is het placebo want voor mijn gevoel is ze er nog helemaal bij. Toch vind ik het stiekem wel een beetje jammer dat haar eerste keer zo verloopt. Ik had gedacht dat het magisch zou zijn voor A.

E zit ondertussen op de bank, flink te klappertanden en te trillen met d'r benen.
Ze gaat hard, zoals normaal. Zo blij dat ze er van geniet.

[23:33] "Als ik mee ga met de muziek zweef ik!" zegt A. "nou dansen dan!" roept E.
Meer tijd om te schrijven heb ik niet. Ik ga dansen met A.

[23:47] A staat. En dat gaat niemand d'r afnemen. Dansen voor d'r leven. Weer moet ik lachen. Toch misschien wel een beetje dat gevoel? Het lijkt de normaalste zaak van de wereld. Gewoon staan en losgaan.
Tegelijkertijd zegt ze niks te voelen. Ik heb het losgelaten. Dit is A's avond en A's trip. De wereld staat open maar soms is minder meer en moet je je grens trekken zodra je je "lekker in je vel voelt". Tot mij dringt het ook door. Ik probeer altijd zo veel mogelijk uit m'n trip te halen. Nieuwe dingen wil ik leren bij psychedelica. De avond vergeten wil ik bij alcohol. Met xtc wil ik me zo lekker voelen dat ik op kan stijgen. Maar deze dame voelt zich "wel een beetje fijn" en is daar tevreden mee. Dat vind ik toch mooi

[00:07] Kei-Hard meezingen met lady Gaga. Helemaal los. Zelfs A voelt zich goed zegt ze. Beter dan verwacht. Geen magisch moment dus. Maar toch blij dat ze een leuke avond heeft. Ik blijf maar lachen. Niet omdat ze raar doen maar omdat ze zo'n leuke avond hebben. Super hard lady Gaga zingen om tien over twaalf snachts. Wie doet dat nou? En wie ben ik om ze te stoppen.

Kleine update. Twee minuten later.
Kat wou net naar buiten. Dit mag eigenlijk niet, omdat ze dan de hele nacht voor de deur staan te mauwen. In alle paniek probeerde de kat naar buiten te vliegen. Hij pleurde hierdoor een vaas om die op mijn voet belande. Niks gezegd tegen de dames maar het was aan het bloeden. Toch wel lastig momentje. Ach het zware leven van een tripsitter....

[00:30] "COUNTRY ROAAAAAADS, TAKEEE ME HOMEEEEEE". Kan het leven enig mooier worden dan dit? Samen liedjes blèren. We zitten lekker op de bank de kletsen. A lijkt wat enthousiaster. Wat ook mooi is. We praten over van alles en nog wat. De nieuwe gordijnen en de smaak van de paarse doritos("wow die zijn best wel zout" ~A, 2020)
E zit nogsteeds lekker te knarsentanden.
Na een paar minuten zitten we Frans bouwer te luisteren. Mijn god waar ben ik in hemelsnaam beland, denk ik. Maar alles voor die top avond die je nooit meer gaat vergeten.
E zegt dat ie uit begint te werken maar twee minuten later gaat ze weer lekker.

[00:44] E is eindelijk opgestaan. D'r zit dus toch geen lijm aan de bank! Even een rondje gelopen en naar de wc geweest. Ik lees dat je als niet-donateur je bericht maar 2 uur kan bewerken. Dus zal zodirect de trip report hier onder waarschijnlijk moeten voorzetten.
Ik voel me zelf ook goed. Heb wel wat glaasjes op. Stop er nu even mee, je weet nooit hoe het uit gaat pakken met xtc. A zit zelfs op de bank actief te dansen. Ik ga zo even kijken of ze nog bij willen nemen. Niet teveel natuurlijk, maar de avond is nog jong en a geeft aan dat hij uit begint te werken

[01:18] E heeft tien minuten geleden bijgenomen. Tien minuten later gaat ze toch direct weer hard. Ikzelf begin een beetje moe te worden, maar de avond van de dames houd me wakker. A houdt maar niet op met bewegen, terwijl E juist nauwelijks van de bank af is gekomen. Beide hebben ze al bijna drie uur niks gegeten, want: "oh die chips zijn zo zout".
Gelukkig heb ik wat red Bull voor ze gehaald. Ondertussen verbaas ik me erover dat A haar handen niet stil kan houden, het lijkt erop alsof ze voldemort probeert te verslaan af en toe. Bij A begint de trip uit te werken. Die heeft natuurlijk ook niet zoveel genomen.

[01:59]A is klaar, E gaat als een raket. Wat een trip zegt ze. Langzamerhand begin ik een beetje in te storten, maar tegelijkertijd ben ik toch wel blij dat ik nuchter ben gebleven. Aanraken voelt goddelijk voor E. Dat heeft ze normaal gesproken ook.
*
"kun je een beetje beschrijven hoe je je voelt?", vraag ik
....
E boert als een reus.
....
"nee", zegt ze met het droogste gezicht dat ik ooit heb gezien.
"IK BOERDE HELEMAAL NIET" wordt er naast me in m'n oor geschreeuwd. Maar stiekem denk ik dat de buren wakker zijn geworden. A weet niet zo goed wat ze moet doen. Op dit moment zit ze televisie intros op te noemen.
"ik zie geen diepte meer!" "je arm gaat om de fles cola heen!" wat ze nou precies bedoelt of in welke dimensie ze zit zal ik nooit weten, maar op haar gezicht bevindt zich een grote glimlach.

[02:23] Jezus wat een avond. A is al een uurtje klaar met trippen. E gaat nog vrolijk door. Alle stress op de wereld lijkt haar niet te bestaan. Op dit moment heeft ze alle moed bij elkaar geraapt, is ze opgestaan van de bank(voor het eerst in drie uur) en is als een malle aan het ijsberen. "Het voelt gewoon veel beter zo. Heb echt spijt dat ik dit niet de hele tijd avond gedaan heb!"
De zachte muziek en de uitgewerkte alcohol voelen voor mij als een afgestorven feest. Bij mezelf denk ik "ik denk dat ik zo degene ben die deze zooi op mag ruimen".
Voor E daar in tegen, begint het feest net, om half drie snachts. "mag ik alsjeblieft een wodka colaatje van jou moppie.
"Eentje", zeg ik dan. Maar zodra het glas op tafel staat is haar gedachten alweer heel ergens anders en bestaat het "wodka colaatje" allang niet meer.
Het ijsberen verandert in dansen en A doet mee.
Hardstyle aan, mijn ogen vallen dicht, die van E gaan nog eens extra open.

[03:07] we gaan zo naar boven. (godzijdank) E vind het ook wel goed geweest en A valt half in slaap op de bank. Ik heb het gevoel dat ik brak ben. Ik heb drie glaasjes op en voel me alsof ik de avond ervoor alles heb gezopen wat er nog stond. Ik ga zo lekker naar boven. Hoop dat ik me morgen een beetje fit voel, daar doelde ik op.
Misschien kan ik nog verse broodjes halen voor het ontbijt. E zal wel een flinke kater hebben, van A weet ik het niet, maar die gaat optijd weer naar huis. Ben benieuwd naar wat morgen brengt maar voor nu wil ik even helemaal niks.

[03:34] wat een avond. Ik ben helemaal kapot. A slaapt al bijna en nadat ik met E eindelijk naar boven ben gegaan ("nog vijf minuutjes zitten!") ben ik op bed gaan liggen en is zij onder de douche gesprongen. Ik heb voor het eerst deze avond het gevoel dat ik zometeen weg ga vliegen, op naar dromenland. Ik ben in ieder geval blij dat A en E een leuke avond hebben gehad.

[ik weet niet meer hoe laat] E slaapt direct als een blok. Ik draai nog ff rond in bed. A slaapt naast ons op de een luchtbed, maar ze kan de slaap niet vatten.
Zitten en draaien, een heel gedoe. "lukt 't niet?" vraag ik. "veels te koud hier op de grond" antwoord ze. Ik kan er zelf ook niet zoveel aan doen, het is nou eenmaal gewoon sterves koud. Als ze na een tijdje nogsteeds ligt te draaien maak ik, de nog altijd trippende, E even wakker. "Hey A kan echt niet slapen door de kou, mag ze even bij jou liggen?".
A komt bij ons liggen. Het wordt lekker krap op bed.
Net als A goed ligt, besluit E dat zo nog wel even wilt knuffelen. Uitgerekend nu. Ze houd me stevig vast en begint zachtjes wat te mompelen. Ik zie A er een beetje akward bij liggen. Ik kijk haar aan met een ik-zweer-je-dat-er-niks-gebeurt-onder-deze-dekens-blik. Dan draait A zich ook om en valt in slaap.
Het liefst zou ik ook gaan slapen, maar E heeft nog even aandacht nodig. Na een half uurtje vallen ook wij allebei in slaap.

[paar uurtjes later]
E heeft de nare gewoonte haar wekker veel te vroeg te zetten. Ze wilt altijd een beetje optijd opstaan. Ik had me het liefst nog even omgedraaid, maar met twee kakelende dames in de kamer gaat dat lastig. Ik sta ook maar op.
A heeft nergens last van, E ook niet. Ze heeft haar standaard "kijk ik ben zo vroeg opgestaan" blik op haar gezicht. Maar twee uur later stort ze helemaal in. Eigen schuld.

[twee uurtjes later] A is d'r spullen aan het inpakken. E ligt erbij alsof ze het liefst een winterslaap zou houden. Ik verbaas me over de energie van A. Ze stuitert nogsteeds de hele kamer rond. Ik had gehoopt dat voor E de kater ook mee zou vallen, maar stiekem wist ik wel dat dat er niet in zou zitten.

[nu]A is naar huis, E ligt op bed. Ik hoop dat de avond het waard is geweest voor beiden. Ik ga zo pannenkoeken bakken, als dat nog in de smaak valt bij E.
Nu is het echt tijd om te stoppen met dit trip report want het is al zo tering lang. Bedankt voor het lezen allemaal!
Klik om te vergroten...

Mijn complimenten dat je deze dames zo'n super fijne avond hebt laten hebben.
Geweldig om te lezen hoe je er alles aan hebt gedaan dat hun het naar hun zin hadden.
Super lief en zorgzaam ook!!! 👌👍😊
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk report! Je schrijft ook leuk!

Wat jammer dat A toch niet echt dé MDMA ervaring heeft gehad. De meesten hier weten vast wat ik daarmee bedoel... Zou het dan aan de dosering liggen? Weet je hoeveel beiden hebben genomen?

Echt... Ik zweef al tijden tussen "hmm, laat ik maar definitief stoppen met MDMA, het is het niet waard" en "eens in de zoveel tijd is toch wel heel leuk..." Dan komt er weer eens een report als deze voorbij en dan gaat het weer kriebelen... Achteraf (na trippen) ben ik vaak meer te spreken over psychedelica en heb ik zoiets "van hou het nou gewoon daarbij, is veel beter voor je" (en eigenlijk ook meer vervullend), maar vooraf (voor een 'roll') heb ik meestal veel meer zin in MDMA. Jullie kennen het vast wel...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb al heel lang zin om lekker wappie te voelen door Xtc.
Heeeerlijk!!!.
Ff geen stress enz maar echt puur genieten.
Laatste x was op dreamfields in 2017.
Maar voorlopig zit dat er ff niet in zolang ik nog aan de antidepressiva zit.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Leuk report! Je schrijft ook leuk!

Wat jammer dat A toch niet echt dé MDMA ervaring heeft gehad. De meesten hier weten vast wat ik daarmee bedoel... Zou het dan aan de dosering liggen? Weet je hoeveel beiden hebben genomen?

Echt... Ik zweef al tijden tussen "hmm, laat ik maar definitief stoppen met MDMA, het is het niet waard" en "eens in de zoveel tijd is toch wel heel leuk..." Dan komt er weer eens een report als deze voorbij en dan gaat het weer kriebelen... Achteraf (na trippen) ben ik vaak meer te spreken over psychedelica en heb ik zoiets "van hou het nou gewoon daarbij, is veel beter voor je" (en eigenlijk ook meer vervullend), maar vooraf (voor een 'roll') heb ik meestal veel meer zin in MDMA. Jullie kennen het vast wel...
Klik om te vergroten...

yep, de consequenties zijn het me ook niet meer waard.
ben toch meestal 3 dagen bezig met weer " normaal" te worden.
maar die ene keer in de zoveel tijd dat het er weer van komt..
meestal met de dezelfde vriend..
dan kijken we elkaar en zeggen we, daar zijn we weer!
soort van thuiskomen.
hij heeft btw nooit last van een dip
maar hij nam voor het eerst mdma toen hij boven de 30 was.
ik begon al op m'n 15e.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik xtc nam was dat in totaal vaak toch wel 1,5 pil in totaal.
Bij man waar ik ze altijd haalde had je never nooit kater dag erna.
Geen last van je maag, en niet lam van vermoeidheid.
Alleen last op de welbekende dinsdag dip.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Gymschoen
Herkenbaar dat gevoel van daar zijn we weer!

Dan heb ik ook vaak zoiets van dat ik tussentijds eigenlijk weer vergeten was hoe het ook weer écht voelde en op dat moment zelf denk ik dan altijd dat ik dit gewoon door moet blijven gaan doen elke 3 maanden, omdat het te bijzonder is om dat niet te doen. Maar ja, dat is dan nog voordat de negatieve effecten in kicken. Daarna denk ik juist vaak weer dat ik er beter helemaal mee stop, omdat het zo toxisch voelt...
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Leuk report! Je schrijft ook leuk!

Wat jammer dat A toch niet echt dé MDMA ervaring heeft gehad. De meesten hier weten vast wat ik daarmee bedoel... Zou het dan aan de dosering liggen? Weet je hoeveel beiden hebben genomen?

Echt... Ik zweef al tijden tussen "hmm, laat ik maar definitief stoppen met MDMA, het is het niet waard" en "eens in de zoveel tijd is toch wel heel leuk..." Dan komt er weer eens een report als deze voorbij en dan gaat het weer kriebelen... Achteraf (na trippen) ben ik vaak meer te spreken over psychedelica en heb ik zoiets "van hou het nou gewoon daarbij, is veel beter voor je" (en eigenlijk ook meer vervullend), maar vooraf (voor een 'roll') heb ik meestal veel meer zin in MDMA. Jullie kennen het vast wel...
Klik om te vergroten...
Dankjewel.
Ik herken wel wat je beschrijft. Ik heb zelf niet zo vaak mdma gedaan, maar ik ben er nu al wel weer een beetje klaar mee. Kan niet ontkennen dat het niet ontzettend lekker voelt om te nemen. Ik vind alleen de consequenties too much. Drie dagen helemaal kapot zijn is het voor mij niet waard, d'r zijn zat andere drugs en ook een hele hoop wat ik nog niet geprobeerd heb
Bovendien wordt ik ontzettend ongezellig als ik mdma opheb. Heb geen zin om met mensen te praten. Terwijl ik dat normaal gesproken juist wel heel leuk vind.
Maar je neemt wel nog regelmatig? En dan zeker spijt de dagen erna?
Dan het gevoel van ik hou het wel by psychedelics haha

De dames hadden allebei dezelfde pillen gebruikt. Ik heb ze niet naar een testcentrum gebracht maar wel thuis getest. Ik heb tegen m'n vriendin gezegd dat ik ze eerst zelf eens wou nemen voor de zekerheid en dat heb ik toen gedaan.
Daarna heeft zij ze genomen en op ons gevoel waren de pillen hoog gedoseerd zoals de dealer al zei. (dealer gaf aan 220mg)
Mijn vriendin die heeft een halfje genomen (ze wou wel wat meer maar ik zei begin maar met een halfje)
En A heeft een vierde genomen ongeveer. Ongeveer 60 mg dus en ze weegt 70kg. Net iets te weinig dus. Maar ja, volgende keer beter toch
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Syl zei:
Als ik xtc nam was dat in totaal vaak toch wel 1,5 pil in totaal.
Bij man waar ik ze altijd haalde had je never nooit kater dag erna.
Geen last van je maag, en niet lam van vermoeidheid.
Alleen last op de welbekende dinsdag dip.
Klik om te vergroten...
Hoe komt dat dan? Mdma blijft toch mdma? Het is toch niet zo dat er speciale wonderpilletjes zijn die zorgen dat je geen kater hebt de volgende dag? Of had het meer te maken met de dosering?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Ik heb al heel lang zin om lekker wappie te voelen door Xtc.
Heeeerlijk!!!.
Ff geen stress enz maar echt puur genieten.
Laatste x was op dreamfields in 2017.
Maar voorlopig zit dat er ff niet in zolang ik nog aan de antidepressiva zit.
Klik om te vergroten...
Ben je niet bang dat dat een trigger gaat zijn naar de speed?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Albertospaghetti zei:
Hoe komt dat dan? Mdma blijft toch mdma? Het is toch niet zo dat er speciale wonderpilletjes zijn die zorgen dat je geen kater hebt de volgende dag? Of had het meer te maken met de dosering?
Klik om te vergroten...

Hij had altijd super goed spul en ook hoog
Gedoseerd.
Waar we daarvoor haalde waren we wel altijd volgende dag helemaal brak.
Maar bij laatste adres volgende dag nergens last van.
Geen idee hoe dat kan maar ik vond perfect.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natozlato zei:
Ben je niet bang dat dat een trigger gaat zijn naar de speed?
Klik om te vergroten...

Ik heb vroeger vaak Xtc gehad waar geen speed bij aan te pas kwam.
Tuurlijk het is en blijft allemaal drugs en het is en blijft voor mij super link.
Ik ben nu op de goede weg, bijna jaar clean en werk hard aan mijn ptss en depressie.
Dat ga ik er niet voor op het spel zetten hoor!!.
Maar kan er wel soms naar verlangen ff in zo'n roes.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Ik heb vroeger vaak Xtc gehad waar geen speed bij aan te pas kwam.
Tuurlijk het is en blijft allemaal drugs en het is en blijft voor mij super link.
Ik ben nu op de goede weg, bijna jaar clean en werk hard aan mijn ptss en depressie.
Dat ga ik er niet voor op het spel zetten hoor!!.
Maar kan er wel soms naar verlangen ff in zo'n roes.
Klik om te vergroten...
Zo, ik heb al gelezen dat je van de speed aan het afkicken was. Maar ik wist niet dat je al zo ver was gekomen! Mag ik vragen, ben je van alles aan het afkicken? En vind je het niet lastig om op df te zien dat mensen bijvoorbeeld trip reports schrijven over speed? Of geeft het je juist een beetje steun? Trots op je!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Albertospaghetti zei:
Zo, ik heb al gelezen dat je van de speed aan het afkicken was. Maar ik wist niet dat je al zo ver was gekomen! Mag ik vragen, ben je van alles aan het afkicken? En vind je het niet lastig om op df te zien dat mensen bijvoorbeeld trip reports schrijven over speed? Of geeft het je juist een beetje steun? Trots op je!
Klik om te vergroten...

Dank je wel! ❤️
Ik ben aan het afkicken van speed verslaving van 8 jaar.
Ik heb absoluut geen moeite met op het df te zitten.
De speed deed de laatste periode dat ik verslaafd was ook meer kwaad dan goed.
Heb nu absoluut niet het gevoel dar ik er iets aan mis.
Ik gebruik helemaal niks aan drugs meer sinds ik aan het afkicken ben.
Kan ook niet want zit aan de 120 mg antidepressiva en medicatie voor mijn te hoge bloeddruk.
Ik heb op het df juist enorm veel steun. 😊
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Albertospaghetti zei:
Hoe komt dat dan? Mdma blijft toch mdma? Het is toch niet zo dat er speciale wonderpilletjes zijn die zorgen dat je geen kater hebt de volgende dag? Of had het meer te maken met de dosering?
Klik om te vergroten...

kheb ook wisselend spul gehad..
sommig spul kon ik wekelijks gebruiken met zelfs geen dinsdag dip.
voelde gewoon als therapie!

' mdma blijft niet gewoon mdma '
het wordt gemaakt naar een recept
maar als bepaalde ingrediënten niet voorhande zijn pakken ze iets vergelijkbaars.
kheb wel honderden varianten op.. zonder stoer proberen te doen.
kheb zelf het idee dat sommige versies die niet precies het 'standaard' recept waren beter met mij correspondeerden.
echt alleen maar goed gevoel...nul negatief.
diezelfde ^^ vriend aankijken en zeggen, dit kan toch gewoon niet.. straffeloos?
mss dat m'n ego er toendertijd wel anders aan toe was.
die bron is helaas..of mss maar beter ook.. opgedroogd.
ik mis dat spul wel..
en S5 uit de smartshop in de jaren '90 lol
dit al in 3 berichten geschreven ofzo.. ik hoop dat er ooit iemand één leest en zegt, ja, dat ken ik nog! :tongueout:
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gymschoen zei:
kheb ook wisselend spul gehad..
sommig spul kon ik wekelijks gebruiken met zelfs geen dinsdag dip.
voelde gewoon als therapie!

' mdma blijft niet gewoon mdma '
het wordt gemaakt naar een recept
maar als bepaalde ingrediënten niet voorhande zijn pakken ze iets vergelijkbaars.
kheb wel honderden varianten op.. zonder stoer proberen te doen.
kheb zelf het idee dat sommige versies die niet precies het 'standaard' recept waren beter met mij correspondeerden.
echt alleen maar goed gevoel...nul negatief.
diezelfde ^^ vriend aankijken en zeggen, dit kan toch gewoon niet.. straffeloos?
mss dat m'n ego er toendertijd wel anders aan toe was.
die bron is helaas..of mss maar beter ook.. opgedroogd.
ik mis dat spul wel..
en S5 uit de smartshop in de jaren '90 lol
dit al in 3 berichten geschreven ofzo.. ik hoop dat er ooit iemand één leest en zegt, ja, dat ken ik nog! :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hmm interessant, dacht altijd dat mdma mdma was. Wist helemaal niet dat dat kon joh
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Albertospaghetti zei:
Maar je neemt wel nog regelmatig? En dan zeker spijt de dagen erna?
Klik om te vergroten...
Heb een aantal jaren lang om de 2 a 3 maanden gebruikt. Ook weleens langere pauzes.

Spijt... Aan de ene kant wel, al deed het me geestelijk ook wel weer heel goed (een soort reset), maar ik heb het dan ook meestal op een meer therapeutische introspectieve manier gebruikt (met meditatie en dergelijke) wat daar een grote rol in speelde denk ik. En ik heb geestelijk ook vaak wel een positieve after-glow van een paar dagen lang (niet altijd, nu ook minder vaak dan in het begin). Het ding waardoor ik vaak overweeg om er gewoon helemaal mee te gaan stoppen is echt de belasting op mijn lichaam. Het voelt gewoon lichamelijk echt niet goed die kaakspanning en die algehele brakheid een halve week lang. Mijn weerstand voelt erdoor naar de knoppen.

Albertospaghetti zei:
De dames hadden allebei dezelfde pillen gebruikt. Ik heb ze niet naar een testcentrum gebracht maar wel thuis getest. Ik heb tegen m'n vriendin gezegd dat ik ze eerst zelf eens wou nemen voor de zekerheid en dat heb ik toen gedaan.
Daarna heeft zij ze genomen en op ons gevoel waren de pillen hoog gedoseerd zoals de dealer al zei. (dealer gaf aan 220mg)
Mijn vriendin die heeft een halfje genomen (ze wou wel wat meer maar ik zei begin maar met een halfje)
En A heeft een vierde genomen ongeveer. Ongeveer 60 mg dus en ze weegt 70kg. Net iets te weinig dus. Maar ja, volgende keer beter toch
Klik om te vergroten...
Ik begrijp 'A' wel dat ze het voorzichtig aan wou doen, maar ik schat zo in dat ook een halfje voor haar een nog betere kennismaking was geweest... Maar ik vind dat je goed hebt gehandeld door niets op te dringen. :) Toch... je gunt iemand natuurlijk die fantastische eerste keer! Wellicht dan een volgende keer. Het kan nog steeds gebeuren voor haar die magische MDMA roll.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."