Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste x dmt...

eerste x dmt...

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Soms worden ze via het darkweb verkocht. Het gaat dan om een tank voor een e-sigaret waarin vloeistof zit met daarin DMT opgelost. Wat mij betreft is het ideaal inderdaad. Je drukt gewoon op de knop en je bent al aan het verdampen. Hoe langer je de knop ingedrukt houdt des te sterker de trip. Het verbrandt niet en smaakt niet vies.

Je kan zulke tanks met DMT erin ook zelf maken. Los 500 mg DMT au bin marie op in 1 mL 50/50 pg/vg en doe het in een tank van een e-sigaret. Wel eerst even de juiste temperatuursetting vinden voor het verdampen van die 50/50 pg/vg.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt wel interessant. Echter heb ik weinig zin om een dikke stoot geld uit te geven aan zo'n vaporizer. Wat voor soort e-cig heb je hiervoor nodig? Klinkt als iets goedkoper, maar could be wrong.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buu zei:
Dit klinkt wel interessant. Echter heb ik weinig zin om een dikke stoot geld uit te geven aan zo'n vaporizer. Wat voor soort e-cig heb je hiervoor nodig? Klinkt als iets goedkoper, maar could be wrong.
Klik om te vergroten...
In principe kan je voor 20 euro een e-sigaret kopen. Maar het is wel aan te bevelen om er eentje te kiezen met een instelbaar wattage van minimaal 40 watt. Ook is het handig als je de coils kan wisselen. Die zijn vaak wat duurder: tussen de 40-60 euro. Zeker in het begin is het even zoeken naar de juiste instellingen. Ik kan dus aanbevelen om eerst even 'droog' te oefenen met de (smaakloze en nicotinevrije) 50/50 pg/vg vloeistof om te kijken hoe je er een goeie wolk mee kan produceren. Als je die temperatuursettings hebt gevonden dan kun je de de DMT door de vloeistof gaan mengen.

De DMT is sowieso het duurste van het hele verhaal. Dat is per gram vaak duurder dan de hele e-sigaret. En voor een tank van 2 mL heb je dus een gram DMT nodig. Dusja, het is wel voor de enthousiaste gebruiker die van plan is om het vaker dan gewoon een (paar) keertje(s) te proberen.

Wat dan wel weer leuk is, is dat je zo'n e-sigaret makkelijk kan ronddelen op de dansvloer voor een klein hijsje (hoewel dat voordeel vooral pre-corona was ^_^ ). Daar heb ik zelf wel veel lol mee gehad met vrienden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Wat dan wel weer leuk is, is dat je zo'n e-sigaret makkelijk kan ronddelen op de dansvloer voor een klein hijsje
Klik om te vergroten...
Klein hijsje DMT op de dansvloer?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Klein hijsje DMT op de dansvloer?
Klik om te vergroten...
Ja dat blijkt dus best wel chill te zijn! Moet je het wel houden bij een klein hijsje want een grote hijs is dan weer een beetje too much.
Haha ik heb ook vrienden die tijdens het draaien graag een beetje DMT roken. En die gaan er vaak beter van draaien ook xD

Maar echt nieuw is dat niet want als je op een psytrancefeestje bent dan ruik je heel vaak die verbrande DMT-lucht voorbij komen. Het voordeel van die e-sigs is dus dat ze niet zo'n uur in de wind stinken en dus een stuk vriendelijker zijn voor je feestgenoten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ja dat blijkt dus best wel chill te zijn! Moet je het wel houden bij een klein hijsje want een grote hijs is dan weer een beetje too much.
Haha ik heb ook vrienden die tijdens het draaien graag een beetje DMT roken. En die gaan er vaak beter van draaien ook xD

Maar echt nieuw is dat niet want als je op een psytrancefeestje bent dan ruik je heel vaak die verbrande DMT-lucht voorbij komen. Het voordeel van die e-sigs is dus dat ze niet zo'n uur in de wind stinken en dus een stuk vriendelijker zijn voor je feestgenoten.
Klik om te vergroten...
:grin:

Sta je dan van zo'n klein hijsje ook al een beetje te spacen? Visuals en dergelijke?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
:grin:

Sta je dan van zo'n klein hijsje ook al een beetje te spacen? Visuals en dergelijke?
Klik om te vergroten...
Ja ik ga dan wel voor de lichte visuals maar niet zoveel dat je niet meer goed overeind kunt staan en ook niet zoveel dat je niet meer goed voorwerpen kunt herkennen. Het is sowieso wel iets voor de gevorderde DMT-gebruikers hoor. Ik weet wel aan wie ik wel en niet mijn e-sig kan uitlenen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kreeg op een psychedelisch festival in het noorden van het land nog een changa joint aangeboden midden op de mainstage!

Ik rook die speciale dmt geur en vroeg aan een gast of hij dat ook rook. Kwam er toch een brede grijns op zijn gezicht... haalde een dikke changa joint tevoorschijn en gaf me een hijs. Was best lekker om met een milde changa high te dansen 😅
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Ik kreeg op een psychedelisch festival in het noorden van het land nog een changa joint aangeboden midden op de mainstage!

Ik rook die speciale dmt geur en vroeg aan een gast of hij dat ook rook. Kwam er toch een brede grijns op zijn gezicht... haalde een dikke changa joint tevoorschijn en gaf me een hijs. Was best lekker om met een milde changa high te dansen 😅
Klik om te vergroten...
Iedereen die geur in de kleren voor een paar dagen. :laughing:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wel echt een penetrant geurtje inderdaad. Ik krijg ook meteen een verhoogde hartslag en alertheid als ik dat spul ruik 😋
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Wel echt een penetrant geurtje inderdaad. Ik krijg ook meteen een verhoogde hartslag en alertheid als ik dat spul ruik 😋
Klik om te vergroten...
Soms loop ik ergens op straat en meen ik er even een vlaagje van op te vangen. Zeer onwaarschijnlijk, maar mijn hart gaat dan ook direct harder slaan. :sweatsmile:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Iedereen die geur in de kleren voor een paar dagen. :laughing:
Klik om te vergroten...
DMT verbranden op de dansvloer mag wat mij betreft echt verboden worden, nog even naast het feit dat het eigenlijk al verboden is. Wat een gore praktijken zijn dat zeg. Echt niet te doen.

Ik zou dus wel voor een DMT-vape-gebod zijn.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
DMT verbranden op de dansvloer mag wat mij betreft echt verboden worden, nog even naast het feit dat het eigenlijk al verboden is. Wat een gore praktijken zijn dat zeg. Echt niet te doen.

Ik zou dus wel voor een DMT-vape-gebod zijn.
Klik om te vergroten...
Waarom dat?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
ketakoekjes zei:
Waarom dat?
Klik om te vergroten...
DMT roken stinkt een uur in de wind en dat is dus best wel asociaal om op de dansvloer te doen terwijl anderen van DMT verdampen niet zo'n last hebbben.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#14
DMT is niet om op te dansen in een kroeg of discotheek. Maarja, dat is mijn mening. Er zijn genoeg andere drugs die je daarvoor kan gebruiken. Het is een heilig medicijn. 😕
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is een drugs net als elk ander middel. Geen medicijn.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Buu zei:
Het is een drugs net als elk ander middel. Geen medicijn.
Klik om te vergroten...
Ok
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat het heilig is geloof ik ook niet in, maar vond zelf changa tenminste wel aanvoelen als iets waar ik echt respect voor moet hebben en niet puur voor de lol moet gaan doen. Een vriend van me deed mijn changa (eerste keer voor hem) en die dacht er nogal luchtig over. Die werd door een of andere entiteit even heel duidelijk gemaakt dat hij niet de juiste instelling had en dat hij eigenlijk niet terug moest komen voor hij dat wel had.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Dat het heilig is geloof ik ook niet in, maar vond zelf changa tenminste wel aanvoelen als iets waar ik echt respect voor moet hebben en niet puur voor de lol moet gaan doen. Een vriend van me deed mijn changa (eerste keer voor hem) en die dacht er nogal luchtig over. Die werd door een of andere entiteit even heel duidelijk gemaakt dat hij niet de juiste instelling had en dat hij eigenlijk niet terug moest komen voor hij dat wel had.
Klik om te vergroten...
Ja, je komt er zelf achter op die manier. DMT is wel zeker heilig in landen als Peru etc. en word gebruikt als medicijn. Ik gebruik het ook als medicijn. Ik kan me niet voorstellen om met een vape door de disco te lopen en dmt te roken. Ik kan daar niet bij. Maar iedereen is vrij om te doen en laten, ik val zeker niemand persoonlijk aan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
BBKING zei:
Ja, je komt er zelf achter op die manier. DMT is wel zeker heilig in landen als Peru etc. en word gebruikt als medicijn. Ik gebruik het ook als medicijn. Ik kan me niet voorstellen om met een vape door de disco te lopen en dmt te roken. Ik kan daar niet bij. Maar iedereen is vrij om te doen en laten, ik val zeker niemand persoonlijk aan.
Klik om te vergroten...
Dingen als DMT, psilocybine, etc. als medicijn gebruiken is denk ik wel de beste manier.

Dat het in sommige landen als heilig wordt gezien bestaat in mijn ogen ook alleen maar in de hoofden van die mensen. Zij bestempelen het als heilig. Wat mij persoonlijk betreft is ofwel alles heilig, of niets.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
BBKING zei:
DMT is niet om op te dansen in een kroeg of discotheek. Maarja, dat is mijn mening. Er zijn genoeg andere drugs die je daarvoor kan gebruiken. Het is een heilig medicijn. 😕
Klik om te vergroten...
Het kan toch ook best een beetje van beide zijn?
De setting degradeert DMT niet direct tot een ordinaire partydrug die alleen maar gebruikt wordt voor escapisme. Muziek en dans kunnen juist een heel fijne manier zijn om meer het contact met de omgeving te voelen en op die manier de spirituele groei juist te ondersteunen in plaats van te belemmeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."