#1
Even serieus, ik vind van mezelf dat ik verantwoordelijk gebruik. Maar als ik aan de 4-MMC ga dan gaan bij mij ook alle remmen los. Ik noemde mezelf echt een crackhoertje. Als ik iemand had moeten pijpen om nog meer te krijgen had ik het mogelijk gedaan. Een dosis van 200 milligram voelt dan wel lekker en voor je het weet ben je voor de derde keer aan het denken 'ah fuck it, nog eentje dan. Het is zo lekker.'
Ik heb 4-MMC alleen gebruikt ná het verbod. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk middel. Aan de andere kant bent ik ook heel blij dat ik het niet via clearnet in onbeperkte hoeveelheden kan bestellen, want bij dit middel heb ik toch wel mijn zwakte ontdekt.
In die zin vind ik het report van OP juist wel een goede beschrijving van hoe 4-MMC is. Het vertelt precies wat je steeds gaat doen van 4-MMC. Je voelt je zo lekker waus en praterig en warm en je ogen trillen flink maar dat voelt om een of andere reden heel chill. Alleen de rush duurt maar even en dan krijg je cravings, maar ben je nog wel actief en impulsief.... Nouja, dan ga je je dus zo gedragen als hierboven.
Aan de andere kant houd ik het zelf altijd bij alleen 4-MMC, en dan niet nog alcohol, MDMA en speed en coke erbij. Hoewel ik de vorige keer wel 4-MMC had gecombineerd met MDAI (
Ik weet het: 'hoe durf je!'), maar dat was ook omdat ik te weinig MDAI had dus maar overstapte op 4-MMC. Maarja na die overstap ben ik dus wel nog een volle dag (24+ uur) doorgegaan want die mephedrone is echt niet te stoppen. Voor ik het wist was de gram op, wat ik meteen heel zonde vond want ik wilde nog meer gebruiken.
Ik heb 4-MMC alleen gebruikt ná het verbod. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk middel. Aan de andere kant bent ik ook heel blij dat ik het niet via clearnet in onbeperkte hoeveelheden kan bestellen, want bij dit middel heb ik toch wel mijn zwakte ontdekt.
In die zin vind ik het report van OP juist wel een goede beschrijving van hoe 4-MMC is. Het vertelt precies wat je steeds gaat doen van 4-MMC. Je voelt je zo lekker waus en praterig en warm en je ogen trillen flink maar dat voelt om een of andere reden heel chill. Alleen de rush duurt maar even en dan krijg je cravings, maar ben je nog wel actief en impulsief.... Nouja, dan ga je je dus zo gedragen als hierboven.
Aan de andere kant houd ik het zelf altijd bij alleen 4-MMC, en dan niet nog alcohol, MDMA en speed en coke erbij. Hoewel ik de vorige keer wel 4-MMC had gecombineerd met MDAI (