Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive trip report 22gr. Hawaiians

Live trip report 22gr. Hawaiians

84 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nasch zei:
Maar, is dit niet ergens wat zin aan mijn leven toevoegt? Wat volgt er als de strijd over is? Het klinkt haast als de anti-climax na een climax
Klik om te vergroten...
Om deze gedachte meteen een halt toe te roepen, komt de confrontatie met mijn gebrek aan creativiteit, licht irriterend naar boven, zodat ik er iets mee moet doen. Weer terug naar de basis. Opnieuw proeven, voelen, ruiken, horen en zien. Er zal vast iets zijn dat me eerder niet opviel, misschien juist met die intentie, zodat er later ook nog wat te beleven blijft
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nasch zei:
om al deze gevoelens hoe sterk ook, te verbergen in de diepste kerkers van mijn onderbewustzijn,
Klik om te vergroten...
Dat is nu net de meerwaarde van psychedelica; dat je iets kunt doen met alle weggestopte gevoelens en emoties. Beter dat je er wat mee doet dan dat ze daar maar wat liggen te rotten toch?!
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze onbalans vanbinnen voelt ongezond. Al krijg ik nog zo vaak te horen dat ik het juist goed doe en meer ontwikkeling doormaak dan gemiddeld. Het blijft voelen als een achterstand en soms voel ik me genoodzaakt om er zelf de nodige ogen en haken aan vast te maken om duidelijk te maken dat er iets ernstig misgaat
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
PS klopt het dat jij ook een Psy-Fi liefhebber bent? Was je er in 2019?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nasch zei:
Deze onbalans vanbinnen voelt ongezond. Al krijg ik nog zo vaak te horen dat ik het juist goed doe en meer ontwikkeling doormaak dan gemiddeld. Het blijft voelen als een achterstand en soms voel ik me genoodzaakt om er zelf de nodige ogen en haken aan vast te maken om duidelijk te maken dat er iets ernstig misgaat
Klik om te vergroten...
Uiteraard weet ik niet wat er in jouw gedachte of onderbewuste speelt. Maar veel mensen zijn veel te streng voor zichzelf... Niet iedereen hoeft creatief, sportief, intelligent en productief te zijn. Het is al heel wat als je jezelf bent en goed probeert te doen voor jezelf en de mensen om je heen.

Laat de trip en de gedachten eens over je heenkomen en laat ze weer los...
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik nam even de rust, gewoon om de negativiteit er te laten zijn, genoeg om er niet in te blijven hangen. Hey, ik trip ook voor mijn plezier! πŸ˜‰
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
PS klopt het dat jij ook een Psy-Fi liefhebber bent? Was je er in 2019?
Klik om te vergroten...
Jazeker, alle liefde voor Psy-Fi! <3

Ik las laatst dat de datum voor 2022 ook al vaststaat 😍
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nasch zei:
Jazeker, alle liefde voor Psy-Fi! <3

Ik las laatst dat de datum voor 2022 ook al vaststaat 😍
Klik om te vergroten...

Ik ga ook komend jaar! 😍 (Nog nooit geweest, maar ik ben vrij zeker dat ik het meer dan vet ga vinden.)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nasch zei:
Jazeker, alle liefde voor Psy-Fi! <3

Ik las laatst dat de datum voor 2022 ook al vaststaat 😍
Klik om te vergroten...
Jeuh!!! Zo ontzettend veel zin in! Ik begin alvast met aftellen...
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Roze Olifant Al jouw meldinkjes van berichtwaarderingen komen binnenstromen en het zet een brede glimlach op mijn gezicht πŸ˜„
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Veel plezier!!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geniet er van!
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#13
En de theemok is leeg. Nu maar wachten tot 'ie inkickt πŸ˜‰πŸ€žπŸΌ
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik voel mijn binnenwereld zich geleidelijk aan openzetten. We gaan nu toch echt de diepte in hoor! Met de herinneringen aan voorgaande tripjes in mijn achterhoofd voel ik me toch ook een beetje nostalgisch. Alsof ik een eigen wereld heb gecreΓ«erd die ik binnenloop, waarvan psychedelica de sleutel van de deur is
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, laten we het eens proberen. Eens kijken of jullie gezelligheid wat toevoegt!

Mijn thee is ondertussen aan het intrekken πŸ„

20210617_143440.jpg
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is ongeveer 3 maandjes geleden sinds mijn laatste truffeltripje. Na afloop is het als een droom die langzaamaan vervaagt naarmate de tijd verstrijkt, dus het is toch weer even spannend!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Veel plezier! Ik zou het echt niet kunnen om een report bij te houden haha..
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veel plezier!
N
NaschLid
01-01-2024, 00:00
#19
HierEnDaarEenFuifje zei:
Veel plezier! Ik zou het echt niet kunnen om een report bij te houden haha..
Klik om te vergroten...
Nou ja, wie weet dwaal ik ook ergens af in de diepte haha. We zien wel waar we uitkomen!
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vet! Geniet ervan :hearteyes::hearteyes: Truffels zijn echt geweldig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."