Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc trip report (verslavend?)

3mmc trip report (verslavend?)

52 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Los van de verkrijgbaarheid, en prijs.
3MMC heeft een eigenschap dat noch speed, noch coke hebben...

En dat is het " i don't care for anything feeling"...Het laat je van gans de wereld niks aantrekken, je hebt extra energie en toch een heldere focus.

Met speed / coke ging je ook kunnen vluchten, maar 3MMC leent zich daar beter voor toe.
S
StaytightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi . Ik ben een jongen van 19 jaar en ben laatste periode veel aan het experimenteren met drugs.
Hier een lijstje wat ik allemaal heb gedaan.
Hash en wiet sinds jonge leeftijd , alcohol , 7x truffels , 1x lsd , 1x mdma , 3x xtc , en ondertussen 3 dagen 3mmc.

Ik schrijf deze trip report terwijl ik aan het uitspacen ben van de laatste 3mmc bommetje die ik om 02:15 heb genomen in de auto het is nu 04:41.
Ik heb inclusief vandaag 3 dagen achter elkaar 3mmc gebruikt.
De eerste dag (avond) was op donderdag en besloot ik een "lichte" dosis te nemen van 250mg voordat ik met mijn vrienden ga chillen.
ik vond het een beetje vreemd om het tijdens het chillen te doen omdat niemand van mn vrienden echt gebruikt.
Terwijl we wat aan chillen zijn buiten rond 20:00 begin ik het lichtjes te voelen.
Ik voel dan dat ik wat sneller kan praten/denken , lichaam voelt lichter aan (energiek) , mn huid voelt vreemd en soms gaat mijn beeld iets wat schommelen maar dat komt heel weinig voor.
En natuurlijk het lekkere gevoel het gevoel alsof alles oké is alsof je bijna gelukkig bent.
Het is een stuk minder extreem dan xtc of mdma maar ik heb het idee dat ik onder invloed van 3mmc een stuk helderder kan zijn en daardoor snel het gevoel heb dat ik het naar mn zin heb.
Terwijl bij xtc het zo heftig kan worden dat ik door de spanning niet het idee heb volledige euforie te beleven terwijl veel mensen dat wel ervaren heb ik dat nooit gehad.
Maargoed niemand van mijn vrienden merkten wat aan mij behalve dat ik in een hele goeie stemming was uiteindelijk had ik het wel verteld en waren ze heel verbaast rond 00:00 weer naar huis gegaan en het was ondertussen al wel uitgewerkt ik kon binnen een uur al slapen volgende dag moest ik om 9 uur op.
Had prima geslapen nergens last van ook geen dip ofzo.
Vrijdag avond na het werk besloot ik weer 3mmc te gebruiken rond 21:00 ik was op een parkeerplaats met veel mensen die ik kende maar ook niet kende nadat ik de dosis van 350mg had genomen werd ik veel praatzamer en ging ik iedereen leren kennen ik heb met iedereen wel een uur gepraat en vond het heel bijzonder hoe 3mmc mijn sociale kwaliteiten beïnvloedde.
Ik voelde me superlekker maar nog steeds had ik het aan niemand verteld totdat ik met een paar meisjes begon te praten die vertelden hoevaak en welke drugs ze hadden gebruikt.
Daar was ik enorm in geïnteresseerd en begon mijn hele levensverhaal met ze te delen en ook andersom ik voelde me zo begrepen en op een gegeven moment nam ik rond 12:30 nog een dosis van 350mg erna ben ik hele tijd rond gaan lopen en gaan praten en heel veel muziek geluisterd in mn auto.
Rond 04:15 vertrok ik naar huis was toen al wel nuchter kon pas rond 8 uur slapen maarja hoort er allemaal bij.
Volgende dag zaterdag word ik om 16:00 wakker en voel me ook gewoon prima niks aan de hand geen dip niet vermoeid of verdere nare effecten van 3mmc.
Nu was het niet mijn bedoeling om op zaterdag weer te gaan gebruiken maar ik was zo geobsedeerd door de ervaringen die ik had opgedaan terwijl ik onder invloed was waardoor ik neigde om misschien 1 dosis te nemen aan de begin van de avond.
Na de eerste dosis van weer 350mg rond 20:00 sta ik ervan versteld hoe hard ik hem nog steeds begon te spacen het leek totaal niet alsof er sprake was van tolerantie.
Maargoed daarna weer naar de drukke parkeerplaats gegaan en weer gepraat met mensen maar ik merkte wel dat ik wat minder spraakzaam was en ook wat minder het lekkere gevoel had.
Ik besloot toen nog een dosis te nemen van 400mg rond 23:30.
Deze voelde ik zeker wel maar het lijkt alsof het emotionele deel van blijdschap en geluk gewoon helemaal weg raakt en alleen de adrenaline overblijft ik had het vanaf toen een stukje minder naar mn zin maar nog steeds wilde ik meer.
Dus rond 02:00 nam ik weer een dosis van 350mg.
Mensen die mij weer zagen bijpakken vonden het heel dom (is ook zo) maar voor mijn gevoel kon ik het allemaal wel hebben (lichamelijk) en had ik steeds de drang om weer helemaal onder invloed te raken.
Na de 3e dosis begon ik het best wel benauwd en warm te krijgen en voelde ik mijn hart tekeer gaan.
Maar het lekkere gevoel bleef wel bijna helemaal uit.
Ik stond alleen nog maar strak en kon de tijd gewoonweg uit gaan zitten.
Ik vindt het heel bizar hoe ik binnen een korte periode van 3 dagen zovaak en veel 3mmc heb gebruikt.
Ik begin het wat eng te vinden doordat ik het idee heb dat dit wellicht een start kan zijn voor een zware verslaving.
Maar of dat vooral aan 3mmc ligt of aan mij is twijfelachtig aangezien ik er ook niet heel verstanding mee ben omgegaan.
Maar de drang voor het bijpakken is voor mij een primeur nog nooit wilde ik zo graag nog één dosis nemen en eenmaal besloten om bij te nemen was het heel verleidelijk om er maar 50 of 100mg bij te doen.
Ik heb het idee dat 3mmc een hele gevaarlijke drug voor mij kan zijn en ga het dan ook zeker een lange periode niet gebruiken.
Ik zou het dan ook niemand aanraden om hetzelfde te doen als ik zoals de hoeveelheid van de dosis en de hoeveelheid dosissen die ik binnen een korte tijd heb genomen.
Ik ga zometeen naar huis en ben ik benieuwd of ik een megadip ga ervaren na het "drugsmisbruik" dat ik heb gepleegd.

Groetjes
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hoop voor je dat een flinke kater hebt. Dan is het ook makkelijker om er een langere tijd vanaf teblijven.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik begrijp uit je rapport dat je doodleuk met de auo gaat als je dik aan de 3mmc zit en ook al dagen niet uitrust. Dus vermoeid en onder invloed rijden. ik hoop daarom echt dat je de ergste kater krijgt die er bestaat! Je rijdt gewoon NOOIT met drugs of drank op! NOOIT!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een aantal punten die mij opvallen:

- 250mg is geen lichte dosis maar een sterke dosis
- 350mg en daarboven zijn zeer sterke dosissen
- Meerdere dagen achter elkaar een serotonine drug gebruiken is enorm slecht voor je. Als je hier mee doorgaat dan ga je ernstige klachten ontwikkelen.
- Je kan tegenwoordig door de politie getest worden op harddrugs tijdens een controle. Dan ben je direct je rijbewijs kwijt.
- Rijden onder invloed is enorm gevaarlijk, niet alleen voor jezelf maar ook voor onschuldige omstanders.
Staytight zei:
ik er ook niet heel verstanding mee ben omgegaan.
Klik om te vergroten...
Understatement van het jaar.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
1.100mg op 6u? Wow gast, hoe doe je dat man?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
niet alleen voor jezelf maar ook voor onschuldige omstanders.
Klik om te vergroten...
Juist voor anderen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
1.100mg op 6u? Wow gast, hoe doe je dat man?
Klik om te vergroten...
Dat gelukkig niet. In 3 dagen achter elkaar als ik t goed lees. Dan nog is t belachelijk veel ja.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na de eerste dosis van weer 350mg rond 20:00 sta ik ervan versteld hoe hard ik hem nog steeds begon te spacen het leek totaal niet alsof er sprake was van tolerantie.
Maargoed daarna weer naar de drukke parkeerplaats gegaan en weer gepraat met mensen maar ik merkte wel dat ik wat minder spraakzaam was en ook wat minder het lekkere gevoel had.
Ik besloot toen nog een dosis te nemen van 400mg rond 23:30.
Deze voelde ik zeker wel maar het lijkt alsof het emotionele deel van blijdschap en geluk gewoon helemaal weg raakt en alleen de adrenaline overblijft ik had het vanaf toen een stukje minder naar mn zin maar nog steeds wilde ik meer.
Dus rond 02:00 nam ik weer een dosis van 350mg


Ben ik niet wakker, of jij?😄
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Na de eerste dosis van weer 350mg rond 20:00 sta ik ervan versteld hoe hard ik hem nog steeds begon te spacen het leek totaal niet alsof er sprake was van tolerantie.
Maargoed daarna weer naar de drukke parkeerplaats gegaan en weer gepraat met mensen maar ik merkte wel dat ik wat minder spraakzaam was en ook wat minder het lekkere gevoel had.
Ik besloot toen nog een dosis te nemen van 400mg rond 23:30.
Deze voelde ik zeker wel maar het lijkt alsof het emotionele deel van blijdschap en geluk gewoon helemaal weg raakt en alleen de adrenaline overblijft ik had het vanaf toen een stukje minder naar mn zin maar nog steeds wilde ik meer.
Dus rond 02:00 nam ik weer een dosis van 350mg


Ben ik niet wakker, of jij?😄
Klik om te vergroten...
Oeps. Ik ben niet wakker! Sorry! Hahaha je hebt gelijk.
Tering hee....
Jij kan dus goed rekenen: hoeveel had ie totaal op dan in die 3 dagen?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snel gerekend...2,05gr 😅
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
1,1gr op 6u.
Ik heb dikwijls 3MMC gehad, en hoger dan 0,5gr op 12u ! Kon mijn lichaam niet aan. Letterlijk....

Pas alsjeblieft op met 3MMC man, bloedlink spul.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
1,1gr op 6u.
Ik heb dikwijls 3MMC gehad, en hoger dan 0,5gr op 12u ! Kon mijn lichaam niet aan. Letterlijk....

Pas alsjeblieft op met 3MMC man, bloedlink spul.
Klik om te vergroten...
Ik heb getwijfeld om 3mmc te bestellen. Maar ik lees zoveel dat men er niet mee om kan gaan en het misbruikt dat ik het laat.
Ik kan wel eens wat zwak zijn door verslavingsgevoeligheid dus nee, ik sla over.
Maar ja, speed “zou” ik daarom ook niet proberen maar 2,5 jaar terug er toch aan begonnen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
3MMC is qua risico op cravings en overdoseren speed in het kwadraat.

Als je ooit zou bestellen, laat je niet vangen aan dergelijke verkooptruc's..

Vanaf zoveel gram min zoveel procent.
Beter teveel betalen voor 1 testgram, dan 5g op een weekend te gebruiken !!
Want zo loopt het in 99,9% van de gevallen af.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
3MMC is qua risico op cravings en overdoseren speed in het kwadraat.

Als je ooit zou bestellen, laat je niet vangen aan dergelijke verkooptruc's..

Vanaf zoveel gram min zoveel procent.
Beter teveel betalen voor 1 testgram, dan 5g op een weekend te gebruiken !!
Want zo loopt het in 99,9% van de gevallen af.
Klik om te vergroten...
Mocht ik het ooit kopen koop ik pellets. Ik heb geen weegschaal. En idd net genoeg voor 2x. Niet 1x want wie weet “valt” het eerst niet lekker en wil ik nog eens. Maar zeker niet meer dan genoeg voor 2x.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mensen staan hier versteld van de dosis op 6u maar ik begrijp dat wel. Toen ik dit spul leerde kennen heb ik ook wel een goeie gram op enkel uren weggesnoven. Nog een stuk erger dat snuiven. De 1ste lijn ga je wel uurtje of 2 lekker van. Daarna gaat het gewoon bergaf. Kortere en mindere werking tot een 5minuten durende rush die je terug de craving in jaagt. En je neus heeft er geen plezier aan.

@Staytight bedankt om je ervaring te delen. Goed dat je zelf ook inziet dat 3mmc snel misbruik in de hand werkt. Als je er zelf heel gevoelig voor bent en beseft dat je die cravings de baas niet kan, wegspoelen en niet meer bestellen.

Stel mezelf soms de vraag, hebben ze middelen zoals 4mmc, 3mmc niet gemaakt met de bedoeling meer verslaafden en geld erop te maken? Ik lees veel misbruik en bingebruik met dit soort middelen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
🐺PsyTekz zei:
Stel mezelf soms de vraag, hebben ze middelen zoals 4mmc, 3mmc niet gemaakt met de bedoeling meer verslaafden en geld erop te maken? Ik lees veel misbruik en bingebruik met dit soort middelen.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is dat een eigenschap van vrijwel alle potente cathinones. Een beetje een dirty chem imo. Maar al te lekker in het begin maar als je door slaat is er niks meer aan.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
🐺PsyTekz zei:
Mensen staan hier versteld van de dosis op 6u maar ik begrijp dat wel. Toen ik dit spul leerde kennen heb ik ook wel een goeie gram op enkel uren weggesnoven. Nog een stuk erger dat snuiven. De 1ste lijn ga je wel uurtje of 2 lekker van. Daarna gaat het gewoon bergaf. Kortere en mindere werking tot een 5minuten durende rush die je terug de craving in jaagt. En je neus heeft er geen plezier aan.

@Staytight bedankt om je ervaring te delen. Goed dat je zelf ook inziet dat 3mmc snel misbruik in de hand werkt. Als je er zelf heel gevoelig voor bent en beseft dat je die cravings de baas niet kan, wegspoelen en niet meer bestellen.

Stel mezelf soms de vraag, hebben ze middelen zoals 4mmc, 3mmc niet gemaakt met de bedoeling meer verslaafden en geld erop te maken? Ik lees veel misbruik en bingebruik met dit soort middelen.
Klik om te vergroten...

Ik ben zelf geen noob op gebied van 3MMC, integendeel helaas.
Maar 400mg 3MMC gebruiken bij de eerste keer met een nieuw product?Dan ligt het niet aan het product, maar aan de gebruiker.

De eerste maal coke snuif je toch ook niet meteen 250,350 en 450mg lijnen ?

Zo vergroot je enkel uw eigen miserie, want om hetzelfde te evenaren moet je meer gaan gebruiken...Bij mij was dit in het begin 50mg, dan all the way up tot max 175mg lijnen.
Ik genoot nog van een 100mg lijn !!
Als je natuurlijk al meteen start met 250mg, en dit zonder research blijkbaar een LICHTE dosis noemt, dan moet je jezelf afvragen welke hoeveelheid je binnen x aantal tijd nodig hebt.


Ps: Ben zeker ook geen heilig boontj, heb ook weekend gehad waar er 3gr doorging, maar dat over 2 dagen ! Als je 1gr/6u gebruikt, dan kan ik maar 1 advies geven :

Leer jezelf beheersen, of blijf weg van drugs want dit loopt niet goed af.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ganggang💯 zei:
Maar al te lekker in het begin maar als je door slaat is er niks meer aan.
Klik om te vergroten...
Voor mijn gevoel sla ik soms wel eens door met 3mmc/pep of uppers in het algemeen XD 2e edit: dat is geen gevoel, dat is gewoon een feit :relaxed: Maar zo hoog gedoseert, omg, mn hoofd zou exploderen denk ik
wtf mensen, wat is dat toch met al die hoge doseringen? Is dat echt zoveel leuker? vind 200 mg verdeeld over 1 dag al meer als genoeg, en dan heb ik al een kater die 4 dagen duurt. Niet dat dat nou zoveel verstandiger is als anderen ofzo, lol, alsof ik kan vertellen hoe je verstandig met 3mmc om moet gaan :joycat:

edit: oh btw, dit was niet persoonlijk tegen jou bedoeld @Ganggang💯 ik verbaasde me gewoon over de doseringen in dit topic XD
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zie je, ik laat die 3mmc wel links liggen.... :grimacing:
It scares me!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."