Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive trip report 22gr. Hawaiians

Live trip report 22gr. Hawaiians

84 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op deze voor mij vertrouwde manier wordt me ook ingegeven dat ik mijn eigen grens mag aangeven en dat ik het waard ben. Eigenlijk simpelweg door er te zijn, de lange gestreden strijd waar ik blijkbaar zelf waarde aan hecht even opzijgezet
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geniet er van!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nasch zei:
Ergens voel ik ook een sterk gemis. Ik word er letterlijk hongerig van
Klik om te vergroten...
Wat mis je precies? En als je hongerig bent moet je eten... als je behoefte hebt aan contact en liefde... zoek dan contact en liefde 😉
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nasch zei:
Jonge, wat een kort stukje tekst in vergelijking met wat er allemaal gebeurt in de rijke belevingswereld vanbinnen 😅
Klik om te vergroten...
Geniet er maar lekker van! Ik ben al jaloers... trippen is een stuk leuker dan thuis werken in deze hitte 😅
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet ook niet of ik mijn ervaring goed overbreng. Houd ik mezelf en anderen niet gewoon voor de gek en schaam ik me straksjes voor wat ik hier allemaal geplaatst heb?

Dat krijg je ervan als je teveel tijd doorbrengt binnenin jezelf, wordt me toegebeten!
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het voelt fijn om ook negatieve gevoelens binnen te kunnen laten en misschien wel mee te laten genieten van de fijne vibe die volop aanwezig is. Alles is welkom zonder te overheersen. Alles is verbonden
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nasch zei:
weet ook niet of ik mijn ervaring goed overbreng. Houd ik mezelf en anderen niet gewoon voor de gek en schaam ik me straksjes voor wat ik hier allemaal geplaatst heb?
Klik om te vergroten...
Tot nu toe kan ik je redelijk volgen. En maak je vooral niet te druk. Je hoeft je sowieso niet te schamen hier. Onze leden zijn volgens mij redelijk wat gewend en niet heel snel geshockeerd... 😋
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nasch zei:
Het voelt fijn om ook negatieve gevoelens binnen te kunnen laten en misschien wel mee te laten genieten van de fijne vibe die volop aanwezig is
Klik om te vergroten...

1 van mijn beste ervaringen ooit was tijdens een heftige paddotrip. Ik ervoer toen heel erg sterk dat het “slechte” / “duistere” nodig was om het mooie en goede in het leven te kunnen ervaren. Ik had op dat moment complete vrede met letterlijk alles. Was echt fantastisch. De diepste euforie die ik ooit heb gevoeld.
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eik zei:
Geniet er maar lekker van! Ik ben al jaloers... trippen is een stuk leuker dan thuis werken in deze hitte 😅
Klik om te vergroten...
Ik voel mijn gedachten jaloers worden wanneer ik een gesprekje met je probeer aan te gaan en mijn keel wordt een beetje samengeknepen. Ze is van mij hoor!

Speels, maar ik voel ook een warme welkomheid. Dit gevoel is immers holistisch en alles mag toegelaten worden. Daar horen anderen toch ook zeker te weten bij!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nasch zei:
Ze is van mij hoor
Klik om te vergroten...
No worries... ik probeer je tripje niet te stelen hoor... probeer alleen wat positieve vibes jouw kant op te slingeren 😅
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nasch zei:
Ik voel mijn gedachten jaloers worden wanneer ik een gesprekje met je probeer aan te gaan en mijn keel wordt een beetje samengeknepen. Ze is van mij hoor!

Speels, maar ik voel ook een warme welkomheid. Dit gevoel is immers holistisch en alles mag toegelaten worden. Daar horen anderen toch ook zeker te weten bij!
Klik om te vergroten...

Vind dat je de boel tot nu toch nog knap weet te verwoorden onder in vloed van truffels en al helemaal qua vocabulaire!
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tegelijkertijd ben ik er bewust bij en kan ik de omgeving rondom me heen goed voelen. Het beste van twee werelden. Mijn eigen veilige basis die zich steeds meer uitbreidt en daarbij opgeteld de buitenwereld om te verkennen. Van elkaar gescheiden, maar toch ook met elkaar verbonden, in elkaar verwoven zelfs.

Een match made in heaven 😁
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik speel voor eigen therapeut en probeer mezelf voor de zovéélste keer in te praten dat wat ik ervaar écht is.

Is dat ook de reden waarom mijn tripjes nooit echt visueel zijn? Ze zijn al mooi genoeg opzichzelfstaand
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nasch zei:
Ik speel voor eigen therapeut en probeer mezelf voor de zovéélste keer in te praten dat wat ik ervaar écht is.

Is dat ook de reden waarom mijn tripjes nooit echt visueel zijn? Ze zijn al mooi genoeg opzichzelfstaand
Klik om te vergroten...

Ik merkte zelf dat mijn trips pas visueel waren als ik ook echt hoger ging doseren. Denk dat dit per persoon verschillend is.

Kun je wat visuals beschrijven? Vind ik altijd mooi om te lezen/horen
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nasch zei:
s dat ook de reden waarom mijn tripjes nooit echt visueel zijn? Ze zijn al mooi genoeg opzichzelfstaand
Klik om te vergroten...
Ik heb wel eens het idee dat trips minder visueel worden als je meer met “andere zaken” bezig bent. Als je heel hard aan het filosoferen bent of bijvoorbeeld bezig bent met het concept tijd is de kans aanwezig dat je minder aandacht hebt voor de visuals...
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nasch zei:
Tegelijkertijd ben ik er bewust bij en kan ik de omgeving rondom me heen goed voelen. Het beste van twee werelden. Mijn eigen veilige basis die zich steeds meer uitbreidt en daarbij opgeteld de buitenwereld om te verkennen. Van elkaar gescheiden, maar toch ook met elkaar verbonden, in elkaar verwoven zelfs.

Een match made in heaven 😁
Klik om te vergroten...
Wat een fijne balans! Genietze!
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toch weet zich ergens een intens verdriet binnen te dringen en voel ik me aangevoelen door mijn eigen beperkingen, een monster geheel aan mij aangepast dat ook zijn aandacht opeist en altijd op de achtergrond aanwezig is. En ik zelf probeer te verslaan door de pijn in de meest letterlijke zin om te zetten in genot
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#18
HierEnDaarEenFuifje zei:
Kun je wat visuals beschrijven? Vind ik altijd mooi om te lezen/horen
Klik om te vergroten...
Die zijn er vrijwel niet
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#19
En zo openbaart zich ook de mogelijkheid om verder te groeien als persoon. Door zoveel mogelijk in detail toe te laten en te plaatsen, wordt ook mijn identiteit, mijn innerlijke wereld steeds een stukje vergroot en gedecoreerd
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
HierEnDaarEenFuifje zei:
Kun je wat visuals beschrijven? Vind ik altijd mooi om te lezen/horen
Klik om te vergroten...

Poeh dat is een lastige... bij lsd heb ik meestal vooral visuals met mijn ogen dicht. Deze zijn vaak fel gekleurd, “hoekig” en sneller bewegend. Bij psilo zijn de visuals vaak slomer, meer aardse kleuren en langzaam “vloeiend”...

DMT voelt soms niet eens meer als “visuals” maar meer alsof je in een compleet nieuwe dimensie gedonderd bent 😅

Ps en ja bij mij worden de visuals ook sterker met een hogere dosis
PS2 oeps dacht dat nash me die vraag stelde... werken is slecht voor me... kan beter gaan trippen 😆

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."