Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport 3mmc

Tripreport 3mmc

40 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
3mmctje zei:
Ik zie graag je report tegemoet😎
Klik om te vergroten...
trouwens als je nieuwsgierig bent, heb al een tripreport geschreven:

1e keer trippen op 2c-b

hallo, ik heb een tijdje geleden voor het eerst 2cb gedaan, dit was ook mijn 1e tripmiddel. hier wou ik graag wat over vertellen. ik weet alleen waarschijnlijk niet alles meer in details, omdat het alweer een paar maand geleden is. ik heb het samen met een vriend gedaan. de planning was 20mg...
drugsforum.nl drugsforum.nl
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
3mmctje zei:
Reageer ik niet iets te veel trouwens? 😅😅 Weet niet wat normaal is hier.
Klik om te vergroten...
Hee 3mmctje
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeelanddude zei:
Jup, gewoon een klein weegschaaltje kopen die mg kan wegen. Ik zou niet meer zonder willen. Ten eerste kan je al checken of je echt het aantal gram gekregen heb die je besteld hebt, en lijntjes/bommetjes afwegen is gewoon the shit, fantastisch om mooi af te wegen, klaar leggen enz enz
Klik om te vergroten...
Hahaha idd heerlijk dat afwegen.....als ik 80 wil nemen dan neem ik met 79 geen genoegen en bij 81 gaat er weer iets vanaf :tilttearlaugh:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serieus? Elk lijntje afwegen?
Ik leg 20 BIJNA identieke op het oog.

20x50mg maakt 1 gram.

Like a boss 😜
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
wapboy zei:
Hahaha idd heerlijk dat afwegen.....als ik 80 wil nemen dan neem ik met 79 geen genoegen en bij 81 gaat er weer iets vanaf :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
hahah ja zeker, dat gaat hier ook zo
CuriousExplorer zei:
Serieus? Elk lijntje afwegen?
Ik leg 20 BIJNA identieke op het oog.

20x50mg maakt 1 gram.

Like a boss 😜
Klik om te vergroten...
nouja, elk lijntje is wat overdreven, ligt er een beetje aan hoe nuchter ik op dat moment ben. Als ik al 4 dagen zit te bingen komt het allemaal niet zo nauw meer hoor :laughing:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?

Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriëntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met m’n hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.

Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel. :tongueout: Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.

Ik vond die aanblik van m’n eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht ‘ooh, ja joh, tuurlijk, m’n ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.’ Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.

Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi allemaal,

Ik begrijp nog niet helemaal hoe je onder het juiste onderwerp een report kan zetten, geen idee of het zo goed is.


Eerst even een uitleg:

Dit ‘report’ gaat over 3mmc (snuiven), al van inmiddels 2 a 3 maanden terug.
Wilde tijdens het gebruik een stuk typen over hoe BIZAR mijn hersenen dan werken.
En was ook heel benieuwd of mensen hetzelfde ervaren.


Maaaaaar tijdens het typen van dat report toen, heb ik de tekst overgezet naar mijn notities om te bewaren, omdat het typen niet meer lukte. Klinkt heel vaag allemaal; ik zet het report hieronder gewoon neer en geef daarna nog een toelichting en hoe het was afgelopen. KOMTIE:


Hoi!

Hier mijn ervaring:



Ik heb het al vaker gebruikt, sinds kort.

Vind het vooral leuk in mn 1tje, kan ik lekker mn eigen muziek luisteren, en vooral er op los gaan samen met m’n brein. Die slaat op hol.

Ik app iedereen (uitkijken dat ik niet te vrolijk app), er vind een serieuze schoonmaak plaats, ik heb gewoon zin om alle dingen te doen die normaal blijven liggen. Ik doe al wel 10 min over dit stukje. Ik denk niet slapen en niet eten. Nou had ik voor ogen er op los te typen met mn verstand op 100%.

Want dat vind ik nog het meest bizarre aan dit spul: Het lijkt wel of ik een ander deel van mn hersenen gebruik. Als ik met iemand ben dan geef ik een gratis reading over die persoon. Dan begrijp ik exact hoe diegene in elkaar zit en (12:23’ff tijd bijhouden ik typ alles verkeerd) ik weet de beste adviezen te geven. Als lijkt dat nu niet zo. Want ik typ van hak op de tak. Iets te veel gehad zo straks. (12:26 😂) oja, ik ben aan het gebruiken momenteel. Voor als dat nog niet duidelijk was.

Het hersen gedeelte: die momenteel wel lijkt af te sterven, ik weet wat ik wil typen alleen mn vingers werken niet mee. (12:31) ... (12:34) ik kom later terug mijn god. Ditninisnhoen ikntyp sondrrlldkb sonderbmb tevverbegerenn.!! Jlokllllnomgniknmoetnslapen.!!

Kan niet slapen. Weer een poging misschien moet ik naar de toetsen kijken ipv de tekst. Kut het lukt niet. Alsof mn lichaam niks met de seintjes doet. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.. als dit maar weer over gaat. Ik ga nu douchen en niet meer bijnemen!!! Wat vanochtend al het plan was. Inmiddels heb ik niet meer vertrouwen in mezelf. Typenngaatnrfhlllllrfutbechtnnirrtnbbmeeerzzzz. Had veel meerneiklenntgorjejb .!@“” lama ongelooflijk!!!!!! Best eng. Alleen kan me er nu ook niet te veel zorgen om maken. Komt zo wel .. wilde gaan typen hoe geweldig 3mmc is maar dit word een heel ander verslsmagbbn verslag. Nu ga ik douchen. Bizar dit.m

———————————————————

Dat was m. Wtf😂
Ik had toen al een nacht doorgehaald en stelde het stoppen steeds uit. Wat ook bijna niet lukt met dat spul. Het was hartstikke geweldig, lag al uren op bed en wilde dus dat stukje gaan typen. Maar omdat ik steeds tegen mijzelf zei; dit is je laatste snuif, nam ik dan een extra grote punt. Of het daar aan lag : geen idee.

Heb echt intens lang gedaan om het typen omdat het gewoon niet lukte. Ik zag scherp, ik dacht ‘scherp’, maar ik kon niet typen. Mijn vingers leken gewoon niet van mij te zijn, ze bewogen wel maar niet waar ik wilde. En dat werd steeds erger na dat verslag. Ik had niet meer bijgenomen en het heeft uiteindelijk 9 uur aangehouden. Ik ben ZO in paniek geweest die middag, dat ik bijna 112 had gebeld. Ik moest de deur nog uit en ik had ‘stiekem’ gebruikt. Omdat de mensen met wie ik het meest om ga het niet vinden kunnen om alleen te gebruiken. Dus: paniek. Ik kon niet meer typen, en ik had stiekem gebruikt dus kon niemand bereiken. Vervolgens ga je googelen. En een overdosis 3mmc kan je ledematen uitschakelen, ofzo. Natuurlijk had ik ook het gevoel dat dat ging gebeuren 🙄
Ik had uiteindelijk iemand gebeld die het niet uit maakt wat ik doe, zodat iemand wist wat er aan de hand was. Maar die moest er eerder om lachen. Had ik ook niks aan. Dit is allemaal nog steeds in de middag trouwens.

Toen moest ik de deur uit, moest er een stuk voor heen en terug lopen. Toen ging het iets beter en was de paniek minder. Maar op de terugweg, werden mijn armen opeens spastisch. Als ik ze ontspande begonnen ze te shaken en had er 0 controle over. Toen liet een auto mij voor, wilde ik zwaaien ; schoot mijn arm alle kanten op. Kan er nu keihard om lachen, maar ik kon toen wel janken. Dacht echt dat ik hersenschade had en wist niet wat me verder te wachten stond. Heb de hele terugreis met mijn armen aan mijn tas geklampt gezeten, maar ze bleven shaken. Schaamde me kapot.

Eindelijk weer thuis. Hoefde niet meer weg. En die space armen waren ook voorbij, thank god. Alleen typen lukte nog niet.
Daar stond ik dan, met het besef dat het dus (ook bij mij, ik denk altijd dat ik van staal ben) fout kan gaan. Stel ik had 112 gebeld: 3mmc is nog niks over bekend. Je bent je eigen proefkonijn. Dan konden ze ook nog eens niks. Ik voelde me vreselijk, heb uiteindelijk wel die avond mn beste vriendin erover verteld.
Het was echt een kut uitwerking doordat dit allemaal gebeurde en er paniek bij kwam.

LESJE GELEERD. Misschien ga ik het ooit nog gebruiken (ik zei dat ik het nooit meer ging gebruiken maar die grap ken ik inmiddels wel van mezelf, met alle drugs)
Maar ben dr echt van geschrokken. Ennnnn als dit niet was gebeurd had ik, hoe erg t ook klinkt, niet raar vanop gekeken als ik er verslaafd aan raakte. Niet normaal dat spul. Voelde me ineens zo dom en onverantwoord.

Nou achteraf gezien was bijv dat typen best logisch, drugs is een aanslag op je spieren en hersenen. Wel een eyeopener die ik nodig had. En drugs blijft drugs, t’is geen gezond stuk fruit ofzo. Al voelt het soms wel zo😂 Het is zo leuk, maar te leuk.

En vond ook dat ik het er op moest zetten, want ik heb het gevoel dat 3mmc helemaal de shit is nu. Het is echt takke verslavend het laat je bijna denken dat het

Volgens mij is dit een mega warrig en lang verslag, maar jij hebt het wel helemaal gelezen!!! Als waardering heb ik hier een denkbeeldig puntje 3mmc voor jou. Alsjeblieft. .

Een hele fijne 2e kerstdagavond nog verder🙋🏼‍♀️
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het laat je bijna denken tijdens gebruik dat het goed voor je is*

Die zin was niet af, ergens op t eind
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oja, en ik denk dat ik +- 1 gram op had toen. En ook wel eens vaker zo veel gehad of meer.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die laatste post, geniaal. Op de meeste drugs kan je wel denken dat je de slimste bent en iedereen de tofste maar op de comedown word dat meestal verteerd als slap gelul 🤣. Psychedelica kunnen daarentegen wel langdurige inzichten en wijsheid bezorgen. Dat is natuurlijk een ander verhaal dan je ff heer en meester op een upper te voelen.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oja, ook dit nog : ik had toen dus een account hier aangemaakt om dat report te typen. Dus had mezelf 3mmctje genoemd omdat ik dat het allerchillst vond. En een afbeelding van Albert Einstein omdat ik me zo slim voelde met 3 op. 😂😂😂😂 man man man
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#12
@PsyTeks
Als ik wil reageren op een reactie, moet ik dan op citeer dit bericht klikken?

Hahaha ja echt, ongelooflijk wat er gebeurd in het brein met drugs.

Psychedelica lijkt me daarom ook interessant maar durf niet, ben te bang voor een bad trip 🙈
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
3mmctje zei:
@PsyTeks
Als ik wil reageren op een reactie, moet ik dan op citeer dit bericht klikken?
Klik om te vergroten...

Inderdaad daar zit je goed.

3mmctje zei:
Psychedelica lijkt me daarom ook interessant maar durf niet, ben te bang voor een bad trip
Klik om te vergroten...

2C-B is wel een leuke om kennis te maken met trippen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jammer dat je deze ervaring had maar dan weet je inderdaad voor de volgende keer moet uitkijken met dat spul. En ik had een keer met dit spul dat ik heel wijs was ofzo, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik leek wel een psycholoog ofzo 😆.

Ik heb trouwens ook wel zin om het weer een keer te gebruiken, is al weer een tijdje geleden😅

En ik heb laatst voor het eerst 2cb gedaan. Vond het best wel heftig maar je moet er gewoon voor zorgen dat je goed in je vel zit en dat er iemand bij je is.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#15
3mmc is erg lekker, gisteren 1 grammetje de neus in gesnoven
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moffel100 zei:
3mmc is erg lekker, gisteren 1 grammetje de neus in gesnoven
Klik om te vergroten...
Hahahah lekker opgemoffeld!
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#17
whitesugar zei:
Jammer dat je deze ervaring had maar dan weet je inderdaad voor de volgende keer moet uitkijken met dat spul. En ik had een keer met dit spul dat ik heel wijs was ofzo, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik leek wel een psycholoog ofzo 😆.

Ik heb trouwens ook wel zin om het weer een keer te gebruiken, is al weer een tijdje geleden😅

En ik heb laatst voor het eerst 2cb gedaan. Vond het best wel heftig maar je moet er gewoon voor zorgen dat je goed in je vel zit en dat er iemand bij je is.
Klik om te vergroten...
Ja!! Psycholoog idd. Je kan dan zo goed mensen begrijpen etc.
En je komt op ideeën, heb een keer cactus compleet goud gespoten, was daar normaal nooit opgekomen maar krijg er nog regelmatig complimenten over. En hij leeft ook nog, gek genoeg. Misschien verander ik ooit nog daadwerkelijk in Einstein, hebben we die ook weer terug. Jij mag t ook voor me doen trouwens!

Ben wel blij met die nare ervaring hoor, moest wakker geschud worden. Er zit een heel dun lijntje naar een 3mmc verslaving. Ennnnnn een woordgrap van de week er bij te pakken 😅
Kun jij wel makkelijk stoppen met dat spul?

Aah leuk! Had je alleen 2cb gebruikt? Hoe vond je de uitwerking?
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Kan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?

Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriëntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met m’n hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.

Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel. :tongueout: Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.

Ik vond die aanblik van m’n eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht ‘ooh, ja joh, tuurlijk, m’n ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.’ Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.

Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.
Klik om te vergroten...

Thanks voor je reactie! Het klinkt wel bijna hetzelfde, ook met dat je weet wat je wil typen. Alleen tijdens dat het gebeurde nog een soort van vloggen, omdat ik bang was dat ik dood zou gaan en de mensen om mij heen moesten weten waar ik mee bezig was en dat het dom was😂 en ik keek niet scheel, zag alles wel scherp.

Dat van jou lijkt me een eerste keer ook eng, ben je bang dat je ogen straks scheel blijven🤣 als ik nu ooit weer zoiets krijg, met typen, dan weet ik dat het wel weer over gaat. Maar omdat het pas 9 uur na laatste inname stopte, was ik echt super bang. Ik heb toen mijn beste vriendin geappt (wat dus amper lukte) na 6 uur ofzo, omdat ik vond dat ik moest vertellen wat er aan de hand was. Met veel moeite kon ik vragen of ik dr kon bellen, maar ze zat bij haar vader en kon voorlopig niet bellen. En het typen ging zo moeizaam op dat moment dat ik niet kon uitleggen waarom ik niet kon typen, en alleen kon bellen. Zij in paniek, ik in paniek, zat toen echt te janken. Uiteindelijk kon ze gelukkig mn spraakmemo’s beluisteren.

Maarummmm 6-APB nog geen 1 keer tegengekomen hier, wat is het en wat doet het? 😁 wel tegen gekomen bij het bestellen.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Kan dat slechte typen niet zijn gekomen omdat je zonder het perse bewust te merken een beetje scheel was geworden door de hogere dosis, dus dat een oog wat afweek?

Ik heb dit in het verleden wel eens gehad met een (iets te) beste dosis 6-APB, ik typte totale onzin terwijl ik wel degelijk wist wat ik wilde gaan zeggen. Het leek erop dat ik de oriëntatie en het ruimtelijk geheugen wat benodigd is om automatisch te weten waar je je vingers plaatst kwijt was. De afstanden tot toetsen enzo, waar je normaal helemaal niet bij nadenkt. Dit voelde heel bizar en frustrerend en ik kan me voorstellen dat het beangstigend kan zijn. Was echt alsof er iets met m’n hersenen finaal de mist in ging. Zag ook dubbel.

Later keek ik toevallig in de spiegel en ik zag er niet uit; had een oog dat niet meewerkte, met andere woorden: scheel. :tongueout: Gek genoeg heb ik dat de keren erna nog een paar keer gehad met name op hogere dosissen stims zoals MDMA, 6-APB, speed... Tegenwoordig heb ik het zelden meer maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu relatief bescheiden doseer. Mensen die normaal van zichzelf al een heel licht afwijkende oogstand hebben (wat in nuchtere toestand dan zo minimaal is dat het niet zichtbaar en ook zeker niet problematisch is) zijn wellicht wat meer gevoelig voor deze bijwerking. Ik zie ook wel eens mensen met echt letterlijk rollende ogen van de M op feesten, maar goed, dat is de heel extreme variant.

Ik vond die aanblik van m’n eigen belachelijke staat van zijn in de spiegel toen vreemd genoeg een soort van geruststellend, dat ik dacht ‘ooh, ja joh, tuurlijk, m’n ogen leiden blijkbaar ieder totaal een eigen leven, nogal wiedes dat ik niet kan typen.’ Had het wat creepier gevonden als dit een neurologisch defect was geweest. Maar deze oorzaak was eigenlijk veel logischer, en gelukkig ook heel tijdelijk.

Anyway, geen idee of je hier iets aan hebt want het was bij jou misschien wel heel iets anders, maar ik moest eraan denken.
Klik om te vergroten...
Mocht je het interessant vinden, hier nog een paar stukjes app gesprekken 🙈
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#20
3mmctje zei:
Mocht je het interessant vinden, hier nog een paar stukjes app gesprekken 🙈
Klik om te vergroten...
Haha prachtig dit. Ken dit wel van vrienden vroeger tijdens feesten met veel MDMA.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."