Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT: mijn eerste opio茂de is helaas best chill

O-DSMT: mijn eerste opio茂de is helaas best chill

39 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik krijg van tradonal 50 (tramadol)
Ook altijd zeer veel jeuk en buikpijn.
Zeer onprettig en overheersend.
En kan hierdoor onmogelijk in slaap raken.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja ik kocht dit in grammen in poedervorm en losde dan 200mg odsmt ongeveer op in een slokje water en nam het zonder paracetamol in kon ook capsules krijgen van 50mg maar dit vond ik niks aangezien ik 150mg-200mg doseerde en dan met 1/2mg clonazolam erbij tegelijkertijd.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom die clonazolam erbij?
Wat voor effect heeft deze gemixte stof?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Waarom die clonazolam erbij?
Wat voor effect heeft deze gemixte stof?
Klik om te vergroten...
Omdat ik met een heftige benzo verslaving rondliep en opiaatverslaving, clonazolam is een combi van clonazopam en xanax en geeft een verdovend en kalmerend effect, en het versterkt ook het effect van opio茂den en alcohol. Maar kan dus ook onder de verkeerde omstandigheden ademhalingsdepressie veroorzaken in zeldzame gevallen dus ik zeg wel oppassen geblazen! alcohol, opiaten en benzo's gecombineerd staan bekend als de gevaarlijke overdosisdriehoekverhouding ga je dit dan nog met uppers combineren ben je helemaal met vuur aan het spelen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol is voor mij sowieso een no go.
Als alcoholist kan ik niets innemen wat Alcohol bevat.
Vwb combinaties is een en ander beslist niet ongevaarlijk, dat is bekend.
Deze combi's kunnen elkaar enorm versterken, tot aan de dood toe...
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#6
ooooh ik brand zo vaak mijn vingers aan die handvaten.Koude kraan,en ik heb spul van de apotheek
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanavond had ik per ongeluk mijn vinger verbrand. Dat vond ik nou eens het perfecte moment om de opio茂de O-DSMT uit te proberen. Even kijken hoe goed die pijnstilling is.

O-Desmethyltramadol (O-DSMT) is een metaboliet van tramadol. Als je de gereguleerde pijnstiller tramadol slikt dan zal je lichaam dat dus afbreken tot O-DSMT, een stof die toevallig recreatiever is dan tramadol. Oeps.

Het leuke is dus dat we tegenwoordig een online industrie hebben die dat soort handigheidjes uitpluist en snel zo'n metaboliet op de markt brengt voordat de grote boze roverheid het weer van ons afpakt.

Dus toen ik O-DSMT online zag verschijnen, dacht ik: daar moet ik snel gebruik van maken! Al snel plofte mijn eerste opio茂de in de digitale winkelmand, en iets minder snel plofte het zakje poeder op mijn fysieke deurmat. Ik had alleen nog een excuus nodig om het te proberen.

Dat smoesje kwam dus vanavond, toen ik op zeer tragische wijze een ongeval meemaakte in de keuken, waarbij de stoom van een vers opgewarmde maaltijd mijn vinger op pijnlijke wijze verbrandde. Ik had uiteraard geen enkele andere keus dan deze gekmakende pijn te verdoven 馃

Lang verhaal kort: ik slikte 30 milligram O-DSMT in een capsule.

Ongeveer een half uur later begonnen de eerste effecten. Ik voelde me een beetje suf en rozig, maar ook wel lekker kalm en ontspannen.
Toch begon er bij die eerste effecten ook wel een mini-paniekaanvalletje te ontstaan. 'Je hebt toch geen overdosis genomen he?!', vroeg een twijfelstemmetje in mijn achterhoofd. Ik begon een beetje zenuwachtig te twijfelen aan mezelf, en mijn kunde om met weegschalen om te gaan. Maar de onzekere gedachten wist ik al snel weer te pareren. "Kop op, als je al een overdosis hebt genomen, dan heeft paniekeren toch ook geen zin meer."

Maar goed, ik had dus geen overdosis genomen want 30 milligram is gewoon een normale hoeveelheid.

Ongeveer 45 minuten na inname lag ik stiekem best te genieten van de ontspannende roes. Ik lag gewoon tevreden een serie te kijken zonder andere gedachten, maar met een fijne warme bodyhigh. Nou heb ik nooit eerder een opio茂de geslikt. Maar ik vind het eigenlijk ook wel een beetje lijken op een middelhoge dosis etizolam. Daar word je ook ze lekker kalm van. Maar dit heeft er dan nog een warme bodyhigh bij.

Maar 2 uur na inname begon de piek al een beetje te kelderen. Het rozige ging een beetje van de roes af en het voelde een tikkeltje onrustiger. Het is een beetje alsof ik heel stoned ben geweest en nu de wiet aan het uitwerken is. Je begint dan nuchter te worden maar voelt jezelf eigenlijk best brak. Nou dat had ik toen ook een beetje.

Ook had ik best last van een droge mond gekregen. Maar ik had geen last van misselijkheid of jeuk, dus dat is wel nice!

Al met al vond ik O-DSMT, helaas, best chill. Helaas, want met opio茂den moet je natuurlijk uitkijken. De kortdurende plezierige effecten en daarna langdurende na-effecten zijn denk ik wel een valkuil. Na 3 uurtjes een lekkere roes had ik best zin om bij te pakken.

Gelukkig is het nog niet zo erg dat ik mijn lijf en huis wil verkopen voor nog een beetje.

P.s. De pijn in mijn vingers was trouwens ook ineens verdwenen. Ze voelden nog wel warm, maar geen pijn. Experiment geslaagd, dus 馃榿
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh, trouwens, pas na het publiceren van dit tripreport herinner ik me dat ik ook een keer eerder een opio茂de heb genomen, namelijk opium. De opiaat der opio茂den heb ik dus wel eens gedaan zelfs. Maar ik vond die ervaring destijds niet erg indrukwekkend dus vandaar dat ik het alweer was vergeten.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
fuck,, ik brand net 3 vingers tijdens m'n middageten bereiden!.. (geen grap)
waar is m'n O-DSMT!! :tongueout:
kmoet het maar met de koude kraan redden.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gympie zei:
fuck,, ik brand net 3 vingers tijdens m'n middageten bereiden!.. (geen grap)
waar is m'n O-DSMT!! :tongueout:
kmoet het maar met de koude kraan redden.
Klik om te vergroten...
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid ^^
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn eerste ervaring was oxycodon. Veels te chill spul lol. Alleen dat gejeuk is echt een drama
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
Mijn eerste ervaring was oxycodon. Veels te chill spul lol. Alleen dat gejeuk is echt een drama
Klik om te vergroten...
Ik werd vannacht wel wakker met allerlei jeuk overal op mijn lichaam ja :sweatsmile:
Voelde ongeveer hetzelfde als toen ik vorig jaar te grazen was genomen door de eikenprocessierups.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Afkick is bij mij juist geestelijk.
Ik word er nogal depressief van, en dat is iets wat ik niet lichtvaardig op moet nemen.
Lichamelijk, ach ik heb al zoveel pijntjes en pijnen....dat voel ik niet eens meer.
De geest. Daar zit het bij mij.
En juist die geest, dat is onvoorspelbaar....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tramadol, sucks. In mijn ervaring tenminste.
Ik zeg er meteen bij, dat ik zelf een enorm hoge tolerantie moet hebben opgebouwd, al bij de geboorte.
Want om mij te verdoven met dat soort stoffen, dan moet je van goede huize komen!
Zelfs bij operatie en narcose, achteraf hoor ik vaak, dat "er heel veel morfine nodig is geweest tijdens de ingreep "
Dus, ja. Enorm, die tolerantie helaas.
Maar, idd, opioiden 茅n opiaten, errug lekker....En functioneel tegen pijproblemen.
Ja. En daar zit het hem. Daar gaat het vaak mis! In die zin, dat je er vaak verslaafd aan raakt...En dan wordt het pilletje pret ineens een heel kwaadaardig noodzakelijk stofje geworden!
Tramadol op zich, dat valt wel mee. Ik vind het de minst gevaarlijke van de gevaarlijke opioiden.
En dan op een gegeven moment, werkt het niet meer. Vervelend, heel vervelend, want, dat lekkere gevoel, dat willen we graag terug, nietwaar...
En hebben we niks meer, nou, dan wordt het al helemaal shit. Koud, donker, de pijn is terug, en vaak nog erger geworden 贸贸k, en nu zijn we op het kruispunt beland van keuzes maken.
Gaan we d贸贸r, en met zwaarder spul, 贸f stoppen we ermee? ( wat het beste zou zijn)

Ikzelf ben nu op een punt gekomen, dat ik domweg van de rugpijn af wil. Punt, dus.wat er verder gebeurt, het interesseert me niet meer, voor de korte tijd dat ik hier nog ben.
Alle gelul over in de goot terechtkomen en zo, het zal wel.
Enige voorzichtigheid is natuurlijk geboden, maar verder...Ik ben het echt helemaal zat.
En dus ga ik zelf op zoek naar de beste weg.
En hier op DF ga ik niet op de details verder in.
Logisch.
Maar opiaten en zo? Bezint, eer gij begint!
Maar, het is wel erg lekker ..dat wel!
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#15
Opiaten zijn lekker. Heb van alles al wel gebruikt, al zijn er een hoop nieuwe opiaten bijgekomen die ik spoedig ga gebruiken. En zal het niet dagenlang achter mekaar gaan gebruiken, want op ten duur krijg je verstoppingen, koorts, slapeloosheid en dat soort ellende. De afkick is vooral lichamelijk vind ik.
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#16
O-DSMT is niet Tramadol.

O-DSMT pak potenter, veel plezanter ook.
Het is lek chille speed. Ik ging dan vanalles doen ... diploma halen.

Ik heb dat een jaar of twee jaar gedaan.
De eerste withdrawal heb ik zoveel gehuild.
Duurde toch wel 6u bij mij en brak niet, ik viel altijd gewoon in slaap als het uitgewerkt is.

Rotspul verder.


En voor een vinger verbrand. Er bestaat lidocaine.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja, dat bestaat.
En nog veel, veel meer.
Jazeker..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is sterk. .toeval!
Ik ben er vandaag ook mee bezig..
Nu 50 mg in 3 stappen binnen.
Ik merk niet veel tot nu toe.
Mij gaat het om de pijnbestrijding.
Eens zien, of het iets is.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hebt me wel echt nieuwsgierig gemaakt moet ik zeggen. Heb het meteen op m'n to do-list gegooid nadat ik dit gelezen had en ben na zitten gaan waar ik dit goedje zou kunnen krijgen. :tonguewink:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zolang het duurder is dan heroine, blijf ik bij heroine

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."