Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport 3mmc

Tripreport 3mmc

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moffel100 zei:
3mmc is erg lekker, gisteren 1 grammetje de neus in gesnoven
Klik om te vergroten...
Hahahah lekker opgemoffeld!
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#2
whitesugar zei:
Jammer dat je deze ervaring had maar dan weet je inderdaad voor de volgende keer moet uitkijken met dat spul. En ik had een keer met dit spul dat ik heel wijs was ofzo, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik leek wel een psycholoog ofzo πŸ˜†.

Ik heb trouwens ook wel zin om het weer een keer te gebruiken, is al weer een tijdje geledenπŸ˜…

En ik heb laatst voor het eerst 2cb gedaan. Vond het best wel heftig maar je moet er gewoon voor zorgen dat je goed in je vel zit en dat er iemand bij je is.
Klik om te vergroten...
Ja!! Psycholoog idd. Je kan dan zo goed mensen begrijpen etc.
En je komt op ideeΓ«n, heb een keer cactus compleet goud gespoten, was daar normaal nooit opgekomen maar krijg er nog regelmatig complimenten over. En hij leeft ook nog, gek genoeg. Misschien verander ik ooit nog daadwerkelijk in Einstein, hebben we die ook weer terug. Jij mag t ook voor me doen trouwens!

Ben wel blij met die nare ervaring hoor, moest wakker geschud worden. Er zit een heel dun lijntje naar een 3mmc verslaving. Ennnnnn een woordgrap van de week er bij te pakken πŸ˜…
Kun jij wel makkelijk stoppen met dat spul?

Aah leuk! Had je alleen 2cb gebruikt? Hoe vond je de uitwerking?
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Kan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?

Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriΓ«ntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met m’n hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.

Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel. :tongueout: Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.

Ik vond die aanblik van m’n eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht β€˜ooh, ja joh, tuurlijk, m’n ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.’ Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.

Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.
Klik om te vergroten...

Thanks voor je reactie! Het klinkt wel bijna hetzelfde, ook met dat je weet wat je wil typen. Alleen tijdens dat het gebeurde nog een soort van vloggen, omdat ik bang was dat ik dood zou gaan en de mensen om mij heen moesten weten waar ik mee bezig was en dat het dom wasπŸ˜‚ en ik keek niet scheel, zag alles wel scherp.

Dat van jou lijkt me een eerste keer ook eng, ben je bang dat je ogen straks scheel blijven🀣 als ik nu ooit weer zoiets krijg, met typen, dan weet ik dat het wel weer over gaat. Maar omdat het pas 9 uur na laatste inname stopte, was ik echt super bang. Ik heb toen mijn beste vriendin geappt (wat dus amper lukte) na 6 uur ofzo, omdat ik vond dat ik moest vertellen wat er aan de hand was. Met veel moeite kon ik vragen of ik dr kon bellen, maar ze zat bij haar vader en kon voorlopig niet bellen. En het typen ging zo moeizaam op dat moment dat ik niet kon uitleggen waarom ik niet kon typen, en alleen kon bellen. Zij in paniek, ik in paniek, zat toen echt te janken. Uiteindelijk kon ze gelukkig mn spraakmemo’s beluisteren.

Maarummmm 6-APB nog geen 1 keer tegengekomen hier, wat is het en wat doet het? 😁 wel tegen gekomen bij het bestellen.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Kan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?

Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriΓ«ntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met m’n hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.

Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel. :tongueout: Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.

Ik vond die aanblik van m’n eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht β€˜ooh, ja joh, tuurlijk, m’n ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.’ Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.

Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.
Klik om te vergroten...
Mocht je het interessant vinden, hier nog een paar stukjes app gesprekken πŸ™ˆ
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
3mmctje zei:
Mocht je het interessant vinden, hier nog een paar stukjes app gesprekken πŸ™ˆ
Klik om te vergroten...
Haha prachtig dit. Ken dit wel van vrienden vroeger tijdens feesten met veel MDMA.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
3mmctje zei:
Ja!! Psycholoog idd. Je kan dan zo goed mensen begrijpen etc.
En je komt op ideeΓ«n, heb een keer cactus compleet goud gespoten, was daar normaal nooit opgekomen maar krijg er nog regelmatig complimenten over. En hij leeft ook nog, gek genoeg. Misschien verander ik ooit nog daadwerkelijk in Einstein, hebben we die ook weer terug. Jij mag t ook voor me doen trouwens!

Ben wel blij met die nare ervaring hoor, moest wakker geschud worden. Er zit een heel dun lijntje naar een 3mmc verslaving. Ennnnnn een woordgrap van de week er bij te pakken πŸ˜…
Kun jij wel makkelijk stoppen met dat spul?

Aah leuk! Had je alleen 2cb gebruikt? Hoe vond je de uitwerking?
Klik om te vergroten...
Ik kan nog wel redelijk makelijk stoppen met dit spul. Het probleem is alleen dat ik het nu een tijdje niet wil gebruiken omdat ik ook weer een keer xtc/mdma wil doen en daar wil ik ook wat van voelen. Maar aan de andere kant wil ik ook weer niet minder gebruiken omdat ik het zo lekker spul vind😬. Hoop dat dit een beetje logisch klonk haha.

En ik verbaas mij nog over hoe lang je 3m kunt gebruiken en het nog blijft voelen. Heb de laatste keer in totaal 14 uur aan dat spul gezeten en pas toen de negatieve effecten groter werden dan de positieve ben ik gestopt.

En 2cb vond ik wel heftig maar bijzonder om mee te maken. Ik had volgensmij iets meer dan gepland haha, want ze zeggen dat 2cb nog een beetje stuurbaar is. Maar ik zag oplaatst echt overal kleurtjes in mijn hele zichtpatroon haha. En zag nog veel meer dingen om op te noemen!

Ik zit te denken om een keer een tripreport te schrijven over 2cb maar weet niet of mensen daarop zitten te wachten..
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Kan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?

Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriΓ«ntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met m’n hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.

Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel. :tongueout: Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.

Ik vond die aanblik van m’n eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht β€˜ooh, ja joh, tuurlijk, m’n ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.’ Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.

Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.
Klik om te vergroten...
Heel herkenbaar. Heb ooit eens wat proberen schrijven maar nooit publiekelijk gemaakt.


Alsook 500mg 5-mapb + ~600mg mdma (ik weet dat het fucking stom is). Heel m'n beeld schudde door elkaar alsof er een aardbeving was.

* modknip: op verzoek verwijderd *
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raar hoe iedereen zo anders kan reageren op bepaalde drugs.

Mijn langste stretch binge sessie op 3mmc was ooit 3n/4d, en ik voelde mij op de laatste dag nog even fit en helder als op de eerste dag.

Nooit problemen ondervonden met denken, schrijven of spreken eigenlijk .

Behalve 2cb. Toen was ik het padje kwijt. πŸ˜‚
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
whitesugar zei:
Ik zit te denken om een keer een tripreport te schrijven over 2cb maar weet niet of mensen daarop zitten te wachten..
Klik om te vergroten...
Ik zou het anders heel graag lezen!
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik lust nu ook wel een tikkie 3mmc, ga ik beter van werken
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
Ik kan nog wel redelijk makelijk stoppen met dit spul. Het probleem is alleen dat ik het nu een tijdje niet wil gebruiken omdat ik ook weer een keer xtc/mdma wil doen en daar wil ik ook wat van voelen. Maar aan de andere kant wil ik ook weer niet minder gebruiken omdat ik het zo lekker spul vind😬. Hoop dat dit een beetje logisch klonk haha.

En ik verbaas mij nog over hoe lang je 3m kunt gebruiken en het nog blijft voelen. Heb de laatste keer in totaal 14 uur aan dat spul gezeten en pas toen de negatieve effecten groter werden dan de positieve ben ik gestopt.

En 2cb vond ik wel heftig maar bijzonder om mee te maken. Ik had volgensmij iets meer dan gepland haha, want ze zeggen dat 2cb nog een beetje stuurbaar is. Maar ik zag oplaatst echt overal kleurtjes in mijn hele zichtpatroon haha. En zag nog veel meer dingen om op te noemen!

Ik zit te denken om een keer een tripreport te schrijven over 2cb maar weet niet of mensen daarop zitten te wachten..
Klik om te vergroten...
Ja voor mij wel logisch hahah. Ik heb zelf ook steeds weer een andere favoriet. Nu liever geen x of m omdat t bij mij klapt, helemaal de hemel en daarna is t klaar. Liever speed πŸ’πŸΌβ€β™€οΈ

Ja!! Ik heb ook vaak gehad met 3 dat ik een kater verwachtte en vervolgens jij blij ben en actief πŸ€”

Doe een tripreport!!! Lijkt mij leuk iig. Ben ook benieuwd wat je voelt bij wat je ziet. Of het eng is of juist leuk 😁
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Moffel100 zei:
Ik lust nu ook wel een tikkie 3mmc, ga ik beter van werken
Klik om te vergroten...

weet niet of Piertje dit nou zo verstandig vind πŸ€”
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Raar hoe iedereen zo anders kan reageren op bepaalde drugs.

Mijn langste stretch binge sessie op 3mmc was ooit 3n/4d, en ik voelde mij op de laatste dag nog even fit en helder als op de eerste dag.

Nooit problemen ondervonden met denken, schrijven of spreken eigenlijk .

Behalve 2cb. Toen was ik het padje kwijt. πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Wat voelde je dat die 3/4 dagen van 3mmc? Ik wel denken en diepgaanste gesprekken uren masturberen πŸ€·πŸΌβ€β™€οΈ Wel leuk hoor

Padje kwijt, hoe zag dat er uit? πŸ€”πŸ˜‚
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
3mmctje zei:
Ja voor mij wel logisch hahah. Ik heb zelf ook steeds weer een andere favoriet. Nu liever geen x of m omdat t bij mij klapt, helemaal de hemel en daarna is t klaar. Liever speed πŸ’πŸΌβ€β™€οΈ

Ja!! Ik heb ook vaak gehad met 3 dat ik een kater verwachtte en vervolgens jij blij ben en actief πŸ€”

Doe een tripreport!!! Lijkt mij leuk iig. Ben ook benieuwd wat je voelt bij wat je ziet. Of het eng is of juist leuk 😁
Klik om te vergroten...
ja ik ken dat gevoel van helemaal de hemel en daarna klaar. ik kan zelf ook niet heel lang doorgaan op x of m, ik voel oplaatst gewoon niet veel meer. maar ik vind het nog lekker spul, en een vriend van mij wil het binnenkort een keer doen.

en dan zal ik binnenkort een tripreport doen. en het kan misschien eng zijn, als je er niet klaar voor bent wat je allemaal gaat zien. maar ik vond het zelf wel leuk!
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Heel herkenbaar. Heb ooit eens wat proberen schrijven maar nooit publiekelijk gemaakt.

Bekijk bijlage 13961
Alsook 500mg 5-mapb + ~600mg mdma (ik weet dat het fucking stom is). Heel m'n beeld schudde door elkaar alsof er een aardbeving was.

Klik om te vergroten...
Juist leuk! Vind ik hahah. Hilarisch en dan ook die ogen er nog onder. Zo kun je een beetje levellen met anderen door zulke berichten te delen. Maar voelde het chill of niet? 🧐

Heb ook nog een verslag met miauw op maar dat is ook een twijfel gevalletje. Ik dacht dat ik ongeveer dat we hadden ontdekt hoe de wereld inelkaar zat.

Ik zie trouwens altijd dat mensen weten hoeveel gram ze nemen. Wegen jullie het vtv ofzo? Ik bijv speed in een hersluitbaar zakje en zet af en toe een rietje erin tot ik er eens zat van ben.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
3mmctje zei:
weet niet of Piertje dit nou zo verstandig vind πŸ€”
Klik om te vergroten...
Tuurlijk.

Alle kindjes zeggen ja tegen Mdma,
En nee tegen geen 3mmc. πŸ˜‚
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
3mmctje zei:
Ik zie trouwens altijd dat mensen weten hoeveel gram ze nemen. Wegen jullie het vtv ofzo?
Klik om te vergroten...
Jup, gewoon een klein weegschaaltje kopen die mg kan wegen. Ik zou niet meer zonder willen. Ten eerste kan je al checken of je echt het aantal gram gekregen heb die je besteld hebt, en lijntjes/bommetjes afwegen is gewoon the shit, fantastisch om mooi af te wegen, klaar leggen enz enz
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#18
whitesugar zei:
ja ik ken dat gevoel van helemaal de hemel en daarna klaar. ik kan zelf ook niet heel lang doorgaan op x of m, ik voel oplaatst gewoon niet veel meer. maar ik vind het nog lekker spul, en een vriend van mij wil het binnenkort een keer doen.

en dan zal ik binnenkort een tripreport doen. en het kan misschien eng zijn, als je er niet klaar voor bent wat je allemaal gaat zien. maar ik vond het zelf wel leuk!
Klik om te vergroten...
Ja stom he . En krijg je allemaal tips van je moet sneller bijnemen blablabla, op een duur is je serotonine op en dan is het klaar.
Voor af en toe is het chill idd. Maar ben ook zeer makkelijk over te halenπŸ˜‚ β€˜even 2 maand niet’ heyyyyy weekend wie wil er een pil’

aah okee, ben dr nog niet over uit🀭 heb wel een keer 1 pil 2cb gehad maar dat was na 3 dagen feest met vanalles en nog wat. (Verstandig πŸ˜€) alleen de bloempotten en ramen werden wavey maar dat was het. Kon dat nog wel waarderen. Ik zie graag je report tegemoet😎
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Jup, gewoon een klein weegschaaltje kopen die mg kan wegen. Ik zou niet meer zonder willen. Ten eerste kan je al checken of je echt het aantal gram gekregen heb die je besteld hebt, en lijntjes/bommetjes afwegen is gewoon the shit, fantastisch om mooi af te wegen, klaar leggen enz enz
Klik om te vergroten...
God, ik ben echt een flierefluiter πŸ˜‚ klinkt een stuk handiger idd
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Reageer ik niet iets te veel trouwens? πŸ˜…πŸ˜… Weet niet wat normaal is hier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."