Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4MMC - We gingen als een rakket!

4MMC - We gingen als een rakket!

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
C
ChikoZakaLid
01-01-2024, 00:00
#1
00:30: De Zara komt met de drugs naar binnen. Heb eerst nog een gesprek met hem en krijg zelfs een gratis zakje pep van hem.

00:45: Een vriend waarmee ik samen de drugs heb gehaald noem ik even Ron voor het gemak. Ron en in konden niet wachten en namen om 00:45 al onze eerste lijn 4mmc. We hadden het afgewogen en namen een lijntje van 100mg. Na ongeveer 5 minuten werkte het in, het gevoel was hemels echt een top gevoel! Wij waren allebei erg blij en gingen lekker op de muziek. Het was echt het mdma / coke effect. Je blijft helder! De andere groep ging zielig aan de XTC pilletjes en MDMA snuifjes.

01:30: WE GAAN ALS AAN RAKKET! We hadden om 01:00 nog een extra snuifje genomen om extra hard te gaan. Na 5 minuten gingen we als een JEKKO! Een onwerkelijk geweldig gevoel, en ik kan je zeggen we gingen 2x zo goed als de XTC tikkers.

02:00: We nemen een bommetje van 210mg!! Wat een gevoel toen het inwerkte! Alsof het weer de eerste keer was dat je 4mmc innam.. Het effect was sterker en anders dan het snuiven, oftewel een geslaagd bommetje!

02:30: Onze vrienden op de pillen stonden strak en gingen niet zo heel lekker meer, ze besloten met ze alle een bommetje te maken van 200mg, ik zei dat ik wel de bommetjes voor ze afweeg en maak. Tijdens het afwegen moest ik aan me grote vriend Gerrie denken die altijd wat extra mili grammetjes geeft, ik gaf ze dus 300mg per persoon. + onszelf een klein lijntje pep🥳

03:00: Ron en ik nemen een onbekende dosis 4mmc, maar het was een grotere dose dan de vorige die we namen, we namen een lijn + bommetje. Ik zei tegen Ron, we gaan effe gek doen! Ron was het daarmee eens. Ondertussen genoten de XTC vrienden nog niet van hun genomen dose.

03:30: Wij gaan weer als een rakket en besloten nog wat erbij te dose via de neus, wederom een onbekende dose omdat Ron zei; WE GAAN GRAMMEN KNALLEN😂😂 De XTC vrienden genoten van hun MDMA bommetje die ongeveer een half uurtje duurde.

04:00: Wij genieten nog steeds van onze 4mmc en besluiten lekker een flessie champagne te poppen, bij de XTC vrienden zie je teleurstelling dat ze niet meer lekker gaan. Ron besluit ze allemaal een lekker groot lijntje pep aan te bieden. Ron maakte het lijntje zo groot dat ze voorlopig voor dat ene lijntje wel een dag wakker blijven. Ron gaf ze 2gr packie pep aan hun zodat ze gewoon lekker konden bij snuiven. Het was hun eerste keer pep trouwens! Ron en ik bleven lekker op de 4mmc, namen zelf een klein snuifje pep van een ander packie van hem “minder cafeïne” zodat we nog voor paar uurtjes extra energie hadden. De XTC vriendjes bleven tot een uurtje of 7-8 aan de pep snuiven en gingen daar opzich wel lekker op. Rond 10 uur vonden Ron en ik het genoeg! Ron nam een lekker groot lijntje coke zodat hij met wat meer focus naar huis kon rijden, de andere hoor ik net zijn allemaal nog daar en nog wakker! Ze gaan met ze alle daar slapen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pffff 🙄.. Stoer hoor!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een kut report, je zit alleen maar op te scheppen met je onverantwoordelijke gedrag.
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoveel mogelijk naar binnen werken, je beduidend beter voelen dan de mensen die X gebruiken, maar wat me het meeste tegenstaat is mensen zonder ze te informeren een hogere dosis geven dan waar ze om gevraagd hebben. Hopelijk is het de leeftijd..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Door dit soort dingen vallen er dus doden. Zeer gevaarlijk, dom en vooral zeker niet cool. Hoe zou je je voelen als een van je vrienden een hartaanval krijgt? Schaam jezelf, al zal je dat sws doen tijdens de dip.

Gebruik gewoon geen drugs als je er niet mee om kunt gaan! Of lees je goed in en gebruik met mate. Hoe je het schrijft is echt zorgwekkend. Hoop dat je je hersenen niet in een paar jaar verneukt voor de rest van je leven.

Even hard voor je nu, maar dat heb je nodig.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een lul ben jij, je 'vrienden' stiekem een veel te hoge dosis MDMA geven en daarna veel te veel pep en dat ook nog voor de eerste keer. Lul!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Don't feed the troll ladies and gentlemen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
www.uitvaartverzekering.nl

Begrafenisverzekering afsluiten

Begrafenisverzekering vergelijken? Stel uw eigen begrafenisverzekering samen tegen de goedkoopste prijs. Snel online geregeld.
www.uitvaartverzekering.nl www.uitvaartverzekering.nl
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een opeenstapeling van onverantwoord drugsgebruik zeg. Veel combineren, te hoge dosissen en als klap op de vuurpijl je vrienden hoger doseren dan waar ze om vroegen...

Stoer doen over dit soort drugsgebruik is niet toegestaan op dit forum. Omdat je nieuw bent blijft het voor nu bijeen officiële waarschuwing.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Don't feed the troll ladies and gentlemen.
Klik om te vergroten...

Dit. Duidelijk een trol. Gewoon negeren die onzin, dan is-ie het snelst verdwenen. (En zo niet, ban-knop to the rescue.)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat is een rakket?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
KlaasVaak zei:
Wat een lul ben jij, je 'vrienden' stiekem een veel te hoge dosis MDMA geven en daarna veel te veel pep en dat ook nog voor de eerste keer. Lul!
Klik om te vergroten...

Ondanks dat schelden niet toegestaan is op het forum kon ik het toch niet laten je reactie te liken. :’)
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
8️⃣6️⃣ zei:
Wat is een rakket?
Klik om te vergroten...
Een vliegende kroket. Die zag ie' toen het uitwerkte.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
KlaasVaak zei:
Wat een lul ben jij, je 'vrienden' stiekem een veel te hoge dosis MDMA geven en daarna veel te veel pep en dat ook nog voor de eerste keer. Lul!
Klik om te vergroten...
Je hebt “vrienden” heel goed tussen haakjes gezet. TS is géén vriend van die anderen maar een naaiende kloothommel. En een potentiele moordenaar ook, straks was er eentje de pijp uit gegaan..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Dit. Duidelijk een trol. Gewoon negeren die onzin, dan is-ie het snelst verdwenen. (En zo niet, ban-knop to the rescue.)
Klik om te vergroten...
Toch twijfel ik. Ik ken via via mensen die echt zo zijn.. niet exact dit maar wel combis en hoeveelheden waarvan je denkt hoe leven ze nog..

Misschien hebben jullie gelijk, ik hoop het.. toch vind ik de reacties goed, mocht het serieus bedoeld zijn. Hij zou flink schikken van de reacties, zeker in zijn dip..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Toch twijfel ik. Ik ken via via mensen die echt zo zijn.. niet exact dit maar wel combis en hoeveelheden waarvan je denkt hoe leven ze nog..

Misschien hebben jullie gelijk, ik hoop het.. toch vind ik de reacties goed, mocht het serieus bedoeld zijn. Hij zou flink schikken van de reacties, zeker in zijn dip..
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat topicstarter wakker ligt van de kritiek...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
(..) je zit alleen maar op te scheppen met je onverantwoordelijke gedrag.
Klik om te vergroten...
Wel een goede verwoording van de effecten van 4-MMC.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stonologie zei:
Toch twijfel ik. Ik ken via via mensen die echt zo zijn.. niet exact dit maar wel combis en hoeveelheden waarvan je denkt hoe leven ze nog..

Misschien hebben jullie gelijk, ik hoop het.. toch vind ik de reacties goed, mocht het serieus bedoeld zijn. Hij zou flink schikken van de reacties, zeker in zijn dip..
Klik om te vergroten...

Er is natuurlijk altijd een kleine kans dat het toch echt is. Je hebt gekkies. Maar de stommiteit ligt er zo dik bovenop dat ik het bijna niet serieus kan nemen. Als het dat wel zou zijn, is het in ieder geval minstens pure stoerdoenerij en dat is net zo goed een overtreding van de forumregels zoals Eik al ook aangaf.

Stoer doen over drugs is zo... het jaar nul, ofzo. xD
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hm tja, het feit dat hij nog niet gereageerd heeft, zegt genoeg hè. Inderdaad een nepperd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."