#1
00:30: De Zara komt met de drugs naar binnen. Heb eerst nog een gesprek met hem en krijg zelfs een gratis zakje pep van hem.
00:45: Een vriend waarmee ik samen de drugs heb gehaald noem ik even Ron voor het gemak. Ron en in konden niet wachten en namen om 00:45 al onze eerste lijn 4mmc. We hadden het afgewogen en namen een lijntje van 100mg. Na ongeveer 5 minuten werkte het in, het gevoel was hemels echt een top gevoel! Wij waren allebei erg blij en gingen lekker op de muziek. Het was echt het mdma / coke effect. Je blijft helder! De andere groep ging zielig aan de XTC pilletjes en MDMA snuifjes.
01:30: WE GAAN ALS AAN RAKKET! We hadden om 01:00 nog een extra snuifje genomen om extra hard te gaan. Na 5 minuten gingen we als een JEKKO! Een onwerkelijk geweldig gevoel, en ik kan je zeggen we gingen 2x zo goed als de XTC tikkers.
02:00: We nemen een bommetje van 210mg!! Wat een gevoel toen het inwerkte! Alsof het weer de eerste keer was dat je 4mmc innam.. Het effect was sterker en anders dan het snuiven, oftewel een geslaagd bommetje!
02:30: Onze vrienden op de pillen stonden strak en gingen niet zo heel lekker meer, ze besloten met ze alle een bommetje te maken van 200mg, ik zei dat ik wel de bommetjes voor ze afweeg en maak. Tijdens het afwegen moest ik aan me grote vriend Gerrie denken die altijd wat extra mili grammetjes geeft, ik gaf ze dus 300mg per persoon. + onszelf een klein lijntje pep🥳
03:00: Ron en ik nemen een onbekende dosis 4mmc, maar het was een grotere dose dan de vorige die we namen, we namen een lijn + bommetje. Ik zei tegen Ron, we gaan effe gek doen! Ron was het daarmee eens. Ondertussen genoten de XTC vrienden nog niet van hun genomen dose.
03:30: Wij gaan weer als een rakket en besloten nog wat erbij te dose via de neus, wederom een onbekende dose omdat Ron zei; WE GAAN GRAMMEN KNALLEN😂😂 De XTC vrienden genoten van hun MDMA bommetje die ongeveer een half uurtje duurde.
04:00: Wij genieten nog steeds van onze 4mmc en besluiten lekker een flessie champagne te poppen, bij de XTC vrienden zie je teleurstelling dat ze niet meer lekker gaan. Ron besluit ze allemaal een lekker groot lijntje pep aan te bieden. Ron maakte het lijntje zo groot dat ze voorlopig voor dat ene lijntje wel een dag wakker blijven. Ron gaf ze 2gr packie pep aan hun zodat ze gewoon lekker konden bij snuiven. Het was hun eerste keer pep trouwens! Ron en ik bleven lekker op de 4mmc, namen zelf een klein snuifje pep van een ander packie van hem “minder cafeïne” zodat we nog voor paar uurtjes extra energie hadden. De XTC vriendjes bleven tot een uurtje of 7-8 aan de pep snuiven en gingen daar opzich wel lekker op. Rond 10 uur vonden Ron en ik het genoeg! Ron nam een lekker groot lijntje coke zodat hij met wat meer focus naar huis kon rijden, de andere hoor ik net zijn allemaal nog daar en nog wakker! Ze gaan met ze alle daar slapen.
00:45: Een vriend waarmee ik samen de drugs heb gehaald noem ik even Ron voor het gemak. Ron en in konden niet wachten en namen om 00:45 al onze eerste lijn 4mmc. We hadden het afgewogen en namen een lijntje van 100mg. Na ongeveer 5 minuten werkte het in, het gevoel was hemels echt een top gevoel! Wij waren allebei erg blij en gingen lekker op de muziek. Het was echt het mdma / coke effect. Je blijft helder! De andere groep ging zielig aan de XTC pilletjes en MDMA snuifjes.
01:30: WE GAAN ALS AAN RAKKET! We hadden om 01:00 nog een extra snuifje genomen om extra hard te gaan. Na 5 minuten gingen we als een JEKKO! Een onwerkelijk geweldig gevoel, en ik kan je zeggen we gingen 2x zo goed als de XTC tikkers.
02:00: We nemen een bommetje van 210mg!! Wat een gevoel toen het inwerkte! Alsof het weer de eerste keer was dat je 4mmc innam.. Het effect was sterker en anders dan het snuiven, oftewel een geslaagd bommetje!
02:30: Onze vrienden op de pillen stonden strak en gingen niet zo heel lekker meer, ze besloten met ze alle een bommetje te maken van 200mg, ik zei dat ik wel de bommetjes voor ze afweeg en maak. Tijdens het afwegen moest ik aan me grote vriend Gerrie denken die altijd wat extra mili grammetjes geeft, ik gaf ze dus 300mg per persoon. + onszelf een klein lijntje pep🥳
03:00: Ron en ik nemen een onbekende dosis 4mmc, maar het was een grotere dose dan de vorige die we namen, we namen een lijn + bommetje. Ik zei tegen Ron, we gaan effe gek doen! Ron was het daarmee eens. Ondertussen genoten de XTC vrienden nog niet van hun genomen dose.
03:30: Wij gaan weer als een rakket en besloten nog wat erbij te dose via de neus, wederom een onbekende dose omdat Ron zei; WE GAAN GRAMMEN KNALLEN😂😂 De XTC vrienden genoten van hun MDMA bommetje die ongeveer een half uurtje duurde.
04:00: Wij genieten nog steeds van onze 4mmc en besluiten lekker een flessie champagne te poppen, bij de XTC vrienden zie je teleurstelling dat ze niet meer lekker gaan. Ron besluit ze allemaal een lekker groot lijntje pep aan te bieden. Ron maakte het lijntje zo groot dat ze voorlopig voor dat ene lijntje wel een dag wakker blijven. Ron gaf ze 2gr packie pep aan hun zodat ze gewoon lekker konden bij snuiven. Het was hun eerste keer pep trouwens! Ron en ik bleven lekker op de 4mmc, namen zelf een klein snuifje pep van een ander packie van hem “minder cafeïne” zodat we nog voor paar uurtjes extra energie hadden. De XTC vriendjes bleven tot een uurtje of 7-8 aan de pep snuiven en gingen daar opzich wel lekker op. Rond 10 uur vonden Ron en ik het genoeg! Ron nam een lekker groot lijntje coke zodat hij met wat meer focus naar huis kon rijden, de andere hoor ik net zijn allemaal nog daar en nog wakker! Ze gaan met ze alle daar slapen.