#1
Hahahah lekker opgemoffeld!3mmc is erg lekker, gisteren 1 grammetje de neus in gesnoven
Hahahah lekker opgemoffeld!3mmc is erg lekker, gisteren 1 grammetje de neus in gesnoven
Ja!! Psycholoog idd. Je kan dan zo goed mensen begrijpen etc.Jammer dat je deze ervaring had maar dan weet je inderdaad voor de volgende keer moet uitkijken met dat spul. En ik had een keer met dit spul dat ik heel wijs was ofzo, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik leek wel een psycholoog ofzo π.
Ik heb trouwens ook wel zin om het weer een keer te gebruiken, is al weer een tijdje geledenπ
En ik heb laatst voor het eerst 2cb gedaan. Vond het best wel heftig maar je moet er gewoon voor zorgen dat je goed in je vel zit en dat er iemand bij je is.
Kan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?
Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriΓ«ntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met mβn hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.
Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel.Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.
Ik vond die aanblik van mβn eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht βooh, ja joh, tuurlijk, mβn ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.β Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.
Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.
Mocht je het interessant vinden, hier nog een paar stukjes app gesprekken πKan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?
Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriΓ«ntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met mβn hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.
Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel.Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.
Ik vond die aanblik van mβn eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht βooh, ja joh, tuurlijk, mβn ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.β Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.
Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.
Haha prachtig dit. Ken dit wel van vrienden vroeger tijdens feesten met veel MDMA.Mocht je het interessant vinden, hier nog een paar stukjes app gesprekken π
Ik kan nog wel redelijk makelijk stoppen met dit spul. Het probleem is alleen dat ik het nu een tijdje niet wil gebruiken omdat ik ook weer een keer xtc/mdma wil doen en daar wil ik ook wat van voelen. Maar aan de andere kant wil ik ook weer niet minder gebruiken omdat ik het zo lekker spul vindπ¬. Hoop dat dit een beetje logisch klonk haha.Ja!! Psycholoog idd. Je kan dan zo goed mensen begrijpen etc.
En je komt op ideeΓ«n, heb een keer cactus compleet goud gespoten, was daar normaal nooit opgekomen maar krijg er nog regelmatig complimenten over. En hij leeft ook nog, gek genoeg. Misschien verander ik ooit nog daadwerkelijk in Einstein, hebben we die ook weer terug. Jij mag t ook voor me doen trouwens!
Ben wel blij met die nare ervaring hoor, moest wakker geschud worden. Er zit een heel dun lijntje naar een 3mmc verslaving. Ennnnnn een woordgrap van de week er bij te pakken π
Kun jij wel makkelijk stoppen met dat spul?
Aah leuk! Had je alleen 2cb gebruikt? Hoe vond je de uitwerking?
Heel herkenbaar. Heb ooit eens wat proberen schrijven maar nooit publiekelijk gemaakt.Kan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?
Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriΓ«ntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met mβn hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.
Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel.Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.
Ik vond die aanblik van mβn eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht βooh, ja joh, tuurlijk, mβn ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.β Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.
Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.
Ik zou het anders heel graag lezen!Ik zit te denken om een keer een tripreport te schrijven over 2cb maar weet niet of mensen daarop zitten te wachten..
Ja voor mij wel logisch hahah. Ik heb zelf ook steeds weer een andere favoriet. Nu liever geen x of m omdat t bij mij klapt, helemaal de hemel en daarna is t klaar. Liever speed ππΌββοΈIk kan nog wel redelijk makelijk stoppen met dit spul. Het probleem is alleen dat ik het nu een tijdje niet wil gebruiken omdat ik ook weer een keer xtc/mdma wil doen en daar wil ik ook wat van voelen. Maar aan de andere kant wil ik ook weer niet minder gebruiken omdat ik het zo lekker spul vindπ¬. Hoop dat dit een beetje logisch klonk haha.
En ik verbaas mij nog over hoe lang je 3m kunt gebruiken en het nog blijft voelen. Heb de laatste keer in totaal 14 uur aan dat spul gezeten en pas toen de negatieve effecten groter werden dan de positieve ben ik gestopt.
En 2cb vond ik wel heftig maar bijzonder om mee te maken. Ik had volgensmij iets meer dan gepland haha, want ze zeggen dat 2cb nog een beetje stuurbaar is. Maar ik zag oplaatst echt overal kleurtjes in mijn hele zichtpatroon haha. En zag nog veel meer dingen om op te noemen!
Ik zit te denken om een keer een tripreport te schrijven over 2cb maar weet niet of mensen daarop zitten te wachten..
Ik lust nu ook wel een tikkie 3mmc, ga ik beter van werken
Wat voelde je dat die 3/4 dagen van 3mmc? Ik wel denken en diepgaanste gesprekken uren masturberen π€·πΌββοΈ Wel leuk hoorRaar hoe iedereen zo anders kan reageren op bepaalde drugs.
Mijn langste stretch binge sessie op 3mmc was ooit 3n/4d, en ik voelde mij op de laatste dag nog even fit en helder als op de eerste dag.
Nooit problemen ondervonden met denken, schrijven of spreken eigenlijk .
Behalve 2cb. Toen was ik het padje kwijt. π
ja ik ken dat gevoel van helemaal de hemel en daarna klaar. ik kan zelf ook niet heel lang doorgaan op x of m, ik voel oplaatst gewoon niet veel meer. maar ik vind het nog lekker spul, en een vriend van mij wil het binnenkort een keer doen.Ja voor mij wel logisch hahah. Ik heb zelf ook steeds weer een andere favoriet. Nu liever geen x of m omdat t bij mij klapt, helemaal de hemel en daarna is t klaar. Liever speed ππΌββοΈ
Ja!! Ik heb ook vaak gehad met 3 dat ik een kater verwachtte en vervolgens jij blij ben en actief π€
Doe een tripreport!!! Lijkt mij leuk iig. Ben ook benieuwd wat je voelt bij wat je ziet. Of het eng is of juist leuk π
Juist leuk! Vind ik hahah. Hilarisch en dan ook die ogen er nog onder. Zo kun je een beetje levellen met anderen door zulke berichten te delen. Maar voelde het chill of niet? π§Heel herkenbaar. Heb ooit eens wat proberen schrijven maar nooit publiekelijk gemaakt.
Bekijk bijlage 13961
Alsook 500mg 5-mapb + ~600mg mdma (ik weet dat het fucking stom is). Heel m'n beeld schudde door elkaar alsof er een aardbeving was.
Tuurlijk.weet niet of Piertje dit nou zo verstandig vind π€
Jup, gewoon een klein weegschaaltje kopen die mg kan wegen. Ik zou niet meer zonder willen. Ten eerste kan je al checken of je echt het aantal gram gekregen heb die je besteld hebt, en lijntjes/bommetjes afwegen is gewoon the shit, fantastisch om mooi af te wegen, klaar leggen enz enzIk zie trouwens altijd dat mensen weten hoeveel gram ze nemen. Wegen jullie het vtv ofzo?
Ja stom he . En krijg je allemaal tips van je moet sneller bijnemen blablabla, op een duur is je serotonine op en dan is het klaar.ja ik ken dat gevoel van helemaal de hemel en daarna klaar. ik kan zelf ook niet heel lang doorgaan op x of m, ik voel oplaatst gewoon niet veel meer. maar ik vind het nog lekker spul, en een vriend van mij wil het binnenkort een keer doen.
en dan zal ik binnenkort een tripreport doen. en het kan misschien eng zijn, als je er niet klaar voor bent wat je allemaal gaat zien. maar ik vond het zelf wel leuk!
God, ik ben echt een flierefluiter π klinkt een stuk handiger iddJup, gewoon een klein weegschaaltje kopen die mg kan wegen. Ik zou niet meer zonder willen. Ten eerste kan je al checken of je echt het aantal gram gekregen heb die je besteld hebt, en lijntjes/bommetjes afwegen is gewoon the shit, fantastisch om mooi af te wegen, klaar leggen enz enz
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."