Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste x dmt...

eerste x dmt...

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Het kan toch ook best een beetje van beide zijn?
De setting degradeert DMT niet direct tot een ordinaire partydrug die alleen maar gebruikt wordt voor escapisme. Muziek en dans kunnen juist een heel fijne manier zijn om meer het contact met de omgeving te voelen en op die manier de spirituele groei juist te ondersteunen in plaats van te belemmeren.
Klik om te vergroten...
Ja dat kan best hoor. Iedereen lekker zelf weten wat ie doet.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het grote voordeel is dat je er geestelijk wel helemaal bij bent. Uit je lichaam, maar je kunt nog wel gewoon goed nadenken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
BBKING zei:
Het grote voordeel is dat je er geestelijk wel helemaal bij bent. Uit je lichaam, maar je kunt nog wel gewoon goed nadenken.
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je dat precies? Ik kan me erin vinden dat DMT iets heel helders heeft qua ervaring t.o.v. de wat vagere headspace van overige psychedelica. Dat maakt de ervaring ook zo echt. Maar ‘goed nadenken’?

Ik snap na enkele hijsen niet meer wat de voor- of achterkant van een pijp is en enkele seconden later weet ik ook niet meer wie ‘ik’ is, laat staan dat die desbetreffende ik goed zou kunnen nadenken. Je denkt niet voor mijn gevoel, je ervaart, en dan niet vanuit het perspectief van een persoon maar vanuit euh, alles, de omgeving, ofzo.

Ik kan dit totaal niet goed uitleggen en het zal per DMT-trip waarschijnlijk ook weer enorm kunnen verschillen, ik heb niet zoveel ervaring.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Hoe bedoel je dat precies? Ik kan me erin vinden dat DMT iets heel helders heeft qua ervaring t.o.v. de wat vagere headspace van overige psychedelica. Dat maakt de ervaring ook zo echt. Maar ‘goed nadenken’?

Ik snap na enkele hijsen niet meer wat de voor- of achterkant van een pijp is en enkele seconden later weet ik ook niet meer wie ‘ik’ is, laat staan dat die desbetreffende ik goed zou kunnen nadenken. Je denkt niet voor mijn gevoel, je ervaart, en dan niet vanuit het perspectief van een persoon maar vanuit euh, alles, de omgeving, ofzo.

Ik kan dit totaal niet goed uitleggen en het zal per DMT-trip waarschijnlijk ook weer enorm kunnen verschillen, ik heb niet zoveel ervaring.
Klik om te vergroten...
Ik ben glashelder als ik mezelf laat gaan. Mijn denkvermogen gaat omhoog en heb 360 graden visie. Mijn denkvermogen wordt niet aangetast. Ik kan alles nu sturen en communiceren met wezens/planten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
BBKING zei:
Ik ben glashelder als ik mezelf laat gaan. Mijn denkvermogen gaat omhoog en heb 360 graden visie. Mijn denkvermogen wordt niet aangetast. Ik kan alles nu sturen en communiceren met wezens/planten.
Klik om te vergroten...

Die 360 graden-visie herken ik, maar niet het kunnen sturen/heldere communiceren. Mij ‘overvalt’ de ervaring volledig. Maar ik heb nog geen wezens ontmoet in de paar keren dat ik DMT heb gerookt. Komt hopelijk nog wel eens, dus wie weet kom ik er vanzelf achter. Jij hebt het waarschijnlijk zo vaak gedaan dat je er meer controle over hebt.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Die 360 graden-visie herken ik, maar niet het kunnen sturen/heldere communiceren. Mij ‘overvalt’ de ervaring volledig. Maar ik heb nog geen wezens ontmoet in de paar keren dat ik DMT heb gerookt. Komt nog wel eens, dus wie weet kom ik er nog achter. Jij hebt het waarschijnlijk zo vaak gedaan dat je er meer controle over hebt.
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb er nu wel wat ervaring mee. Het is mijn favoriete substantie. Dezelfde wezens komen ook elke keer weer terug in mijn trip, en blij dat ze zijn. Ik ook trouwens hahaha.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
net eerste x 20mg gevaped en ik kan het ook echt niet omschrijven’ ik was gewoon weg en wat ik zag weet ik zelfs ook nieg meer op het moment zelf wel maar ik was ook helemaal weg geen bewustheid van me lichaam
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mitchieee zei:
net eerste x 20mg gevaped en ik kan het ook echt niet omschrijven’ ik was gewoon weg en wat ik zag weet ik zelfs ook nieg meer op het moment zelf wel maar ik was ook helemaal weg geen bewustheid van me lichaam
Klik om te vergroten...
Dat is de bedoeling😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."