#1
Kort en krachtig, mooi dat het goed beviel, bevat 3cmc dezelfde hoeveelheid sero als 3mmc?@geflipt
Tijdens gebruik van 3-cmc merk je al dat het echt geen sero slurper is, het bevat geen euforisch dekentje zoals 3-mmc wel heeft, het is een stuk killere euforie (maakt het niet minder lekker)Serotonine zal het wel vrijmaken maar verwaarloosbaar met 3-mmc, uiteraard is dit speculeren maar puur op gevoel is dit echt geen serotonine bom.cool.. maar, toch een mild kritische noot/ vraag:
geen sero slurper?.. dus 3-mmc wordt dan ook niet als sero slurper bestempeld?
van 3-cmc wordt wel degelijk gedacht dat het serotonine vrijmaakt.
van 3-mmc kreeg ik mega euforische gevoelens btw.
3-cmc: " It is thought to produce its effects by promoting the release of dopamine and serotonin "
![]()
3-MMC
3-Methylmethcathinone (also known as 3-MMC or metaphedrone[1]) is a novel stimulant-entactogen substance of the cathinone class. It is a structural analog of mephedrone (4-MMC) and was created as a legal designer drug after the banning of 4-MMC. The mechanism of action is not fully studied, but...psychonautwiki.org
Tijdens gebruik van 3-cmc merk je al dat het echt geen sero slurper is, het bevat geen euforisch dekentje zoals 3-mmc wel heeft, het is een stuk killere euforie (maakt het niet minder lekker)Serotonine zal het wel vrijmaken maar verwaarloosbaar met 3-mmc, uiteraard is dit speculeren maar puur op gevoel is dit echt geen serotonine bom.
Zeer weinig sero. (voor zover we weten...)Kort en krachtig, mooi dat het goed beviel, bevat 3cmc dezelfde hoeveelheid sero als 3mmc?@geflipt
Ik versta persoonlijk onder slurper een stof die je niet te vaak moet gebruiken omdat je anders snel een serotonine tekort onder de kiezen hebt, wat je dan weer niet hebt met bijvoorbeeld coke of speed, 3-cmc valt hier eerder onderja, 'slurper'.. staat of valt bij de zwaarte van dat woord.
is het dan wél een seroslurper? En waar staat dat dan, vind het nergens...ja, 'slurper'.. staat of valt bij de zwaarte van dat woord.
Ik versta persoonlijk onder slurper een stof die je niet te vaak moet gebruiken omdat je anders snel een serotonine tekort onder de kiezen hebt, wat je dan weer niet hebt met bijvoorbeeld coke of speed, 3-cmc valt hier eerder onder![]()
dat wordt ja-ja-januari. drukke maand zoohww.. klinkt bijna gezond!
kmoet dat ook maar eens gaan bestellen.. en coke en speed hè.. ff m'n notitie blokje pakken 😅 🤣
"Bijna" net zo gezond als de vitamine B in energy drink.ohww.. klinkt bijna gezond!
kmoet dat ook maar eens gaan bestellen.. en coke en speed hè.. ff m'n notitie blokje pakken 😅 🤣
dat wordt ja-ja-januari. drukke maand zo![]()
Mijn buurman heet Arie" Dat zei m'n vrouw vannacht ook tegen me "
~ was getekend: Arie.
waar staat bij mdma het woord 'slurper' ?is het dan wél een seroslurper? En waar staat dat dan, vind het nergens...
Ok, het doet je goed voelen dus 'tintelt' je serotonines. Dat doen olijven ook met me...
Maar een seroSLURPER, écht niet...
is het dan wél een seroslurper? En waar staat dat dan, vind het nergens...
Daar staat dat het een inhibitor is en dus geen releaser?oh whoops..
khad per ongeluk de 3-mmc pagina gelinkt.
je hebt gelijk.. 3-cmc is nog te nieuw en is nog geen rapport van..
behalve:
![]()
3-Chloromethcathinone - Wikipedia
en.wikipedia.org
het is wel een cathonine en die stimuleren doorgaans: Cathinone has been found to stimulate the release of dopamine and inhibit the reuptake of epinephrine, norepinephrine and serotonin in the central nervous system
![]()
Cathinone - Wikipedia
en.wikipedia.org
Daar staat dat het een inhibitor is en dus geen releaser?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."