#1
Don't feed the troll ladies and gentlemen.
Dit. Duidelijk een trol. Gewoon negeren die onzin, dan is-ie het snelst verdwenen. (En zo niet, ban-knop to the rescue.)
Don't feed the troll ladies and gentlemen.
Wat een lul ben jij, je 'vrienden' stiekem een veel te hoge dosis MDMA geven en daarna veel te veel pep en dat ook nog voor de eerste keer. Lul!
Een vliegende kroket. Die zag ie' toen het uitwerkte.Wat is een rakket?
Je hebt “vrienden” heel goed tussen haakjes gezet. TS is géén vriend van die anderen maar een naaiende kloothommel. En een potentiele moordenaar ook, straks was er eentje de pijp uit gegaan..Wat een lul ben jij, je 'vrienden' stiekem een veel te hoge dosis MDMA geven en daarna veel te veel pep en dat ook nog voor de eerste keer. Lul!
Toch twijfel ik. Ik ken via via mensen die echt zo zijn.. niet exact dit maar wel combis en hoeveelheden waarvan je denkt hoe leven ze nog..Dit. Duidelijk een trol. Gewoon negeren die onzin, dan is-ie het snelst verdwenen. (En zo niet, ban-knop to the rescue.)
Ik denk niet dat topicstarter wakker ligt van de kritiek...Toch twijfel ik. Ik ken via via mensen die echt zo zijn.. niet exact dit maar wel combis en hoeveelheden waarvan je denkt hoe leven ze nog..
Misschien hebben jullie gelijk, ik hoop het.. toch vind ik de reacties goed, mocht het serieus bedoeld zijn. Hij zou flink schikken van de reacties, zeker in zijn dip..
Wel een goede verwoording van de effecten van 4-MMC.(..) je zit alleen maar op te scheppen met je onverantwoordelijke gedrag.
Toch twijfel ik. Ik ken via via mensen die echt zo zijn.. niet exact dit maar wel combis en hoeveelheden waarvan je denkt hoe leven ze nog..
Misschien hebben jullie gelijk, ik hoop het.. toch vind ik de reacties goed, mocht het serieus bedoeld zijn. Hij zou flink schikken van de reacties, zeker in zijn dip..
Klinkt heftig ja.. heb dit ook wel al een beetje op 3-MMC dus kan het me goed voorstellen op de nog fijnere broer 4-MMC.Even serieus, ik vind van mezelf dat ik verantwoordelijk gebruik. Maar als ik aan de 4-MMC ga dan gaan bij mij ook alle remmen los. Ik noemde mezelf echt een crackhoertje. Als ik iemand had moeten pijpen om nog meer te krijgen had ik het mogelijk gedaan. Een dosis van 200 milligram voelt dan wel lekker en voor je het weet ben je voor de derde keer aan het denken 'ah fuck it, nog eentje dan. Het is zo lekker.'
Ik heb 4-MMC alleen gebruikt ná het verbod. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk middel. Aan de andere kant bent ik ook heel blij dat ik het niet via clearnet in onbeperkte hoeveelheden kan bestellen, want bij dit middel heb ik toch wel mijn zwakte ontdekt.
In die zin vind ik het report van OP juist wel een goede beschrijving van hoe 4-MMC is. Het vertelt precies wat je steeds gaat doen van 4-MMC. Je voelt je zo lekker waus en praterig en warm en je ogen trillen flink maar dat voelt om een of andere reden heel chill. Alleen de rush duurt maar even en dan krijg je cravings, maar ben je nog wel actief en impulsief.... Nouja, dan ga je je dus zo gedragen als hierboven.
Aan de andere kant houd ik het zelf altijd bij alleen 4-MMC, en dan niet nog alcohol, MDMA en speed en coke erbij. Hoewel ik de vorige keer wel 4-MMC had gecombineerd met MDAI (Ik weet het: 'hoe durf je!'), maar dat was ook omdat ik te weinig MDAI had dus maar overstapte op 4-MMC. Maarja na die overstap ben ik dus wel nog een volle dag (24+ uur) doorgegaan want die mephedrone is echt niet te stoppen. Voor ik het wist was de gram op, wat ik meteen heel zonde vond want ik wilde nog meer gebruiken.
Klinkt heftig ja.. heb dit ook wel al een beetje op 3-MMC dus kan het me goed voorstellen op de nog fijnere broer 4-MMC.
Ik herken het ook wel een beetje van MDMA. Had daar vroeger echt een zwak voor maar gebruik het tegenwoordig max 2x per jaar en liefst nog minder.
Ik heb/had dit met alle uppers die ik gedaan heb, daarom doe ik het nauwelijks meer.Even serieus, ik vind van mezelf dat ik verantwoordelijk gebruik. Maar als ik aan de 4-MMC ga dan gaan bij mij ook alle remmen los. Ik noemde mezelf echt een crackhoertje. Als ik iemand had moeten pijpen om nog meer te krijgen had ik het mogelijk gedaan. Een dosis van 200 milligram voelt dan wel lekker en voor je het weet ben je voor de derde keer aan het denken 'ah fuck it, nog eentje dan. Het is zo lekker.'
Ik heb 4-MMC alleen gebruikt ná het verbod. Aan de ene kant vind ik het een heerlijk middel. Aan de andere kant bent ik ook heel blij dat ik het niet via clearnet in onbeperkte hoeveelheden kan bestellen, want bij dit middel heb ik toch wel mijn zwakte ontdekt.
In die zin vind ik het report van OP juist wel een goede beschrijving van hoe 4-MMC is. Het vertelt precies wat je steeds gaat doen van 4-MMC. Je voelt je zo lekker waus en praterig en warm en je ogen trillen flink maar dat voelt om een of andere reden heel chill. Alleen de rush duurt maar even en dan krijg je cravings, maar ben je nog wel actief en impulsief.... Nouja, dan ga je je dus zo gedragen als hierboven.
Aan de andere kant houd ik het zelf altijd bij alleen 4-MMC, en dan niet nog alcohol, MDMA en speed en coke erbij. Hoewel ik de vorige keer wel 4-MMC had gecombineerd met MDAI (Ik weet het: 'hoe durf je!'), maar dat was ook omdat ik te weinig MDAI had dus maar overstapte op 4-MMC. Maarja na die overstap ben ik dus wel nog een volle dag (24+ uur) doorgegaan want die mephedrone is echt niet te stoppen. Voor ik het wist was de gram op, wat ik meteen heel zonde vond want ik wilde nog meer gebruiken.
Uppers en cravings gaan natuurlijk sowieso wel hand in hand, maar vooral 4-MMC vond ik lastig te weerstaan. Het komt denk ik door de plotselinge daling in dopamine-stimulatie na een paar uur. Je krijgt geen tijd om eraan te wennen en je bent ineens je lekkere roes kwijt. Maar dan ben je nog wel gestimuleerd via serotonine en noradrenaline, en neem je gemakkelijk impulsieve besluiten. Dat is een beetje mijn hypothese van wat er gebeurt bij 4-MMC.Heb je het alleen van 4-MMC @Neo-Shulginist?
Uppers en cravings gaan natuurlijk sowieso wel hand in hand, maar vooral 4-MMC vond ik lastig te weerstaan. Het komt denk ik door de plotselinge daling in dopamine-stimulatie na een paar uur. Je krijgt geen tijd om eraan te wennen en je bent ineens je lekkere roes kwijt. Maar dan ben je nog wel gestimuleerd via serotonine en noradrenaline, en neem je gemakkelijk impulsieve besluiten. Dat is een beetje mijn hypothese van wat er gebeurt bij 4-MMC.
Met MDMA heb ik eerder een gevoel alsof je een geliefde moet uitzwaaien die op wereldreis gaat. Je wil niet dat het weggaat, maar je weet ook dat het geen zin heeft om te proberen hem/haar vast te houden. Bij MDMA weet je gewoon dat je dat 'love' gevoel niet terugkrijgt maar wel veel bijwerkingen. Ik heb dan wel last van cravings maar daar luister ik gewoon niet naar. Al moet ik bekennen dat ik een 2C-Beetje op dat moment wel erg lekker vind. Dan heb je ook niet zo'n last van zin in meer
Maar bij mephedrone heb ik dus wel echt zo'n paniekerige 'argh waarom is het weg ik moet meer', ja.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."