Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer MDMA: 500mg, per ongeluk...

Eerste keer MDMA: 500mg, per ongeluk...

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
🐺PsyTekz zei:
Ik denk dat in Belgie wiet nog eerder legaal word voor we kunnen testen... nooit dus.
Klik om te vergroten...
Erg, maar waar...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
geflipt zei:
De misselijkheid viel wel mee. Maar als het je broer is geworden... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Gemene broer, hij prikt me steeds...

Hij ziet ook wat groen...

Oké flauw :laughing:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
geflipt zei:
Ik hoorde laatst een verhaal van pillen (ben de naam kwijt) van 730mg MDMA!!! En die kon ik zomaar krijgen, voor een habbekrats! Waar gaat dit naartoe!? Ik ben alleszins blij dat je vriendin er bovenop is gekomen. Zelfs al heeft ze een stuk meer afgezien dan mij. Ik hoop dat wij, hier in België, ook snel onze pillen kunnen laten testen...
Klik om te vergroten...

730 is verkooppraat. De hoogste in het circuit hangen wel rond 250 a 300mg. En dat is al best hoog voor 1 persoon. Of die moet al 150kg wegen.

Haar werden de pillen verkocht als 80mg. Rekenfoutje van 150 a 160mg per pil. Blijkbaar nieuwe sterkere batch.

Ik denk dat in Belgie wiet nog eerder legaal word voor we kunnen testen... nooit dus.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk reportje!

Inderdaad teveel. Maar wel verdeeld over heel wat uurtjes. Uiteindelijk zal je waarschijnlijk alleen maar strak hebben gestaan. Als je 500mg in 1 keer in je mik gooit... oef

Mijn eerste keer was 1,5 jaar geleden. Ook kristallen en ook teveel (zo'n 400mg)
Ik had me wel ingelezen, maar wist niet goed hoe en wat. Dus ook af gegaan op mijn buddy. Ook gedipt, dus doseren? Dat lukt niet eens.
Ik heb een mega geweldige nacht gehad. Stond echter nog mega strak toen ik thuis kwam. Kon niet slapen. Moest constant plassen. En 2 dagen later mega dip. Nog 2 dagen slecht geslapen (badend in het zweet wakker worden. Niet in kunnen slapen)

Was het wel waard. sindsdien let ik op mijn dosis. Ik heb nooit meer een dip. Kan altijd slapen na gebruik.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#5
🐺PsyTekz zei:
Ik denk dat in Belgie wiet nog eerder legaal word voor we kunnen testen... nooit dus.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Ik heb eens een artikel gelezen over dat ze gingen experimenteren met XTC te laten testen op Pukkelpop. Maar enkel als je je slecht voeot tijdens het gebruik. Met andere woorden, als je ligt te kotsen op de grond en hyperventileren en weet ik veel wat allemaal mag je eens zo'n pil binnenbrengen om te zien of het wel MDMA is die erin zat... Na de feiten 🤣
Het zal inderdaad heel lang duren voor het beleid hier progressiever wordt qua drugs.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk reportje om te lezen @geflipt ! Zoals je zelf al aangaf niet al te verstandig of verantwoord qua gebruik... maar het is duidelijk dat je er van hebt geleerd! Je hebt wel echt geluk gehad dat het zo goed uitpakte en dat een monsterkater achterwege is gebleven!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
geflipt zei:
Ik hoorde laatst een verhaal van pillen (ben de naam kwijt) van 730mg MDMA!!! En die kon ik zomaar krijgen, voor een habbekrats! Waar gaat dit naartoe!?
Klik om te vergroten...
Die pil is vast te groot om te slikken!
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Die pil is vast te groot om te slikken!
Klik om te vergroten...
Gebruik je hem toch als zetpil :tearsofjoy:
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cerberus zei:
Inderdaad. Ik heb eens een artikel gelezen over dat ze gingen experimenteren met XTC te laten testen op Pukkelpop. Maar enkel als je je slecht voeot tijdens het gebruik. Met andere woorden, als je ligt te kotsen op de grond en hyperventileren en weet ik veel wat allemaal mag je eens zo'n pil binnenbrengen om te zien of het wel MDMA is die erin zat... Na de feiten 🤣
Het zal inderdaad heel lang duren voor het beleid hier progressiever wordt qua drugs.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, testen na de feiten klinkt echt als een Belgische kutstap!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Leuk reportje om te lezen @geflipt ! Zoals je zelf al aangaf niet al te verstandig of verantwoord qua gebruik... maar het is duidelijk dat je er van hebt geleerd! Je hebt wel echt geluk gehad dat het zo goed uitpakte en dat een monsterkater achterwege is gebleven!
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb het nog gehoord, dat ik een monstertolerantie heb. Maar dat is niets om trots op te zijn. Ik ben vooral blij dat het in de andere richting ook zo werkt, en dat ik nu evenzeer kan genieten van 100mg! (bedankt voor het compliment)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."