#1
Op deze voor mij vertrouwde manier wordt me ook ingegeven dat ik mijn eigen grens mag aangeven en dat ik het waard ben. Eigenlijk simpelweg door er te zijn, de lange gestreden strijd waar ik blijkbaar zelf waarde aan hecht even opzijgezet
Wat mis je precies? En als je hongerig bent moet je eten... als je behoefte hebt aan contact en liefde... zoek dan contact en liefde 😉Ergens voel ik ook een sterk gemis. Ik word er letterlijk hongerig van
Geniet er maar lekker van! Ik ben al jaloers... trippen is een stuk leuker dan thuis werken in deze hitte 😅Jonge, wat een kort stukje tekst in vergelijking met wat er allemaal gebeurt in de rijke belevingswereld vanbinnen 😅
Tot nu toe kan ik je redelijk volgen. En maak je vooral niet te druk. Je hoeft je sowieso niet te schamen hier. Onze leden zijn volgens mij redelijk wat gewend en niet heel snel geshockeerd... 😋weet ook niet of ik mijn ervaring goed overbreng. Houd ik mezelf en anderen niet gewoon voor de gek en schaam ik me straksjes voor wat ik hier allemaal geplaatst heb?
Het voelt fijn om ook negatieve gevoelens binnen te kunnen laten en misschien wel mee te laten genieten van de fijne vibe die volop aanwezig is
Ik voel mijn gedachten jaloers worden wanneer ik een gesprekje met je probeer aan te gaan en mijn keel wordt een beetje samengeknepen. Ze is van mij hoor!Geniet er maar lekker van! Ik ben al jaloers... trippen is een stuk leuker dan thuis werken in deze hitte 😅
No worries... ik probeer je tripje niet te stelen hoor... probeer alleen wat positieve vibes jouw kant op te slingeren 😅Ze is van mij hoor
Ik voel mijn gedachten jaloers worden wanneer ik een gesprekje met je probeer aan te gaan en mijn keel wordt een beetje samengeknepen. Ze is van mij hoor!
Speels, maar ik voel ook een warme welkomheid. Dit gevoel is immers holistisch en alles mag toegelaten worden. Daar horen anderen toch ook zeker te weten bij!
Ik speel voor eigen therapeut en probeer mezelf voor de zovéélste keer in te praten dat wat ik ervaar écht is.
Is dat ook de reden waarom mijn tripjes nooit echt visueel zijn? Ze zijn al mooi genoeg opzichzelfstaand
Ik heb wel eens het idee dat trips minder visueel worden als je meer met “andere zaken” bezig bent. Als je heel hard aan het filosoferen bent of bijvoorbeeld bezig bent met het concept tijd is de kans aanwezig dat je minder aandacht hebt voor de visuals...s dat ook de reden waarom mijn tripjes nooit echt visueel zijn? Ze zijn al mooi genoeg opzichzelfstaand
Wat een fijne balans! Genietze!Tegelijkertijd ben ik er bewust bij en kan ik de omgeving rondom me heen goed voelen. Het beste van twee werelden. Mijn eigen veilige basis die zich steeds meer uitbreidt en daarbij opgeteld de buitenwereld om te verkennen. Van elkaar gescheiden, maar toch ook met elkaar verbonden, in elkaar verwoven zelfs.
Een match made in heaven 😁
Die zijn er vrijwel nietKun je wat visuals beschrijven? Vind ik altijd mooi om te lezen/horen
Kun je wat visuals beschrijven? Vind ik altijd mooi om te lezen/horen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."