#1
Dit klinkt wel interessant. Echter heb ik weinig zin om een dikke stoot geld uit te geven aan zo'n vaporizer. Wat voor soort e-cig heb je hiervoor nodig? Klinkt als iets goedkoper, maar could be wrong.Soms worden ze via het darkweb verkocht. Het gaat dan om een tank voor een e-sigaret waarin vloeistof zit met daarin DMT opgelost. Wat mij betreft is het ideaal inderdaad. Je drukt gewoon op de knop en je bent al aan het verdampen. Hoe langer je de knop ingedrukt houdt des te sterker de trip. Het verbrandt niet en smaakt niet vies.
Je kan zulke tanks met DMT erin ook zelf maken. Los 500 mg DMT au bin marie op in 1 mL 50/50 pg/vg en doe het in een tank van een e-sigaret. Wel eerst even de juiste temperatuursetting vinden voor het verdampen van die 50/50 pg/vg.